Ik zou vooral over willen blijven met de mensen die ik leuk vind. Ik zou mijn ziel nooit aan zo'n kleuterklas verkopen om maar van de bank te blijven, laat dan het publiek maar beslissen of ze me willen houden...quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:25 schreef Mrsloveable het volgende:
Niemand wil genomineerd worden, maar hé dat is het spel en dat weet je van te voren als je er aan mee doet
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:32 schreef engine het volgende:
Mike z'n onderste helft van het gebit heeft een dagje rust gekregen
Ja, maar nu net op beeld voor de stemming en dat haar groepje misschien niet goed doet bij het publiek......daarom vloog ze eruit . Anders is ze er niet uit te branden.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:28 schreef Juan_Roman het volgende:
Bah wat een scheve uitleg van Zoey tegen Jerrel en Jill.
Thomas en niemand anders moest die smodder opkuisen.
Dramaqueens gonna drama.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:33 schreef Benny het volgende:
Mike en Thomas halen een grap uit. Michel is het slachtoffer. Lacht er vervolgens met Thomas om. Klaar.
Julie geïrriteerd dat er iemand gewond kon raken en het geen leuk grapje is.
Zoey geirriteerd dat niemand de verantwoordelijkheid neemt om de bende op te ruimen en bewoners er overheen stappen.
Wel typisch dat de mensen die niks met de grap te maken hebben het zich het meest aantrekken.
dat gelul steeds over zijn gebit. iedereen moet het ook weten dat hij een klapper heeft, hij is er wel trots opquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:32 schreef engine het volgende:
Mike z'n onderste helft van het gebit heeft een dagje rust gekregen
Heeft gewoon mazzel dat hij groot is, en als je iets langs je hoofd ziet vliegen denk ik dat iedereen dat doet, of een stap terug kweet niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:37 schreef Verida het volgende:
wat een gezeik en gezever over een grap. Thomas en Michel kunnen erom lachen en thomas heeft gelijk gezegd dat hij erachter zat .
Overigens was de reflex van michel wel geweldig, daar zit een hoop training achter, zal wel net zijn als fietsen, je verleert het niet om verdedigend te reageren, zelfs in een huis waar je zoiets totaal niet verwacht
Het is regelmatig heel duidelijk waarvoor en waarin Michel is getraind. Des te mooier vind ik het dat hij zich helemaal gek kan laten maken door een Jerrel.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:37 schreef Verida het volgende:
wat een gezeik en gezever over een grap. Thomas en Michel kunnen erom lachen en thomas heeft gelijk gezegd dat hij erachter zat .
Overigens was de reflex van michel wel geweldig, daar zit een hoop training achter, zal wel net zijn als fietsen, je verleert het niet om verdedigend te reageren, zelfs in een huis waar je zoiets totaal niet verwacht
je flubbert als er een heel deel weg isquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:39 schreef suzi1 het volgende:
hoezo meer kracht zetten bij praten zonder ondergebit. je praat niet met je tanden
Als je onderlip naar binnenvalt ,lijkt het mij moeilijk pratenquote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:39 schreef suzi1 het volgende:
hoezo meer kracht zetten bij praten zonder ondergebit. je praat niet met je tanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |