Van der Poel alles tussen de 29.61 en 30.12quote:Op maandag 1 februari 2021 22:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Even een kick omdat ik - getriggerd door enthousiasme over het statistiekentopic van schaatsforum.nl in een ander schaatstopic hier - mijn account daar afgestoft had en de snelste langzaamste rondjes op alle afstanden op een rijtje had gezet. Minder spannend dan vroeger, want het zijn nu bijna allemaal de wereldrecords of bijna-de-wereldrecords. Even een crosspost:
[..]
.
Maar goed, iemand anders heeft in reactie daarop een analyse gemaakt van de meest vlakke 5k's en 10k's ooit. En daar begon het in het vorige topic van deze reeks mee. Record is inmiddels in handen van Bob de Jong, bij wie er maar 0,58 tussen z'n snelste en langzaamste rondje in zat.
En wat de sub 13 minuten groep betreft.. er is dit seizoen maar één internationale 10k gereden en die was op het EK dus de club wordt niet snel groter, maar Nils vd Poel moeten we wel even vermelden.
DAT KAN GEWOON NIET.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Van der Poel alles tussen de 29.61 en 30.12
Met 980 luchtdruk rijdt hij hier 12:20quote:Op zondag 14 februari 2021 16:26 schreef Slobeend het volgende:
In een leeg Thiaf met deze luchtdruk.
Nee joh, bij Bergsma zit de sleet er al aardig op en Roest is wel geknakt na vrijdagquote:Op zondag 14 februari 2021 16:26 schreef AllesKaputt het volgende:
Zou Bergsma dit nog kunnen verbeteren?
nee joh, die rijdt niet onder de 12:48quote:Op zondag 14 februari 2021 16:26 schreef AllesKaputt het volgende:
Ik denk dat hij nu huilend op de fiets zit.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:26 schreef AllesKaputt het volgende:
Ze wilde het toch afschaffen?!quote:Op zondag 14 februari 2021 16:26 schreef Aguero het volgende:
Prachtig.
Wat is de 10 kilometer toch mooi.
Hij lijkt me wel geen hoogland rijderquote:Op zondag 14 februari 2021 16:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Met 980 luchtdruk rijdt hij hier 12:20
Ten faveure van een ijskeirin met sneeuwscooter als dernyquote:
Is er al gedocumenteerd dat hij een erkend dopingdokter als arts in de arm heeft genomen, zoals Koss voor de Olympische Spelen van 1994?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |