ik hoop dat het kwartje valtquote:Op zondag 14 februari 2021 16:29 schreef aswesleep het volgende:
Weer een berichtje voor K4+ zonder Zoey te vermelden.
Als je sorry voelt moet je niet kapen.quote:
vind dit echt zo flauw, je kan duidelijk zien dat het echt van de kijkers komt.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:28 schreef 5thencounter het volgende:
Hartelijk dank Regie, voor al deze mooie woorden, jullie zullen wel tyfus veel werk aan hebben gehad...
Ik vrees van wel, heb het nu wel gehad zo langzamerhand...quote:
quote:Op zondag 14 februari 2021 16:28 schreef 5thencounter het volgende:
Hartelijk dank Regie, voor al deze mooie woorden, jullie zullen wel tyfus veel werk aan hebben gehad...
quote:Op zondag 14 februari 2021 16:30 schreef rinardo het volgende:
ik
[..]
vind dit echt zo flauw, je kan duidelijk zien dat het echt van de kijkers komt.
kaartje ligt vast ergens in een container, ze lezen eerst die kaartjesquote:Op zondag 14 februari 2021 16:30 schreef Jockari het volgende:
Mijn kaartje zit er blijkbaar niet bij. Maar was dan ook niet zo positief voor enkele bewoners...
Jammer man, voor wie had je een kaartje?quote:Op zondag 14 februari 2021 16:30 schreef Jockari het volgende:
Mijn kaartje zit er blijkbaar niet bij. Maar was dan ook niet zo positief voor enkele bewoners...
Ja dat was me opgevallen (zonder de woordjes: echt vies) Maar ook Naomi en Zoey krijgen een dikke derriere.. Sporten ze wel ??quote:Op zondag 14 februari 2021 16:28 schreef Shola het volgende:
[..]
Thomas komt er straks slank uit, Jill en Liese worden echt vies dik.
Neuhh...quote:Op zondag 14 februari 2021 16:30 schreef rinardo het volgende:
ik
[..]
vind dit echt zo flauw, je kan duidelijk zien dat het echt van de kijkers komt.
quote:Op zondag 14 februari 2021 16:30 schreef Jockari het volgende:
dans dingetje met Nick, gevolg > enkel opengehaald tegen de radiatorquote:Op zondag 14 februari 2021 16:33 schreef diditje64 het volgende:
Wat is dit ontploffing waar ze het over hebben bij Naomi? Ik heb dat een ik gemist?
Dat heb ik ook gemistquote:Op zondag 14 februari 2021 16:33 schreef diditje64 het volgende:
Wat is dit ontploffing waar ze het over hebben bij Naomi? Ik heb dat een ik gemist?
Naomi heb ik buiten de spellen om niet zien sporten, Zoey heel af en toe. maar snaaien doen ze wel volgens mij.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:31 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja dat was me opgevallen (zonder de woordjes: echt vies) Maar ook Naomi en Zoey krijgen een dikke derriere.. Sporten ze wel ??
Dat was een hele goede inderdaad!quote:Op zondag 14 februari 2021 16:29 schreef aswesleep het volgende:
Weer een berichtje voor K4+ zonder Zoey te vermelden.
Pluspunten voor het vermelden van "oprechte mensen".
was een onderdeel van de dans die Nick heeft bedacht, tijdens dit onderdeel heeft ze zichzelf pijn gedaanquote:Op zondag 14 februari 2021 16:33 schreef diditje64 het volgende:
Oh ja dat heb ik wel gezien. Wist enkel niet dat het de ontploffing genoemd werd.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:34 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
dans dingetje met Nick, gevolg > enkel opengehaald tegen de radiator
Ja laatst wel allemaal negatieve tweets laten zien om wat te forceren en nu deze kleffe shit.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:34 schreef 5thencounter het volgende:
Ik wil gewoon niet geloven dat er alleen maar druiperige slijmerigheid doorgelaten wordt door afd Censuur Achter
een week met een verband moeten rondlopen voor een schaafwonde.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:34 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
dans dingetje met Nick, gevolg > enkel opengehaald tegen de radiator
vandaag heeft naomi gesport hoorquote:Op zondag 14 februari 2021 16:34 schreef Sangha het volgende:
[..]
Naomi heb ik buiten de spellen om niet zien sporten, Zoey heel af en toe. maar snaaien doen ze wel volgens mij.
dansje van Nick toch?quote:
Tv Héquote:Op zondag 14 februari 2021 16:36 schreef Jockari het volgende:
Heeft dan
[..]
een week met een verband moeten rondlopen voor een schaafwonde.
Waarom zou de regie/productie de moeite nemen om allerlei kaarten te schrijven als er genoeg fans zijn die graag een kaartje willen sturen. Voor mij hoeft het niet zo, maar er zullen vast genoeg mensen zijn die zoiets gewoon leuk vinden.quote:
Heb ik over getwijfeld om zoiets te doen.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:36 schreef Juan_Roman het volgende:
Benieuwd of er een code kaartje
Z...
O...
E...
Y...
R...
A...
T...
tussen zit
Zit met zijn hand over haar dijen te wrijven. En zij laat het toe terwijl ze net de opmerking had dat dit verkeerd zal overkomen naar haar vriend toe. Puur vriendschappelijk hoor :dquote:
Nee joh, ze zijn allemaal te preuts. Deze editie is echt een farce. Geen idee waarom ik hier nog kijk en reageer.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:38 schreef 5thencounter het volgende:
Stoere Mich wéér met zijn Haren om hem heen... eerst die hottub, nu weer hier, dat móet vroeg of laat neuken worden
[ afbeelding ]
uiteraard heeft de regie gefilterd, dat moet toch ook wel, mensen kunnen erg kwetsend zijnquote:Op zondag 14 februari 2021 16:35 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ja laatst wel allemaal negatieve tweets laten zien om wat te forceren en nu deze kleffe shit.
Tja, je bent van de roddelpraat..quote:Op zondag 14 februari 2021 16:38 schreef Shola het volgende:
[..]
Nee joh, ze zijn allemaal te preuts. Deze editie is echt een farce. Geen idee waarom ik hier nog kijk en reageer.
Ja, ik zag ook dat jill en thomas naast elkaar zitten, hebben die iets?... trouwen en kinderenquote:Op zondag 14 februari 2021 16:38 schreef 5thencounter het volgende:
Stoere Mich wéér met zijn Harem om hem heen... eerst die hottub, nu weer hier, dat móet vroeg of laat neuken worden
[ afbeelding ]
Dat is zo!quote:Op zondag 14 februari 2021 16:39 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Tja, je bent van de roddelpraat..
Zeker zeker....ik zit ook altijd aan de vriendinnen van m'n maten. Soms ff tongen...wel vriendschappelijk.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:38 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Zit met zijn hand over haar dijen te wrijven. En zij laat het toe terwijl ze net de opmerking had dat dit verkeerd zal overkomen naar haar vriend toe. Puur vriendschappelijk hoor
quote:Op zondag 14 februari 2021 16:36 schreef spapaars het volgende:
Michel moest even opzij voor de actie.
Hoezo camerabewust?
[ afbeelding ]
En soms neuk je ze ook even vriendschappelijk? Even elkaar testen, enzo?quote:Op zondag 14 februari 2021 16:40 schreef engine het volgende:
[..]
Zeker zeker....ik zit ook altijd aan de vriendinnen van m'n maten. Soms ff tongen...wel vriendschappelijk.
Elke Illusionist is goed voorbereid opdat zijn act niet door de mand valtquote:Op zondag 14 februari 2021 16:37 schreef Sangha het volgende:
[..]
Waarom zou de regie/productie de moeite nemen om allerlei kaarten te schrijven als er genoeg fans zijn die graag een kaartje willen sturen. Voor mij hoeft het niet zo, maar er zullen vast genoeg mensen zijn die zoiets gewoon leuk vinden.
zou mijn man ook geen enkel probleem mee hebben..quote:Op zondag 14 februari 2021 16:40 schreef engine het volgende:
[..]
Zeker zeker....ik zit ook altijd aan de vriendinnen van m'n maten. Soms ff tongen...wel vriendschappelijk.
Hij zit er amper een week inquote:Op zondag 14 februari 2021 16:40 schreef danilel het volgende:
jerrel gaat para worden, hij wordt nagenoeg niet vernoemd
ook patje word nog genoemd, denk dat de instuuractie al wat ouder isquote:Op zondag 14 februari 2021 16:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zoey en Jerrel worden amper vernoemt
Ze heeft anders een hoop post gekregenquote:Op zondag 14 februari 2021 16:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zoey en Jerrel worden amper vernoemt
quote:Op zondag 14 februari 2021 16:42 schreef danilel het volgende:
weer een bericht voor het groepje behalve zoey
Toch zijn die arm en hand van Michel wat ongepast op het bovenbeen van Julie al wrijvend... als je vrienden bent en 1 heeft een relatie dan past het niet zo, maar goed dás mijn mening.quote:
Eens ,, het is een beetje apart om te zien . Daar zit toch wel meer tussen die tweequote:Op zondag 14 februari 2021 16:43 schreef Sangha het volgende:
[..]
Toch zijn die arm en hand van Michel wat ongepast op het bovenbeen van Julie al wrijvend... als je vrienden bent en 1 heeft een relatie dan past het iet zo, maar goed dás mijn mening.
Van die relatie merk je toch niets daarquote:Op zondag 14 februari 2021 16:43 schreef Sangha het volgende:
[..]
Toch zijn die arm en hand van Michel wat ongepast op het bovenbeen van Julie al wrijvend... als je vrienden bent en 1 heeft een relatie dan past het iet zo, maar goed dás mijn mening.
Vooral dat Rudy wel genoemd werd.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:42 schreef danilel het volgende:
weer een bericht voor het groepje behalve zoey
Ja die dacht dat ze de enige is die leuk wordt gevondenquote:Op zondag 14 februari 2021 16:45 schreef Gerrie_55 het volgende:
Vind Jill maar zuur kijken krijgen we zo weer geklaag dat ze als stelletje worden neergezet (zij en Thomas)
Dat weet Michel ook en hij gaat steeds ietsje verder. Ben wel benieuwd of Julie een keer een grens aan gaat geven.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:44 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Van die relatie merk je toch niets daar
Ligt zo weer jankend in zijn bedquote:Op zondag 14 februari 2021 16:45 schreef Benny het volgende:
Jerrel wordt nauwelijks genoemd en heeft niet veel ontvangen hè?
Vooral zoeyquote:
Zekers, is echt niet tof voor die vriend...quote:Op zondag 14 februari 2021 16:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eens ,, het is een beetje apart om te zien . Daar zit toch wel meer tussen die twee
Julie laat het allemaal toe, en zoekt hem ook op ,...geen grens bij Juliequote:Op zondag 14 februari 2021 16:47 schreef engine het volgende:
[..]
Dat weet Michel ook en hij gaat steeds ietsje verder. Ben wel benieuwd of Julie een keer een grens aan gaat geven.
Vind ik toch ook wel weer sneuquote:Op zondag 14 februari 2021 16:45 schreef Benny het volgende:
Jerrel wordt nauwelijks genoemd en heeft niet veel ontvangen hè?
Ze lacht zuurquote:
Klopt vond ik ook.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:45 schreef Gerrie_55 het volgende:
Vind Jill maar zuur kijken krijgen we zo weer geklaag dat ze als stelletje worden neergezet (zij en Thomas)
Vooralsnog niet inderdaadquote:Op zondag 14 februari 2021 16:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Julie laat het allemaal toe, en zoekt hem ook op ,...geen grens bij Julie
Als nu de ogen van K5 niet open gaan.....quote:Op zondag 14 februari 2021 16:48 schreef danilel het volgende:
[..]
zeker goed dat ze overal zoey niet benoemen
Ik weet niet hoor , maar ze heeft een stapel post gekregen en ook aan haar zijn kaarten gerichtquote:Op zondag 14 februari 2021 16:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze lacht zuur
bijna niemand heeft haar genoemd in het kaartje
quote:Op zondag 14 februari 2021 16:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Na het lezen van alle kaartjes straks de negatieve kaartjes:
Lieve bewoners : "Zoey is een rat."
quote:Op zondag 14 februari 2021 16:46 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ja die dacht dat ze de enige is die leuk wordt gevonden
Ze is een beetje sipquote:
Ik vind hem een gladde aal maar ben één van de weinigen met die meningquote:Op zondag 14 februari 2021 16:47 schreef engine het volgende:
[..]
Dat weet Michel ook en hij gaat steeds ietsje verder. Ben wel benieuwd of Julie een keer een grens aan gaat geven.
Adjequote:Op zondag 14 februari 2021 16:49 schreef BB-King het volgende:
Hartje voor de sfeer.
Die binnenkort volledig verdwenen is!
Ik loop achter zie ik nuquote:Op zondag 14 februari 2021 16:53 schreef danilel het volgende:
[..]
ik schrijf alleen wat ze zelf zegt
quote:Op zondag 14 februari 2021 16:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Achjee... Achter heeft al háár slijmbrieven achter gehouden?
ja veel meer dan de restquote:Op zondag 14 februari 2021 16:52 schreef juul. het volgende:
Jill tegen Thomas, hoezo zijn wij zo populair en zoveel kaartjes voor ons
Hadden ze er veel dan?
Het kwartje is gevallen bij Zoey.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:48 schreef danilel het volgende:
[..]
zeker goed dat ze overal zoey niet benoemen
Hopelijk komt die trut niet bij K3. Is van begin al aan het loby'en bij beide kampen. Na het HM zij er uit.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kan misschien wel een heel belangrijke beslissing zijn voor Zoey straks bij de nominaties
Ze weet dat het publiek haar niet meer bij K3 ziet.
Misschien kiest ze toch voor K3
jammer dat de andere meiden het nog niet door hebbenquote:Op zondag 14 februari 2021 16:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Het kwartje is gevallen bij Zoey.
Ze snapt dat we haar niet leuk vinden.
Wel ontvangen?quote:
Ze mag er niet uit vanwege diversiteit in het huis.. vandaar huismeester gekregen /complotmodusquote:Op zondag 14 februari 2021 16:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Het kwartje is gevallen bij Zoey.
Ze snapt dat we haar niet leuk vinden.
Maar dan is het te laat..quote:Op zondag 14 februari 2021 16:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hopelijk komt die trut niet bij K3. Is van begin al aan het loby'en bij beide kampen. Na het HM zijn er uit.
Ik snap je verwarring.. sturing gebeurd nu eenmaal , op alle fronten , wel of geen kaartjes wel of niet door Regie zelf gefabriceerd, het was een "Experiment" toch? Nou , dat doen ze dusquote:Op zondag 14 februari 2021 16:55 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Eerst zelf brieven schrijven en ze dan niet aan de bewoners geven. Die regie spoort echt niet
Aub niet zeg. Mensen kijken die film kijkenquote:Op zondag 14 februari 2021 17:00 schreef Was-beer het volgende:
Wat een ondankbare honden, nu zitten ze om een film te bedelen
Welk moment zegt ze dat ??quote:Op zondag 14 februari 2021 16:53 schreef danilel het volgende:
[..]
ik schrijf alleen wat ze zelf zegt
Ja maar het is atten... ik keur het beide goed, ik geniet liever van mn drank ookquote:Op zondag 14 februari 2021 16:57 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Komt van Ad fundum (tot op de bodem).
Zoey zal het wel doorhebben, maar ze vind zichzelf slim en geweldig..Een nominatie zou ze wel doorstaan met al die 'volgers', die natuurlijk geen kinderachtig kaartje sturen..quote:Op zondag 14 februari 2021 17:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ze zal nu ook doorhebben dat ze 2 van de meest geapricieerden op de bank zet.
Dat zal haar duur komen te staan.
Ik heb haar niet meer gezienquote:Op zondag 14 februari 2021 17:03 schreef juul. het volgende:
Zoey speelt het spel goed, ze trappen er weer in
Verhip gemist danquote:Op zondag 14 februari 2021 17:05 schreef danilel het volgende:
[..]
net nadat ze de toast hebben uitgebracht
quote:
Ik denk eerder Julie. Liese heeft nog respect voor haar vriend.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:08 schreef 5thencounter het volgende:
The Boss is geil..nog een kwestie van tijd.. het is Lieske of Julie maar er gaat er een plat ooit
[ afbeelding ]
ik heb haar al gemute, haar gedrag wordt door deze aandacht alleen maar versterktquote:Op zondag 14 februari 2021 17:10 schreef engine het volgende:
Zet jill eens buiten...het is weer genoeg geweest voor vandaag
jepquote:Op zondag 14 februari 2021 17:10 schreef Kinga het volgende:
Is het Michel met K3 kaartje van @:Benny?
quote:Op zondag 14 februari 2021 17:10 schreef engine het volgende:
Zet jill eens buiten...het is weer genoeg geweest voor vandaag
Zoey speelt ook de game, maar niet constant, zij is de sociaalste die in BB is.quote:
Ik hoop eerst Liese, dan kan de Souf eens in zijne sloef bijten.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:08 schreef 5thencounter het volgende:
The Boss is geil..nog een kwestie van tijd.. het is Lieske of Julie maar er gaat er een plat ooit
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zondag 14 februari 2021 17:10 schreef Kinga het volgende:
Is het Michel met K3 kaartje van @:Benny?
Overdrijven is natuurlijk ook een kunst hequote:Op zondag 14 februari 2021 17:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
benny is een klassebak benny is een klassebak![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
klassebak= topgozer
Ik vind Zoey okayquote:Op zondag 14 februari 2021 17:11 schreef Fasil het volgende:
[..]
Zoey speelt ook de game, maar niet constant, zij is de sociaalste die in BB is.
Toen Zoey binnenkwam troostte ze Naomi, wanneer deze enorm verdrietig was. Zoey troost iedereen. En Zoey zorgde ervoor dat Liese en Naomi konden opkomen tegen Nathalie, Daan en Co.
Toen Jowi vertrok, zei hij tegen haar dat Nick met Liese en Naomi wou doorgaan*.
Zoey was ongelukkig met Jowi zijn vertrek. Naomi zat uitbundig te vieren aan het kampvuur, terwijl Zoey zo ongelukkig was, Zoey nam dit Naomi niet kwalijk. Liese troostte toen Zoey een beetje. Zoey zonderde zich af*. Niemand kwam naar haar toe (Wat bij Naomi wel anders zou zijn.). Zij voelde/voelt zich zeer alleen.
Thomas: daarom heb ik zoveel vertrouwen in Uquote:
ze zet zichzelf apart om de game te kunnen winnen, dat is haar eigen keuzequote:Op zondag 14 februari 2021 17:11 schreef Fasil het volgende:
[..]
Zoey speelt ook de game, maar niet constant, zij is de sociaalste die in BB is.
Toen Zoey binnenkwam troostte ze Naomi, wanneer deze enorm verdrietig was. Zoey troost iedereen. En Zoey zorgde ervoor dat Liese en Naomi konden opkomen tegen Nathalie, Daan en Co.
Toen Jowi vertrok, zei hij tegen haar dat Nick met Liese en Naomi wou doorgaan*.
Zoey was ongelukkig met Jowi zijn vertrek. Naomi zat uitbundig te vieren aan het kampvuur, terwijl Zoey zo ongelukkig was, Zoey nam dit Naomi niet kwalijk. Liese troostte toen Zoey een beetje. Zoey zonderde zich af*. Niemand kwam naar haar toe (Wat bij Naomi wel anders zou zijn.). Zij voelde/voelt zich zeer alleen.
Ja het is soms gewoon teveel...pfffquote:Op zondag 14 februari 2021 17:10 schreef danilel het volgende:
[..]
ik heb haar al gemute, haar gedrag wordt door deze aandacht alleen maar versterkt
En jij hebt jequote:
quote:Op zondag 14 februari 2021 17:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ja het is soms gewoon teveel...pfff
[..]
En jij hebt jeopgebruikt voor vandaag....tot morgen
quote:
Leuk gedaan!!quote:Op zondag 14 februari 2021 17:14 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja. Een vorige versie is op de kaart gekomen, daar staat het SBS logo nog op
Wat voor tekst heb je erbij geplaats dan?quote:Op zondag 14 februari 2021 17:14 schreef Benny het volgende:
[..]
wat stond er op het kaartjequote:Op zondag 14 februari 2021 17:14 schreef Benny het volgende:
[..]
Lees de post. Dat hij de post van de andere wil lezen.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:16 schreef puzziepie het volgende:
Geen idee waar Jer het over heeft met zijn red de meel
Kan hij weer stokenquote:Op zondag 14 februari 2021 17:17 schreef BB-King het volgende:
Wat een vervelend kliekje op de stream.
Jerrel zit weer volop te stoken bij het leven.
Dat de deksel maar op hun neus mag vallen.
Zou kunnen, alhoewel dat wekenlange Vampengedrag niet echt Vriend-elijk overkomt.. maar ik snap dat Zorgster Lieske wel uit de band wil in BB .. ondanks vriendje thuisquote:Op zondag 14 februari 2021 17:10 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik denk eerder Julie. Liese heeft nog respect voor haar vriend.
Als het haar niet bevalt, dan gaat ze toch lekker naar huis!quote:Op zondag 14 februari 2021 17:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoey : Ik heb mijn hele leven tussen conflicten gestaan, ook vroeger, tussen mijn ouders. Ik ben nu in the middle. Ik wil dat niet meer..
Ik maakte een grapquote:Op zondag 14 februari 2021 17:17 schreef diditje64 het volgende:
[..]
Lees de post. Dat hij de post van de andere wil lezen.
Morgen nominerenquote:Op zondag 14 februari 2021 17:20 schreef 5thencounter het volgende:
Al met al een prima zet weer geweest, dat rekken ze wel weer tot Donderdag
Lol leukquote:
Allemaal geile eenzame vrouwtjes die hopen op meer?quote:Op zondag 14 februari 2021 17:21 schreef Ireth het volgende:
Ik vind het stiekem best wel leuk dat Michel heel veel heeft gekregen
met allemaal vieze boem boem dingenquote:Op zondag 14 februari 2021 17:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Allemaal geile eenzame vrouwtjes die hopen op meer?
eerder meisjes van 14 als ik dat zo hoordequote:Op zondag 14 februari 2021 17:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Allemaal geile eenzame vrouwtjes die hopen op meer?
Dat jill en Thomas ... zo close zijnquote:
Dit doet Zoey niet voor de game, Zoey is zo.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:12 schreef danilel het volgende:
[..]
ze zet zichzelf apart om de game te kunnen winnen, dat is haar eigen keuze
Ja precies. Veel uitnodigingen van dames met een kloppende clitquote:Op zondag 14 februari 2021 17:23 schreef danilel het volgende:
[..]
met allemaal vieze boem boem dingen
De letterlijke tekst weet ik niet meer. Moet ik even opzoeken op Greetz. De strekking was in ieder geval "jullie zijn allemaal toppers, lekker bezig, groetjes de COS'ers van het FOK!forum".quote:Op zondag 14 februari 2021 17:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat voor tekst heb je erbij geplaats dan?
Slimquote:Op zondag 14 februari 2021 17:24 schreef Benny het volgende:
[..]
De letterlijke tekst weet ik niet meer. Moet ik even opzoeken op Greetz. De strekking was in ieder geval "jullie zijn allemaal toppers, lekker bezig, groetjes de COS'ers van het FOK!forum".
Een beetje zoetsappig waardoor de kans groter was dat het er doorheen kwam en het voorgelezen zou worden (op tv).
ze heeft in het begin tegen jowi gezegd dat ze zo het spel speelt.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:23 schreef Fasil het volgende:
[..]
Dit doet Zoey niet voor de game, Zoey is zo.
Serieus? De cossers van fok? Waarom. Doe dat lekker onder je eigen naamquote:Op zondag 14 februari 2021 17:24 schreef Benny het volgende:
[..]
De letterlijke tekst weet ik niet meer. Moet ik even opzoeken op Greetz. De strekking was in ieder geval "jullie zijn allemaal toppers, lekker bezig, groetjes de COS'ers van het FOK!forum".
Een beetje zoetsappig waardoor de kans groter was dat het er doorheen kwam en het voorgelezen zou worden (op tv).
Het is nu zo:quote:Op zondag 14 februari 2021 17:28 schreef Kinga het volgende:
Jill: Geef Jill een dikke zoen (Staat in een kaart)
Thomas: Komt nog wel
!!!!
Die is zo fucking verliefd.
Leuk tochquote:Op zondag 14 februari 2021 17:24 schreef Benny het volgende:
[..]
hij is echt de queenquote:Op zondag 14 februari 2021 17:28 schreef BB-King het volgende:
Je zal Jerrel maar als een voorbeeld zien.
Ik hou er niet zo van dat buiten fok om gedoe.quote:
Ga nog eens lekker buiten spelen, het gaat dooien.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Serieus? De cossers van fok? Waarom. Doe dat lekker onder je eigen naam
Ik mocht als kind ook altijd kijken met me ouders.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:25 schreef 5thencounter het volgende:
10 jarige kijkertjes ... mogen van Papa&Mama thuis blijkbaar slijmerige BS briefjes schrijven naar vreemde BB mannen op TV ,,, heel eng
Waarom ? Niet iedereen heeft de zelfde meningquote:Op zondag 14 februari 2021 17:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ga nog eens lekker buiten spelen, het gaat dooien.
[ afbeelding ]
HUH ??? waarom zou dat niet mogen? daar zit toch geen kwaad in? mijn 10 jarige kleindochter heeft allemaal kaartjes naar mensen gestuurd in het bejaardenhuis, ze heeft ze nog nooit gezien, maar in elk kaartje een lieve tekst geschreven en ze zelf in de brievenbussen daar gestopt, ik vind dat zelfs leerzaam in de opvoeding, om positief naar mensen te schrijven.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:25 schreef 5thencounter het volgende:
10 jarige kijkertjes ... mogen van Papa&Mama thuis blijkbaar slijmerige BS briefjes schrijven naar vreemde BB mannen op TV ,,, heel eng
Is een vriendin toch ? zoiets ...hij kende haar wel oidquote:Op zondag 14 februari 2021 17:33 schreef BB-King het volgende:
Ene Esther wil Mike als Valentijn?
Kan niet echt zijn.
ze lezen post??quote:Op zondag 14 februari 2021 17:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ga nog eens lekker buiten spelen, het gaat dooien.
[ afbeelding ]
Jij bent de enige die zich druk maaktquote:Op zondag 14 februari 2021 17:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom ? Niet iedereen heeft de zelfde mening
Ik zet ook al mijn vraagtekens bij de meeste kaartenquote:Op zondag 14 februari 2021 17:33 schreef BB-King het volgende:
Ene Esther wil Mike als Valentijn?
Kan niet echt zijn.
Niemand durft omdat mod?quote:Op zondag 14 februari 2021 17:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij bent de enige die zich druk maakt
Het nut ontgaat me...quote:Op zondag 14 februari 2021 17:34 schreef rinardo het volgende:
[..]
HUH ??? waarom zou dat niet mogen? daar zit toch geen kwaad in? mijn 10 jarige kleindochter heeft allemaal kaartjes naar mensen gestuurd in het bejaardenhuis, ze heeft ze nog nooit gezien, maar in elk kaartje een lieve tekst geschreven en ze zelf in de brievenbussen daar gestopt, ik vind dat zelfs leerzaam in de opvoeding, om positief naar mensen te schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |