Zal je zien. Komen ze de leesmap halen!quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:35 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat stomme werken ook altijd. Zie je, daar is thuis’werken’ goed voor, komen ze ook geen mappen ophalen.
Misschien moet je eens een keer proberen om een van haar trainingen daadwerkelijk af te ronden en niet als een watje vroegtijdig af te haken.quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:22 schreef Mammietje het volgende:
Marloes van Optima Vita en ik zijn even geen vriendinnen meer...![]()
Ik heb kantoor aan huis, dat is juist het probleem. Komen er de hele dag van die mensen achterom.quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:35 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat stomme werken ook altijd. Zie je, daar is thuis’werken’ goed voor, komen ze ook geen mappen ophalen.
Ach... daar hebben we hem weer.quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:42 schreef Salina het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een keer proberen om een van haar trainingen daadwerkelijk af te ronden en niet als een watje vroegtijdig af te haken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ge zit verkeerd denk ik. Je moet bij de buren zijn.quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:48 schreef TjjWester het volgende:
In de spoedwet staat dat artikel 6 van de tijdelijke maatregelen covid 19 is uitgezonderd.
artikel 6 luidt: Artikel 6
Het Besluit van 25 november 1953, houdende regelen ter uitvoering van artikel 13, vierde lid, van de
Wet buitengewone bevoegdheden burgerlijk gezag (Stb. 1953, 555) wordt buiten werking gesteld.
Iemand enig idee waarom dit artikel wordt uitgezonderd???
Laat @Mr.Sandman het maar niet lezen, die kan hier wel wat double-entendres op verzinnenquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:48 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ach... daar hebben we hem weer.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beter ten halve gekomen dan ten hele gefaald.quote:Op woensdag 17 februari 2021 18:25 schreef chratnox het volgende:
[..]
Laat @:Mr.Sandman het maar niet lezen, die kan hier wel wat double-entendres op verzinnen
stoere dick gespotquote:Op woensdag 17 februari 2021 20:12 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
So... whassup?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:12 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
So... whassup?
[ afbeelding ]
Hai...quote:Op woensdag 17 februari 2021 20:12 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
So... whassup?
[ afbeelding ]
Dang.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:35 schreef Predator40 het volgende:
[..]
nou @:mammietje gelijk weer de hele nacht geil
[ afbeelding ]
Ik dacht dat ik de enige was die dat nog deed.quote:
Ik doe het ook wel eensquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik de enige was die dat nog deed.
Jeesus Pred......quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:35 schreef Predator40 het volgende:
[..]
nou @:mammietje gelijk weer de hele nacht geil
[ afbeelding ]
"It's gonna be biblical."quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dang.
Iemand die het adres van Mammietje weet?
Even een overstroming melden.
Ja. Ik weet het.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dang.
Iemand die het adres van Mammietje weet?
Even een overstroming melden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |