Ik twijfelde ook, maar KNMI zei +2,5 maximum voor Leeuwarden voor 21 februari 1985.quote:
Maple syrup buikje en zulks.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:51 schreef BasEnAad het volgende:
Fish is gewoon niet zo heel erg in vorm denk ik.
Het was 1985 inderdaad.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik twijfelde ook, maar KNMI zei +2,5 maximum voor Leeuwarden.
Geen Nederlander, dus niet interessant.quote:
ik haal die 2 jaren altijd door elkaar, ik was toen een klein jochie en woonde in Friesland (niet geboren) en heb het van dichtbij meegemaakt, maar de ervaringen zijn een beetje in elkaar overgelopen.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:52 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik twijfelde ook, maar KNMI zei +2,5 maximum voor Leeuwarden.
Zuipen?quote:Op zondag 14 februari 2021 15:54 schreef AgnesGru het volgende:
Dat gewauwel of de aanpak van v/d Poel wel goed is, want anders dan de Nederlandse aanpak![]()
Man man zou bijna uit frustratie gaan zuipen
Denk dat je als sporter in de eerste plaats plezier moet hebben in je werk. Als je dat niet (meer) hebt eindig je als Tom Dumoulin. Dus wat dat betreft doet NvdP het iig prima.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:54 schreef AgnesGru het volgende:
Dat gewauwel of de aanpak van v/d Poel wel goed is, want anders dan de Nederlandse aanpak![]()
Man man zou bijna uit frustratie gaan zuipen
Misschien heb ik dan toch Zweeds bloed in mequote:Op zondag 14 februari 2021 15:55 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Zuipen?
Zeer Zweeds gedrag.
En dan in 1 klap de hele voorraad erdoor graag.
foei foei, wijn moet je liggend bewaren....quote:Op zondag 14 februari 2021 15:57 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Misschien heb ik dan toch Zweeds bloed in me![]()
Nah staan hier iets van 30 flessen wijn, das me toch iets te gortig
Het is ALLANG boven nul graden!quote:Op zondag 14 februari 2021 15:57 schreef heywoodu het volgende:
Ik ga eens even een grote mok warme chocolademelk maken
Ik zie Roest nog geen 24km hardlopen na z'n 5000quote:Op zondag 14 februari 2021 15:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hype rondom Nils is zo typisch. Zoeken waarom hij zo goed is zodat WIJ dat maar ook moeten doen
Helemaal mee eens. Als deze aanpak voor hem werkt, helemaal prima toch.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:56 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Denk dat je als sporter in de eerste plaats plezier moet hebben in je werk. Als je dat niet (meer) hebt eindig je als Tom Dumoulin. Dus wat dat betreft doet NvdP het iig prima.
De meeste Zweden die ik heb gesproken slaan achterom van verbazing als ze horen dat Nederlanders 'drank op voorraad' hebben. Hoezo voorraad? Je koopt het en je zuipt het meteen allemaal op!quote:Op zondag 14 februari 2021 15:57 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Misschien heb ik dan toch Zweeds bloed in me![]()
Nah staan hier iets van 30 flessen wijn, das me toch iets te gortig
Sorry chefquote:Op zondag 14 februari 2021 15:57 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
foei foei, wijn moet je liggend bewaren....
Echt hequote:Op zondag 14 februari 2021 16:00 schreef franklop het volgende:
Van Dijk vind het niet normaal dat iemand zich opwarmt
Het wordt een beetje vermoeiendquote:Op zondag 14 februari 2021 16:00 schreef franklop het volgende:
Mijn moeder moet maar geen Zweden thuis uitnodigen dan. Die heeft altijd een gestoorde voorraad in de kelderquote:Op zondag 14 februari 2021 15:59 schreef Toby56 het volgende:
[..]
De meeste Zweden die ik heb gesproken slaan achterom van verbazing als ze horen dat Nederlanders 'drank op voorraad' hebben. Hoezo voorraad? Je koopt het en je zuipt het meteen allemaal op!
Lekker koud starten en de eerste rondjes rustig warmdraaien. dertigers rijden kun je altijd later nog doen.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:00 schreef franklop het volgende:
Van Dijk moet gewoon wat anders gaan doenquote:Op zondag 14 februari 2021 16:01 schreef Toby56 het volgende:
Van Dijk moet eens gaan kijken bij de warming up van wielrenners voordat ze aan een tijdrit beginnen.
Tenzij ze voor een keertje in is voor een pittig feest...quote:Op zondag 14 februari 2021 16:01 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mijn moeder moet maar geen Zweden thuis uitnodigen dan. Die heeft altijd een gestoorde voorraad in de kelder
Wisten jullie dat hij in het leger heeft gezeten?quote:Op zondag 14 februari 2021 16:03 schreef BasEnAad het volgende:
Volgende rit ULTRA-ATLEET Van der Poel al
Wel vreemd op de topfavoriet voor de dweil te hebben mja.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:03 schreef BasEnAad het volgende:
Ik denk 12:46.33quote:Op zondag 14 februari 2021 16:03 schreef BasEnAad het volgende:
De Thomas De Gendt-methode.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:02 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Lekker koud starten en de eerste rondjes rustig warmdraaien. dertigers rijden kun je altijd later nog doen.
quote:Op zondag 14 februari 2021 16:05 schreef Toby56 het volgende:
Mijn God, de Spelen van 94.
Veldkamp achter een dichtgegooide kleedkamerdeur: ALS IK HIER 13.56 RIJD DAN KAN HET GEWOON NIET DAT IEMAND ANDERS 13.30 RIJDT! DAT KAN GEWOON NIET!!!!
Denk dat hij de Cruise Control op 30.4 instelt.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
Benieuwd wat voor rondjes Van der Poel gaat rijden. 30,0?
De meeste doden op de Estonia waren ook straalbezopen Zweden, die kunnen echt geen maat houden. Dat krijg je ervan als vadertje staat je het zo moeilijk maakt om aan drank te komen.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:59 schreef Toby56 het volgende:
[..]
De meeste Zweden die ik heb gesproken slaan achterom van verbazing als ze horen dat Nederlanders 'drank op voorraad' hebben. Hoezo voorraad? Je koopt het en je zuipt het meteen allemaal op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |