abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198021339
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198021382
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 17:27 schreef Molo het volgende:

Spinazie met vissticks *)
Die zijn / waren er kant en klaar: vissticks met ingebouwde spinazie.
https://www.iglo.nl/assor(...)vis/kombino-spinazie

En in de UK met ingebouwde gepureerde erwten.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198021411
Ik woonde in een studentenhuis vol vega's, dus we aten heel heel veel kaas. En noten. En bijna alles met fruit er door. Warme perzik was favoriet.

Ook hadden we spaghetti carbonara. Dat was gewoon spaghetti met creme fraiche en zwarte peper. En voor de vleeseters ging er dan nog goedkope ham in blokjes gesneden door.

En ik herinner me aardappelpuree uit een zakje waar je dan heet water bij moest doen. En je had ook een soort stamppot variant, dan moest er nog een zakje met gedroogde spinazie oid door.

Echt :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198021511
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 17:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik woonde in een studentenhuis vol vega's, dus we aten heel heel veel kaas. En noten. En bijna alles met fruit er door. Warme perzik was favoriet.

Ook hadden we spaghetti carbonara. Dat was gewoon spaghetti met creme fraiche en zwarte peper. En voor de vleeseters ging er dan nog goedkope ham in blokjes gesneden door.

En ik herinner me aardappelpuree uit een zakje waar je dan heet water bij moest doen. En je had ook een soort stamppot variant, dan moest er nog een zakje met gedroogde spinazie oid door.

Echt :')
Van maggi was dat geloof ik. Heet water bij iets en dan kreeg je stamppot boerenkool. Volgens mijnhad je ook zuurkool op deze manier. Vriendinnen namen dat mee op vakantie naar Griekenland, want het zou toch kunnen dat je olijfolie zou moeten eten, dat was levensgevaarlijk :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_198021832
Eerste saunarondje gedaan en er stond zelfs een flesje eucalyptus olie om mee op te gieten. Genieten met de hoofdletter G dit. O+
  maandag 15 februari 2021 @ 18:22:46 #6
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198021837
Die walgelijke dingen allemaal joh _O-
Man man man :D

Ik heb er trouwens uiteindelijk voor mezelf geraspte wortel en koolsla bij want daar had ik in de winkel ineens trek in. Snel klaar en toch gezond :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 15 februari 2021 @ 18:29:43 #7
63722 z80
I fink you freaky
pi_198021948
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 17:56 schreef fietsie het volgende:

[..]

Die zijn / waren er kant en klaar: vissticks met ingebouwde spinazie.
https://www.iglo.nl/assor(...)vis/kombino-spinazie

[ afbeelding ]

En in de UK met ingebouwde gepureerde erwten.
Die troep verkopen ze hier in Duitsland ook. Zowel iglo als de eigenmerk versie. Waarbij je blij mag zijn als je de 50% vis haalt.

Hier was het avondeten zuurkoolstamppot met ree.

Tevens een klein rondje gelopen. Kilometer of 6. Maar wat een prutweer. Net boven nul, constant draaiende stevige wind en miezer. Waarbij je ook nog niet in het donker kunt lopen ivm de ijsplaten en waterplassen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198022035
Hier zijn de daken nog net-aan wit. De straat is slush puppy ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 15 februari 2021 @ 18:38:05 #9
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198022081
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 18:29 schreef z80 het volgende:

[..]

Die troep verkopen ze hier in Duitsland ook. Zowel iglo als de eigenmerk versie. Waarbij je blij mag zijn als je de 50% vis haalt.

Hier was het avondeten zuurkoolstamppot met ree.

Tevens een klein rondje gelopen. Kilometer of 6. Maar wat een prutweer. Net boven nul, constant draaiende stevige wind en miezer. Waarbij je ook nog niet in het donker kunt lopen ivm de ijsplaten en waterplassen.
Ik heb een rondje supermarkt (300 meter ofzo max :') ) gedaan op mijn sneeuwschoenen

Glibberige slush everywhere

Morgen hopelijk weer een iets echter rondje want dit slaat natuurlijk nergens op zo qua beweging
  maandag 15 februari 2021 @ 18:39:10 #10
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198022103
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 18:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
Koos maakte gisteren geintje dat Miep wel een ijsje of wat slush puppy mocht pakken van de stoep

Zij boos natuurlijk toen ze m eenmaal door had :+ :+
  maandag 15 februari 2021 @ 18:39:36 #11
63722 z80
I fink you freaky
pi_198022111
quote:
Het dak aan de voorkant was al sneeuwvrij. Dat is de kant waar de wind en zon op staat.
Achter is nu zo goed als sneeuwvrij. Er kwam net nog een lading naar beneden denderen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198022121
quote:
Mijn man is weer gaan flyeren maar ik had echt geen zin om door die rotzooi te moeten.

Morgen wel wandeldate met vriendin dus dan moet ik :D
  maandag 15 februari 2021 @ 18:41:55 #13
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198022155
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 18:39 schreef z80 het volgende:

[..]

Het dak aan de voorkant was al sneeuwvrij. Dat is de kant waar de wind en zon op staat.
Achter is nu zo goed als sneeuwvrij. Er kwam net nog een lading naar beneden denderen.
Bij mijn afspraak brak de dakgoot af door de sneeuw die erop flikkerde, tijdens onze viedomeet _O- :D :o
pi_198022215
Ik lees net dat Gorilla Glue Girl 23.000 dollar heeft opgehaald op gofundme en dat een plastisch chirurg haar geholpen heeft om haar haar terug te krijgen. Dat kostte bij elkaar nog geen 3000 dollar en dus doneert ze de rest van het bedrag aan de plastisch chirurg Michael Obeng. De chirurg heeft een non-profit organisatie voor gratis plastische chirurgie voor kinderen en volwassenen die met lichamelijke afwijkingen zijn geboren of door een ongeval verworven.

_O_ we maken allemaal blunders, maar weinig mensen kunnen hun blunder omzetten in iets moois O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 15 februari 2021 @ 18:48:35 #15
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198022257
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 18:45 schreef Isabeau het volgende:
Ik lees net dat Gorilla Glue Girl 23.000 dollar heeft opgehaald op gofundme en dat een plastisch chirurg haar geholpen heeft om haar haar terug te krijgen. Dat kostte bij elkaar nog geen 3000 dollar en dus doneert ze de rest van het bedrag aan de plastisch chirurg Michael Obeng. De chirurg heeft een non-profit organisatie voor gratis plastische chirurgie voor kinderen en volwassenen die met lichamelijke afwijkingen zijn geboren of door een ongeval verworven.

_O_ we maken allemaal blunders, maar weinig mensen kunnen hun blunder omzetten in iets moois O+
Was dit een blunder? Was toch gewoon een dikke publiciteitsstunt?
pi_198022326
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 18:41 schreef Molo het volgende:

[..]

Bij mijn afspraak brak de dakgoot af door de sneeuw die erop flikkerde, tijdens onze viedomeet _O- :D :o
:D

Hier hoor ik soms wat spannende geluiden, maar mijn huis is echt ijspegel vrij. Zijn grote brokken vanaf gekomen.

quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 18:45 schreef Isabeau het volgende:

O, dat is netjes :Y Ik heb dat verhaal een beetje gevolgd en ging er haast vanuit dat die dame met een gratis behandeling én het bedrag van de crowdfunding de deur uit zou lopen.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198022351
Dat was dom én mooi gedaan van het Glue meisje.

Dus heb ik salieblaadjes gefrituurd in olijfolie +/- 4 minuutjes.
Alleen mis ik smaakbeleving. Het zijn gewoon gedroogde blaadjes, die verkruimelen.
Wat voegt dit toe aan het geroosterde-in-de-oven pompoen gerecht?

Wie weet? Of doet het ook wel eens?
pi_198022355
Bijna tortilla's met oesterzwammen en koolrabi (HA!) van Ottolenghi. HONGERR met hoofdletters.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198022380
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 18:48 schreef Molo het volgende:

Hoe kom je er nou bij dat het een publiciteitsstunt was? Ik lees overal alleen maar dat het een stomme blunder was.
pi_198022412
twitter

Hebben jullie meisje pirouettes zien draaien?
pi_198022503
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 14:12 schreef minilot het volgende:
Iemand zei fietsvakantie :X Daar ga ik ongeveer net zo goed op als @:Vanyel op bleekselderij ;(
Ja eens hoor. Het zijn 2 woorden die ook los zouden moeten blijven. In geen enkele realiteit kan dit tot 1 woord worden gefabriekt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 15 februari 2021 @ 19:03:20 #22
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198022505
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2021 18:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hoe kom je er nou bij dat het een publiciteitsstunt was? Ik lees overal alleen maar dat het een stomme blunder was.
Omdat het gewoon echt echt echt té dom voor woorden is :X

Geen bewijs voor hoor, maar damn
pi_198022520
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 19:03 schreef Molo het volgende:

[..]

Hee hallo... Murica he :') :') :')
pi_198022573
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 18:48 schreef Molo het volgende:

[..]

Daar ging ik eigenlijk ook wel vanuit.
Maar hoe dan ook netjes dat het naar een goed doel gaat.
pi_198022625
quote:
1s.gif Op maandag 15 februari 2021 19:03 schreef Molo het volgende:

Och lieverd....menselijke domheid kent helaas geen grenzen -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')