Ja ik had het ook alleen over hier.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:06 schreef Za het volgende:
[..]
Niet heel de wereld is in 1 klap gevaccineerd, niet iedereen kan gevaccineerd worden, en bij sommigen zal het minder werkzaam zijn.
Wanneer jij naar een tropische bestemming wilt afreizen waar nog geen vaccinatieprogramma gestart is, zul je daar ook wanneer je gevaccineerd bent niet zomaar heen kunnen vliegen.
Een vliegtuig vol Spanje gangers in de winter, waarvan bv de helft ouderen, ook aan een deel hen zou je het virus kunnen overbrengen in principe.
Dan moeten er bepaalde maatregelen zijn her en der.
Ik denk persoonlijk dat al die mutaties nu al leiden tot zwakkere varianten, begin maart nihil aantal besmettingen dmv natuurlijk verloop, geen derde golf meer in het najaar vanwege afzwakking van het virus. IMO
Bishies dus 😍🤤quote:Op zondag 14 februari 2021 17:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Zoek naar op ectomorph
En ja, maarrrr, dan zonder de narigheid. Gewoon een soort inhaalcarnaval maar dan zonder verplicht verkleden
Kijk, weer wat nieuwe woorden geleerd ook ik. Jij bent dan een Uke begrijp ik?quote:Op zondag 14 februari 2021 17:43 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Bishies dus 😍🤤
Seme material 😏
En nah, verplicht awesome cosplay kostuums!
Volgens mij werken ze 'm elke dinsdag met een week bij.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wanneer passen ze de R-waarde op het vaccinatiedashboard weer een keer aan? Ik zie nog steeds de waarde van 22 januari, dat is al meer dan 3 weken geleden.
Die wordt dan te laag en boezemt geen angst meer in, update daarvan heeft "technische problemen".quote:Op zondag 14 februari 2021 18:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wanneer passen ze de R-waarde op het vaccinatiedashboard weer een keer aan? Ik zie nog steeds de waarde van 22 januari, dat is al meer dan 3 weken geleden.
Nou ja, nu niet kennelijkquote:Op zondag 14 februari 2021 18:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Volgens mij werken ze 'm elke dinsdag met een week bij.
Jij gaat nog heel erg teleurgesteld worden.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:41 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Ja ik had het ook alleen over hier.
HIÉR binnen NL wil en verwacht ik als iedereen gevaccineerd is weer gewoon in Vrijheid te kunnen leven zonder 1.5m etc en weer gewoon hetzelfde te kunnen als altijd, dus naar een dancefeest, kroeg, vrienden knuffelen, verjaardag vieren, gewoon groot festival gezellig als vanouds, m'n anime events zonder beperkingen etc.
Gewoon het oude normaal dus zoals rutte het noemt. Binnen nl - ik heb in me 29 jaar nog nooit in een vliegtuig kunnen zitten. Dat zou kunnen, dat schreef ik ook al - maar binnen nl wil ik als iedereen die wilt gevaccineerd is gewoon weer van alle beperkingen af en weer normaal gezellig vrij als vanouds kunnen leven. Dat is het plan van de regering ook en kan volgens onze experts ook (praktisch) unaniem - dan zijn er immers meer dan genoeg mensen gevaccineerd dat de ziekenhuizen niet meer onder teveel druk kunnen komen.
Mooi het vaccin heeft zijn werk gedaan en de ziekte last drastisch verlaagt. Steriele Immuniteit (het virus wordt echt geblokt) was van het begin al een grote vraag of dat zou gebeuren.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:06 schreef deedeetee het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet of je het kunt lezen maar er zijn dus alleen milde symptomen.
Yes 🥰quote:Op zondag 14 februari 2021 18:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Kijk, weer wat nieuwe woorden geleerd ook ik. Jij bent dan een Uke begrijp ik?
Ik hoop dat abunai kan laatste weekend van augustus, maar ik vrees volgend jaar.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Wij kijken vooral uit naar Dutch Comic Con. Ja, geek. Normaal twee maal per jaar, nu is er één editie al drie keer verplaatst. Nu staat die gepland voor November. Hopen dat het dan wel weer door kan gaan, al is het maar met mondkapjes of met sneltesten of zo.
Heb je daar een bron van?quote:Op zondag 14 februari 2021 18:35 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Jij gaat nog heel erg teleurgesteld worden.
Ohhh je wilt weer knuffelen en naar Anime events.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:16 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Ik hoop dat abunai kan laatste weekend van augustus, maar ik vrees volgend jaar.
Maar ik hoop dat het al kan zonder die klotebeperkingen of klotemondkapjes, sneltest sure maar meer haalt al heel snel de lol eraf voor mij. Veel vrienden van me hebben al gezegd dat ze überhaupt pas weer willen gaan als alle beperkingen weg zijn, ook als ze dan nog even tot volgend jaar moeten wachten.
Tomocon, abunai, nishicon heb ik al tickets voor, maar meer ga ik er ook niet kopen tot die rotkapjes en beperkingen weg zijn.
Volgend jaar moet het zowieso weer helemaal normaal kunnen. Maar om eerlijk te zijn heb ik ook goede hoop voor november, dan zou iedereen ruim gevaccineerd moeten zijn. Abunai maak ik me iets meer zorgen om 😭
Dit is niet waar.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:27 schreef quirina het volgende:
Nou het is wel helder dat we de komende jaren nog heel wat last blijven houden van alle beperkingen door de mutaties van corona.
Dus leer er maar aan wennen dat je overal getest gaat worden en op drukke plaatsen mondkapjes moet dragen en dat je verscheidene keren een vaccinatie moet halen.
Dit jaar gaat sowieso ook door de plee.
Zijn in aluminiumfolie gewikkelde dikke duim.quote:
Er is geen enkele reden om mensen continu te testen of mondkapjes te dragen als vrijwel iedereen een inenting heeft gehad en dus alleen eventueel mild ziek kan worden.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:27 schreef quirina het volgende:
Nou het is wel helder dat we de komende jaren nog heel wat last blijven houden van alle beperkingen door de mutaties van corona.
Dus leer er maar aan wennen dat je overal getest gaat worden en op drukke plaatsen mondkapjes moet dragen en dat je verscheidene keren een vaccinatie moet halen.
Dit jaar gaat sowieso ook door de plee.
Uhm, als alle basisregels eraf gaan kunnen de volle discotheken toch ook weer? Ontelbaar veel jongvolwassenen snakken naar feestjes en dansen en uitgaan, als alles straks weer mag wat je zegt is er letterlijk 0 reden om niet aan te nemen dat ze daar niet direct in zullen springen als een malle lolquote:Op zondag 14 februari 2021 19:32 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dit is niet waar.
Vaccins werken ook tegen mutaties.
Vorig jaar zomer was redelijk normaal.. ZONDER vaccins.
Dus veel minder dan afgelopen zomer gaat het niet worden.
Drukke volle discotheken zal nog wel een tijdje duren, maar de rest gaat denk ik weer gewoon open.
Ook denk ik dat alle basisregels er af gaan in de zomer.
Want? Gladheid?quote:Op zondag 14 februari 2021 19:38 schreef trein2000 het volgende:
Teststraten blijven morgenochtend dicht.cijfers.
Avondklok weer een weekje langerquote:Op zondag 14 februari 2021 19:40 schreef Zwansen het volgende:
Fuck, komende week onbetrouwbare besmettingscijfers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |