https://www.ad.nl/binnenl(...)komt-eraan~a2e64437/quote:Warme temperaturen en zon: de lente komt eraan
Goed nieuws voor iedereen die het inmiddels wel gehad heeft met de sneeuw en kou: er komt een omslag aan. Zondag kan het zelfs tot 18 graden worden en is er flink wat zon. ,,Het zal lenteachtig aanvoelen”, zegt weerman Wouter van Bernebeek van Weerplaza.
Mooi.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:46 schreef GereDathan het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)komt-eraan~a2e64437/
Komt u maar doorrrrr meneer de zon!
Kwaliteitskrantjequote:Op maandag 15 februari 2021 14:00 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mooi.
Vind het trouwens suf dat ze het hebben over "warme temperaturen". Het zijn hoge temperaturen.
Wow, mooi nieuws, ik zag het al in de weerkaarten, dat is een verschil van iets meer dan 20 graden vergeleken met vorige week!quote:Op maandag 15 februari 2021 13:46 schreef GereDathan het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)komt-eraan~a2e64437/
Komt u maar doorrrrr meneer de zon!
Ja, je gaat van 24 laags winter bepakking naar een shirtje met korte mouwen in een weekquote:Op maandag 15 februari 2021 14:07 schreef Sangha het volgende:
[..]
Wow, mooi nieuws, ik las het al in de weerkaarten, dat is een verschil van iets meer dan 20 graden vergeleken met vorige week!
Goed zo, weer een goeie tik tegen mister Covid, hier pak an! We zullen je krijgen!quote:Op maandag 15 februari 2021 14:07 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ja, je gaat van 24 laags winter bepakking naar een shirtje met korte mouwen in een week
Voor een maandag echt niet zo slecht. Tevens is de instroom 143, die is en blijft lekker laag (al mag hij natuurlijk zo snel mogelijk naar 0).quote:Op maandag 15 februari 2021 14:08 schreef Federer-fan het volgende:
Goedemiddag, Hierbij mijn dagelijkse post over de aantallen patiėnten op de IC's en de verpleegafdelingen van vandaag en de afgelopen zeven dagen, gebaseerd op de LCPS-cijfers. Een stijging op de IC’s en op de verpleegafdelingen. In totaal een stijging van 63 in de ziekenhuizen. Het zijn 1.922 bezette bedden in totaal. Dus helaas weer iets boven de 1.900.
BAM BAM BAMquote:Op maandag 15 februari 2021 14:08 schreef Sangha het volgende:
[..]
Goed zo, weer een goeie tik tegen mister Covid, hier pak an! We zullen je krijgen!
Mooi overzicht! Het geschatte aantal prikken is nu ongeveer ~750000. Als er de komende dagen 40000 prikken per dag gezet worden, zijn er volgende maandag in Nederland meer prikken gezet dan het aantal geregistreerde besmettingen.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:08 schreef GereDathan het volgende:
Mooi plaatje van Yorick trouwens, je kan prachtig zien hoever we zijn qua vaccinaties op deze manier:
[ afbeelding ]
Mee eens. En vergeet de code rood van vandaag niet.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:11 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Voor een maandag echt niet zo slecht. Tevens is de instroom 143, die is en blijft lekker laag (al mag hij natuurlijk zo snel mogelijk naar 0).
Het zou mij niet verbazen als er morgen een grote uitstroom is, de ziekenhuizen zijn afgelopen weekend natuurlijk goed druk geweest met behandelen van een ander soort patiėnten (botbreuken e.d.). Er zal weinig administratie gedaan zijn.
Kinderen worden niet gevaccineerd? Ik heb daar nog niets over gehoord.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:08 schreef GereDathan het volgende:
Mooi plaatje van Yorick trouwens, je kan prachtig zien hoever we zijn qua vaccinaties op deze manier:
[ afbeelding ]
Neequote:Op maandag 15 februari 2021 14:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kinderen worden niet gevaccineerd? Ik heb daar nog niets over gehoord.
quote:Op maandag 15 februari 2021 14:08 schreef Sangha het volgende:
[..]
Goed zo, weer een goeie tik tegen mister Covid, hier pak an! We zullen je krijgen!
Heren, met geweld lossen we niets op. Alleen met liefde kunnen we het virus verslaan.quote:
Klopt, vaccinaties enkel 18+. Er is nog te weinig onderzoek naar onder de 18 gedaan.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kinderen worden niet gevaccineerd? Ik heb daar nog niets over gehoord.
Tegen virussen is elk gewend toegestaan, vooral met hamersquote:Op maandag 15 februari 2021 14:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Heren, met geweld lossen we niets op. Alleen met liefde kunnen we het virus verslaan.
quote:Op maandag 15 februari 2021 14:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Heren, met geweld lossen we niets op. Alleen met liefde kunnen we het virus verslaan.
Dat is 'psychologisch' gezien een mooie mijlpaal, dat geeft de burger weer moed.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:12 schreef simonblue het volgende:
[..]
Mooi overzicht! Het geschatte aantal prikken is nu ongeveer ~750000. Als er de komende dagen 40000 prikken per dag gezet worden, zijn er volgende maandag in Nederland meer prikken gezet dan het aantal geregistreerde besmettingen.
Ja, moet ik het weer doen. Ik doe al genoeg.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:27 schreef Sangha het volgende:
[..]Ga jij dat virus maar aaien en liefhebben dan!
Ja foute grappen bedenken ja! Het wordt tijd dat je eens echt wat gaat doen!quote:Op maandag 15 februari 2021 14:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, moet ik het weer doen. Ik doe al genoeg.
En ook dit is mooi nieuws, dat werkt wel mee ja.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:29 schreef DikDikkie het volgende:
https://www.nu.nl/winterw(...)n-nieuwe-buffer.html
![]()
Klopt ook wel. Gister heerlijk geschaatst, flink wat kilometers gemaakt. Druk op het ijs, veel plezier en genoeg afstand tussen de mensen onderling. Even heerlijk geen moment aan corona gedacht.quote:Op maandag 15 februari 2021 14:29 schreef DikDikkie het volgende:
https://www.nu.nl/winterw(...)n-nieuwe-buffer.html
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |