Je weet dat je die ban niet hoeft te bespreken hier, dat heeft geen zin. Net als het openen van een R&P topic in een ander subforum geen zin heeft.quote:Op dinsdag 23 november 2021 10:06 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik heb een legitieme topic gemaakt, kan het tenminste in R&P? En mag ik dan ook toegang krijgen tot R&P? Ik snap nog steeds niet waarom ik ben gebannen.
Kan iemand van fok tenminste reageren op mijn mails dan? Ik heb meerdere gestuurd.quote:Op dinsdag 23 november 2021 10:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je weet dat je die ban niet hoeft te bespreken hier, dat heeft geen zin. Net als het openen van een R&P topic in een ander subforum geen zin heeft.
Stuur een dm/pm naar de admins?quote:Op dinsdag 23 november 2021 10:26 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Kan iemand van fok tenminste reageren op mijn mails dan? Ik heb meerdere gestuurd.
Wie zijn die dan?quote:
Forum-Admins: Pharkus, Snakey, Opa.Bakkebaard, murp, NanKing, Specularium, GGMMquote:
Omdat dat een stukje minder rigoureus is dan het complete topic deleten.quote:Op zaterdag 13 november 2021 17:44 schreef Treinhomo het volgende:
Waarom is het vraag wat je wil-topic verplaatst naar een subforum waarvoor privétoegang vereist is ?
En welk subforum is dat dan ?
Liep het zo uit de klauwen dan ?quote:Op dinsdag 23 november 2021 12:03 schreef Bosbeetle het volgende:
Omdat dat een stukje minder rigoureus is dan het complete topic deleten.
Na een paar flauwe reacties op een flauwe OP is alles wel gezegd toch?quote:
Nee. Want het berust op de waarheid. Heb er nog een column over geschreven.quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Na een paar flauwe reacties op een flauwe OP is alles wel gezegd toch?
Er zijn wel meer dingen op de waarheid berust, wilt niet zeggen dat het ook topicwaardig is.quote:Op dinsdag 23 november 2021 13:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee. Want het berust op de waarheid. Heb er nog een column over geschreven.
Stik nou gouw de moord. Zonder topicwaardigheden van Tong was FOK! nooit groot geweest. En zonder tong80 was FOK! nu al helemaal dood. Succes met je dooie General Chat forumpje.quote:Op dinsdag 23 november 2021 14:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zijn wel meer dingen op de waarheid berust, wilt niet zeggen dat het ook topicwaardig is.
Dankje Tongquote:Op dinsdag 23 november 2021 18:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Stik nou gouw de moord. Zonder topicwaardigheden van Tong was FOK! nooit groot geweest. En zonder tong80 was FOK! nu al helemaal dood. Succes met je dooie General Chat forumpje.
Voilaquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:33 schreef mschol het volgende:
GC / [KSC #13798]. Kerstgevoel
kan modje die TT fixen, grapjas heeft nummer aangepast naar iets anders dan 13798![]()
thanks
Pik je toch weer even die dagvergoeding mee hequote:
Soms zegt een streep genoeg.quote:Op zondag 9 januari 2022 00:37 schreef golfer het volgende:
Waar zijn heel veel posts uit het In Memoriam topic gebleven en waarom zijn die verwijderd?
Fakenews.quote:Op zondag 9 januari 2022 00:37 schreef golfer het volgende:
Waar zijn heel veel posts uit het In Memoriam topic gebleven en waarom zijn die verwijderd?
quote:Op zondag 9 januari 2022 00:37 schreef golfer het volgende:
Dit ja. Of zijn er posts verdwenen die er wel hoorde te staan naar jouw idee?quote:
Afschuwelijk! Hopelijk nooit meer toelaten tot Fok!quote:
Nee, dit is wel duidelijk.quote:Op zondag 9 januari 2022 01:21 schreef Fok-it het volgende:
Dit ja. Of zijn er posts verdwenen die er wel hoorde te staan naar jouw idee?
Wat een mafketel. Ik wilde gisteren uit respect niet reageren omdat ik al dacht dat het een hoax was maar kon het mij niet voorstellen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |