Dat was Claudia met die verzameling.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:59 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik zou je toch bijna een dickpick sturen, dan is die twijfel wel weg. Heb je er weer eentje voor de verzameling.
Bijna.
Je moet ergens beginnen als je een verzameling van iets gaat aanleggen.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:00 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Dat was Claudia met die verzameling.
Ik heb er niet één.![]()
DM staat open.![]()
Ik zal aan @dick_laurent vragen of hij een foto van zichzelf wil sturen. Een dick pick. Of dacht je dat ik wat anders bedoelde?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:00 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik heb er niet één.![]()
DM staat open.![]()
Ja, psies.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:01 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Je moet ergens beginnen als je een verzameling van iets gaat aanleggen.
genderneutraalquote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:56 schreef Mammietje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vind het ook wel een twijfelgevalletje hoor!![]()
je wilt te graagquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:00 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik heb er niet één.![]()
DM staat open.![]()
HAAAA GOEIEquote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik zal aan @:dick_laurent vragen of hij een foto van zichzelf wil sturen. Een dick pick. Of dacht je dat ik wat anders bedoelde?
Viespeuk
oke!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:06 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Playing hard to get is zo pre-Corona.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik zal aan @:dick_laurent vragen of hij een foto van zichzelf wil sturen. Een dick pick. Of dacht je dat ik wat anders bedoelde?
Viespeuk
Round 500.000!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ah, in de main reeks is de scholendiscussie weer begonnen. Deze keer Elan vs Dakka. Wie zal er deze keer winnen?
wie wat waar ?quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ah, in de main reeks is de scholendiscussie weer begonnen. Deze keer Elan vs Dakka. Wie zal er deze keer winnen?
de emmer is ook overgelopen bij hem....gaat steeds vaker gebeuren.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Elan was wel ineens omgeswitched van maatregelneef naar wappie zag ik.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:08 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Round 500.000!
[ afbeelding ]
Mond gaat open, op zich een goed teken.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:16 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja, gekregen! Even kijken hoor....
[ afbeelding ]
Die switcht wel vaker.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Elan was wel ineens omgeswitched van maatregelneef naar wappie zag ik.
quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:16 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja, gekregen! Even kijken hoor....
[ afbeelding ]
komt die grote mond toch nog van pas !quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:17 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Mond gaat open, op zich een goed teken.
Stuk stiller ook gelijk.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 13:19 schreef Predator40 het volgende:
[..]
komt die grote mond toch nog van pas !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |