abonnement Unibet Coolblue
pi_198690809
Ik heb net de bloemkool met chiliboter uit Flavour gemaakt. Met romanesco ipv bloemkool.
Erg lekker. Die kunnen we ook wel een keer op de barbecue maken.

Spoilers!
pi_198691524
quote:
1s.gif Op donderdag 25 maart 2021 20:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb net de bloemkool met chiliboter uit Flavour gemaakt. Met romanesco ipv bloemkool.
Erg lekker. Die kunnen we ook wel een keer op de barbecue maken.

[ afbeelding ]
Is het ook lekker als je niet echt van bloemkool houdt?
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 25 maart 2021 @ 21:31:01 #103
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198691586
quote:
2s.gif Op donderdag 25 maart 2021 21:28 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Is het ook lekker als je niet echt van bloemkool houdt?
Gewoon vervangen door kipdijfilet of kaas
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198691598
quote:
10s.gif Op donderdag 25 maart 2021 21:31 schreef Molo het volgende:

[..]

Gewoon vervangen door kipdijfilet of kaas
:D Goeden tip, bedankt.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198692927
quote:
2s.gif Op donderdag 25 maart 2021 21:28 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Is het ook lekker als je niet echt van bloemkool houdt?
Als er een manier is waarop je het wel lekker vindt, is dit het. Maar ik zou gewoon broccoli nemen en wat korter in de oven doen.
Spoilers!
pi_198740258
Net de knolselderijsteak met café de Paris saus gemaakt, en wat was ie lekker!
  vrijdag 2 april 2021 @ 20:40:14 #107
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_198824503
Net ook maar weer eens iets gemaakt,
en damn :9~

(nu nog even zien hoe ik een foto hier krijg)
stupidity has become as common as common sense was before
  maandag 5 april 2021 @ 10:19:17 #108
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198861102
Ik heb eindelijk eens aubergines in huis. Aangezien Yotam de auberginekoning is, wil ik een recept van hem maken. Maar in Flavour staat niets dat me aanspreekt of waar ik de ingrediënten voor in huis heb. Heeft iemand nog een leuke tip?
Spoilers!
pi_198931169
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 10:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb eindelijk eens aubergines in huis. Aangezien Yotam de auberginekoning is, wil ik een recept van hem maken. Maar in Flavour staat niets dat me aanspreekt of waar ik de ingrediënten voor in huis heb. Heeft iemand nog een leuke tip?
https://www.ah.nl/allerha(...)roosterde-aubergines

Wij hadden deze woensdag :9 Je moet er wat bij maken als extra's. Op zichzelf staand is het net te weinig.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 12 april 2021 @ 20:53:37 #110
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198978339
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 april 2021 11:59 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

https://www.ah.nl/allerha(...)roosterde-aubergines

Wij hadden deze woensdag :9 Je moet er wat bij maken als extra's. Op zichzelf staand is het net te weinig.
Dat is inderdaad het recept dat ik zocht. Maar ik had er niet alles voor in huis dus het is aubergine met ansjovisdressing en oregano geworden. Met couscous en amandel. Zeker voor hethaling vatbaar en erg simpel.

Spoilers!
pi_198980121
Oh, da’s een goed idee voor dat blikje ansjovisfilets dat al tijden in de kast staat
  dinsdag 13 april 2021 @ 17:25:02 #112
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198989242
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 10:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb eindelijk eens aubergines in huis. Aangezien Yotam de auberginekoning is, wil ik een recept van hem maken. Maar in Flavour staat niets dat me aanspreekt of waar ik de ingrediënten voor in huis heb. Heeft iemand nog een leuke tip?
De aubergine kroketten uit Plenty zijn ook heerlijk.
http://www.toast-nz.com/2(...)rom-ottolenghis.html

De dragon aioli wordt als suggestie gegeven in het boek:
https://theyearofplenty.w(...)eggplant-croquettes/

Hier staat de pittige cherrytomatensaus uit Simpel te pruttelen *O*
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  dinsdag 13 april 2021 @ 21:26:20 #113
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198993507
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 17:25 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

De aubergine kroketten uit Plenty zijn ook heerlijk.
http://www.toast-nz.com/2(...)rom-ottolenghis.html

De dragon aioli wordt als suggestie gegeven in het boek:
https://theyearofplenty.w(...)eggplant-croquettes/

Hier staat de pittige cherrytomatensaus uit Simpel te pruttelen *O*
Opgeslagen, dank. Gelijk trek in ook.

Ik heb ineens veel bieten. Weet iemand een leuk Yotam-recept er mee? We lusten ze eigenlijk niet echt. Maar in een recept van onze favoriete chef kunnen we het vast leren eten.
Spoilers!
pi_198993924
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 21:26 schreef Lucky_Strike het volgende:

Opgeslagen, dank. Gelijk trek in ook.

Ik heb ineens veel bieten. Weet iemand een leuk Yotam-recept er mee? We lusten ze eigenlijk niet echt. Maar in een recept van onze favoriete chef kunnen we het vast leren eten.
https://www.theguardian.c(...)oaf-yotam-ottolenghi

Ik ben wel benieuwd naar dat brood eigenlijk *O* Want verder dan salades, geroosterd of stamppot kom ik ook nooit.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 13 april 2021 @ 22:16:48 #115
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198994489
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 21:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

https://www.theguardian.c(...)oaf-yotam-ottolenghi

Ik ben wel benieuwd naar dat brood eigenlijk *O* Want verder dan salades, geroosterd of stamppot kom ik ook nooit.
Dat brood klinkt geweldig! Maar ik heb geen zin om het te maken. Wel om te eten.
Spoilers!
pi_198995336
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 22:16 schreef Lucky_Strike het volgende:

Dat brood klinkt geweldig! Maar ik heb geen zin om het te maken. Wel om te eten.
-O- en ik hoopte op een review van jou voor ik het probeer :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 14 april 2021 @ 10:59:43 #117
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198998567
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 21:26 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik heb ineens veel bieten. Weet iemand een leuk Yotam-recept er mee? We lusten ze eigenlijk niet echt. Maar in een recept van onze favoriete chef kunnen we het vast leren eten.
Bietenpuree met yoghurt en za'atar (uit Jeruzalem):

https://bourgondischengez(...)-ottolenghi-part-two

Kan als dip, voorgerecht of als onderdeel van een reeks mezze.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 14 april 2021 @ 16:11:50 #118
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_199002626
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 22:16 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat brood klinkt geweldig! Maar ik heb geen zin om het te maken. Wel om te eten.
https://www.ah.nl/allerha(...)-rode-biet-en-honing

Deze was erg tof, hartige cheesecake dus :9
pi_199020107
Ik heb net de paddenstoelenlasagna gemaakt en gegeten. Ik geloof niet dat ik ooit zo'n umamibom heb gegeten O+
Spoilers!
  zaterdag 17 april 2021 @ 00:30:48 #120
370431 drakin
vurig typje
pi_199035597
Nog nooit van gehoord en ik blijk toch 1 van hem te hebben.

Kreeg de tip van iemand deze week dus morgen iets met avocado en tuinbonen proberen van hem *O*
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_199061083
Net de gestoomde aubergines met gehakt en bosui weer gemaakt uit simpel. Altijd een winner :)
pi_199062583
quote:
0s.gif Op zondag 18 april 2021 19:53 schreef MevrouwPuff het volgende:
Net de gestoomde aubergines met gehakt en bosui weer gemaakt uit simpel. Altijd een winner :)
Die had ik vorige week, zo lekker _O_ Gaan wel idioot veel ingrediënten in en dan vraag ik me altijd af of ik niet wat weg kan laten, of je dat zou merken :+ Maar de aubergines zo zijn echt lekker.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_199106934
Ik lust eindelijk bieten *O*

Ik heb de hasselback bieten uit Flavour gemaakt. Ze waren zacht, sticky en chewy :9~



[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 22-04-2021 08:44:28 ]
Spoilers!
pi_199109171
Oeh dat ziet er ook goed uit! Ik heb ook weer bieten liggen, dus die gaan we zeker ook proberen.
pi_201046503
Kick! Ik maakte net aubergine met Chinese kool en miso :9
Spoilers!
pi_202123844
@Sarabi @Lucky-Strike @Coolfool
De paddenstoelen ragu voor de lasagne staat op, maar ik heb blijkbaar een errug pittige peper gebruikt. Denken jullie dat het toevoegen van een bechamelsaus laagje de lasagne erg veranderd?
pi_202129011
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 11:53 schreef Yinny het volgende:
@:sarabi @:lucky-strike @:coolfool
De paddenstoelen ragu voor de lasagne staat op, maar ik heb blijkbaar een errug pittige peper gebruikt. Denken jullie dat het toevoegen van een bechamelsaus laagje de lasagne erg veranderd?
Ik denk dat dat wel kan :Y Maar het is vast al klaar. Hoe was het?
Spoilers!
pi_202129575
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 17:31 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik denk dat dat wel kan :Y Maar het is vast al klaar. Hoe was het?
Te pittig voor de kleine en heel erg paddestoel smaak. Geen bechamelsaus toegevoegd.
Nu had ik gewoon wat ik in huis had aan gedroogde paddenstoelen erin gedaan qua gewicht, maar qua smaak had ik dat beter minder kunnen doen.
Ik proefde ook niet de toegevoegde waarde van de oesterzwammen, dus alleen kastanje champignons had ook vast gekund.
Een heleboel werk, want 2 bakblikken met paddenstoelen in de oven.
Wel voor herhaling vatbaar, maar niet al te vaak
  Licht Ontvlambaar donderdag 11 november 2021 @ 18:20:50 #129
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_202129685
Ik maakte deze vanmiddag voor mijn collega’s:
https://www.foodandfriend(...)esoep-met-basilicum/

Die is zeker voor herhaling vatbaar :Y
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_202129819
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 18:11 schreef Yinny het volgende:

[..]
Te pittig voor de kleine en heel erg paddestoel smaak. Geen bechamelsaus toegevoegd.
Nu had ik gewoon wat ik in huis had aan gedroogde paddenstoelen erin gedaan qua gewicht, maar qua smaak had ik dat beter minder kunnen doen.
Ik proefde ook niet de toegevoegde waarde van de oesterzwammen, dus alleen kastanje champignons had ook vast gekund.
Een heleboel werk, want 2 bakblikken met paddenstoelen in de oven.
Wel voor herhaling vatbaar, maar niet al te vaak
Het is wel een gerecht dat al snel too much is inderdaad.
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 18:20 schreef Sjeen het volgende:
Ik maakte deze vanmiddag voor mijn collega’s:
https://www.foodandfriend(...)esoep-met-basilicum/

Die is zeker voor herhaling vatbaar :Y
Hij klinkt lekker zo met die citroensap. Ik sla hem op :)
Spoilers!
pi_202132943
Ik heb de lasagne over 2 schalen verdeeld. Er is genoeg over voor morgen lunch of eventueel zelfs avond eten met wat brood en groente. Een schaal kan de vriezer in als makkelijke maaltijd. Dus dat is wel weer fijn van het maken van hele recept.
pi_203176483
Kick! Ik heb Shelf Love en Simple voor mijn verjaardag gekregen. Simple heb ik nog niet open gedaan maar in Shelf Love staan best leuke recepten. Uit Flavour wil ik alles maken, dat heb ik met Shelf Love wat minder maar er staan desalniettemin nog steeds genoeg leuke recepten in.

De shakshuka van zoete aardappel en de couscoustaart zijn in elk geval geslaagd. Allebei hebben ze een heel fijn mondgevoel en ze zijn erg leuk om te bereiden.

Morgen maak ik de portobellosteaks weer eens :9
Spoilers!
pi_203204144
Oh ik ontdek dit topic nu net... ik kom haast nooit in CUL maar waarom eigenlijk niet? Ik krijg enorme zin om te koken (en ik hou erg van koken maar ben lui met voorbereiden dus dan eet je toch vaak hetzelfde).

Ik ben dol op Ottolenghi! Wij hebben hier Plenty, Plenty More, Simpel, Jerusalem en Flavour. Dus je zou wel kunnen spreken van fans. Veel gemaakt ook, maar nog nooit de portobellosteak en knolselder-steak terwijl ik dat allebei bijzonder lekker vind. Dus die staan op mijn lijstje nu. En wij hebben een nieuwe sjieke staafmixer met heel veel accessoires dus ik ben nu ook op zoek naar recepten met veel snijwerk *)
pi_203204635
Wij eten morgen de knolselderij taco's uit Flavour :9

Gisteren hadden we de aioli aardappels (met een entrecote en spruiten) uit Shelf Love :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_203204802
Ik had net portobello-olie in mijn soep :9
Spoilers!
pi_203211178
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 16:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik had net portobello-olie in mijn soep :9
Ik eet al de hele week de bloemkoolchilliolieboter op alles :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_203211828
quote:
2s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 21:54 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik eet al de hele week de bloemkoolchilliolieboter op alles :9
Boh :9~
Spoilers!
pi_203215628
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 22:20 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Boh :9~
Ik maak denk ik nieuw potje van de week :9
Sterkheidsbaas van alles.
pi_203267996
Gisteren deze pastasaus gemaakt https://ottolenghi.co.uk/(...)ck-olives-and-capers. De smaak was heerlijk, ik had de helft van de hoeveelheid harissa gebruikt en daarmee was het net pittig genoeg. Maar de hoeveelheid was niet eens genoeg voor 2 personen, dus de volgende keer verzin ik er wel een voorgerecht bij ofzo en dan voeg ik ook een paar zongedroogde tomaten toe.
pi_203601365
Ik heb gisteren deze orzo puttanesca uit Shelf Love gemaakt: https://www.ontroerendlek(...)ken-orzo-puttanesca/

Zeer zeker voor herhaling vatbaar. In 5 minuten klaar ook.
Spoilers!
pi_203601485
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2022 16:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb gisteren deze orzo puttanesca uit Shelf Love gemaakt: https://www.ontroerendlek(...)ken-orzo-puttanesca/

Zeer zeker voor herhaling vatbaar. In 5 minuten klaar ook.
Die gaat op m’n lijstje. Had je zelf citroenen ingemaakt?
pi_203602159
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2022 17:04 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Die gaat op m’n lijstje. Had je zelf citroenen ingemaakt?
Bij gebrek aan citroen heb ik er een scheutje citroensap door gedaan. Met ingelegde citroen is het vast nog lekkerder maar ik had niet het idee dat ik iets miste.

Let wel, dit is geen hoogstaand Ottolenghi-gerecht. Maar wel heerlijk comfort food :9
Spoilers!
pi_203603147
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2022 17:58 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Bij gebrek aan citroen heb ik er een scheutje citroensap door gedaan. Met ingelegde citroen is het vast nog lekkerder maar ik had niet het idee dat ik iets miste.

Let wel, dit is geen hoogstaand Ottolenghi-gerecht. Maar wel heerlijk comfort food :9
Ik had al het idee om er een blikje mais in te doen voor wat meer vulling ;)
pi_205434137
Eindelijk (weer) eens aan wat Ottolenghi recepten toegekomen. *O*

Eerder deze week de "Sobanoedels met limoen, kardemom en avocado" (Simpel, p.181) gemaakt. Ik ben normaal niet zo dol op koude noedels/pasta, maar ik vond het heerlijk. Koud dus en ook fris van smaak, dus vooral ook lekker met warm weer.

Vandaag de 'Gevulde courgettes met pijnpoompittensalsa" (Simpel, p.60). Hier wel het eea aan veranderd (omdat ik bepaalde dingen die we al in huis hadden wilde opmaken), maar het gerecht bleef uiteindelijk wel zo'n beetje hetzelfde denk ik. Ik ben eigenlijk niet zo dol op courgette, maar in combinatie met deze vulling toch erg lekker. _O_

Foto van de gevulde courgettes (zonder de pijnboompittensalsa die er nog overheen ging). Van het andere gerecht helaas geen foto.


Geen idee of dat 'hoort', maar ik had er witte rijst bij gedaan en dat vonden we heel goed passen (en dan 1 courgette per persoon als hoofdgerecht, Ottolenghi gaat uit van 2 per persoon als hoofgerecht).
Tails tell tales
  zaterdag 23 juli 2022 @ 20:07:00 #145
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_205435189
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2022 18:14 schreef Forbry het volgende:
Eindelijk (weer) eens aan wat Ottolenghi recepten toegekomen. *O*

Eerder deze week de "Sobanoedels met limoen, kardemom en avocado" (Simpel, p.181) gemaakt. Ik ben normaal niet zo dol op koude noedels/pasta, maar ik vond het heerlijk. Koud dus en ook fris van smaak, dus vooral ook lekker met warm weer.

Vandaag de 'Gevulde courgettes met pijnpoompittensalsa" (Simpel, p.60). Hier wel het eea aan veranderd (omdat ik bepaalde dingen die we al in huis hadden wilde opmaken), maar het gerecht bleef uiteindelijk wel zo'n beetje hetzelfde denk ik. Ik ben eigenlijk niet zo dol op courgette, maar in combinatie met deze vulling toch erg lekker. _O_

Foto van de gevulde courgettes (zonder de pijnboompittensalsa die er nog overheen ging). Van het andere gerecht helaas geen foto.
[ afbeelding ]

Geen idee of dat 'hoort', maar ik had er witte rijst bij gedaan en dat vonden we heel goed passen (en dan 1 courgette per persoon als hoofdgerecht, Ottolenghi gaat uit van 2 per persoon als hoofgerecht).
Goede kick! Lekker :9

Ik ga die courgette morgen op de barbecue maken, bedankt voor de tip.

Afgelopen vrijdag maakte ik weer de bloemkool met chiliboter uit Flavour. Maandag worden het taco's met oesterzwammen en toppings, ook uit Flavour.
Spoilers!
pi_205524878
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2022 18:14 schreef Forbry het volgende:
Eindelijk (weer) eens aan wat Ottolenghi recepten toegekomen. *O*

Vandaag de 'Gevulde courgettes met pijnpoompittensalsa" (Simpel, p.60). Hier wel het eea aan veranderd (omdat ik bepaalde dingen die we al in huis hadden wilde opmaken), maar het gerecht bleef uiteindelijk wel zo'n beetje hetzelfde denk ik. Ik ben eigenlijk niet zo dol op courgette, maar in combinatie met deze vulling toch erg lekker. _O_

Foto van de gevulde courgettes (zonder de pijnboompittensalsa die er nog overheen ging). Van het andere gerecht helaas geen foto.
[ afbeelding ]

Geen idee of dat 'hoort', maar ik had er witte rijst bij gedaan en dat vonden we heel goed passen (en dan 1 courgette per persoon als hoofdgerecht, Ottolenghi gaat uit van 2 per persoon als hoofgerecht).
Ik heb hem net eindelijk gemaakt. Het is echt wel een aanrader :Y
Ik maakte er de ovenfrietjes met feta en oregano uit Simple bij. Lekker!

Vorige week maakte ik de courgettesalade met basilicum en walnoot, ook Simple. Die komt echt vaker op het menu O+
Spoilers!
pi_205526706
quote:
1s.gif Op maandag 1 augustus 2022 21:07 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik heb hem net eindelijk gemaakt. Het is echt wel een aanrader :Y
Ik maakte er de ovenfrietjes met feta en oregano uit Simple bij. Lekker!

Vorige week maakte ik de courgettesalade met basilicum en walnoot, ook Simple. Die komt echt vaker op het menu O+
Goeie tip! Ik kom om in de courgettes dus alle variatie is welkom.

Heeft iemand hier wel eens bij een van de Ottolenghi restaurants in London gegeten? Er zijn allerlei verschillende, maar ik kom er niet helemaal uit wat het verschil nou is en welke de grootste aanrader.
pi_205706798
Oh, een Ottolenghi-topic!

Ik ga volgend weekend voor zo’n 20 mensen een Ottolenghi-avond verzorgen. Ik heb Sweet, Simpel en Flavour. Ben nu aan bedenken wat ik allemaal ga maken.

Kanshebbers:
Stoofpot van linzen en aubergine
Paddenstoelenlasagne
Geroosterdebieten
Couscoussalade
Hummus
Wittebonenpuree


Iemand nog enorme aanraders? Wel graag vega.
pi_205706908
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2022 20:03 schreef Bleie het volgende:
Oh, een Ottolenghi-topic!

Ik ga volgend weekend voor zo’n 20 mensen een Ottolenghi-avond verzorgen. Ik heb Sweet, Simpel en Flavour. Ben nu aan bedenken wat ik allemaal ga maken.

Kanshebbers:
Stoofpot van linzen en aubergine
Paddenstoelenlasagne
Geroosterdebieten
Couscoussalade
Hummus
Wittebonenpuree


Iemand nog enorme aanraders? Wel graag vega.
Wat een feest *O*

De portobellosteaks zijn goddelijk. Met een heerlijke olie voor over de witte bonenpuree. Het werkt ook goed met kastanjechampignons zonder steeltje, dat is wat budgetvriendelijker.
Spoilers!
pi_205708635
Ik heb sinds een paar weken Simpel in huis en ben nog een beetje zoekende, met name met alle gerechten waarin tahin/za'atar/sesam in zit vanwege mijn allergie.

quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2022 12:42 schreef Doedezemaar het volgende:
Gisteren deze pastasaus gemaakt https://ottolenghi.co.uk/(...)ck-olives-and-capers. De smaak was heerlijk, ik had de helft van de hoeveelheid harissa gebruikt en daarmee was het net pittig genoeg. Maar de hoeveelheid was niet eens genoeg voor 2 personen, dus de volgende keer verzin ik er wel een voorgerecht bij ofzo en dan voeg ik ook een paar zongedroogde tomaten toe.
Maar deze heb ik inmiddels 2x gemaakt en wat een heerlijk recept is dit zeg, jeetje :D. Mijn kinderen (0 en 3) eten dit niet, die vreten het gewoon _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')