Ten eerste wil ik even gezegd hebben dat dit op de versterkende mods of de al een tijdje zittende mods in GC.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is klaar in het topic zelf.
Wat jullie denken, moeten jullie zelf weten. We zijn niet van de gedachtenpolitie
Maar wat jullie denken, is niet kloppend. Kunnen we nog honderd keer zeggen, maar als jullie dat niet willen horen, blijft het niet hangen.
Allemaal prima, maar het is zoals het is. In het topic houdt dit onderwerp nu op. Als je er nog iets over kwijt wil, kan dat hier.
Ik weet niet waarom er niet verder is gecommuniceerd. Er werd door de zittende mods aangegeven dat ze in ieder geval voorlopig minder tijd hadden en dat daarmee de bezetting wat klein was. That's all.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ten eerste wil ik even gezegd hebben dat dit op de versterkende mods of de al een tijdje zittende mods in GC.
Maar waarom is er ineens versterking in GC nodig zonder dat dit eerder naar de users is aangegeven via MED, GC FB of de Overal FB? Normaliter word dat vaak wel via die weg gedaan.
Ja twee mods die een antwoord op hetzelfde geven is niet nodig en @miss_sly was net voor. Dus heb ik die van mij verwijderd.quote:
Laat het dan gewoon staan nu lijkt het wat raar, ipv een user kan je dus je eigen commentaar weghalen zonder dat iemand het zietquote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja twee mods die een antwoord op hetzelfde geven is niet nodig en @:miss_sly was net voor. Dus heb ik die van mij verwijderd.
Een user kan ook zijn post leeghalen, effect is hetzelfdequote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Laat het dan gewoon staan nu lijkt het wat raar, ipv een user kan je dus je eigen commentaar weghalen zonder dat iemand het ziet
Wel zichtbaar dus. zie eerderquote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een user kan ook zijn post leeghalen, effect is hetzelfde
Er wordt gemod conform de policy. Niet op de persoon, niet zuigen, niet trollen, niet pseudomodden, niet tegen mensen zeggen dat ze maar moeten vertrekken, etc. Gewoon gezellig keuvelen zonder gezeik en dan merk je niets van modsquote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:17 schreef aloa het volgende:
Zou toch wel jammer zijn als er nu ineens minder mensen posten in GC, omdat ze het idee hebben dat er net zo gemod wordt als in JAA...
Waar ligt dan het probleem.
Maar geen idee wat er stond. Maakt verder dus weinig uit.quote:
Oh pleasequote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar geen idee wat er stond. Maakt verder dus weinig uit.
Snap ik ja, maar sommigen moeten die regels van de policy wat soepeler handhaven.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er wordt gemod conform de policy. Niet op de persoon, niet zuigen, niet trollen, niet pseudomodden, niet tegen mensen zeggen dat ze maar moeten vertrekken, etc. Gewoon gezellig keuvelen zonder gezeik en dan merk je niets van mods
Relnichtquote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:49 schreef Paul het volgende:
Volgens @:nattekat moest ik hier kijken voor rellen
ik ben het volledig met Saskia eens in deze.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:50 schreef xsaskiax het volgende:
Een vraag/opmerking die heel veel users momenteel bezighoudt, simpelweg omdat we het niet begrijpen.
Het is géén aanval op iemand, ook niet op beleid, het is een vraag die ik open en eerlijk wil stellen.
De afgelopen tijd kwam het steeds vaker voor dat berichten geknipt en/of totaal verwijderd werden in JAA.
Het waren 9 van de 10 keer berichten van users die bepaalde bewoners van EJVJL leuk vonden.
De berichten van users die tegen deze personen waren (met vaak de meest negatieve en vreselijke benamingen) liet men gewoon staan.
Het wekte de indruk dat er (vergeef me het woord) aan 'vriendjespolitiek' werd gedaan. Was je het met de mods eens, mocht je alles plaatsen, was je het niet met hen eens, dan werd je terechtgewezen of werden je berichten als 'negatief en sfeerverziekend' gezien.
De beoordeling van deze termen werd door de mods gedaan en heel veel users waren het er totaal niet mee eens.
Wanneer er iets over gevraagd of gezegd werd, dan werden deze vragen en/of opmerkingen snel verwijderd.
Om plezier in het chatten te houden werd een oplossing gezocht en gevonden.
Een andere SC werd gevonden waar de users die zich echt niet meer 'welkom' voelden op JAA een nieuwe thuisbasis vonden.
De sfeer was er goed, gezellig, relaxed en er werd over van alles gesproken, zoals het in mijn ogen ook hoort.
Er waren geen mods nodig, dat bleek uit alles.
Op een gegeven moment kwam Dotteke (sorry maar ik moet je naam even noemen, zeker niet als aanval bedoeld, maar om iets duidelijk te maken) in de chat en je voelde de sfeer op die momenten veranderen.
De mod die veel van de aanwezige users 'het leven zwaar' had gemaakt kwam ook ineens.
Dotteke had geen mod-pet op dus ze werd net zoals alle anderen betrokken in de gesprekken.
Wie schetst mijn/onze verbazing toen binnen een paar dagen de 'vrienden' van de mods de chat binnenkwamen en begonnen met sneren en opmerkingen..... waarom?????
Niemand van de users in VIV heeft ooit in JAA dergelijke dingen gedaan, totaal onnodig ook, want niemand van de aanwezige users was uit op ruzie, vervelende situaties e.d. om die te voorkomen waren ze immers 'apart' gaan zitten.
Vandaag kwam de mededeling dat Dotteke en sly nieuwe moderators werden van het VIV gedeelte, waar dus al deze users een prettig onderkomen hadden gevonden...... dat riep vragen op, die werden afgedaan met de antwoorden die hier boven ook te lezen zijn.
Heeft nu niemand zich afgevraagd of het verstandig zou zijn om Dotteke als mod aan te stellen op een sub-forum waar users zitten die door haar toedoen uit een ander sub-forum vertrokken waren????
Wordt er dan zomaar geëist van deze users dat ze haar met open armen zullen ontvangen??
Ik begrijp het werkelijk niet, er zullen toch meerdere Moderators beschikbaar zijn bij FOK, plaats er dan iemand die neutraal is, die geen 'geschiedenis' met het overgrote deel van de aanwezige users heeft.
Dotteke had dit zelf ook aan kunnen geven, want al zijn we het vaak oneens, ik vermoed dat zij als het gevraagd zou worden dit ook eerlijk zou zeggen.
Nogmaals dit hele relaas is GEEN aanval, integendeel, het is een vraag om eerlijke uitleg hoe dit mogelijk is.
Ik ook! sluit me hierbij aan herkenbaar wat er staat.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben het volledig met Saskia eens in deze.
Kort samengevat, veel users van de COS zijn gevlucht naar een ander topic, waar het reuze gezellig was, over alles gekletst en met respect naar elkaar. We hadden nog nooit een Mod daar gezien en was m.i. ook niet nodig. Dan komt het bericht dat er een nieuwe mod komt en laat dat nou juist de mod zijn, waarom de users "gevlucht" zijn uit de COS. Ik heb daar maar 1 vraag op: HOE DAN?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:50 schreef xsaskiax het volgende:
Een vraag/opmerking die heel veel users momenteel bezighoudt, simpelweg omdat we het niet begrijpen.
Het is géén aanval op iemand, ook niet op beleid, het is een vraag die ik open en eerlijk wil stellen.
De afgelopen tijd kwam het steeds vaker voor dat berichten geknipt en/of totaal verwijderd werden in JAA.
Het waren 9 van de 10 keer berichten van users die bepaalde bewoners van EJVJL leuk vonden.
De berichten van users die tegen deze personen waren (met vaak de meest negatieve en vreselijke benamingen) liet men gewoon staan.
Het wekte de indruk dat er (vergeef me het woord) aan 'vriendjespolitiek' werd gedaan. Was je het met de mods eens, mocht je alles plaatsen, was je het niet met hen eens, dan werd je terechtgewezen of werden je berichten als 'negatief en sfeerverziekend' gezien.
De beoordeling van deze termen werd door de mods gedaan en heel veel users waren het er totaal niet mee eens.
Wanneer er iets over gevraagd of gezegd werd, dan werden deze vragen en/of opmerkingen snel verwijderd.
Om plezier in het chatten te houden werd een oplossing gezocht en gevonden.
Een andere SC werd gevonden waar de users die zich echt niet meer 'welkom' voelden op JAA een nieuwe thuisbasis vonden.
De sfeer was er goed, gezellig, relaxed en er werd over van alles gesproken, zoals het in mijn ogen ook hoort.
Er waren geen mods nodig, dat bleek uit alles.
Op een gegeven moment kwam Dotteke (sorry maar ik moet je naam even noemen, zeker niet als aanval bedoeld, maar om iets duidelijk te maken) in de chat en je voelde de sfeer op die momenten veranderen.
De mod die veel van de aanwezige users 'het leven zwaar' had gemaakt kwam ook ineens.
Dotteke had geen mod-pet op dus ze werd net zoals alle anderen betrokken in de gesprekken.
Wie schetst mijn/onze verbazing toen binnen een paar dagen de 'vrienden' van de mods de chat binnenkwamen en begonnen met sneren en opmerkingen..... waarom?????
Niemand van de users in VIV heeft ooit in JAA dergelijke dingen gedaan, totaal onnodig ook, want niemand van de aanwezige users was uit op ruzie, vervelende situaties e.d. om die te voorkomen waren ze immers 'apart' gaan zitten.
Vandaag kwam de mededeling dat Dotteke en sly nieuwe moderators werden van het VIV gedeelte, waar dus al deze users een prettig onderkomen hadden gevonden...... dat riep vragen op, die werden afgedaan met de antwoorden die hier boven ook te lezen zijn.
Heeft nu niemand zich afgevraagd of het verstandig zou zijn om Dotteke als mod aan te stellen op een sub-forum waar users zitten die door haar toedoen uit een ander sub-forum vertrokken waren????
Wordt er dan zomaar geëist van deze users dat ze haar met open armen zullen ontvangen??
Ik begrijp het werkelijk niet, er zullen toch meerdere Moderators beschikbaar zijn bij FOK, plaats er dan iemand die neutraal is, die geen 'geschiedenis' met het overgrote deel van de aanwezige users heeft.
Dotteke had dit zelf ook aan kunnen geven, want al zijn we het vaak oneens, ik vermoed dat zij als het gevraagd zou worden dit ook eerlijk zou zeggen.
Nogmaals dit hele relaas is GEEN aanval, integendeel, het is een vraag om eerlijke uitleg hoe dit mogelijk is.
Dit vraag ik me ook af. Ik heb werkelijkheid nooit klachten gehad over Dotteke.quote:
Maar wat was dan de gedachte even serieus. In de cos lopen kloten (dat deed je) en poef ineens kwam iemand met een alternatief waar meerdere users even hun ongenoegen lieten blijken. Wat gezellig was dat daar ineens en zelfs een cos was. Zo werkt fok niet natuurlijk een probleem verplaatsen want zo was het wel. Ik vond dat best apart en toen is er ingegrepen. Goh. Het Dot besluit is me ook wat vreemd maar je denkt toch niet dat je een straatje verder wel kan kotsenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:02 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ik ook! sluit me hierbij aan herkenbaar wat er staat.
wil je die per mail of in dm?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:24 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit vraag ik me ook af. Ik heb werkelijkheid nooit klachten gehad over Dotteke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |