Die zijn / waren er kant en klaar: vissticks met ingebouwde spinazie.quote:
Van maggi was dat geloof ik. Heet water bij iets en dan kreeg je stamppot boerenkool. Volgens mijnhad je ook zuurkool op deze manier. Vriendinnen namen dat mee op vakantie naar Griekenland, want het zou toch kunnen dat je olijfolie zou moeten eten, dat was levensgevaarlijkquote:Op maandag 15 februari 2021 17:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik woonde in een studentenhuis vol vega's, dus we aten heel heel veel kaas. En noten. En bijna alles met fruit er door. Warme perzik was favoriet.
Ook hadden we spaghetti carbonara. Dat was gewoon spaghetti met creme fraiche en zwarte peper. En voor de vleeseters ging er dan nog goedkope ham in blokjes gesneden door.
En ik herinner me aardappelpuree uit een zakje waar je dan heet water bij moest doen. En je had ook een soort stamppot variant, dan moest er nog een zakje met gedroogde spinazie oid door.
Echt
Die troep verkopen ze hier in Duitsland ook. Zowel iglo als de eigenmerk versie. Waarbij je blij mag zijn als je de 50% vis haalt.quote:Op maandag 15 februari 2021 17:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die zijn / waren er kant en klaar: vissticks met ingebouwde spinazie.
https://www.iglo.nl/assor(...)vis/kombino-spinazie
[ afbeelding ]
En in de UK met ingebouwde gepureerde erwten.
Ik heb een rondje supermarkt (300 meter ofzo maxquote:Op maandag 15 februari 2021 18:29 schreef z80 het volgende:
[..]
Die troep verkopen ze hier in Duitsland ook. Zowel iglo als de eigenmerk versie. Waarbij je blij mag zijn als je de 50% vis haalt.
Hier was het avondeten zuurkoolstamppot met ree.
Tevens een klein rondje gelopen. Kilometer of 6. Maar wat een prutweer. Net boven nul, constant draaiende stevige wind en miezer. Waarbij je ook nog niet in het donker kunt lopen ivm de ijsplaten en waterplassen.
Koos maakte gisteren geintje dat Miep wel een ijsje of wat slush puppy mocht pakken van de stoepquote:Op maandag 15 februari 2021 18:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hier zijn de daken nog net-aan wit. De straat is slush puppy
Het dak aan de voorkant was al sneeuwvrij. Dat is de kant waar de wind en zon op staat.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
Mijn man is weer gaan flyeren maar ik had echt geen zin om door die rotzooi te moeten.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
Bij mijn afspraak brak de dakgoot af door de sneeuw die erop flikkerde, tijdens onze viedomeetquote:Op maandag 15 februari 2021 18:39 schreef z80 het volgende:
[..]
Het dak aan de voorkant was al sneeuwvrij. Dat is de kant waar de wind en zon op staat.
Achter is nu zo goed als sneeuwvrij. Er kwam net nog een lading naar beneden denderen.
Was dit een blunder? Was toch gewoon een dikke publiciteitsstunt?quote:Op maandag 15 februari 2021 18:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik lees net dat Gorilla Glue Girl 23.000 dollar heeft opgehaald op gofundme en dat een plastisch chirurg haar geholpen heeft om haar haar terug te krijgen. Dat kostte bij elkaar nog geen 3000 dollar en dus doneert ze de rest van het bedrag aan de plastisch chirurg Michael Obeng. De chirurg heeft een non-profit organisatie voor gratis plastische chirurgie voor kinderen en volwassenen die met lichamelijke afwijkingen zijn geboren of door een ongeval verworven.we maken allemaal blunders, maar weinig mensen kunnen hun blunder omzetten in iets moois
quote:Op maandag 15 februari 2021 18:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Bij mijn afspraak brak de dakgoot af door de sneeuw die erop flikkerde, tijdens onze viedomeet![]()
![]()
O, dat is netjesquote:Op maandag 15 februari 2021 18:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik lees net dat Gorilla Glue Girl 23.000 dollar heeft opgehaald op gofundme en dat een plastisch chirurg haar geholpen heeft om haar haar terug te krijgen. Dat kostte bij elkaar nog geen 3000 dollar en dus doneert ze de rest van het bedrag aan de plastisch chirurg Michael Obeng. De chirurg heeft een non-profit organisatie voor gratis plastische chirurgie voor kinderen en volwassenen die met lichamelijke afwijkingen zijn geboren of door een ongeval verworven.we maken allemaal blunders, maar weinig mensen kunnen hun blunder omzetten in iets moois
Hoe kom je er nou bij dat het een publiciteitsstunt was? Ik lees overal alleen maar dat het een stomme blunder was.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:48 schreef Molo het volgende:
Was dit een blunder? Was toch gewoon een dikke publiciteitsstunt?
Ja eens hoor. Het zijn 2 woorden die ook los zouden moeten blijven. In geen enkele realiteit kan dit tot 1 woord worden gefabriekt.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:12 schreef minilot het volgende:
Iemand zei fietsvakantieDaar ga ik ongeveer net zo goed op als @:Vanyel op bleekselderij
Omdat het gewoon echt echt echt té dom voor woorden isquote:Op maandag 15 februari 2021 18:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe kom je er nou bij dat het een publiciteitsstunt was? Ik lees overal alleen maar dat het een stomme blunder was.
Hee hallo... Murica hequote:Op maandag 15 februari 2021 19:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Omdat het gewoon echt echt echt té dom voor woorden is![]()
Geen bewijs voor hoor, maar damn
Daar ging ik eigenlijk ook wel vanuit.quote:Op maandag 15 februari 2021 18:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Was dit een blunder? Was toch gewoon een dikke publiciteitsstunt?
Och lieverd....menselijke domheid kent helaas geen grenzenquote:Op maandag 15 februari 2021 19:03 schreef Molo het volgende:
Omdat het gewoon echt echt echt té dom voor woorden is![]()
Geen bewijs voor hoor, maar damn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |