SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:11 schreef mschol het volgende:
[..]
gaat wel lukken denk ikhee die gebruik ik als tosti-ijzer / elektrische BBQ. Gourmetten is met pannetjes en zo toch??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
hoeft nietquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hee die gebruik ik als tosti-ijzer / elektrische BBQ. Gourmetten is met pannetjes en zo toch??
Mijn ervaring is dit: Bij bourgondiërs is het meestal met pannetjes, bij de rest gewoon zo snel mogelijk al het vlees er doorheen jassen op een grilplaatquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:16 schreef mschol het volgende:
[..]
hoeft niet
ik ken gourmetten als steengrill, met grill plaat en met pannetjes
Haha kijk ik ben een bourgondiër mamquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dit: Bij bourgondiërs is het meestal met pannetjes, bij de rest gewoon zo snel mogelijk al het vlees er doorheen jassen op een grilplaat
Brrrquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:22 schreef mschol het volgende:
[..]
even vinger in de keel en je kan weer door
Ik at vroeger al broodjes met als beleg cocktailsausquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gadver joh ben je zwanger of zo
dat wel, maar is wel effectiefquote:
tis hier behoorlijk warmquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
bwuuh koud. Komt van het lange stilzitten denk ik. Goed dat ik vandaag zo druk geweest ben in huis![]()
Maar nu dekentje aan hoor
geen zin om eitjes te koken anders had ik wat eitjes voor op brood, nu brood met beetje saus (nee niet volsmerenquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik at vroeger al broodjes met als beleg cocktailsausMaar alleen wanneer m'n moeder het niet zag natuurlijk
quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik at vroeger al broodjes met als beleg cocktailsausMaar alleen wanneer m'n moeder het niet zag natuurlijk
Leuk! Heb ook wel eens in mijn eentje gegourmet.quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:41 schreef mschol het volgende:
nu halve ding vol met ui en paprika en wat rauwe champignon erbij (gebakken vind ik helemaal niet zo lekker)
mja ik vind het beetje bij kerst horen en vind het ook gewoon lekker (en kan dan echt een hele tijd rustig bakken)quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Leuk! Heb ook wel eens in mijn eentje gegourmet.
ik mag hopen dat er bij jou een hoop geklep bij isquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat domme gezit en gevreet, ben er nu alweer klaar mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |