De vraag is of hij het zelf achteraf kan navertellenquote:Op zondag 14 februari 2021 22:01 schreef BB-King het volgende:
Iemand een idee wat die Mike in de douche staat te vertellen?
ja na 4 keer herluisteren en heel hard kwam ik ook op dat met haar kan die het wel iddquote:Op zondag 14 februari 2021 21:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Thomas legt buiten aan Jill uit dat hij soms even alleen wil zijn, om gewoon even nergens aan te denken. Dat betekent niet dat er iets is, maar gewoon. Hij vindt het niet erg als Jill er dan bij is, want dan kan hij het ook heel goed, maar meer mensen vind Thomas te druk. Zoals net op de slaapkamer, toen Matt er bij kwam, vraagt Jill.
Thomas zegt: "ja, ik snap het van Matt, maar dat vind ik te druk. Als jij andersom met iemand zit en ik kom binnen, dan moet je dat gewoon zeggen hoor" (ongeveer)
Ik verdacht hem ervan meteen aan Thomas door te vertellen wat hij met Naomi besprak.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:06 schreef Benny het volgende:
[..]
De vraag is of hij het zelf achteraf kan navertellen
Yup. Die vertrouwen elkaar inmiddels volgens mij blind.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:11 schreef Toweler het volgende:
Thomas en jill hebben elkaar egt gevonden in BB kunnen bijna alles tegen elkaar zeggen als ze ergens mee zitten
Ja. Dat is ook wel een kunst op zichquote:Op zondag 14 februari 2021 22:13 schreef aswesleep het volgende:
Respect voor Michel dat hij zonder wekker op tijd uit zijn bed geraakte om dat ontbijt voor te bereiden. Mij lukt dat amper met een wekker.
Hij is de oudste, dat is de leeftijdquote:Op zondag 14 februari 2021 22:13 schreef aswesleep het volgende:
Respect voor Michel dat hij zonder wekker op tijd uit zijn bed geraakte om dat ontbijt voor te bereiden. Mij lukt dat amper met een wekker.
Michel moet standaard pissen om een uur of 5.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:13 schreef aswesleep het volgende:
En ik ben bijna iedere dag wakker voordat er daar iemand wakker is. Zonder wekker. Zo indrukwekkend is dat niet.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:13 schreef aswesleep het volgende:
Denk liever Mike dan Mattquote:Op zondag 14 februari 2021 22:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Thomas en Jill weer op bed. Nu stoort Mike ze
Volgens mij heeft hij gedaan omdat hij zo vroeg wakker was en was hij het niet al eerder van plan.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:13 schreef aswesleep het volgende:
ja dat denk ik ook welquote:Op zondag 14 februari 2021 22:13 schreef Benny het volgende:
[..]
Yup. Die vertrouwen elkaar inmiddels volgens mij blind.
Die vriendschap blijft denk ik ook wel buiten het huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |