precies om die reden.. veel te intimederend die wijsheid van die man.. Dat handle ik niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:08 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
En waarom niet? Die man heeft immers overal verstand van en overal een mening over.
omdat maatregelen eigenlijk niet zoveel doen,. maatregeltje meer maatregeltje minder,quote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:10 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ik houd liever opties open, ook omdat ik niks wil uitsluiten op voorhand. Ik had eerder al gezegd dat de cijfers mij niet zo heel veel boeien, maar als ze kloppen moet er wel een oorzaak zijn waarom het daar beter gaat dan hier toch? Die hoor ik nog steeds graag van je.
Jaap is ekte baas, maar het is alsof Cruyff moet excelleren in een G-Team, Gommers lijkt me best een aardig man, maar zo lust ik er nog wel 1quote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:08 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
En waarom niet? Die man heeft immers overal verstand van en overal een mening over.
Ik ben vrijdag bij zo'n priklocatie geweest en sinds dien ben ik ervan overtuigd dat dat nog wel even gaat duren met het tempo dat ik daar heb gezienquote:Op maandag 15 februari 2021 23:55 schreef Fred het volgende:
[..]
Wanneer is de vaccinatiegraad hoog genoeg?
En wie ben jij om dat criterium te bepalen? Sommige dingen moeten we het gewoon over hebben, ergens klopt er iets niet in de doemdenkerij van alles loslaten = een totale collapse van de zorg. Er zijn legio voorbeelden van landen waar er weinig tot geen maatregelen zijn en er geen totale collapse van de zorg is, terwijl dat een gegeven zou moeten zijn volgens users hier.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:10 schreef DonDruiper het volgende:
Gaat de verkeerde kant op in dit topic...
Sterk.quote:Op maandag 15 februari 2021 23:41 schreef chratnox het volgende:
[..]
Heb je die bandbreedtes wel eens gezien? Alles tussen een R van 0,3 en een R van 1,8 valt er binnen. Alsof ik tegen mn vrouw zeg dat ik komend jaar tussen de 50 euro en 20.000 bonus krijg, en ze alvast gaat uitgeven op basis van de 20.000
Waren politici maar zo mondig.quote:Op maandag 15 februari 2021 23:57 schreef Abyss33 het volgende:
[..]
Je kunt echt geen openlijke discussie met mensen voeren.
Wil je puur inhoudelijk op cijfers discussieren. Roept men ja maar die cijfers in dat land waar het lager is kloppen niet..
Dan wordt de discussie gelijk doodgemaakt.
Maar laten we het omdraaien,.
Britse variant zo gevaarlijk kijk naar het VK. cijfers stijgen de pan uit. we moeten nu een avondklok..
Roep dan maar eens.. Ja maar die cijfers kloppen niet.
Nee dan klopt het uiteraard wel. dan mag je wel vergelijken. Want wat in VK gebeurd gaat hier zowiezo ook gebeuren.
Je kunt gewoon niet discussieren.
Je komt met lagere cijfers. en voordat je ook maar discussiert over het waarom van die lagere cijfers wordt er al gezegd ja die cijfers kloppen niet.
Dan is het toch klaar.. Dan kun je toch niks meer met enige discussie over cijfers. Als mensen bepaalde cijfers uitsluiten en andere cijfers ophemelen..
Vraag je vervolgens om een bron waarom die cijfers niet zouden kloppen. dan is het weer tja.. onderbuik gevoel.. corruptie misschien? armoede. " ik geloof die cijfers gewoon niet dat ze daar laag zijn"
Hou toch op mensen.
Die lui zitten in een situatie dat ze altijd winnen, komt de 3e golf dan zeggen ze: zie je wel! Komt ie niet en word het vrijgegeven dan hoor je er niets meer van.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Sterk.
Dus, wanneer gaat het omt-kabinet uitgeven op basis van die 20.000 als het gaat om vrijheden?? Wel gedaan om beperkingen op te leggen en hun 15 minutes of fame te binnen te harken
Wat bedoel je? Zie niet zoveel anders dan de afgelopen maanden? :/quote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:10 schreef DonDruiper het volgende:
Gaat de verkeerde kant op in dit topic...
Nee. Dan hebben hun adviezen gewerkt alles in te dammen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:36 schreef raptorix het volgende:
[..]
Die lui zitten in een situatie dat ze altijd winnen, komt de 3e golf dan zeggen ze: zie je wel! Komt ie niet en word het vrijgegeven dan hoor je er niets meer van.
tuurlijk winnen ze altijd.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee. Dan hebben hun adviezen gewerkt alles in te dammen.
Ze zitten er gewoonweg naast en willen tijd rekken tot de meeste mensen een vaccin hebben gehad.
En dan nog, dan is er wel weer wat anders.
Ik ben helemaal niemand hier.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:25 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
En wie ben jij om dat criterium te bepalen? Sommige dingen moeten we het gewoon over hebben, ergens klopt er iets niet in de doemdenkerij van alles loslaten = een totale collapse van de zorg. Er zijn legio voorbeelden van landen waar er weinig tot geen maatregelen zijn en er geen totale collapse van de zorg is, terwijl dat een gegeven zou moeten zijn volgens users hier.
grimmig sfeertje, de spanningen lopen op..quote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:45 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niemand hier.
Ik stel gewoon dat het sfeertje hier steeds grimmiger wordt. En dat komt o.a. door een paar langspeelplaat-users.
Wie de schoen past....
Nouja.. precies dit dusquote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:47 schreef Abyss33 het volgende:
[..]
grimmig sfeertje, de spanningen lopen op..
de bom kan elk moment barsten..
lol wat lul je nou joh..
En wie bepaald dat die schoen past! Ik hoor dat in Tibet iedereen elke schoen past en uit Belarus en Brazil hoor ik ook geen klachten!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:45 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niemand hier.
Ik stel gewoon dat het sfeertje hier steeds grimmiger wordt. En dat komt o.a. door een paar langspeelplaat-users.
Wie de schoen past....
Voordat je reageertquote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:51 schreef Abyss33 het volgende:
[..]
zo grimmig.. schokerend..
ben jij zo iemand die een scheet zelfs spannend vindt?
Van wie ben jij een kloontje eigenlijk?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:51 schreef Abyss33 het volgende:
[..]
zo grimmig.. schokerend..
ben jij zo iemand die een scheet zelfs spannend vindt?
ik had al gereageerd..quote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:54 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Voordat je reageert
Speel de bal, niet de persoon.
1300 posts in 3 dagen, schijnbaar iemand die werkeloos is geworden door covid-19quote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:58 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloontje eigenlijk?
werkeloos 3 dagen geleden?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 01:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
1300 posts in 3 dagen, schijnbaar iemand die werkeloos is geworden door covid-19
oh het ging over iemand anders. ik heb maar 200 posts..quote:Op dinsdag 16 februari 2021 01:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
1300 posts in 3 dagen, schijnbaar iemand die werkeloos is geworden door covid-19
Ik weet hetquote:Op dinsdag 16 februari 2021 00:58 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloontje eigenlijk?
Waar wil je dat ik op reageer dan?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 01:06 schreef Abyss33 het volgende:
[..]
ik had al gereageerd..
nu moet jij reageren.. of niet. dat kan ook.
maar je bewandelt de weg van dreigen met een ban ofzo?
eerst roepen dat er zo'n grimmige sfeer is en nu roep je ohjee speel de bal..
Ik denk dat het bed tijd is.. en tijd om te slapen..
Druiper af...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |