quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:38 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/enterta(...)ndse-restaurant.html
Die heb ik wel vaker gemaakt. Zonder de abrikoos wat saai inderdaad, maar het voelt heel gezond. Ik heb het kookboek weggedaan waar het instond (dat vond ik echt niet zo goed), maar ga het vanavond weer eens maken nu ik het recept weer heb. Ik heb de flespompoen vervangen door wat venkel en knolselderij aangezien ze alleen maar joekels van bijna 2 kilo hadden en ik geen zin had om daar de rest van de week dingen mee te moeten doen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vond het erg lekker met maar mijn vriend zat zonder koriander ook te smullen. Zonder abrikoos of ingelegde citroen mis je wel echt iets.
Het is vast ook lekker met knolselderij. Dit is wel een vergevingsgezind recept. Heb het laatst ook nog gemaakt.quote:Op maandag 26 januari 2026 15:15 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Die heb ik wel vaker gemaakt. Zonder de abrikoos wat saai inderdaad, maar het voelt heel gezond. Ik heb het kookboek weggedaan waar het instond (dat vond ik echt niet zo goed), maar ga het vanavond weer eens maken nu ik het recept weer heb. Ik heb de flespompoen vervangen door wat venkel en knolselderij aangezien ze alleen maar joekels van bijna 2 kilo hadden en ik geen zin had om daar de rest van de week dingen mee te moeten doen.
Edit: en dat kookboek was dus Plenty. Ik vond het echt niet goed: ik kookt dit eruit en niet veel meer geloof ik (maar het is weer een tijdje geleden). Plenty more ken ik niet (om even op je laatste vraag in te gaan).
Het was echt heerlijk, veel beter dan ik me herinnerde.quote:Op maandag 26 januari 2026 21:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het is vast ook lekker met knolselderij. Dit is wel een vergevingsgezind recept. Heb het laatst ook nog gemaakt.
Uiteindelijk heb ik OTK2 gekocht. Gisteren geroosterde wortels met rozijnsalsa gemaakt. Niet supergeweldig maar erg lekker. Verder heb ik nog niet genoeg tijd gehad om het kookboek goed door te nemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |