Heel Zuid-Nederland houdt morgen de scholen dicht, en vermoedelijk zelfs de rest van de week.quote:
Nooit geweten dat 2 weken zo lang duurde.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:48 schreef Caland het volgende:
Nog 2 weken wachten dus op representatieve cijfers
De universiteit heeft zelfs de online-lessen gestaakt!quote:Op zondag 14 februari 2021 19:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Heel Zuid-Nederland houdt morgen de scholen dicht, en vermoedelijk zelfs de rest van de week.
Kernafvalquote:Op zondag 14 februari 2021 19:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Heel Zuid-Nederland houdt morgen de scholen dicht, en vermoedelijk zelfs de rest van de week.
Nee, is psychischquote:Op zondag 14 februari 2021 19:49 schreef Ven1972 het volgende:
Ik moest een tijdje nog veel hoesten vanwege dat ik de laatste tijd nogal vaak mondkapjes moet dragen. het heeft geleid tot dat ik droge hoestklachten kreeg, Helaas wel. Ik neem aan dat veel gebruik van mondkapjes ook tot gezondheidsklachten kan leiden zoals veel hoesten, kortademig of huidirritaties en andere klachten. Ik denk ook dat de mondkapjes dragen echt wel ongezond is. Maar het moet wel vanwege de corona.
wie zegt dat dat er komt? ik wil niet negatief doen, alleen een aantal landen die tot totale lockdown waren over gegaan en covid-19 vrij waren, heb soms toch nog met besmettingen te maken ondanks alle maatregelen.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:41 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Ja ik had het ook alleen over hier.
HIÉR binnen NL wil en verwacht ik als iedereen gevaccineerd is weer gewoon in Vrijheid te kunnen leven zonder 1.5m etc en weer gewoon hetzelfde te kunnen als altijd, dus naar een dancefeest, kroeg, vrienden knuffelen, verjaardag vieren, gewoon groot festival gezellig als vanouds, m'n anime events zonder beperkingen etc.
Gewoon het oude normaal dus zoals rutte het noemt. Binnen nl - ik heb in me 29 jaar nog nooit in een vliegtuig kunnen zitten. Dat zou kunnen, dat schreef ik ook al - maar binnen nl wil ik als iedereen die wilt gevaccineerd is gewoon weer van alle beperkingen af en weer normaal gezellig vrij als vanouds kunnen leven. Dat is het plan van de regering ook en kan volgens onze experts ook (praktisch) unaniem - dan zijn er immers meer dan genoeg mensen gevaccineerd dat de ziekenhuizen niet meer onder teveel druk kunnen komen.
ja en in de herfst wordt het weer wat aangescherpt en in de winter ook nog.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:32 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dit is niet waar.
Vaccins werken ook tegen mutaties.
Vorig jaar zomer was redelijk normaal.. ZONDER vaccins.
Dus veel minder dan afgelopen zomer gaat het niet worden.
Drukke volle discotheken zal nog wel een tijdje duren, maar de rest gaat denk ik weer gewoon open.
Ook denk ik dat alle basisregels er af gaan in de zomer.
ik zou niet weten waarom het aangescherpt moet worden in de herst of winter. Tegen die tijd heb je al lang en breed alle kwetsbaren gevaccineert. In principe bijna de gehele bevolking. Maar laten we zeggen de kwetsbaren.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja en in de herfst wordt het weer wat aangescherpt en in de winter ook nog.
hoe lang blijven die vaccins werken?, ken nl iemand die twee keer in het zkh is belandt door covid-19 en er zat 6 maanden tussen.quote:Op zondag 14 februari 2021 20:01 schreef Abyss33 het volgende:
[..]
ik zou niet weten waarom het aangescherpt moet worden in de herst of winter. Tegen die tijd heb je al lang en breed alle kwetsbaren gevaccineert. In principe bijna de gehele bevolking. Maar laten we zeggen de kwetsbaren.
Dan zullen de ziekenhuis in principe totaal niet overlopen. Ja hier en daar worden mensen vast nog ziek. Maar dat is geen reden voor enige maatregel dan ook. Dan moet men over gaan tot een advies en beetje oppassen. en gewoon verder leven
Praktisch alle experts in ons land.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wie zegt dat dat er komt? ik wil niet negatief doen, alleen een aantal landen die tot totale lockdown waren over gegaan en covid-19 vrij waren, heb soms toch nog met besmettingen te maken ondanks alle maatregelen.
ik snap dat je hoop wil houden, ik zie zelf weinig licht aan de tunnel komende 2 jaren.
School ook.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:38 schreef trein2000 het volgende:
Teststraten blijven morgenochtend dicht.cijfers.
En dan niet een advies tot 1.5m, want dan durven mensne niet naar horeca, bioscoop, clubs, theater etc te gaan en gaan die straks als ze weer normaal open mogen alsnog failliet.quote:Op zondag 14 februari 2021 20:01 schreef Abyss33 het volgende:
[..]
ik zou niet weten waarom het aangescherpt moet worden in de herst of winter. Tegen die tijd heb je al lang en breed alle kwetsbaren gevaccineert. In principe bijna de gehele bevolking. Maar laten we zeggen de kwetsbaren.
Dan zullen de ziekenhuis in principe totaal niet overlopen. Ja hier en daar worden mensen vast nog ziek. Maar dat is geen reden voor enige maatregel dan ook. Dan moet men over gaan tot een advies en beetje oppassen. en gewoon verder leven
Denk je echt dat we er na vaccinatie vanaf zijn? Dat is behoorlijk naïef gesteld. Ik verwacht zeker de komende jaren terugkerende lockdowns in de winter. Wat gaan ze doen met alarmerende berichten over mutaties, we hebben allemaal gezien wat vermoedens over de britse mutatie teweeg hebben gebracht. We blijven de komende jaren overgeleverd aan de wolven van het OMT-kabinet.quote:
Zero-covid is i.t.t. vaccinatie dan ook geen echte oplossing. Dat is gewoon met samengeknepen billetjes wachten tot de volgende uitbraak zich weer voordoet, waar die dan ook maar vandaan komt (buitenland of dierlijk reservoir), en de hele kliek weer in lockdown mag.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wie zegt dat dat er komt? ik wil niet negatief doen, alleen een aantal landen die tot totale lockdown waren over gegaan en covid-19 vrij waren, heb soms toch nog met besmettingen te maken ondanks alle maatregelen.
ik snap dat je hoop wil houden, ik zie zelf weinig licht aan de tunnel komende 2 jaren.
En welk nut zou dat hebben voor hen? En waarom denk je dat de goegemeente dat zou accepteren in die fase?quote:Op zondag 14 februari 2021 20:11 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Denk je echt dat we er na vaccinatie vanaf zijn? Dat is behoorlijk naïef gesteld. Ik verwacht zeker de komende jaren terugkerende lockdowns in de winter. Wat gaan ze doen met alarmerende berichten over mutaties, we hebben allemaal gezien wat vermoedens over de britse mutatie teweeg hebben gebracht. We blijven de komende jaren overgeleverd aan de wolven van het OMT-kabinet.
Omdat de mensen die protesteren nog steeds vrij consequent weg worden gezet als viruswappies?quote:Op zondag 14 februari 2021 20:13 schreef Molo het volgende:
[..]
En welk nut zou dat hebben voor hen? En waarom denk je dat de goegemeente dat zou accepteren in die fase?
Welnee. Je bent schijnbaar vergeten dat er vaccins zijn.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja en in de herfst wordt het weer wat aangescherpt en in de winter ook nog.
En dus...?quote:Op zondag 14 februari 2021 20:08 schreef capricia het volgende:
[..]
School ook.
Geen lessen.
Maar noodopvang gaat wel door.
Dat allemaal niet op alle plekkenquote:Op zondag 14 februari 2021 20:08 schreef capricia het volgende:
[..]
School ook.
Geen lessen.
Maar noodopvang gaat wel door.
Veel minder besmettingen natuurlijk!quote:
Je kent het verhaal van die kikker en pan water langzaam opwarmen? hoe lang zitten we al in de lockdown?quote:Op zondag 14 februari 2021 20:13 schreef Molo het volgende:
[..]
En welk nut zou dat hebben voor hen? En waarom denk je dat de goegemeente dat zou accepteren in die fase?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |