En dat zie je aan hun ogen toch? ''Ja, haar ogen smeekten er om''.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:46 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik stuur ze alleen als ze erom vragen
Doe eens? Aahhhh?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:46 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik stuur ze alleen als ze erom vragen
Exact. Ik bedoel, als een vrouw mij op een datingsite zou begroeten met een opengespreide vagijn zou ik ook niet meteen zoiets hebben van: jeetje... dit is de toekomstige moeder van mijn kinderen!!!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:45 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
En het zijn niet alleen de vrouwen die er niet op zitten te wachten.
Voordat ik m'n partner leerde kennen zat ik op een gay dating app en daar kreeg ik ze ook regelmatig toegestuurd.
Alsof ik dan opeens geneigd ben om het gesprek aan te gaan.
LOL!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:48 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Exact. Ik bedoel, als een vrouw mij op een datingsite zou begroeten met een opengespreide vagijn zou ik ook niet meteen zoiets hebben van: jeetje... dit is de toekomstige moeder van mijn kinderen!!!
dat is toch ook niet de bedoelingquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:45 schreef AlwaysHappy het volgende:
Alsof ik dan opeens geneigd ben om het gesprek aan te gaan.
open dag !quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:51 schreef Mammietje het volgende:
[..]
LOL!
Niet eens? Kan je alvast de fabriek checken!
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:03 schreef dick_laurent het volgende:
Moet ik ook opeens denken aan een stukje van een stand-up show van Joe Rogan waar ik echt stuk om ging toen ik dat de 1e keer zag:
Vanaf 1:02
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:05 schreef Mammietje het volgende:
[..]![]()
Ook bijzonder dat zelfs daar Predator wordt aangehaald!![]()
Ja. Zonder hont.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:17 schreef Mammietje het volgende:
Ik zit ff met een bloedgang door het andere topic te scrollen (snel genoeg om me niet te hoeven ergeren) maar eh..... Kan ik nu weer een nachtwandeling maken offeh?
ja, volgens mij welquote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:17 schreef Mammietje het volgende:
Ik zit ff met een bloedgang door het andere topic te scrollen (snel genoeg om me niet te hoeven ergeren) maar eh..... Kan ik nu weer een nachtwandeling maken offeh?
Wil dat zeggen dat het aangehouden wordt totdat daar een uitspraak van is?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:23 schreef dick_laurent het volgende:
Naja ze gaan het aanvechten. Pfff.... fucking bullshit. Lijkt er idd echt op dat ze het zo lang mogelijk willen verlengen en aanhouden.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:24 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Wil dat zeggen dat het aangehouden wordt totdat daar een uitspraak van is?
Rutte wil onze redder zijn. Hij wil zelf de boodschap geven dat de avondklok niet meer hoeft. Liefst net voor de verkiezingen. Ertoe gedwongen worden is natuurlijk slecht voor zijn imago.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:23 schreef dick_laurent het volgende:
Naja ze gaan het aanvechten. Pfff.... fucking bullshit. Lijkt er idd echt op dat ze het zo lang mogelijk willen verlengen en aanhouden.
ECHT ja.... pfff... Twee collega's van mij hebben inmiddels al "verkouden" kinderen thuis sinds ze weer naar de opvang mogen. Wel heul toevallig.....quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Rutte wil onze redder zijn. Hij wil zelf de boodschap geven dat de avondklok niet meer hoeft. Liefst net voor de verkiezingen. Ertoe gedwongen worden is natuurlijk slecht voor zijn imago.
Faalhazen. Imo. Zulke maatregelen moeten altijd proportioneel zijn.
Ik neem ze niet meer serieus als ze hier zo moeilijk over doen (want risico is te groot), maar ondertussen wel de scholen openen.
app je live locatie vanavond even door ?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:28 schreef Mammietje het volgende:
Ik ga gewoon....![]()
Zeg gewoon dat ik in opperste verwarring door alle tegenstrijdige berichten was!![]()
Weten zij veel dat ik permanent verward ben.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 14:28 schreef Mammietje het volgende:
Ik ga gewoon....![]()
Zeg gewoon dat ik in opperste verwarring door alle tegenstrijdige berichten was!![]()
Weten zij veel dat ik permanent verward ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |