In die situatie zou ik er niet zo mee zitten, helemaal als ik het vooraf weet.quote:Op maandag 15 februari 2021 10:49 schreef babylon het volgende:
Wij hebben 1~3 feesten per jaar dat er veel mensen zijn (ook buiten). En daar maken we altijd melding van bij de buurvrouw (andere buren zit een straat tussen, dus geen gedeelde muur). Maar zelfs dan kan ze gaan flippen. Al zo vaak uitgelegd dat ze ook op een normale manier mag zeggen dat het haar niet aan staat.
Mja op avonden voor een werkdag vind ik het sowieso niet ok.quote:Op maandag 15 februari 2021 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In die situatie zou ik er niet zo mee zitten, helemaal als ik het vooraf weet.Geen absurd aantal wat mij betreft.
Mijn grens was in de zomer wel een béétje bereikt door een buur, maar dat was het hele weekend herrie en zondagavond/nacht was ik het wel echt zat. Maar dat bleef bij één weekend, dus eh.
Nee, eens hoor. Maar die heb ik dus het voordeel van de twijfel gegeven en het is tot nu toe bij één keer gebleven.quote:Op maandag 15 februari 2021 10:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mja op avonden voor een werkdag vind ik het sowieso niet ok.
Ik heb mijn slaap nodig!!!
1~3 vind ik niet vaak.quote:Op maandag 15 februari 2021 10:49 schreef babylon het volgende:
Wij hebben 1~3 feesten per jaar dat er veel mensen zijn (ook buiten). En daar maken we altijd melding van bij de buurvrouw (andere buren zit een straat tussen, dus geen gedeelde muur). Maar zelfs dan kan ze gaan flippen. Al zo vaak uitgelegd dat ze ook op een normale manier mag zeggen dat het haar niet aan staat.
Dat weet je niet omdat kinderen niet getest worden omdat ze volgens Van Dissel niet besmettelijk zijn. Volgens de Van Dissels in de rest van de wereld wel maar wij weten het beter dus we testen ze niet. En zoals Trump zei, als je niet test heb je ook geen besmettingen.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:12 schreef Chia het volgende:
De superspreadscholen waren overigens middelbare scholen, niet het basisonderwijs. En alleen scholen in de laatste categorie zijn weer open.
De achterburen van m'n ouders ook in de zomervakantie, als het zo heet was. Dan zaten ze tot diep in de nacht in de achtertuin met een vuurkorf aan, ouwehoeren en lachen. Kinderen hoefden niet naar school dus die waren nog tot laat buiten aan het klooien.quote:Op maandag 15 februari 2021 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In die situatie zou ik er niet zo mee zitten, helemaal als ik het vooraf weet.Geen absurd aantal wat mij betreft.
Mijn grens was in de zomer wel een béétje bereikt door een buur, maar dat was het hele weekend herrie en zondagavond/nacht was ik het wel echt zat. Maar dat bleef bij één weekend, dus eh.
Dat single 20-ers, 30-ers, 40-ers ondertussen zitten weg te kwijnen dat interesseert niemandquote:Op maandag 15 februari 2021 11:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat weet je niet omdat kinderen niet getest worden omdat ze volgens Van Dissel niet besmettelijk zijn. Volgens de Van Dissels in de rest van de wereld wel maar wij weten het beter dus we testen ze niet. En zoals Trump zei, als je niet test heb je ook geen besmettingen.
Ja, in zo'n situatie zou ik dus even gaan babbelen met de buren in kwestie.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De achterburen van m'n ouders ook in de zomervakantie, als het zo heet was. Dan zaten ze tot diep in de nacht in de achtertuin met een vuurkorf aan, ouwehoeren en lachen. Kinderen hoefden niet naar school dus die waren nog tot laat buiten aan het klooien.
En m'n ouders moesten er om half zeven uit voor het werk. Die waren er dan ook wel klaar mee.
Dat zijn geen kinderen dus die moeten niet zeuren.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat single 20-ers, 30-ers, 40-ers ondertussen zitten weg te kwijnen dat interesseert niemand
Dat soort volk is niet altijd fatsoenlijk aanspreekbaar.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, in zo'n situatie zou ik dus even gaan babbelen met de buren in kwestie.Negen van de tien keer hebben mensen het zelf niet door dat anderen last van ze hebben en meestal is even laten weten dat je graag rond tijdstip x wil slapen wel genoeg.
Gewoon een beetje op elkaar letten.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat zijn geen kinderen dus die moeten niet zeuren.Aanpassen moet je!
Voor dat soort volk schakel ik de wijkagent in.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat soort volk is niet altijd fatsoenlijk aanspreekbaar.
Nou ja je vraagt het een keer en dan houden ze zich twee, drie dagen in en daarna glijdt het weer af.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat soort volk is niet altijd fatsoenlijk aanspreekbaar.
JA MAAR DE JEUGD!!!quote:Op maandag 15 februari 2021 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat single 20-ers, 30-ers, 40-ers ondertussen zitten weg te kwijnen dat interesseert niemand
Wij als we ooit onder de mensen mogen komen:
[ afbeelding ]
Wij oude kantoorslaven hebben toch het beste deel van ons leven al gehad en we fokken niet eens. Belasting betalen en bek houden.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
JA MAAR DE JEUGD!!!
Continu dat gezeik dat die het zo zwaar hebben en dus overal voorrang op moeten krijgen word ik wel aardig gestoord van.
ohwquote:Op maandag 15 februari 2021 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij oude kantoorslaven hebben toch het beste deel van ons leven al gehad en we fokken niet eens. Belasting betalen en bek houden.
quote:Op maandag 15 februari 2021 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij oude kantoorslaven hebben toch het beste deel van ons leven al gehad en we fokken niet eens. Belasting betalen en bek houden.
Ze doen over de hele breedte van de samenleving te weinig aan het leed dat veroorzaakt wordt door de lock down.quote:Op maandag 15 februari 2021 12:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
JA MAAR DE JEUGD!!!
Continu dat gezeik dat die het zo zwaar hebben en dus overal voorrang op moeten krijgen word ik wel aardig gestoord van.
Het is nog steeds weekendquote:Op maandag 15 februari 2021 12:52 schreef Senn88 het volgende:
Bijna weekend jongens! Hou vol hou vast
Klopt! Morgen vrij!quote:Op maandag 15 februari 2021 12:52 schreef Senn88 het volgende:
Bijna weekend jongens! Hou vol hou vast
Ik wil ook naar het strand van de week. Maar het is er vast te druk.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:16 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb ook nog weekend. Zo even naar het strand, het is 20+ graden atm
Deze week kan je het gokken hoor. Hele week zeikweer in de voorspelling.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil ook naar het strand van de week. Maar het is er vast te druk.
O gister stond er nog dat donderdag en vrijdag een zonnetje kregen, maar dat is verschoven naar het weekend.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Deze week kan je het gokken hoor. Hele week zeikweer in de voorspelling.
Ja komend weekend!!quote:Op maandag 15 februari 2021 13:51 schreef babylon het volgende:
De sneeuw smelt
Lente komt er aan
Terrasjesweer
https://www.telegraaf.nl/(...)val-in-biddinghuizenquote:Op maandag 15 februari 2021 13:51 schreef babylon het volgende:
De sneeuw smelt
Lente komt er aan
Terrasjesweer
Ja, beetje jammer van donderdag, ik had wel zin in niet verzuipen bij het sporten.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O gister stond er nog dat donderdag en vrijdag een zonnetje kregen, maar dat is verschoven naar het weekend.
Oh absoluut, maar stond nog nergens bij wie er voor in aanmerking komt.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)val-in-biddinghuizen
wat voor jou?
Komend weekend 'kamperen'quote:Op maandag 15 februari 2021 14:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja komend weekend!!
Eigen terrasje dat wel, maar boeiend! zon
Je kan je gewoon opgeven dan wordt je op de hoogte gehouden. Je moet alleen bereid zijn een paar keer te laten testen en verder proefkonijn zijn. Sommige moeten met mondkapje en anderen juist zonder enz.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:47 schreef babylon het volgende:
[..]
Oh absoluut, maar stond nog nergens bij wie er voor in aanmerking komt.
Oeh dat is helemaal geweldig met dit weer. Waar is die? ziet er leuk uit.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:48 schreef babylon het volgende:
[..]
Komend weekend 'kamperen'
[ afbeelding ]
Bij Dieren. Vakantiepark Jutberg.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oeh dat is helemaal geweldig met dit weer. Waar is die? ziet er leuk uit.
Dat vind ik er zelfs leuk uitzien.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:48 schreef babylon het volgende:
[..]
Komend weekend 'kamperen'
[ afbeelding ]
Wel een mega park zeg.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:52 schreef babylon het volgende:
[..]
Bij Dieren. Vakantiepark Jutberg.
Winterseizoen, zal niet veel te beleven zijn. Wij gaan toch aan de wandelquote:Op maandag 15 februari 2021 14:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wel een mega park zeg.
Maar leuk hutje!
Het is wel vakantie, maar echt druk zal het niet zijn nee.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:58 schreef babylon het volgende:
[..]
Winterseizoen, zal niet veel te beleven zijn. Wij gaan toch aan de wandel
Waar kan ik me inschrijven?quote:
* IJsdraakje schrijft zich inquote:Op dinsdag 16 februari 2021 08:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hier! en doet het snel voor het te laat is!
dat is geen geld voor een meerjarenslaap.quote:
Idd, sign me up! Dat bespaar ik per week omdat ik niets bij bol.com kan bestellen als ik slaap.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is geen geld voor een meerjarenslaap.
Als ik wakker ben gaat dat per week er uit
Nou....quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:14 schreef gianni61 het volgende:
8 graden buiten. moet niet gekker worden. Korte broeken weer.
Ik vind 't maar koud.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:14 schreef gianni61 het volgende:
De eerste 2 hadden zich al gemeld toch?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:18 schreef CherryLips het volgende:
Kan ik na twee personen al een Switch en twee games kopen.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:18 schreef CherryLips het volgende:
Hopelijk duren de feesten bij mn buren dan maar tot 3:00.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:34 schreef gcjoel het volgende:
Goed nieuws Q: https://nos.nl/artikel/23(...)orden-opgeheven.html
Switch.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 10:18 schreef CherryLips het volgende:
Oke, ik had ook een lange broek aan op de fietsquote:
Ik heb bol.com uitgespeeld inmiddels.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 11:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Bol.com heeft het afgelopen jaar genoeg aan mij verdiend om jaren vooruit te kunnen.
Zondag, 18 graden en zon!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 09:14 schreef gianni61 het volgende:
Aww.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:35 schreef Debsterr het volgende:
Maandag zijn we oom en tante geworden maar nu heb ik een koortslip, kan ik niet eens baby knuffelen.
Idem. Platinum.quote:Op woensdag 17 februari 2021 09:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb bol.com uitgespeeld inmiddels.
Coolblue.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:00 schreef gcjoel het volgende:
Wat doen jullie na Bol.com dan?
Ik zoek nog iets leuks
Daarvoor moet ik dan ook meteen een groter budget hebbenquote:
In before 'wees blij dat je nog een baan hebt'.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Daarvoor moet ik dan ook meteen een groter budget hebben
We kregen net te horen dat de in december uitgestelde beoordelingsgesprekken plaats gaan vinden.
En oh ja blabla bla corona bla bla omzet bla bla
We hebben besloten dat iedereen 1,5% krijgt
DAT IS NOG NIET EENS DE INFLATIE CORRECTIE HE??
Dus doei motivatie, hallo online shoppen.
Ik heb geen zin meer.
Ik vind Amazon minder leuk om te spelen, maar heb wel prime.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:00 schreef gcjoel het volgende:
Wat doen jullie na Bol.com dan?
Ik zoek nog iets leuks
Die gebruik ik dus echt nooit he.quote:
Ja echtquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:06 schreef Q. het volgende:
[..]
In before 'wees blij dat je nog een baan hebt'.
Prijs.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die gebruik ik dus echt nooit he.
Wat is t verschil tussen coolblue en bol eigenlijk zo'n beetje?
Ik was tot tranen geroerd zo goed was mijn beoordelingsTEKST. Uiteindelijk 2% erbij.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
We kregen net te horen dat de in december uitgestelde beoordelingsgesprekken plaats gaan vinden.
Ik heb geen zin meer.
Oeh dat scheelt weerquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:23 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik was tot tranen geroerd zo goed was mijn beoordelingsTEKST. Uiteindelijk 2% erbij.
Gelukkig hebben we naast de kantoortak ook een hele groep medewerkers met stakingskracht. Dus 1,2% vanaf vorig jaar april, 1,6% per deze april en nog eens 1,2% per januari 2022
Lame.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb geen zin meer.
Hier ook.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:24 schreef babylon het volgende:
Geinig, m'n blocker haalt coolblue weg en laat bol.com staan.
CB heeft een fysieke winkel hier vlakbij.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die gebruik ik dus echt nooit he.
Wat is t verschil tussen coolblue en bol eigenlijk zo'n beetje?
service bij coolblue is wel goed. Bij grote apparatenquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Prijs.
Ze zijn wel lekker compleet in hun info, dus ik misbruik ze wel eens als Tweakers met beperkter aanbod.
Bij mij andersom blijkbaarquote:Op woensdag 17 februari 2021 11:24 schreef babylon het volgende:
Geinig, m'n blocker haalt coolblue weg en laat bol.com staan.
Oh, vast wel.quote:Op woensdag 17 februari 2021 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
service bij coolblue is wel goed. Bij grote apparaten
Het voelt als een donderdag, maar dat is het nog niet.quote:
Precies!quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het voelt als een donderdag, maar dat is het nog niet.
OH JAWELquote:Op woensdag 17 februari 2021 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben nog lang niet jarig.quote:
Bij mij als een maandag. Dan is woensdag wel weer lekker!quote:Op woensdag 17 februari 2021 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf hoe je het bekijkt, maar een uur of 9 duurt het zéker nog.quote:
Dat is al snelquote:Op woensdag 17 februari 2021 14:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf hoe je het bekijkt, maar een uur of 9 duurt het zéker nog.
Een deel er van zul je slapen.quote:
Slaap of niet zal niet samenhangen met verjaardagszenuwen in ieder geval.quote:Op woensdag 17 februari 2021 15:12 schreef babylon het volgende:
[..]
Een deel er van zul je slapen.
En je bent geen 8 meer, dus een slapeloze nacht omdat je bijna jarig bent, zal toch niet
ahh goed zo!quote:Op donderdag 18 februari 2021 08:30 schreef babylon het volgende:
Mij ingeschreven voor
6 maart 2021 – Dance event, Ziggo Dome
13 maart 2021 – Dance festival, Biddinghuizen
Ik hoop zo erg dat ik er door kom zodra de verkoop start
Die andere had mij ook leuk geleken, maar kunnen we niet. Dus dan maar deze.quote:Op donderdag 18 februari 2021 08:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ahh goed zo!
Ik wilde ook graag maar dan voor de niet dance dingen. Maar die testlocaties zijn te onhandig voor mij.
Maar het lijkt me zo heerlijk als je gekozen wordt om iets te hebben om naar uit te kijken
Ja maart is dan nog wel een lastige maand voor een festival, maar boeiend!quote:Op donderdag 18 februari 2021 08:37 schreef babylon het volgende:
[..]
Die andere had mij ook leuk geleken, maar kunnen we niet. Dus dan maar deze.
Biddinghuizen lijkt mij het tofst. Al kan het op 13-3 knetterkutweer zijn
Precies, en daar heb ik best twee wattenstaafjes voor over. Speciaal voor julliequote:Op donderdag 18 februari 2021 08:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja maart is dan nog wel een lastige maand voor een festival, maar boeiend!
Nja het feit dat het natuurlijk Nederlandse artiesten zullen worden zorgt er ook voor dat ik het er niet voor over heb ook. Maar hopelijk komen er mooie resultaten uit en kunnen we straks wat meer
Oeh, ik duim voor je!quote:Op donderdag 18 februari 2021 08:30 schreef babylon het volgende:
Mij ingeschreven voor
6 maart 2021 – Dance event, Ziggo Dome
13 maart 2021 – Dance festival, Biddinghuizen
Ik hoop zo erg dat ik er door kom zodra de verkoop start
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:52 schreef babylon het volgende:
[..]
Vandaag is het @:IJsdraakje 's verjaardag![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:52 schreef babylon het volgende:
[..]
Vandaag is het @:IJsdraakje 's verjaardag![]()
![]()
Gewoon ieder jaar overstappen; dan krijg je praktisch altijd wel geld terug. Ik zet voorschot altijd relatief hoog en dan krijg ik ook weer iets terug.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:53 schreef DrMarten het volgende:
Ik snap geen fuck meer van afrekeningen van Essent. Op basis van verbruik 2019 is het voorschot 2020 bepaald en naar beneden bijgesteld. Vervolgens moet je thuiswerken en verbruik je 2x zoveel elektriciteit. Wel 50 m3 gas minder maar toch haf ik de verwachting dik te moeten bijbetalen. Krijg ik nu bericht dat ik ¤9.30 terug krijg, maar gaat mijn voorschot wel met ¤10 per maand omhoog.
Ik probeer er ieder jaar weer kaas van te maken en het is me nog nooit gelukt
Maar goed, wel een meevaller dat ik niet bij hoef te bepalen
Dit jaquote:Op donderdag 18 februari 2021 12:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon ieder jaar overstappen; dan krijg je praktisch altijd wel geld terug. Ik zet voorschot altijd relatief hoog en dan krijg ik ook weer iets terug.
Zitten er nog mensen bij Essent of Vattenfall en zo? Wow... Of je gaat naar een groene, of naar een goedkope. Lijkt mij. Niet groen en duur. Is toch niet echt een optie naar mijn mening.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:53 schreef DrMarten het volgende:
Ik snap geen fuck meer van afrekeningen van Essent. Op basis van verbruik 2019 is het voorschot 2020 bepaald en naar beneden bijgesteld. Vervolgens moet je thuiswerken en verbruik je 2x zoveel elektriciteit. Wel 50 m3 gas minder maar toch haf ik de verwachting dik te moeten bijbetalen. Krijg ik nu bericht dat ik ¤9.30 terug krijg, maar gaat mijn voorschot wel met ¤10 per maand omhoog.
Ik probeer er ieder jaar weer kaas van te maken en het is me nog nooit gelukt
Maar goed, wel een meevaller dat ik niet bij hoef te bepalen
Essent4lifequote:Op donderdag 18 februari 2021 12:50 schreef babylon het volgende:
[..]
Zitten er nog mensen bij Essent of Vattenfall en zo? Wow... Of je gaat naar een groene, of naar een goedkope. Lijkt mij. Niet groen en duur. Is toch niet echt een optie naar mijn mening.
Alsof het ene flikker uitmaakt waar je zit. Net voor de gein even een vergelijking gedaan op basis van de gegevens van afgelopen jaar. Ik moest in totaal ¤1.142 betalen. De prijzen van de andere aanbieders lopen uiteen van ¤1.130 tot 1.160.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:50 schreef babylon het volgende:
[..]
Zitten er nog mensen bij Essent of Vattenfall en zo? Wow... Of je gaat naar een groene, of naar een goedkope. Lijkt mij. Niet groen en duur. Is toch niet echt een optie naar mijn mening.
klopt.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Uiteindelijk kost netbeheer toch nog het meest.
Welke moeite? gaslicht.com invullen, overstappen, klaar.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt.
en voor een paar tientjes op jaarbasis te besparen ga ik geen moeite doen. Net als bij de zorgverzekering.
Daarbij weiger ik ook met "goedkope" aanbieders in zee te gaan die geen eigen stroom opwekken
Ik beweer nergens dat het veel moeite isquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Welke moeite? gaslicht.com invullen, overstappen, klaar.
Het is echter zelfs geen moeitequote:Op donderdag 18 februari 2021 13:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik beweer nergens dat het veel moeite is
je zegt net dat ik iets moet invullenquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het is echter zelfs geen moeite.
Sneller gedaan dan hier je commentaar postenquote:Op donderdag 18 februari 2021 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je zegt net dat ik iets moet invullen
Ik geloof je op je woord.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Sneller gedaan dan hier je commentaar posten.
Zorgverzekering heb ik me een paar jaar terug eens in verdiept. Pakketten vergeleken enzo. Ben je bij de basisverzekering ergens ¤8 goedkoper uit om vervolgens weer ¤7 extra kwijt te zijn voor het tandartspakket. Uiteindelijk allemaal verschillen van max rond de ¤5. Zowel positief als negatief.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt.
en voor een paar tientjes op jaarbasis te besparen ga ik geen moeite doen. Net als bij de zorgverzekering.
Daarbij weiger ik ook met "goedkope" aanbieders in zee te gaan die geen eigen stroom opwekken
En dan kun je nog naar de verschillende collectiviteitskortingen gaan kijken en wat bij wie wel of niet in het basispakket zit. Ik geloof het allemaal wel.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zorgverzekering heb ik me een paar jaar terug eens in verdiept. Pakketten vergeleken enzo. Ben je bij de basisverzekering ergens ¤8 goedkoper uit om vervolgens weer ¤7 extra kwijt te zijn voor het tandartspakket. Uiteindelijk allemaal verschillen van max rond de ¤5. Zowel positief als negatief.
Daarvoor ga ik die rompslomp niet door. Bij mijn huidige aanbieder weet ik waar ik aan toe ben.
Gewoon gaslicht.com gebruiken wat Deb ook zegt.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:09 schreef CherryLips het volgende:
Welke is goedkoper eigenlijk? Ik zie door de bomen het bos soms niet meer.
Hmm, ok, misschien niet de duurste. Maar zeker ook niet de groenste.quote:Op donderdag 18 februari 2021 13:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Alsof het ene flikker uitmaakt waar je zit. Net voor de gein even een vergelijking gedaan op basis van de gegevens van afgelopen jaar. Ik moest in totaal ¤1.142 betalen. De prijzen van de andere aanbieders lopen uiteen van ¤1.130 tot 1.160.
Sowiewo weiger ik over te stappen naar clubs die te beroerd zijn om hun prijzen per kWh en m3 op de website te zetten.
Als ik prijzen vergelijk met clubs die dat wel op de site hebben staan maakt het allemaal niks uit.
Aaah jou had ik dus laatst aan de telefoon!quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:50 schreef babylon het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet.quote:Op donderdag 18 februari 2021 18:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Aaah jou had ik dus laatst aan de telefoon!
Mijn werkweek is net begonnenquote:
Eh, zolang je de rest van de adviezen (dus de standaard afstand houden, handen wassen, testen bij twijfelachtige symptomen etc.) een beetje braaf opvolgt, is als huishouden bij een ander huishouden op bezoek/overnachten niet zo'n probleem lijkt mij.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:25 schreef babylon het volgende:
Gisteren samen met de vrouw besloten dat Rutte de max 1 persoon per dag op bezoek ergens kan steken waar de zon niet schijnt.
En dat blijven slapen ook een optie is.
Geestelijke gezondheid > coronaregelsadviezen
Nou ok, misschien niet alle adviezen de prullenbak inquote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, zolang je de rest van de adviezen (dus de standaard afstand houden, handen wassen, testen bij twijfelachtige symptomen etc.) een beetje braaf opvolgt, is als huishouden bij een ander huishouden op bezoek/overnachten niet zo'n probleem lijkt mij.
Sterker nog, wat ik her en der zo lees, is het alleen maar prettig als je samen besmet raakt, ben je er tenminste sneller vanaf.
+1quote:
Yes dit inderdaad. Wij passen de regel toe als 1 huishouden, en indien avondklok in de weg zit mogen ze lekker op zolder blijven slapen. Zelfs een vriendin van mij die bij de GGD werkt past de regel toe als 1 huishouden versus 1 persoon, dus ik ga echt niet het braafste meisje van de klas zijn en maar een half stel langs laten komen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, zolang je de rest van de adviezen (dus de standaard afstand houden, handen wassen, testen bij twijfelachtige symptomen etc.) een beetje braaf opvolgt, is als huishouden bij een ander huishouden op bezoek/overnachten niet zo'n probleem lijkt mij.
Sterker nog, wat ik her en der zo lees, is het alleen maar prettig als je samen besmet raakt, ben je er tenminste sneller vanaf.
Ach daarom. Wij houden ons netjes aan 1 visite ontvangen per dag, hebben wel 1x zelf 2 visites op 1 dag uitgevoerd maar dat is alweer minder risicovol. Plus wat @babylon zegt, soms moet mentale gezondheid even prioriteit krijgen, zolang daarbij nog steeds gezond verstand gebruikt wordt.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Zolang het geen kettingvisite wordt (dus alsnog 5 huishoudens op een dag op de koffie), is het allang best.
Jup. Ik krijg straks ook nog even m'n mama en zusje op bezoek, maar aangezien m'n moeder voornamelijk de oppas doet voor zus en ze verder minimaal anderen zien, zie ik die ook gewoon als één hoor.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ach daarom. Wij houden ons netjes aan 1 visite ontvangen per dag, hebben wel 1x zelf 2 visites op 1 dag uitgevoerd maar dat is alweer minder risicovol. Plus wat @:babylon zegt, soms moet mentale gezondheid even prioriteit krijgen, zolang daarbij nog steeds gezond verstand gebruikt wordt.
Ja joh.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:41 schreef babylon het volgende:
Overigens is dat afstand houden voor mij ook vloeibaar. Goede vrienden een lange knuffel kunnen geven helpt mij ook.
Ik ben bij ruim 90% van de mensen blij dat er niet geknuffeld en of gezoend wordtquote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja joh.Als dat je helpt om er mentaal een beetje gezond(er) bij te blijven, niets mis mee.
Al mis ik zelf de begroetingsknuffels totáál niet.Mogen wat mij betreft wegblijven.
Niet handen schudden als je iemand ontmoet vind ik wel nog steeds een beetje raarquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:06 schreef CherryLips het volgende:
Handen schudden en kussen geven bij verjaardagen mis ik ook niet
Jep. Het blijft ook een automatisme.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niet handen schudden als je iemand ontmoet vind ik wel nog steeds een beetje raar
en dan een elleboogbump is helemaal achterlijkquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep. Het blijft ook een automatisme.
Van mij mag het weg blijven.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niet handen schudden als je iemand ontmoet vind ik wel nog steeds een beetje raar
en als ik dat wel heb?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:32 schreef babylon het volgende:
[..]
Van mij mag het weg blijven.
Ik hoef anno 2021 echt niet meer te bewijzen dat ik geen wapen heb
Die weiger ik.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dan een elleboogbump is helemaal achterlijk
Knikje, buiginkje, lekker op z'n Japansquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dan een elleboogbump is helemaal achterlijk
helemaal achterlijk is het als je op een werf rondloopt en allebei handschoenen aan hebtquote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
helemaal achterlijk is het als je op een werf rondloopt en allebei handschoenen aan hebt :'0
En dan nonchalant door je haar halen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Ik steek m'n hand meestal op in een soort halfbakken zwaaitje.Die hand was toch al in beweging in een "handen schudden OH NEE toch niet".
dat gaat me niet lukkenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan nonchalant door je haar halen.
Zo smooth ben ik niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan nonchalant door je haar halen.
Vooral als je ringen draagtquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
En het risico dat ik een knoop in m'n haar tegenkom, is me te groot.
Ik ben nog steeds blij met mijn kapstok die ik op zo'n manier uit het huis van mijn oma heb gehaald na haar overlijden.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:48 schreef babylon het volgende:
Mijn ouders (73/74) hebben al jaren een nog oudere man (94) onder hun hoede genomen. De was doen, dagjes weg, stukje wandelen. Goeie dingen dus. Nou is die man laatst naar het verzorgingshuis gegaan en mijn ouders hebben geholpen bij de verhuizing en wat er moet gebeuren met wat er niet mee kon. Man heeft geen kinderen, alleen een ex waar wat persoonlijke dingen heen zijn gegaan. Wij mochten woensdag nog even kijken in het huis of we nog wat nodig hadden. Dat is een beetje alsof je door een goede kringloop loopt en op het eind niet hoeft af te rekenen. Een paar hele mooie dingen mee kunnen nemen voor het (hoogst waarschijnlijk) allemaal de kliko in gaat. Een paar hele mooie tekeningen die hij zelf heeft gemaakt. Lege doeken. Tekenmateriaal.
Het is natuurlijk ook best confronterend om te zien wat er met spullen gebeurt zodra je die als persoon niet meer mee kan nemen (bij verhuizing naar een verzorgingshuis of de dood). Best blij dat wij toch nog voor deze dingen een nieuw huis hebben.
Ik heb twee mid century kastjes van m'n grootouders. Voelde me een beetje een aasgier, maar ik zag nog wel gebeuren dat m'n vader die dingen gewoon weggaf.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds blij met mijn kapstok die ik op zo'n manier uit het huis van mijn oma heb gehaald na haar overlijden.
We warenbhet huis aan het leeghalen en alles was al zo'n beetje verdeeld alleen had niemand op de kapstok gelet. Toen ik claimde waren er een paar mensen die baalden dat ze die niet eerder hadden opgemerkt
Ding is ooit gemaakt door mijn overgrootvader.
Daarom zitten in de meeste van m'n oorpiercings ringen.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vooral als je ringen draagt
En dan blijft je haar ook nog aan je oorbellen hangen
Godsamme.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:02 schreef babylon het volgende:
Ik zit al de hele ochtend de 1ste kamer te volgen. Bijna net zo leuk als de 2de kamer.
[ afbeelding ]
PVV zit echt de boel te traineren. Eikels.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom zitten in de meeste van m'n oorpiercings ringen.
Wel een beetje jammer dat ik blijkbaar niet zo goed tegen de nieuwe formule van m'n leave in kan, dat scheelde een boel tegen knopen. Alleen als ik daar dikke puisten voor terug krijg, eh....
[..]
Godsamme.
Mijn moeder en tantes hebben onderling verdeeld wat zij wilden hebben en daarna was het aan de kleinkinderen. Ging allemaal heel soepel. En wat nog niet vergeven was, was op de dag van het leeghalen gewoon wie het eerst komt wie het eerst maalt.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb twee mid century kastjes van m'n grootouders. Voelde me een beetje een aasgier, maar ik zag nog wel gebeuren dat m'n vader die dingen gewoon weggaf.
M'n oma zat toen in het verzorgingstehuis en zou een grotere kamer krijgen, dus ik had nooit wat in de lades gedaan en had ook gezegd dat ze ze gewoon terugkreeg wanneer ze er weer ruimte voor had, maar zover is het nooit gekomen.
M'n vader heeft wel van die sixties nesting tables weggegevenen een tijdschriftenbak heb ik ook nog kunnen onderscheppen. Achteraf gezien ook wel spijt dat ik de eettafel niet heb overgenomen, die is naar de kringloop gegaan en daar waarschijnlijk naar een handelaar.
Mij kan het echt geen fuck schelen. Sinds de kroegen dicht zijn kom ik toch al nauwelijks na 9 uur buiten. Laatste keer was met oud en nieuw en daarvoor kan ik me niet herinneren.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 12:08 schreef babylon het volgende:
[..]
PVV zit echt de boel te traineren. Eikels.
Hoewel ik overigens nog steeds hoop dat deze wet er niet door heen komt.
Zodra t weer mag ga ik gewoon iedereen tongen als begroetingquote:Op vrijdag 19 februari 2021 11:32 schreef babylon het volgende:
[..]
Van mij mag het weg blijven.
Ik hoef anno 2021 echt niet meer te bewijzen dat ik geen wapen heb
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 10:59 schreef babylon het volgende:
[..]
Ik ben bij ruim 90% van de mensen blij dat er niet geknuffeld en of gezoend wordt
Ik probeer er ook (voor mij en hopelijk de omgeving) verstandig mee om te gaan.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 09:25 schreef babylon het volgende:
Gisteren samen met de vrouw besloten dat Rutte de max 1 persoon per dag op bezoek ergens kan steken waar de zon niet schijnt.
En dat blijven slapen ook een optie is.
Geestelijke gezondheid > coronaregelsadviezen
Echt he!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:47 schreef Q. het volgende:
Ik vind het maar een vermoeiende periode. De energie is deze week echt op.
'Periode.'quote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:47 schreef Q. het volgende:
Ik keek net nog; nopequote:
Iets met 'social media' telt zeker niet?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:13 schreef Senn88 het volgende:
Ik kijk echt uit naar het mooie weer. Had alleen dit weekend wel eens iets sociaals willen doen..
Nee. Ik wil the real dealquote:Op vrijdag 19 februari 2021 19:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Iets met 'social media' telt zeker niet?
Bijvoorbeeld. Maar gewoon een niet werkgerelateerd mens spreken is een ontspannensfeer mag ookquote:
Ik wil je niet blij maken maar dat is gewoon mogelijk, of ben je niet ontspannenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:41 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Maar gewoon een niet werkgerelateerd mens spreken is een ontspannensfeer mag ook
Is helemaal niet mogelijk. Avondklok bezoekregels enzquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik wil je niet blij maken maar dat is gewoon mogelijk, of ben je niet ontspannen
Brave burger hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2021 20:52 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Is helemaal niet mogelijk. Avondklok bezoekregels enz
En niet een klein beetjequote:Op vrijdag 19 februari 2021 17:47 schreef Q. het volgende:
Valt te regelen hoor... alleen moet je dan wat eerder aan bellen trekken; half 9 is vrij laatquote:
Ikke niet, maar alles wat beweegt buiten wordt staande gehouden.. voor meer dan een blokje om heb je wel meer nodig als alleen lef..quote:
Ik wil geen date, wil gewoon gezellig met iemand kletsen afspreken en zonder tijd of regels gebonden shit even kunnen filteren wat er afgelopen jaar allemaal is gebeurdquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Valt te regelen hoor... alleen moet je dan wat eerder aan bellen trekken; half 9 is vrij laat![]()
Zonder gein; het is idioot lekker weer, een wandeldate met iemand is toch wel te regelen? Dat kan gewoon overdag
Ik overweeg om dadelijk even snel naar beneden te lopen om in de brievenbus te kijken en dan net niet de openbare weg op te gaan. Beetje living on the edgequote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ikke niet, maar alles wat beweegt buiten wordt staande gehouden.. voor meer dan een blokje om heb je wel meer nodig als alleen lef..![]()
Ik zou nu geen stukje gaan rijden.. niet handig denk ik.
Filmen!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik overweeg om dadelijk even snel naar beneden te lopen om in de brievenbus te kijken en dan net niet de openbare weg op te gaan. Beetje living on the edge
Ik houd wel gewoon m'n broek aan hoor.quote:
Dat mag ik heb geen last meer van vochtproblemenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik houd wel gewoon m'n broek aan hoor.
Paar tochtstrips en goed ventileren scheelt een hoop.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:50 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat mag ik heb geen last meer van vochtproblemen
Uitgedroogdquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Paar tochtstrips en goed ventileren scheelt een hoop.
Moisturizer gebruiken Lottertquote:
Schei uit, alsof er post in die bus ligt.quote:
FF buut vrij bij de lichtmast aan het eind vd straat en snel weer terug en achter de bank duikenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik overweeg om dadelijk even snel naar beneden te lopen om in de brievenbus te kijken en dan net niet de openbare weg op te gaan. Beetje living on the edge
Grote bank hier.. helemaal leegquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:26 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik wil geen date, wil gewoon gezellig met iemand kletsen afspreken en zonder tijd of regels gebonden shit even kunnen filteren wat er afgelopen jaar allemaal is gebeurd
Doe je adres dan stuur ik je n kaartjequote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Schei uit, alsof er post in die bus ligt.
Ik krijg er wel zin in nu.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:13 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
FF buut vrij bij de lichtmast aan het eind vd straat en snel weer terug en achter de bank duiken
Doe dan! Doe dan! Bluuuuf!quote:
Nachtpon, je maakt me een nog grotere burgertrut dan ik al bel!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Grote bank hier.. helemaal leeg![]()
Je bent van harte welkom.
Nachtpon en je knuffel mee, bank of bed, jouw feestje
Zal je net zien dat de wijkagent net deze keer voor het eerst in de afgelopen 3 jaar in de straat is....quote:
Sja ehh, iets spannends mag ook, mij hoor je nietquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:17 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nachtpon, je maakt me een nog grotere burgertrut dan ik al bel!
Zal je net zien dat jij veel sneller bentquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zal je net zien dat de wijkagent net deze keer voor het eerst in de afgelopen 3 jaar in de straat is....
Lekker trutten tochquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:17 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nachtpon, je maakt me een nog grotere burgertrut dan ik al bel!
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sja ehh, iets spannends mag ook, mij hoor je niet
Wat is het nut van iets coveren met iets doorzichtigs?quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:26 schreef Senn88 het volgende:
[..]Volgende week heb ik spannende doorzichtige tepelcovers
Creme op zijn plek houdenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat is het nut van iets coveren met iets doorzichtigs?
Je zou een leuke kerel kunnen vragen om ze doorlopend in te smeren?quote:
Ik hoop toch dat het maar eenmalig nodig isquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je zou een leuke kerel kunnen vragen om ze doorlopend in te smeren?
Dat moet je die kerel niet vertellen; wat niet weet wat niet deertquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat het maar eenmalig nodig is
Mannen, ik vind het maar vermoeiendquote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat moet je die kerel niet vertellen; wat niet weet wat niet deert
Ik heb laatst na 21.00 de container aan de straat gezetquote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee vrouwen, da's fijn volk.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 22:41 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Mannen, ik vind het maar vermoeiend
Omg jij rebel!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 01:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb laatst na 21.00 de container aan de straat gezet
veel te kort zoals altijdquote:Op zaterdag 20 februari 2021 08:02 schreef Senn88 het volgende:
Zo lekker geslapen. Eerst oud papier in mijn pyjama aan de weg zetten anders ben ik vast weer te laat. En dan moet de wintervacht er af. Wat zal ik opknappen
Picsquote:Op zaterdag 20 februari 2021 08:02 schreef Senn88 het volgende:
Zo lekker geslapen. Eerst oud papier in mijn pyjama aan de weg zetten anders ben ik vast weer te laat. En dan moet de wintervacht er af. Wat zal ik opknappen
We zijn nu onderweg naar mijn pa voor nieuw moestuinzaadquote:Op zaterdag 20 februari 2021 09:42 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hay poes, ben jij alweer met de moestuin bezig?
Leuk! Ik wil binnenkort ook beginnenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 09:49 schreef gcjoel het volgende:
[..]
We zijn nu onderweg naar mijn pa voor nieuw moestuinzaad![]()
En vlak voor de sneeuw hebben we een kas geplaatst dus daar staan al paar dingen in
Ik zal het proberen straksquote:
Jij kan datquote:Op zondag 21 februari 2021 09:04 schreef Senn88 het volgende:
Zow. Eens kijken of ik alleen mijn nieuwe tuinhek kan plaatsen.
Doen het nog en zijn beschermd tegen wildplassersquote:Op zondag 21 februari 2021 19:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de rododendrons?
Gezellig!quote:Op zondag 21 februari 2021 21:41 schreef Sounddragon het volgende:
Dikke burenruzie in de straat hier
Party!quote:Op zondag 21 februari 2021 21:41 schreef Sounddragon het volgende:
Dikke burenruzie in de straat hier
Aww wanneer komt 't?quote:Op maandag 22 februari 2021 11:27 schreef rival het volgende:
Het begint allemaal wel een beetje zwaar te worden in mijn geval.
En ja, dan heb ik het ook over mijn buik
Ik heb er sinds September vorig jaar een kilootje of 8, 9 vanaf gegooid.. nog een paar, dan ben ik weer even tevredenquote:Op maandag 22 februari 2021 11:27 schreef rival het volgende:
Het begint allemaal wel een beetje zwaar te worden in mijn geval.
En ja, dan heb ik het ook over mijn buik
Je hebt toen toch wel voor Corrie gekozen he?quote:Op maandag 22 februari 2021 12:10 schreef Debsterr het volgende:
Ik had gisteravond een zeer geïnteresseerde en ook wel jaloerse Corrie want ik had een baby vast.
Half verbrande pizza dag?quote:
Verwarrende tijden voor Corrie!quote:Op maandag 22 februari 2021 12:10 schreef Debsterr het volgende:
Ik had gisteravond een zeer geïnteresseerde en ook wel jaloerse Corrie want ik had een baby vast.
Leuk als canvas in het nieuwe huisquote:Op maandag 22 februari 2021 12:49 schreef Debsterr het volgende:
Corrie gaat nergens heenwe hebben een mooie foto van ons 4en gemaakt. KM met baby en ik met Corrie in mijn armen
.
Tekst erbij, Live Laugh Lovequote:Op maandag 22 februari 2021 12:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Leuk als canvas in het nieuwe huis
Dit is het begin van het einde.quote:Op maandag 22 februari 2021 12:49 schreef Debsterr het volgende:
Corrie gaat nergens heenwe hebben een mooie foto van ons 4en gemaakt. KM met baby en ik met Corrie in mijn armen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |