Dat is voor haar kinderspel johquote:Op maandag 15 februari 2021 17:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Een complete appel in het hol van een konijntje?
Ik zie overeenkomsten met een bepaalde dame die hier wel eens genoemd wordt!![]()
Daar dacht ik ook al aanquote:Op maandag 15 februari 2021 17:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Een complete appel in het hol van een konijntje?
Ik zie overeenkomsten met een bepaalde dame die hier wel eens genoemd wordt!![]()
Dan heb ik me vergistquote:Op maandag 15 februari 2021 17:19 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet bij jou in de buurt
Onder het hard nemen wordt de pels van zijn lijfje getrokken.quote:
Sneeuwmist hadden ze het vanmorgen over op de radioquote:
Even scalperen.quote:Op maandag 15 februari 2021 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Onder het hard nemen wordt de pels van zijn lijfje getrokken.
Rond het IJsselmeer altijd drama, als daar ijs heeft gelegen.quote:Op maandag 15 februari 2021 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sneeuwmist hadden ze het vanmorgen over op de radio
Er gaat echt hard genomen worden 😉quote:
Ik had er nog nooit van gehoord. Moest het opzoeken 🤭quote:Op maandag 15 februari 2021 17:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Rond het IJsselmeer altijd drama, als daar ijs heeft gelegen.
Door het ijs ontstaat er een eigen klimaat daar. Temperatuur blijft dan ver achter met de rest van het land.quote:Op maandag 15 februari 2021 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had er nog nooit van gehoord. Moest het opzoeken 🤭
Het kan ook overal,gebeuren waar sneeuw ligt begreep ik.quote:Op maandag 15 februari 2021 17:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Door het ijs ontstaat er een eigen klimaat daar. Temperatuur blijft dan ver achter met de rest van het land.
Klopt, de natuur gaat daar soms echt zijn eigen gang.quote:Op maandag 15 februari 2021 17:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Door het ijs ontstaat er een eigen klimaat daar. Temperatuur blijft dan ver achter met de rest van het land.
De natuur gaat overal zijn eigen gang.quote:Op maandag 15 februari 2021 17:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt, de natuur gaat daar soms echt zijn eigen gang.
Natoeren. Op volle toerenquote:
Klopt. Er zijn wel plekken waar ze de sneeuw nog amper kwijt kunnenquote:Op maandag 15 februari 2021 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het kan ook overal,gebeuren waar sneeuw ligt begreep ik.
Grapjurk 😛quote:Op maandag 15 februari 2021 17:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Klopt. Er zijn wel plekken waar ze de sneeuw nog amper kwijt kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |