quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Zal wel zijn uitgeschoten met een biljartkeuquote:Op maandag 15 februari 2021 19:43 schreef NoCigar het volgende:
Een blauwe streep boven je lip = drag?
Lijkt net een midden 20'er. Zometeen nog even raizenquote:Op maandag 15 februari 2021 19:44 schreef NoCigar het volgende:
Ow, ze is wel makkelijk te betokkelen: complimentjes, campertje, wat wezenloos lullen over vrijheid.
Het lijkt me wel een experimenteel typquote:Op maandag 15 februari 2021 19:45 schreef Poefbank het volgende:
Ik denk dat je bij Marijke wel de vrijheid krijgt om uiteindelijk in de kont te eindigen
Vrouwenkenner!quote:Op maandag 15 februari 2021 19:45 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Het lijkt me wel een experimenteel typ
Morgenavondquote:Op maandag 15 februari 2021 19:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
Vrouwenkenner!
Wanneer ga jij meedoen?
Opsporing verzocht Greatest Hitsquote:Op maandag 15 februari 2021 19:48 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Het is een boliviaanse Pakistaan volgens mij
Maar wel voor het goede doel hèquote:Op maandag 15 februari 2021 19:48 schreef Poefbank het volgende:
Zou zij ook op de Dam hebben staan schreeuwen?
Dat zou wel een stunt zijn.quote:
verwacht hele zware acne en kraters. Waarom doe je dat anders?quote:Op maandag 15 februari 2021 19:46 schreef Poefbank het volgende:
Ik denk dat deze griet er stukken beter uit zal zien zonder al dat stucwerk
"Ik ben bij First Dates gekomen via het FOK! Forum"quote:Op maandag 15 februari 2021 19:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat zou wel een stunt zijn.
En dan bij het nader kennismaken laten ontglippen dat je op één of ander forum hangt.
Undateables komt toch ook weer met nieuw seizoenquote:Op maandag 15 februari 2021 19:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat zou wel een stunt zijn.
En dan bij het nader kennismaken laten ontglippen dat je op één of ander forum hangt.
Staat interessanter ofzo.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:49 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom praten die donkere mensen elke keer met hele zinnen in het Engels?
Tot dat je op straat een andere man aanspreekt. Een krantenverkoper bijvoorbeeld, dan ben je een hoer en een kech etcquote:
Zo erg is het gelukkig niet vriendquote:Op maandag 15 februari 2021 19:50 schreef RipCity het volgende:
[..]
Undateables komt toch ook weer met nieuw seizoen
Dat zou een mogelijkheid kunnen zijnquote:Op maandag 15 februari 2021 19:49 schreef NoCigar het volgende:
Ik
[..]
verwacht hele zware acne en kraters. Waarom doe je dat anders?
Die knakker met z’n Bo-Rent leenautootjequote:Op maandag 15 februari 2021 19:50 schreef RipCity het volgende:
[..]
Undateables komt toch ook weer met nieuw seizoen
Jij mag Shad shaggen.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nope, lees alle reacties maar es terug.
Ik heb het nog nooit gedaan was dat.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:51 schreef tja77 het volgende:
Die knakker met z’n Bo-Rent leenautootje
Sergio verneukte de introquote:Op maandag 15 februari 2021 19:51 schreef NoCigar het volgende:
Hey? Iemand die er ineens zit! Wat is dit? Waarom?
Dat was toch rtl5 met die maagdquote:Op maandag 15 februari 2021 19:51 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die knakker met z’n Bo-Rent leenautootje
Godver ja, wat een baas was datquote:Op maandag 15 februari 2021 19:52 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaan was dat.
quote:Op maandag 15 februari 2021 19:53 schreef Poefbank het volgende:
Het scheelt dat ellis niet zo groot is. Dan shad niet zo’n groot gat te graven om haar te stenigen als ze naar een andere man kijkt.
Zware oogschaduw voor acne?quote:Op maandag 15 februari 2021 19:49 schreef NoCigar het volgende:
Ik
[..]
verwacht hele zware acne en kraters. Waarom doe je dat anders?
quote:Op maandag 15 februari 2021 19:52 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat was toch rtl5 met die maagddat was echt een held met totaal geen zelfkennis
Ja straks gaat ze nog vragen hoelaat hij is gebeuren om z'n birth chart te kunnen bepalen.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:54 schreef DKUp het volgende:
Podcast, dat kan iedereen![]()
![]()
Ze is meteen geïnteresseerd.
Twee dames zijn heel spiritueel.
Walgelijk
Hoe die wegliep was echt Epic. Gewoon bijna iedereen omver donderen. Jammer dat Ewout nu politiek correcte shizzle maakt. Er is zo’n markt voor dit. Kan heel SBS6 uit t slop redden.quote:
Naakt of Bakedquote:Op maandag 15 februari 2021 19:58 schreef Rickocum het volgende:
Man hoe zou Whoopie er baakt uitzien.
Die programma’s waren puur goudquote:Op maandag 15 februari 2021 19:57 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hoe die wegliep was echt Epic. Gewoon bijna iedereen omver donderen. Jammer dat Ewout nu politiek correcte shizzle maakt. Er is zo’n markt voor dit. Kan heel SBS6 uit t slop redden.
Sommige dingen wil je gewoon niet wetenquote:Op maandag 15 februari 2021 19:58 schreef Rickocum het volgende:
Man hoe zou Whoopie er naakt uitzien.
Nou eh *06....*quote:Op maandag 15 februari 2021 19:59 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Die zoekt gewoon een quarantaine neukertje.
Baked zijn er nog minder oogjes te zien.quote:Op maandag 15 februari 2021 19:58 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Naakt of Baked![]()
Ik hoef Whoopie niet naakt te zien
quote:Op maandag 15 februari 2021 19:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die programma’s waren puur goud
Dat mens met d’r plausibel
quote:Op maandag 15 februari 2021 20:00 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zou je haar doen bradge?! @:vloggendechipszak
Jij liever dan ikquote:
Stille wateren hebben diepe grondenquote:Op maandag 15 februari 2021 20:00 schreef tja77 het volgende:
Paar wijntjes in d’r giechel, en ze zuigt het leven uit je.
Wat is ditquote:Op maandag 15 februari 2021 20:00 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zou je haar doen bradge?! @:vloggendechipszak
Dit gaat 'm wel worden denk ikquote:Op maandag 15 februari 2021 20:01 schreef Poefbank het volgende:
Hij wil maar al te graag. Zij gaat nee zeggen. Ze gaat ook niet splitten.
Dinsdag en donderdag komen matches.quote:Op maandag 15 februari 2021 20:02 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Dit gaat 'm wel worden denk ik
Ja ditquote:
quote:
How do you knooooow?!quote:Op maandag 15 februari 2021 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dinsdag en donderdag komen matches.
quote:Op maandag 15 februari 2021 20:09 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ze denkt waarschijnlijk dat dat het geluid is wat duiven maken
Minimaal een kuub strontquote:Op maandag 15 februari 2021 20:06 schreef RipCity het volgende:
[..]
Binnen een minuut op je first date met diarree naar de wc
Het past bij hun IQquote:
quote:Op maandag 15 februari 2021 20:09 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ze denkt waarschijnlijk dat dat het geluid is wat duiven maken
IS ER EEN PIANO OP JE OPA GEVALLEN!?quote:Op maandag 15 februari 2021 20:11 schreef DKUp het volgende:
Mijn opa is overleden 9 jaar geleden PIANO
Zou ik opzich ook wel doen bij haar denk dat ze goed deepthroat.quote:Op maandag 15 februari 2021 20:11 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Het is wel een typisch voorbeeld van iemand die alles leuk vind om in d'r broekje te komen.
Ja die mag jouw sapstengel wel even aanraken?quote:Op maandag 15 februari 2021 20:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zou ik opzich ook wel doen bij haar denk dat ze goed deepthroat.
Is de hele dag al zo vandaag.quote:Op maandag 15 februari 2021 20:12 schreef tja77 het volgende:
Dat is altijd tijdens dit epische tv programma.
Jeetje minaquote:Op maandag 15 februari 2021 20:14 schreef KennyPowers het volgende:
Als je tegen hem een verhaal vertelt, de hele tijd tussendoor:
oh wauw
oh shit
oh echt
oh nee
oh ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |