abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_198332393
quote:
17s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 07:21 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Van Oprah heb ik al niks meer gezien sinds het iconische ‘Oprah’. Hopelijk kan ze nog steeds zo interviewen :). Vast wel.

Zover ik heb begrepen is die ruzie begonnen toen Harry aan William aangaf met Meghan te willen trouwen en dat William zei dat hij beter even kon wachten. En dat zou bij Harry in het verkeerde keelgat zijn geschoten. En sindsdien is het niet veel beter geworden, :+.
Oprah heeft in 2020 nog een interview-serie gemaakt met oa Barack Obama als gast :)

Je kunt alles van Oprah vinden maar ze is en blijft natuurlijk wel een vakvrouw.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  vrijdag 5 maart 2021 @ 09:21:35 #82
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_198332420
Mja, als je tot het (een) koningshuis behoort, is het eigenlijk de bedoeling dat je een partner kiest die zich in de bijbehorende rol schikt. En als die partner dat niet wilt, heb je de keuze tussen: breken met het koningshuis of met je partner.
Ik heb het idee dat Meghan heeft geprobeerd zich te schikken, maar dat (om diverse redenen) uiteindelijk niet kon of wilde. En dan krijg je de huidige situatie.
KuikenGuppy
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 5 maart 2021 @ 09:48:41 #83
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_198332777
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 09:18 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Oprah heeft in 2020 nog een interview-serie gemaakt met oa Barack Obama als gast :)

Je kunt alles van Oprah vinden maar ze is en blijft natuurlijk wel een vakvrouw.
Oh, dat wist ik niet! Ze zal vast ook niet ineens haar interviewskills verloren zijn, nee :+.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 5 maart 2021 @ 09:48:56 #84
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_198332782
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 08:58 schreef Tegan het volgende:
Gaan jullie het interview kijken?
Ik heb er nu al zin in!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_198332783
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 09:18 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Oprah heeft in 2020 nog een interview-serie gemaakt met oa Barack Obama als gast :)

Je kunt alles van Oprah vinden maar ze is en blijft natuurlijk wel een vakvrouw.
Oprah kan geweldig interviewen (en ik mis de Oprah Show wel), maar haar producers (waaronder zijzelf :P) maken altijd van die ultradramatische teasers. Was vroeger al zo (ook bij andere Harpo producties zoals o.a. Dr.Oz). Dan zit je helemaal gespannen op de bank te kijken en blijkt het in context allemaal niet eens zo veel voor te stellen.

Verwacht daarom niet dat Harry en Meghan finaal uit de school zijn geklapt. Die opmerking over dat het paleis leugens in stand houdt, kan ook gemaakt zijn in de context dat het paleis weigert in te grijpen in wat de roddelbladen doen.

Ga uiteraard kijken dinsdag :7
(Kijk normaal Station19 en Greys, maar die gaan allebei niet door)
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 5 maart 2021 @ 09:50:54 #86
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_198332810
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 09:21 schreef Burdie het volgende:
Mja, als je tot het (een) koningshuis behoort, is het eigenlijk de bedoeling dat je een partner kiest die zich in de bijbehorende rol schikt. En als die partner dat niet wilt, heb je de keuze tussen: breken met het koningshuis of met je partner.
Ik heb het idee dat Meghan heeft geprobeerd zich te schikken, maar dat (om diverse redenen) uiteindelijk niet kon of wilde. En dan krijg je de huidige situatie.
En nu was Harry ook al niet zo van het keurslijf en is de manier waarop hij naar de pers kijkt ook wel sterk beïnvloed door hoe zijn moeder is omgekomen. Volgens mij vindt hij het leven met Meghan wel bevrijdend.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_198332811
'Buckingham Palace says it is 'very concerned' about claims Meghan mistreated staff and allegations some were forced out and others left 'shaking' and sobbing because of her alleged 'emotional cruelty and manipulation'.

In hoeverre zou dit waar zijn vraag ik me af. Ik kan me er eerlijk gezegd niks bij voorstellen. Dit ziet er zo aangedikt uit.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 5 maart 2021 @ 09:51:56 #88
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_198332828
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 09:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
'Buckingham Palace says it is 'very concerned' about claims Meghan mistreated staff and allegations some were forced out and others left 'shaking' and sobbing because of her alleged 'emotional cruelty and manipulation'.

In hoeverre zou dit waar zijn vraag ik me af.
Toen ze beviel had ze toch ook niet de standaard arts etc.? Daar was toen ook zo'n ophef over. Maar ja, dat is haar goed recht lijkt me.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_198332882
De Queen zal niet blij zijn met het interview waar ze totaal geen controle heeft over wat er (in negatieve zin) over haar en haar Koningshuis wordt gezegd. Dat vervolgens net vantevroren zo'n onderzoek start is i.m.o. puur marketing vanuit de Queen. Alles om Meghan's verhaal minder geloofwaardig te maken.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 5 maart 2021 @ 09:56:02 #90
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_198332909
Wellicht dat ze liever haar eigen mensen, 'bediendes', artsen etc. koos en dat dat daar wederom niet goed viel want zo zijn ze dat gewend en je moet er niet aan tornen. Terwijl het toch mensen zijn die je een groot deel van de dag om je heen hebt hangen en ze zijn daarnaast meubilair van The Firm - waar ze toch al niet zoveel mee had. Lijkt me ook dat je mensen wil met wie je goed klikt of zelf hebt uitgekozen. Volgens mij niets meer dan een smear campaign vanuit de Queen en/of werknemers om haar heen.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_198332947
quote:
17s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 09:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Wellicht dat ze liever haar eigen mensen, 'bediendes', artsen etc. koos en dat dat daar wederom niet goed viel. Terwijl het toch mensen zijn die je een groot deel van de dag om je heen hebt hangen en ze zijn daarnaast meubilair van The Firm - waar ze toch al niet zoveel mee had. Lijkt me ook dat je mensen wil met wie je goed klikt of zelf hebt uitgekozen.
Het is geheel begrijpelijk vanuit Meghan gezien, maar vanuit de Britse traditie en Elizabeth's visie is het niet acceptabel om niet nederig alles te accepteren zonder weerwoord. Gegeven paard enzo. Dat is het verschil tussen Meghan en Kate denk ik.
pi_198332994
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 09:55 schreef Tegan het volgende:
De Queen zal niet blij zijn met het interview waar ze totaal geen controle heeft over wat er (in negatieve zin) over haar en haar Koningshuis wordt gezegd. Dat vervolgens net vantevroren zo'n onderzoek start is i.m.o. puur marketing vanuit de Queen. Alles om Meghan's verhaal minder geloofwaardig te maken.
Als dat zo is wat jij zegt, zou dat eigenlijk al genoeg zeggen over deze hele affaire.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 5 maart 2021 @ 10:02:16 #93
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_198333004
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 09:59 schreef Tegan het volgende:

[..]

Het is geheel begrijpelijk vanuit Meghan gezien, maar vanuit de Britse traditie en Elizabeth's visie is het niet acceptabel om niet nederig alles te accepteren zonder weerwoord. Gegeven paard enzo. Dat is het verschil tussen Meghan en Kate denk ik.
Dat denk ik ook. En je moet daar maar net mee om kunnen gaan. En natuurlijk ook dit:

quote:
In an interview with Sky News, the co-author of Harry and Meghan biography Finding Freedom questioned why the palace had ordered an investigation into the duchess but had not done so with Prince Andrew.

She told Sky News: "There's been a lot of double standards that we're talking about.

"Why is there an investigation into this bullying but there's not been an investigation into Prince Andrew and the allegations surrounding Jeffrey Epstein and the women who have made allegations?

"Why hasn't he been urged to cooperate with US authorities? Why were Prince Harry's military honours stripped [after he stepped down as a working royal] but Prince Andrew's haven't been?"
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 5 maart 2021 @ 10:04:00 #94
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_198333038
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 09:01 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Yes *O*

Er was toch een Harry & Meghan topic?
Deze? SHO / Megxitgate - waar we gedistingeerd distantiëren
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  vrijdag 5 maart 2021 @ 10:19:45 #95
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198333279
quote:
Oh ja die! Wou al bijna een Harry & Meghan vs The Firm topic gaan aanmaken :D
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_198333443
quote:
17s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 10:02 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Dat denk ik ook. En je moet daar maar net mee om kunnen gaan. En natuurlijk ook dit:
[..]

Belachelijk inderdaad. Andrew is volgens mij Elizabeth's lievelingetje dat niets fout kan doen. Zoiets groots kan je als Elizabeth zijnde (voor de reputatie van het Koningshuis) natuurlijk beter negeren i.p.v. kijken hoe diep de put is. Om misselijk van te worden.
pi_198333480
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 10:01 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Als dat zo is wat jij zegt, zou dat eigenlijk al genoeg zeggen over deze hele affaire.
Je moet ook maar net de persoon zijn die in het royal keurslijf past. Maxima heeft ook veel dingen moeten accepteren/veranderen om in het Nederlandse Koningshuis te passen.

Wat mij betreft hebben beide kanten fouten gemaakt.
pi_198333529
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  vrijdag 5 maart 2021 @ 11:02:10 #99
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_198333827
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  vrijdag 5 maart 2021 @ 16:49:22 #100
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198339876
quote:
17s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 09:56 schreef ChipsZak. het volgende:
Wellicht dat ze liever haar eigen mensen, 'bediendes', artsen etc. koos en dat dat daar wederom niet goed viel want zo zijn ze dat gewend en je moet er niet aan tornen. Terwijl het toch mensen zijn die je een groot deel van de dag om je heen hebt hangen en ze zijn daarnaast meubilair van The Firm - waar ze toch al niet zoveel mee had. Lijkt me ook dat je mensen wil met wie je goed klikt of zelf hebt uitgekozen. Volgens mij niets meer dan een smear campaign vanuit de Queen en/of werknemers om haar heen.
Ik denk eerder de mensen om haar heen, wat dat betreft denk ik dat "The Crown" er niet zoveel naast zat toen men liet zien dat sommige beslissingen eerder door degenen worden genomen die er vooral zijn om de kroon te dienen en niet degene die hem draagt.
Ik denk dat dat gebemoei wat bij Wallis Simpson en Prinses Margaret gebeurde nog steeds (in mindere mate) gebeurt. En niet noodzakelijkerwijs omdat Elizabeth vindt dat het zo moet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_198340067
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 16:49 schreef Leandra het volgende:

Ik denk eerder de mensen om haar heen, wat dat betreft denk ik dat "The Crown" er niet zoveel naast zat toen men liet zien dat sommige beslissingen eerder door degenen worden genomen die er vooral zijn om de kroon te dienen en niet degene die hem draagt.
Ik denk dat dat gebemoei wat bij Wallis Simpson en Prinses Margaret gebeurde nog steeds (in mindere mate) gebeurt. En niet noodzakelijkerwijs omdat Elizabeth vindt dat het zo moet.
Je weet natuurlijk niet wat er precies fact of fictie is in The Crown, maar ik vond het heel opvallend hoe Elizabeth zelf zo geleefd werd en over heel veel dingen gewoon eigenlijk niets te zeggen had 'want traditie' en 'zo hoort het'. Ze wilde bijv. helemaal niet in dat kille Buckingham Palace wonen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198340424
Meghan wordt natuurlijk al vanaf dag 1 niet erg goed ontvangen.
Er zullen vast mensen zijn (personeel) die alles verkeerd zullen uitleggen en zich maar al te graag negatief over haar uitlaten.
Al dan niet terecht. Meghan is vast niet ineens heilig maar die kán ook weinig goed doen.
Ze is een heel ander type dat het koningshuis graag had gezien en eveneens het Britse volk.

Ik denk dat het hoe dan ook een zeer sterke vrouw is en wellicht precies de vrouw die Harry goed kan bijhouden/ondersteunen.

Ik juich voor ze. *O*
  vrijdag 5 maart 2021 @ 18:05:19 #103
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_198340995
Meghan had veel meer begeleiding en uitleg moeten krijgen, en de bv hofhouding houdt te veel vast aan 'zo doen we het hier altijd' en gunt Harry en Meghan niet eens hun eigen dokter (baas aan eigen lijf hoor, royal of niet). Als dat soort dingen 'moderniseren' betekenen, geef ik Harry en zijn vrouw helemaal gelijk. Het is soms de eigen schuld van het koningshuis hoe de media met hen omgaan, denkt het duiveltje in mij stiekem. En terecht dat Harry en Meghan daar schoon genoeg van hebben en de zichzelf in stand houdende hofhoudingmaffia passeren. Zo gaan dat soort dingen. Fit in or you're out.
.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  vrijdag 5 maart 2021 @ 18:31:39 #104
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_198341413
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 08:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Komt Kate niet ook van een adellijke komaf? Want dan is het verschil natuurlijk aanzienlijk. Dan had Kate in den beginneal een streepje voor bij het koningshuis en dus bij de pers.
Nee, maar ze is bereid Laura Ashley-soepjurken te dragen en alle eigenheid weg te laten.

Ik ben zo blij met ons koningshuis. Die bewandelen perfect de balans tussen eigen talenten en inspiratie en toch de monarchie als instituut van eenheid bewaken. Mediacode topidee. Er is een privé-leven en een professioneel leven. Een type als Laurentien hadden ze daar absoluut niet gepruimd, en hier kan ze voldoende haar ding doen en zich uitspreken.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_198345892
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 08:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Komt Kate niet ook van een adellijke komaf? Want dan is het verschil natuurlijk aanzienlijk. Dan had Kate in den beginneal een streepje voor bij het koningshuis en dus bij de pers.
Adel volgens mij niet meer wel uit een rijkere familie. En ze kende William al jaren
pi_198380407
Ben heel benieuwd naar het interview van Meghan!
  zondag 7 maart 2021 @ 19:38:40 #107
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198381060
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 18:31 schreef Andromache het volgende:

[..]

Nee, maar ze is bereid Laura Ashley-soepjurken te dragen en alle eigenheid weg te laten.

Ik ben zo blij met ons koningshuis. Die bewandelen perfect de balans tussen eigen talenten en inspiratie en toch de monarchie als instituut van eenheid bewaken. Mediacode topidee. Er is een privé-leven en een professioneel leven. Een type als Laurentien hadden ze daar absoluut niet gepruimd, en hier kan ze voldoende haar ding doen en zich uitspreken.
Laura Ashley soepjurken?

Hebben we het over dezelfde Kate? Die draagt toch meestal strak op haar (slanke) lichaam gesneden couture.
The love you take is equal to the love you make.
pi_198381222
Ik❤Laura Ashley :@
Heb er een paar rokken van O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zondag 7 maart 2021 @ 20:37:46 #109
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_198382213
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 maart 2021 08:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Komt Kate niet ook van een adellijke komaf? Want dan is het verschil natuurlijk aanzienlijk. Dan had Kate in den beginneal een streepje voor bij het koningshuis en dus bij de pers.
Nou, ze deelt wel een (verre) voorouder met William.

https://www.ad.nl/buitenl(...)met-royals~a9c13ee7/
KuikenGuppy
  zondag 7 maart 2021 @ 21:10:21 #110
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_198383046
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 19:38 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Laura Ashley soepjurken?

Hebben we het over dezelfde Kate? Die draagt toch meestal strak op haar (slanke) lichaam gesneden couture.
Nee man, kijk maar bij de polo en de laatste gezinsfoto's. Wat een typisch Britse truttigheid.

== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zondag 7 maart 2021 @ 21:21:00 #111
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_198383337
quote:
1s.gif Op zondag 7 maart 2021 21:10 schreef Andromache het volgende:

[..]

Nee man, kijk maar bij de polo en de laatste gezinsfoto's. Wat een typisch Britse truttigheid.

[ afbeelding ]
Ik heb toch een andere voorstelling bij ‘soepjurk’.

Maar wat jij wilt, joh.
The love you take is equal to the love you make.
pi_198384437
Geen soepjurk. Wel Britse truttigheid 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 7 maart 2021 @ 22:35:06 #113
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198385186
Tsja, dat heb je in die functie nou eenmaal bij sommige gelegenheden.
En ze zal zich nog veel meer aan de verwachtingen en het protocol moeten houden dan bijvoorbeeld Maxima, die gewoon een nieuwe norm heeft gesteld voor koninklijk haar, dat niet altijd keurig en perfect hoeft te zitten, waar Kate zich dat nog lang niet kan permitteren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 7 maart 2021 @ 23:02:15 #114
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_198385705
Er is gewoon veel meer ruimte voor eigenheid in NL, zeker toen Beatrix begon af te bouwen.

In de UK wordt Meghan verguisd (er zat een kotszakje met een foto van Harry en Meghan bij de krant (sun denk ik) vandaag) maar Andrew wordt beschermd, William wordt beschermd, etc.

Volgens mij is die vrouw van Edward ook een stuk eigenzinniger en die zijn er ook zo’n beetje uitgestapt toch? Hoor je nooit iets van in elk geval.
Kwak
  zondag 7 maart 2021 @ 23:07:08 #115
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198385763
Oh, ik krijg juist het idee dat Sophie Wessex uitstekend conformeert aan wat er van haar verwacht wordt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 7 maart 2021 @ 23:15:10 #116
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_198385881
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 23:07 schreef Leandra het volgende:
Oh, ik krijg juist het idee dat Sophie Wessex uitstekend conformeert aan wat er van haar verwacht wordt.
Misschien ken ik haar gewoon niet goed genoeg hoor!
Kwak
  Moderator zondag 7 maart 2021 @ 23:23:32 #117
249559 crew  Lavenderr
pi_198385985
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 23:07 schreef Leandra het volgende:
Oh, ik krijg juist het idee dat Sophie Wessex uitstekend conformeert aan wat er van haar verwacht wordt.
Dat doet ze zeker en mede daarom hoor je weinig of niets van haar. Lekker in de luwte.
  zondag 7 maart 2021 @ 23:23:49 #118
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198385989
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 23:15 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Misschien ken ik haar gewoon niet goed genoeg hoor!
Als ik foto's van haar zie is het altijd keurig jurkje, hoedje, opzitten en pootjes geven.

Maar misschien zijn dat ook de enige gelegenheden dat ze wel meedoen, hoewel ik dan wel wat meer foto's had verwacht waarop ze niet gedresseerd kijkt.

Laat ik het zo stellen: ik denk niet dat ze dansend op de tiktok van haar dochter verschijnt, om even de vergelijking met Laurentien te maken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 8 maart 2021 @ 00:49:30 #119
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_198386451
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 23:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als ik foto's van haar zie is het altijd keurig jurkje, hoedje, opzitten en pootjes geven.

Maar misschien zijn dat ook de enige gelegenheden dat ze wel meedoen, hoewel ik dan wel wat meer foto's had verwacht waarop ze niet gedresseerd kijkt.

Laat ik het zo stellen: ik denk niet dat ze dansend op de tiktok van haar dochter verschijnt, om even de vergelijking met Laurentien te maken.
True.

Ik bedoel ook meer dat ze maar af en toe hoeft op te draven, en verder zie je ze niet. Ik had het idee dat ze nog gewoon een baan heeft maar wellicht vergis ik me.

Ik ben in elk geval team harry en meghan :+
Kwak
pi_198386783
quote:
0s.gif Op zondag 7 maart 2021 23:07 schreef Leandra het volgende:
Oh, ik krijg juist het idee dat Sophie Wessex uitstekend conformeert aan wat er van haar verwacht wordt.
Intussen wel, ja. Is ook niet altijd zo geweest.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')