Dit ja.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:17 schreef 4-elements het volgende:
Rutte en Grapperhaus willen blijkbaar koste wat kost aan de avondklok vasthouden. Alternatief was een thuisblijfplicht, aldus Grapperhaus. Die twee zijn helemaal doorgedraaid, hebben blijkbaar geen enkele feelilng meer met de samenleving.
Dit hoorde ik ook. Hij liegt om zijn 'beleid' te blijven voeren.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:18 schreef Oliver23 het volgende:
Rutte beweerd dat de besmettingcijfers de afgelopen dagen weer stijgen.... .... Dit is toch totaal onjuist
Ziekenhuisopnames stagneren ook helemaal niet, hadden een keurige daling van 8%
Is de EK ook aan boord?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:15 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Die komt er gewoon doorheen, er is een Kamermeerderheid.
Ik doe mee. Dit is echt te bizar voor woorden.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik begin me haast een wappie te voelen inmiddels.
Nee. Buiten je eigen bubbel zijn de meeste Nederlanders geen wappie ;-)quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:20 schreef Nia het volgende:
[..]
Ik denk het laatste. De geest is uit de fles.
Nu zelfreflectie terwijl er nog een hoger beroep is lijkt mij ook vrij onverstandig.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:20 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dit ja.
Zelfreflectie is er weer niet.
Het is dan ook absurd dat iedereen die tegen de maatregelen zijn als wappies weg worden gezet.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik begin me haast een wappie te voelen inmiddels.
SED 2.0. Mark Honeckerquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dit hoorde ik ook. Hij liegt om zijn 'beleid' te blijven voeren.
Totale dictator.
Denk je? Volgens mij ligt dat allemaal al min of meer vast, hoor.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kans op uitstel verkiezingen is wel wat groter geworden nu.
Nee, jij typt onzinquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:19 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Klopt. rutte is totaal de weg kwijt nu.
In virusbestrijding en het recht.
Die vent is totaal ongeschikt. Wegwezen!
Wat is er precies zo bizar dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik doe mee. Dit is echt te bizar voor woorden.
Geen avondklok zou volgens 'kabinet' betekenen dat besmettingen oplopen. Als dat gaat gebeuren zie ik geen verkiezingen gebeuren.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Denk je? Volgens mij ligt dat allemaal al min of meer vast, hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |