En om die reden blijven er met regelmaat lockdowns komen? Hoe?quote:Op zondag 14 februari 2021 20:15 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Omdat de mensen die protesteren nog steeds vrij consequent weg worden gezet als viruswappies?
Ah. Net als vorige week dus.quote:Op zondag 14 februari 2021 20:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat allemaal niet op alle plekken
Hier school open en noodopvang ook
Elders school dicht en noodopvang ook
Wel dik kut voor weer al dat geregeld en gekloot
Dat is een fabeltje hčquote:Op zondag 14 februari 2021 20:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Je kent het verhaal van die kikker en pan water langzaam opwarmen? hoe lang zitten we al in de lockdown?
eens kijken hoe goed die werkelijk zijn, ik denk minder goed dan ze gepresenteerd zijn.quote:Op zondag 14 februari 2021 20:15 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Welnee. Je bent schijnbaar vergeten dat er vaccins zijn.
Oooh je bent er zo een, laat maar danquote:Op zondag 14 februari 2021 20:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
eens kijken hoe goed die werkelijk zijn, ik denk minder goed dan ze gepresenteerd zijn.
Dit is helemaal waar hoor, maar de overheid is nogal in een kramp geschoten. Ik moet het nog even zien.quote:Op zondag 14 februari 2021 20:20 schreef Molo het volgende:
Als er gevaccineerd is, valt dat toch compléét weg en heeft toch ook vrijwel niemand er wat aan om de samenleving en economie tegelijkertijd in puin te storten op regelmatige basis?
Schopje BNW.quote:Op zondag 14 februari 2021 20:11 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Denk je echt dat we er na vaccinatie vanaf zijn? Dat is behoorlijk naďef gesteld. Ik verwacht zeker de komende jaren terugkerende lockdowns in de winter. Wat gaan ze doen met alarmerende berichten over mutaties, we hebben allemaal gezien wat vermoedens over de britse mutatie teweeg hebben gebracht. We blijven de komende jaren overgeleverd aan de wolven van het OMT-kabinet.
tot nu toe zijn de allerrijkste, rijker van deze crisis geworden, dus wat hebben zij er aan, als deze crisis wordt opgelost?quote:Op zondag 14 februari 2021 20:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is een fabeltje hč
Het nut voor overheid en zulks nu voor een lockdown ben ik het niet mee eens maar valt te onderbouwen.
Als er gevaccineerd is, valt dat toch compléét weg en heeft toch ook vrijwel niemand er wat aan om de samenleving en economie tegelijkertijd in puin te storten op regelmatige basis?
Ik ook. Dat het nut er straks niet meer is, wil niet zeggen dat de mensen die er over gaan dat ook doorhebben.quote:Op zondag 14 februari 2021 20:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dit is helemaal waar hoor, maar de overheid is nogal in een kramp geschoten. Ik moet het nog even zien.
Ze willen controle over een ongrijpbare vijand, dus komen ze telkens weer terug op maatregelen en lockdowns als de situatie zich aandient. Een mens kan het moeilijk verkroppen dat ze over iets geen controle schijnen te hebben, en wie wilt er nou verantwoordelijk zijn voor een nieuwe uitbraak, met de jaren 2020 en 21 nog op het netvlies? Zie ook het Bergamosyndroom, men grijpt in omdat ze Italiaanse toestanden willen voorkomen (letterlijk genoemd argument), ze zitten compleet in de greep van angst.quote:Op zondag 14 februari 2021 20:13 schreef Molo het volgende:
[..]
En welk nut zou dat hebben voor hen? En waarom denk je dat de goegemeente dat zou accepteren in die fase?
Absoluut waar. Hopelijk straks wel weer blaadje aan de boom zoals vaker, dit maal de goede kant opquote:Op zondag 14 februari 2021 20:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dit is helemaal waar hoor, maar de overheid is nogal in een kramp geschoten. Ik moet het nog even zien.
Zij bepalen niet.quote:Op zondag 14 februari 2021 20:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
tot nu toe zijn de allerrijkste, rijker van deze crisis geworden, dus wat hebben zij er aan, als deze crisis wordt opgelost?
Code rood op de weg.quote:Op zondag 14 februari 2021 20:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik vind het toch wel bijzonder overdreven om die teststraten morgenochtend in heel Nederland te sluiten.. of ligt dat aan mij?
Volgensmij zijn er heel veel groepen op vooruit gegaan en heel veel andere groepen op achteruit. Er is inderdaad een rare verschuiving in de kloof van mensen die er last van hebben en mensen die er geen last van hebben.quote:Op zondag 14 februari 2021 20:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
tot nu toe zijn de allerrijkste, rijker van deze crisis geworden, dus wat hebben zij er aan, als deze crisis wordt opgelost?
Inderdaad corona is veel gevaarlijker dan ijzel dus als je hoest hup gewoon de weg op gaan. We willen niet nog meer corona gevallen in het ziekenhuis...quote:Op zondag 14 februari 2021 20:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik vind het toch wel bijzonder overdreven om die teststraten morgenochtend in heel Nederland te sluiten.. of ligt dat aan mij?
Als de vaccins niet goed werken. Dat zou betekenen dat er geen echt goede oplossing is, Wat eigenlijk betekent dat je de boel dan ook moet open gooien en met elkaar oppassen. en er mee leren omgaan dat het virus er is. Want een alternatief is er dan niet,quote:Op zondag 14 februari 2021 20:21 schreef THEFXR het volgende:
[..]
eens kijken hoe goed die werkelijk zijn, ik denk minder goed dan ze gepresenteerd zijn.
Welkom in rubbertegelmaatschappij Nederland. Waar ieder luttel risico uitgebannen en voorkomen dient te worden en er bij een vlokje sneeuw al opgeschaald wordt naar code oranje, tevens vergezeld met nieuwsalerts waar nog net niet de sirene afgaat dat je goed moet oppassen onderweg.quote:Op zondag 14 februari 2021 20:25 schreef Jor_Dii het volgende:
quote:
quote:Op zondag 14 februari 2021 20:24 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Zij bepalen niet.
En tevens schopje BNW
Gevalletje cope. Geen zorgen, het kwartje valt bij jou nog wel volgend jaar.quote:
https://nos.nl/artikel/23(...)-janssen-vaccin.htmlquote:Op zondag 14 februari 2021 20:22 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Oooh je bent er zo een, laat maar dan
Tot nu toe lijken resultaten uit Israël uitmuntend. Erg weinig ziekte en geen doden onder gevaccineerden.quote:Op zondag 14 februari 2021 20:29 schreef Abyss33 het volgende:
[..]
Als de vaccins niet goed werken. Dat zou betekenen dat er geen echt goede oplossing is, Wat eigenlijk betekent dat je de boel dan ook moet open gooien en met elkaar oppassen. en er mee leren omgaan dat het virus er is. Want een alternatief is er dan niet,
Jaren lang maatregelen en een normaal leven ontnemen is totaal geen optie..
en jij een schopje KLB?quote:Op zondag 14 februari 2021 20:24 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Zij bepalen niet.
En tevens schopje BNW
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |