SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:11 schreef mschol het volgende:
[..]
gaat wel lukken denk ikhee die gebruik ik als tosti-ijzer / elektrische BBQ. Gourmetten is met pannetjes en zo toch??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
hoeft nietquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hee die gebruik ik als tosti-ijzer / elektrische BBQ. Gourmetten is met pannetjes en zo toch??
Mijn ervaring is dit: Bij bourgondiërs is het meestal met pannetjes, bij de rest gewoon zo snel mogelijk al het vlees er doorheen jassen op een grilplaatquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:16 schreef mschol het volgende:
[..]
hoeft niet
ik ken gourmetten als steengrill, met grill plaat en met pannetjes
Haha kijk ik ben een bourgondiër mamquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dit: Bij bourgondiërs is het meestal met pannetjes, bij de rest gewoon zo snel mogelijk al het vlees er doorheen jassen op een grilplaat
Brrrquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:22 schreef mschol het volgende:
[..]
even vinger in de keel en je kan weer door
Ik at vroeger al broodjes met als beleg cocktailsausquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gadver joh ben je zwanger of zo
dat wel, maar is wel effectiefquote:
tis hier behoorlijk warmquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
bwuuh koud. Komt van het lange stilzitten denk ik. Goed dat ik vandaag zo druk geweest ben in huis![]()
Maar nu dekentje aan hoor
geen zin om eitjes te koken anders had ik wat eitjes voor op brood, nu brood met beetje saus (nee niet volsmerenquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik at vroeger al broodjes met als beleg cocktailsausMaar alleen wanneer m'n moeder het niet zag natuurlijk
quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik at vroeger al broodjes met als beleg cocktailsausMaar alleen wanneer m'n moeder het niet zag natuurlijk
Leuk! Heb ook wel eens in mijn eentje gegourmet.quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:41 schreef mschol het volgende:
nu halve ding vol met ui en paprika en wat rauwe champignon erbij (gebakken vind ik helemaal niet zo lekker)
mja ik vind het beetje bij kerst horen en vind het ook gewoon lekker (en kan dan echt een hele tijd rustig bakken)quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Leuk! Heb ook wel eens in mijn eentje gegourmet.
ik mag hopen dat er bij jou een hoop geklep bij isquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat domme gezit en gevreet, ben er nu alweer klaar mee.
Weet ik niet. Maar zo gaat het zeker foutquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:49 schreef kwiwi het volgende:
Wat is er eigenlijk met het topicnummer gebeurd?
Vuurwerk? Een week te vroegquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
echt de meest bizarre vuurwerkbommen gaan hier af momenteel. Hoop toch echt dat er een paar van die debilio's bij omkomen
Ja pff en veel kinderen, geklep, stoeien met neefjes, vuurwerk, teveel eten, teveel wijn, lachen ruzie weer lachen, allemaal ineens op de mobiel, allemaal ineens vuur maken buiten, donderse troep en volgas naar huis.quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ik mag hopen dat er bij jou een hoop geklep bij is
ja joh al weken. Eigenlijk sinds half november al. Paar weken geleden nog eentje van iets te dichtbij meegemaakt in de stadquote:
Ik herinner me nog de kerst met de hele familie vroeger: neefjes, nichtjes, 12 ooms en tantes, opa, oma.. en dan altijd een ruzie die uitbrak zodra het onderwerp politiek op tafel kwamquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja pff en veel kinderen, geklep, stoeien met neefjes, vuurwerk, teveel eten, teveel wijn, lachen ruzie weer lachen, allemaal ineens op de mobiel, allemaal ineens vuur maken buiten, donderse troep en volgas naar huis.
Ben je boos?quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja joh al weken. Eigenlijk sinds half november al. Paar weken geleden nog eentje van iets te dichtbij meegemaakt in de stadkutvolk
steek er maar een paar in je kontquote:Op zaterdag 25 december 2021 20:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben je boos?
Ik heb ook Cobra’s 6
Dat is voor tokkies toch?quote:Op zaterdag 25 december 2021 20:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben je boos?
Ik heb ook Cobra’s 6
Ja ik doe er ook niks mee.quote:Op zaterdag 25 december 2021 21:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is voor tokkies toch?
Water is natquote:
Wtfquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Maar heb ze wel. Preventief, want was vorig jaar bij mijn zwager en die heeft een psychopatisch buurman en die zat de hele tijd van die patronen af te schieten voor hun raam. Denk dan heb ik iig zwaarder geschut.
Had je voor een groot gezin besteld deze keer?quote:
Nee zelfde als altijdquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je voor een groot gezin besteld deze keer?
Toch teveel toastjes op vanmiddag danquote:
Had zoveel trek juistquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch teveel toastjes op vanmiddag dan
En dat met kerstquote:
Jongens, bal d'r account is gehacktquote:
Ik wil ook wat snacken, maar ik zit nog steeds veel te volquote:
had ze als haar wachtwoord maar niet Snackbar2020 moeten nemenquote:Op zaterdag 25 december 2021 21:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jongens, bal d'r account is gehackt
wilde alleen maar gedag zeggenquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Komt er op het perron weer net een of ander half gaar wijf een praatje aanknopen
Ik ben ergens anders gaan staan en toen begon ze te bellen. Zo’n dwangmatige babbelaar.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:21 schreef bitterbal het volgende:
l
[..]
wilde alleen maar gedag zeggen
En nu heb je een foldertje van de Jehova's Getuigen in je hand?quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Komt er op het perron weer net een of ander half gaar wijf een praatje aanknopen
moest ik wilde alleen maar gedag zeggen zijnquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben ergens anders gaan staan en toen begon ze te bellen. Zo’n dwangmatige babbelaar.
ik ben die oorwatjes voor geluid aan et proberen. wat een gedoe is dat zeg. Eerst zon wattenlaagje proberen te verwijderen en dankneden en nu plakt allesquote:
HIJ LUISTERT NIET HIJ LUISTERT NIET HIJ LUISTERT NIEEEEEEEEEEETquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moest ik wilde alleen maar gedag zeggen zijn
Nee, wel een tupperwarepakket aangeschaft.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En nu heb je een foldertje van de Jehova's Getuigen in je hand?
Dit was geen snackquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moest ik wilde alleen maar gedag zeggen zijn
geen abonnement op reservelichaamsdelen?quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, wel een tupperwarepakket aangeschaft.
Ik heb me eens een paar van die dingen laten ingieten bij een audicien. Die zitten toch het bestequote:Op zaterdag 25 december 2021 22:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben die oorwatjes voor geluid aan et proberen. wat een gedoe is dat zeg. Eerst zon wattenlaagje proberen te verwijderen en dankneden en nu plakt alles
quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben die oorwatjes voor geluid aan et proberen. wat een gedoe is dat zeg. Eerst zon wattenlaagje proberen te verwijderen en dankneden en nu plakt alles
slaap je er mee?quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb me eens een paar van die dingen laten ingieten bij een audicien. Die zitten toch het beste
quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:26 schreef bitterbal het volgende:
mijn rechteroor zit het eensoort van maar links lukt niet
Soms. Als ik op reis ben met travelmaat die (ook) snurkt.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
slaap je er mee?
Zal wel wat hebben gekost?
Gewoon een complete kapsalon?quote:
werkt het zelfs tegen snurken?quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Soms. Als ik op reis ben met travelmaat die (ook) snurkt.
Ja was 90 euro.
Eentje die half is aangevreten en daarna achtergelaten in de snackbar?quote:
Nou ja niet zo perfect als ik hoopte. Maar wel aardig. Dezer dagen doe ik ze ook in als ik in de stad ga wandelen. Tegen de mortierbommen.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
werkt het zelfs tegen snurken?
Zo zag ze er wel uit.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eentje die half is aangevreten en daarna achtergelaten in de snackbar?
Wil je niet liever muziek luisteren onder weg?quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja niet zo perfect als ik hoopte. Maar wel aardig. Dezer dagen doe ik ze ook in als ik in de stad ga wandelen. Tegen de mortierbommen.
quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Vent twee rijen voor me zit zwaar te steunen
Plakwatjes.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik hoor je niet?
gatver wat plakken die watjes
Oh dat doen ze niet. Dit zijn puur dempers.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wil je niet liever muziek luisteren onder weg?
nee dat weet ik maar heb je niet liever dan gewoon muziek?quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat doen ze niet. Dit zijn puur dempers.
Welke is dat?quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:43 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie al die nieuwe Leonardo dicaprio film gezien op netflix? Heb hem net gekeken. Wel vermakelijk
quote:
Ja welke kant moet ik nou opkijkenquote:
quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ja welke kant moet ik nou opkijken
Nou misschien. Dat heb ik nooit eigenlijk. Zou misschien best prettig zijn.quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat weet ik maar heb je niet liever dan gewoon muziek?
keer uitproberen?quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou misschien. Dat heb ik nooit eigenlijk. Zou misschien best prettig zijn.
dan muziek luisteren?quote:Op zaterdag 25 december 2021 22:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
keer uitproberen?
Ik doe nu eigenlijk niets anders meer als ik buiten ben
ja heel veel mensen misschien welquote:Op zaterdag 25 december 2021 22:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja bedoel dat ik altijd muziek op heb als ik buiten ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |