SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
En om het goed te maken, bij de 1500 mannen een podium zonder niet-Nederlandersquote:Op zondag 14 februari 2021 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
De 1500 V was het eerste onderdeel zonder NLer op het podiumEn het zal het laatste onderdeel zijn ook.
quote:
kan ik morgen gewoon weer normale schoenen aan naar werkquote:Op zondag 14 februari 2021 14:24 schreef LTVDK het volgende:
Het is hier al wel kneiterhard aan het dooien, 5 graden
Zit gewoon op mn bureaustoel hoorquote:
Op wat voor vreemds huppel je nu rond dan?quote:Op zondag 14 februari 2021 14:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan ik morgen gewoon weer normale schoenen aan naar werk
hij doet het enorm goed. is op dit moment dubbel happy met de sneeuw.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
matig, doet de hont het goed, issie happy?
gewoon een blusvliegtuig eroverheen en klaar is hetquote:Op zondag 14 februari 2021 14:23 schreef bitterbal het volgende:
Het schaatsen is voorbij'
Voorzitter Len Veerman van ijsclub De Loosdrechtse Plassen zet in het Noordhollands Dagblad de oproep van de club om van het ijs af te gaan kracht bij. Hij zegt verbijsterd te zijn dat daar nog steeds ouders met jonge kinderen op het ijs zijn. "Het is onverantwoord. Het schaatsen is voorbij. Nu wordt het weer zwembroekenweer."
Volgens Veerman kan een stuk ijs door de opstekende wind binnen tien minuten water zijn. Als mensen geen gehoor geven aan de oproep weg te gaan, gaat er een politiehelikopter de lucht in om met geluidsinstallaties te waarschuwen, schrijft de regionale krant.
ik ga gewoon op mijn sloffen naar mijn werkquote:Op zondag 14 februari 2021 14:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die sneeuwlaarzenquote:Op zondag 14 februari 2021 14:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op wat voor vreemds huppel je nu rond dan?
Werk?quote:Op zondag 14 februari 2021 14:27 schreef crv het volgende:
[..]
ik ga gewoon op mijn sloffen naar mijn werk
ja, je weet wel. die aktiviteiten die je doet voor je baas en er geld voor krijgtquote:
Lekker slenteren en vooruit schuivenquote:
baas?quote:Op zondag 14 februari 2021 14:29 schreef crv het volgende:
[..]
ja, je weet wel. die aktiviteiten die je doet voor je baas en er geld voor krijgt
Ook wel werkgever genoemdquote:
Misschien heb je wat gemist, maar ik ben werkloos.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:33 schreef crv het volgende:
[..]
Ook wel werkgever genoemd
Jezus Flash, ben je je pillen vergeten vanmorgen ?
Ow, klote,quote:Op zondag 14 februari 2021 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien heb je wat gemist, maar ik ben werkloos.
Dat is wel t voordeel van thuiswerk jaquote:Op zondag 14 februari 2021 14:27 schreef crv het volgende:
[..]
ik ga gewoon op mijn sloffen naar mijn werk
Denk dat ik morgen vrij neem, tis dinsdag wel bijna helemaal weg denk ikquote:Op zondag 14 februari 2021 14:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja als het vannacht niet vriest zou het morgen toch wel begaanbaar moeten zijn?quote:Op zondag 14 februari 2021 14:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
Denk dat ik morgen vrij neem, tis dinsdag wel bijna helemaal weg denk ik
Heerlijk ja. Vanmorgen ook nog echt van genoten.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Ijs en sneeuw was wel het grootste toetje deze winter. En dan icm deze zon![]()
Kinderen en ik hebben heerlijk geschaatst een paar dagen. Gisteren waren we in een buiten gebouwd apresski dorp, met muziek, vuur, wafels, drank overal banken met kussens en dekens. Na het schaatsen nog ff 2 uur in de zon gezeten.
Vanochtend 60 km met maten door de sneeuw gefietst. Wat mooi.
vannacht vriest het nogquote:Op zondag 14 februari 2021 14:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja als het vannacht niet vriest zou het morgen toch wel begaanbaar moeten zijn?
Pick your fruitquote:Op zondag 14 februari 2021 14:42 schreef mschol het volgende:
ow en koude watermeloen als je loopt te hoesten
Wordt aan gewerktquote:Op zondag 14 februari 2021 14:35 schreef crv het volgende:
[..]
Ow, klote,![]()
Maar dan is de UWV je “baas”
Wel zicht op wat anders ?
stonden toch hekken omheen en waarschuwingsborden?quote:Op zondag 14 februari 2021 14:43 schreef bitterbal het volgende:
alweer
Politie haalt groep schaatsers van de Hofvijver
Op de Hofvijver in Den Haag zijn schaatsers in de problemen gekomen toen het ijs begon te dooien. De politie moest hen helpen om snel op de kant te komen. Daarna zetten de politie en brandweer de Hofvijver af om te voorkomen dat mensen opnieuw het smeltende ijs op zouden gaan.
Vrijdag kwamen schaatsers ook al in de problemen op de Hofvijver. Ze waren gestrand op het eilandje in het midden en moesten vanaf daar door brandweerlieden naar de kant worden geholpen.
Het schijnt dat niet veel mensen dat gezien hebbenquote:Op zondag 14 februari 2021 14:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
stonden toch hekken omheen en waarschuwingsborden?
Jepsquote:Op zondag 14 februari 2021 14:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
stonden toch hekken omheen en waarschuwingsborden?
Begaanbaarder hopelijk. Maar verwacht niet dat het ijs dan al overal van de stoepen is.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja als het vannacht niet vriest zou het morgen toch wel begaanbaar moeten zijn?
ik haat de winterquote:Op zondag 14 februari 2021 14:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Begaanbaarder hopelijk. Maar verwacht niet dat het ijs dan al overal van de stoepen is.
Dinsdag hopelijk wel, dan moet ik weer naar de fysioquote:Op zondag 14 februari 2021 14:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Begaanbaarder hopelijk. Maar verwacht niet dat het ijs dan al overal van de stoepen is.
Nou nou, kon je niet nog één dagje wachten?quote:Op zondag 14 februari 2021 14:48 schreef liesje1979 het volgende:
Heb net weer grote zak zout gehaald en op een stuk stoep hier gestrooid, Weg met die ijslaag!
bij de gemeente?quote:Op zondag 14 februari 2021 14:48 schreef liesje1979 het volgende:
Heb net weer grote zak zout gehaald en op een stuk stoep hier gestrooid, Weg met die ijslaag!
Dat hoop ik ook. Hoe is het met de knie dan? Wel in beweging blijven en je oefeningen doen he?quote:Op zondag 14 februari 2021 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dinsdag hopelijk wel, dan moet ik weer naar de fysio
Oehquote:Op zondag 14 februari 2021 14:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
https://www.facebook.com/(...)deos/762241234716929
echt hoor gaan ze weer.
hopelijk zo weg gespoten met water kanon
Nee. Want ik ben vandaag weer gevallen, gelukkig niet zo hard, het is echt spekglad.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nou, kon je niet nog één dagje wachten?
Segbroek, staat zo'n grote bak waar je kan pakken maar volgens mij bij alle stadsdeelkantoren.quote:
ja en iedereen klagen ow oude vrouw werd weg gestuurd enzovoorts was zielig uh ze staat er nu weerquote:
Zou alweer bijna vergeten dat paar werken geleden in de stad rellen waren inderdaad.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
niemand mondkapje niets , wat een volk
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 14 februari 2021 14:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb af en toe het idee dat voor sommige mensen er 1 week in het jaar is wanneer de sterren goed staan en temperatuur goed is.
Gelukkig heb ik 50 goede weken per jaar.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb af en toe het idee dat voor sommige mensen er 1 week in het jaar is wanneer de sterren goed staan en temperatuur goed is.
hoop met je meequote:Op zondag 14 februari 2021 14:55 schreef Amarantha het volgende:
Hoop dat morgen alle sneeuw weg smelt.
Heb echt genoten van deze week maar nu is het gewoon gevaarlijk op de stoep dus dan mag het weg,quote:Op zondag 14 februari 2021 14:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
maakt wel degelijk uitquote:Op zondag 14 februari 2021 14:58 schreef bitterbal het volgende:
ja of die mensen nu daar staan of op de schaats ergens,maakt ook niet meer uit toch
Oh?quote:Op zondag 14 februari 2021 15:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
maakt wel degelijk uit
Dat mensen graag over ieder situatie klagen, vaak externe factoren die je toch niet gaat veranderen. Gaat niet specifiek over deze SC, maar sommige mensen klagen liever dan dat ze toch kijken wat wél kan.quote:
Had van jou niet anders verwacht.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik 50 goede weken per jaar.
Ik denk dat het kunnen schaatsen in het afgelopen jaar voor veel mensen echt als een geschenk is gekomenquote:Op zondag 14 februari 2021 15:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat mensen graag over ieder situatie klagen, vaak externe factoren die je toch niet gaat veranderen. Gaat niet specifiek over deze SC, maar sommige mensen klagen liever dan dat ze toch kijken wat wél kan.
Ik kom alleen maar vrolijke mensen tegen. Zelfs de kerel die zijn auto niet uit de parkeerplek kreeg was blij dat er wat mensen hem even eruit duwen.
De sneeuw ook.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik denk dat het kunnen schaatsen in het afgelopen jaar voor veel mensen echt als een geschenk is gekomen
schaatsen is prima als je niet op kluitje enzoquote:
Denk het wel. Eindelijk weer eens gevoel van vrijheid.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik denk dat het kunnen schaatsen in het afgelopen jaar voor veel mensen echt als een geschenk is gekomen
Geloof er niks van dat dit er voor zorgt dat de maatregelen verlengd zouden worden. Alsof alleen deze mensen andere besmettenquote:Op zondag 14 februari 2021 15:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
schaatsen is prima als je niet op kluitje enzo
deze demonstratie is weer zonder modkapje allemaal dicht op elkaar.
door zulke acties langere lockdown..
Pcies dit. Maar die lui heb je overal, ook hier in de SC.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat mensen graag over ieder situatie klagen, vaak externe factoren die je toch niet gaat veranderen. Gaat niet specifiek over deze SC, maar sommige mensen klagen liever dan dat ze toch kijken wat wél kan.
Ik kom alleen maar vrolijke mensen tegen. Zelfs de kerel die zijn auto niet uit de parkeerplek kreeg was blij dat er wat mensen hem even eruit duwen.
Dan ga je er vanuit dat mensen zich bij schaatsen aan de regels hielden en dat zullen er ook best veel hebben gedaan. Als ik lees van Los met complete aresski dorpen en CE over mensen het ijs op en af helpen. Ik heb bij beiden zoiets van ga lekker je gang!quote:Op zondag 14 februari 2021 15:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
schaatsen is prima als je niet op kluitje enzo
deze demonstratie is weer zonder modkapje allemaal dicht op elkaar.
door zulke acties langere lockdown..
Nee dit is graag met de vingers wijzen omdat men zich niet aan de regels houdt :pquote:Op zondag 14 februari 2021 15:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan ga je er vanuit dat mensen zich bij schaatsen aan de regels hielden en dat zullen er ook best veel hebben gedaan. Als ik lees van Los met complete aresski dorpen en CE over mensen het ijs op en af helpen. Ik heb bij beiden zoiets van ga lekker je gang!
Ik ben ook wel klaar met wappie kijken, dat was zooooo vorig jaar.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dit is graag met de vingers wijzen omdat men zich niet aan de regels houdt :p
Laat die mensen lekker demonstreren zolang de boel niet afbreken.
Nou mijn oudste beter dan mij momenteel.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had van jou niet anders verwacht.
Kunnen de kids beetje schaatsen?
Ik vind het wel grappig om zo te kijkenquote:Op zondag 14 februari 2021 15:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben ook wel klaar met wappie kijken, dat was zooooo vorig jaar.
Ja het is nog niet goed. Ik hoop snel weer rondjes te kunnen lopen als die smut weg is.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Hoe is het met de knie dan? Wel in beweging blijven en je oefeningen doen he?
Zag inderdaad weer eindelijk alleen maar vrolijke mensen.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk het wel. Eindelijk weer eens gevoel van vrijheid.
het wandelen waren de meeste den ik ook wel zatquote:Op zondag 14 februari 2021 15:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zag inderdaad weer eindelijk alleen maar vrolijke mensen.
Sowieso deze hele week wel.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zag inderdaad weer eindelijk alleen maar vrolijke mensen.
Volgend jaar gaat ze nog pieken in Beijing daarna stopt ze...quote:Op zondag 14 februari 2021 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
@:bomenverzameling einde carričre Sablikova, wat denk jij?
Ik vind dat sjouwen door de sneeuw heerlijk. Breek alleen m'n nek onderweg naar het bosquote:Op zondag 14 februari 2021 15:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het wandelen waren de meeste den ik ook wel zat
Nee hoor, Bitterbal was deze hele week over het weer aan het klagenquote:
Geen idee eigenlijk.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is ook weer een beetje overdreven.
God, met regen natuurlijk.
en de week ervoor. en dan alsnog slecht voorbereid op padquote:Op zondag 14 februari 2021 15:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee hoor, Bitterbal was deze hele week over het weer aan het klagen
quote:Op zondag 14 februari 2021 15:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nee hoor, Bitterbal was deze hele week over het weer aan het klagen
Huh wat heb je gedaan met je knie?quote:Op zondag 14 februari 2021 15:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja het is nog niet goed. Ik hoop snel weer rondjes te kunnen lopen als die smut weg is.
En vanaf morgen regen, kun je daar over klagenquote:
Ik heb vooral veel pekel in huis, valt niet tegenop te dweilen dus daar ben ik dan ook even mee gestopt.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:15 schreef mootie het volgende:
Qua honden is het heerlijk! Volgende week weer modderpootjes overal.
Vind ik minder erg als die kouquote:Op zondag 14 februari 2021 15:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En vanaf morgen regen, kun je daar over klagen
Ik heb dat net gedaanquote:Op zondag 14 februari 2021 15:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb vooral veel pekel in huis, valt niet tegenop te dweilen dus daar ben ik dan ook even mee gestopt.
Doe ik ook als het een paar dagen regentquote:Op zondag 14 februari 2021 15:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb vooral veel pekel in huis, valt niet tegenop te dweilen dus daar ben ik dan ook even mee gestopt.
Kan ik hier een TR tegen maken? Vind dit echt niet kunnenquote:Op zondag 14 februari 2021 15:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb liever +9 met regen dan -5 min
Je kunt ook gewoon je schoenen uittrekken zodra je binnenkomt, dan heb je daar geen last vanquote:Op zondag 14 februari 2021 15:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is een beetje een bijzondere ja ...quote:
Ja.quote:
Probeer mijn honden maar eens laarsjes aan te trekken.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon je schoenen uittrekken zodra je binnenkomt, dan heb je daar geen last van
Ach ja, zo hebben we allemaal onze gebrekkenquote:Op zondag 14 februari 2021 15:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is een beetje een bijzondere ja ...
Ik durf even geen nasi meer te eten. Maandagavond gehad en drie dagen ziek van geweest. 😒quote:
Bitterbal is beetje bijzonder.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
vrijheid van weersvoorkeurenquote:Op zondag 14 februari 2021 15:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Kan ik hier een TR tegen maken? Vind dit echt niet kunnen
quote:Op zondag 14 februari 2021 15:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook zo gek op d'rquote:Op zondag 14 februari 2021 15:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bitterbal is beetje bijzonder.
quote:Op zondag 14 februari 2021 15:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Probeer mijn honden maar eens laarsjes aan te trekken.
Welnee joh dit is over. Zat totaal niks in net, blik na afloop zei allesquote:Op zondag 14 februari 2021 15:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Volgend jaar gaat ze nog pieken in Beijing daarna stopt ze...
quote:
quote:Op zondag 14 februari 2021 15:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is Gergi bij zn vriendje op valentijnsdag?
quote:Op zondag 14 februari 2021 15:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is Gergi bij zn vriendje op valentijnsdag?
Dan zal zn vriendje wel kwaad zijnquote:
Dat is dan jammerquote:Op zondag 14 februari 2021 15:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan zal zn vriendje wel kwaad zijn
Nu sturen zeker het evangelie via WhatsApp.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:25 schreef G-Pier het volgende:
Ik heb mijn Instagram en Facebook gedeactiveerd sinds 1feb omdat de complottheorieën van mijn contacten mij teveel irriteerden en ik vind het eigenlijk prima zo.
Goh.quote:
telegram de echte wappies hebben facebook ook in de ban gedaanquote:Op zondag 14 februari 2021 15:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu sturen zeker het evangelie via WhatsApp.
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakkenquote:
Die heb ik echt al jaren niet meer gehadquote:Op zondag 14 februari 2021 15:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ga maar voor die instant noodles
Nee? Ik heb die van yumyum eigenlijk altijd wel in huisquote:Op zondag 14 februari 2021 15:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die heb ik echt al jaren niet meer gehad
Ik heb dat nog nooit gehadquote:Op zondag 14 februari 2021 15:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die zetten de verwarming wel lekker hoog vaak. Scheelt weer in stookkosten voor jou.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:39 schreef bitterbal het volgende:
De beneden buren zijn net vertrokken. morgen komt die expat er in. Benieuwd of ik em ga horen
ja de buren waren niet zo van het verwarmen geloof ik :pquote:Op zondag 14 februari 2021 15:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die zetten de verwarming wel lekker hoog vaak. Scheelt weer in stookkosten voor jou.
Ik word er ook doodziek van. Maar voor sommige mensen is FB nu eenmaal het enige communicatiekanaal.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:25 schreef G-Pier het volgende:
Ik heb mijn Instagram en Facebook gedeactiveerd sinds 1feb omdat de complottheorieën van mijn contacten mij teveel irriteerden en ik vind het eigenlijk prima zo.
Nu thuiswerkloos?quote:Op zondag 14 februari 2021 15:41 schreef bitterbal het volgende:
Wel stoer, ze hebben beide ontslag genomen omdat ze dat thuiswerken verschrikkelijk vonden
Daar heb ik een paar jaar geleden een keer bij de toko een hel grote doos van gehaald (was goedkoop ofzoquote:Op zondag 14 februari 2021 15:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kep het van feesboek gelezuquote:Op zondag 14 februari 2021 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik word er ook doodziek van. Maar voor sommige mensen is FB nu eenmaal het enige communicatiekanaal.
Voordeel van Facebook is dat je ze meteen uit je sociale kring kunt gooien dan.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik word er ook doodziek van. Maar voor sommige mensen is FB nu eenmaal het enige communicatiekanaal.
quote:Op zondag 14 februari 2021 15:43 schreef bitterbal het volgende:
Ah die expat is trouwens een zuid afrikaan.
Collega van mij heef afgelopen zomer weekje “thuiswerken” vanuit Italië gedaan. Die heeft ook een camper.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja. Ze hebben een camper waar ze mee door europa willen rijden
Een van de slechtste optredens die ik ooit gezien heb. En mijn verwachtingen waren al bijzonder laag.quote:
Optredens heb ik er nooit van gezien, de muziek is wel leukquote:Op zondag 14 februari 2021 15:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een van de slechtste optredens die ik ooit gezien heb. En mijn verwachtingen waren al bijzonder laag.
ah nice.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Segbroek, staat zo'n grote bak waar je kan pakken maar volgens mij bij alle stadsdeelkantoren.
Vind de act beetje een gimmick, als het live goed zou zijn niet erg. Maar het was echt zeer matig. Teveel drugs en alcohol vermoed ik.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Optredens heb ik er nooit van gezien, de muziek is wel leuk
Gok van niet.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
verschrikkelijk.
Maar zal wel geen fan van ze zijn
Die vrees had ik wel toen ze de hoofdrol in de film Chappie hadden, maar daarin hebben ze mij juist echt positief verrast.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vind de act beetje een gimmick, als het live goed zou zijn niet erg. Maar het was echt zeer matig. Teveel drugs en alcohol vermoed ik.
Zeer matig voorraadbeheerquote:
is dat een langzame thai?quote:Op zondag 14 februari 2021 15:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ben nu album van slowthai aan het luisteren. Qua hiphop/grime goed album, hoop dat die in de zomer op een festival kan staan waar ik toevallig ook ben dan.
Nee. Ik slurp nietquote:Op zondag 14 februari 2021 15:55 schreef Karzai het volgende:
noodles noem ik geen snack, slurp jij ze ook naar binnen?
Kan ik tenminste gelijk gezinsporties kokenquote:Op zondag 14 februari 2021 15:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Samenwonen. Dan kan ze je eten opeten.
Bolletjes en kipfilet denk ikquote:Op zondag 14 februari 2021 15:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
hmm hmm, wat neem je mee voor lunch morgen bij de sofa's?
Mensen die slurpen wil ik alijd iets aan doenquote:Op zondag 14 februari 2021 15:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
is wel beter hoor komt de smaak ten goede komt er lucht bij doen ze in Azie ook
*fixedquote:Op zondag 14 februari 2021 15:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mensen wil ik altijd iets aan doen
je gaat gelijk voor gezinsuitbreiding?quote:Op zondag 14 februari 2021 15:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ik tenminste gelijk gezinsporties koken
Nee de bodemloze maag van ballie.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:00 schreef mschol het volgende:
[..]
je gaat gelijk voor gezinsuitbreiding?
smek smekquote:Op zondag 14 februari 2021 15:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mensen die slurpen wil ik alijd iets aan doen
Nu al chinees?quote:Op zondag 14 februari 2021 16:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Over 10 minuten is mijn eten klaar. Moet me nog gaan haasten om het op te halen.
Zo vroeg. Heb net ontbijt op.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
Over 10 minuten is mijn eten klaar. Moet me nog gaan haasten om het op te halen.
quote:Op zondag 14 februari 2021 16:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou krijgen we wel regen
Zo vroegquote:Op zondag 14 februari 2021 16:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
pas op het is glad buitenquote:Op zondag 14 februari 2021 16:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
niet dat ik weetquote:Op zondag 14 februari 2021 16:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk een nauw contact van een besmet persoon?
Ik moet vanavond weer aan het werk, dus maar op tijd eten. Ook best wel trek inmiddels.quote:
Oudquote:
nope alleen donderdag zaken op kantoor geregeld (geen klachten toen) en die zijn niet ziekquote:Op zondag 14 februari 2021 16:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Veel mensen gezien afgelopen 3 a 4 dagen?
Ah dan zal het wel een negatief worden, wel veel beterschap gewenstquote:Op zondag 14 februari 2021 16:13 schreef mschol het volgende:
[..]
nope alleen donderdag zaken op kantoor geregeld (geen klachten toen) en die zijn niet ziek
dat verwacht ik ook maar baas wil (logisch) dat ik mij bij klachten laat testenquote:Op zondag 14 februari 2021 16:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah dan zal het wel een negatief worden, wel veel beterschap gewenst
nicequote:Op zondag 14 februari 2021 16:18 schreef Lospedrosa het volgende:
iPhone gevonden met mtb’en.
Man was zo blij als een kind toen die hem ophaalde.
Gaf nog een kleinigheid.
Dat is altijd leuk! Wat kreeg je?quote:Op zondag 14 februari 2021 16:18 schreef Lospedrosa het volgende:
iPhone gevonden met mtb’en.
Man was zo blij als een kind toen die hem ophaalde.
Gaf nog een kleinigheid.
Chinees. Net als de rest van de SC nu.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik weet niet wat ik vanavond wil eten.
Nee net ziek van geweest.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Chinees. Net als de rest van de SC nu.
Wauwquote:Op zondag 14 februari 2021 16:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gewoon een wereldrecord rijden in Thialff![]()
Moeten we dan ook zo vroeg al eten?quote:Op zondag 14 februari 2021 16:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat Nils gaat rijden in bijvoorbeeld. Salt Lake of Calgary...quote:
wel een hele dan hequote:Op zondag 14 februari 2021 16:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb mijn vriendin de afhandeling op feestboek laten doen en ze kreeg een doos Merci. Ze kon er ook wel een trucje op zei ze.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is altijd leuk! Wat kreeg je?
Daar zal er wat minder wind mee zijn.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat Nils gaat rijden in bijvoorbeeld. Salt Lake of Calgary...
Ik hetzelfde als gisteren. Zaten 2 pepersteaks in het schaaltjequote:Op zondag 14 februari 2021 16:26 schreef Amarantha het volgende:
Ik weet niet wat ik vanavond wil eten.
Ja misschien kan het nog wel veel snellerquote:Op zondag 14 februari 2021 16:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat Nils gaat rijden in bijvoorbeeld. Salt Lake of Calgary...
Ik heb de kip vanmiddag al gemarineerd voor de satéquote:Op zondag 14 februari 2021 16:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel liefquote:Op zondag 14 februari 2021 16:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb mijn vriendin de afhandeling op feestboek laten doen en ze kreeg een doos Merci. Ze kon er ook wel een trucje op zei ze.
quote:Op zondag 14 februari 2021 17:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik schrok wakker van m'n eigen gesnurk.
Nu is de chinees koudquote:Op zondag 14 februari 2021 17:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik schrok wakker van m'n eigen gesnurk.
quote:Op zondag 14 februari 2021 16:27 schreef Amarantha het volgende:
En straks beeldscherm ophalen en uittesten. @:franticdj
en twee ballenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 14 februari 2021 17:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en twee ballenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HuehueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 14 februari 2021 17:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en twee ballenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heb zelf brood gebakken vandaagquote:Op zondag 14 februari 2021 17:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ook wel zin inmaar ik was gister te lui om naar de bakker te gaan
![]()
![]()
quote:Op zondag 14 februari 2021 17:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mijn oven is te ruk om fatsoenlijk te bakkenthat sucks
![]()
Als avondmaal?quote:
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Maar ben wel zwaar aan het overwegen om een vrijstaande oven te open.
Bv die anova precision oven ofzo. Of die oven van bakkerijwereld. Maarja, ook niet echt plek voor eigenlijk![]()
![]()
Ik zou echt niet zonder goede oven kunnen, bak veel te veel.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:20 schreef FranticDJ het volgende:
Maar ben wel zwaar aan het overwegen om een vrijstaande oven te open.
Bv die anova precision oven ofzo. Of die oven van bakkerijwereld. Maarja, ook niet echt plek voor eigenlijk![]()
Nou voorruit, dan mag hetquote:
al eet ik vandaag 3x warm
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
3x?quote:Op zondag 14 februari 2021 17:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou voorruit, dan mag het
al eet ik vandaag 3x warm![]()
![]()
Heb nog nooit een goede oven gehadquote:Op zondag 14 februari 2021 17:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou echt niet zonder goede oven kunnen, bak veel te veel.
ik ook nietquote:Op zondag 14 februari 2021 17:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou echt niet zonder goede oven kunnen, bak veel te veel.daarom dat ik dus een losse oven overweeg. Maar dan moet de kitchenaid waarschijnlijk wijken naar de berging. En dat wil ik eigenlijk ook niet
Die anova spreekt me wel aan, want stoom injectie en sous vide mogelijkheden enzoreviews zijn wel redelijk ok.
![]()
Vanmorgen het broodbeleg (gehaktbal) opgewarmd en als lunch ei gebakkenquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Kitchenaid kan niet ergens op een keukentrolley ofzo staan dan?quote:Op zondag 14 februari 2021 17:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ook nietdaarom dat ik dus een losse oven overweeg. Maar dan moet de kitchenaid waarschijnlijk wijken naar de berging. En dat wil ik eigenlijk ook niet
Die anova spreekt me wel aan, want stoom injectie en sous vide mogelijkheden enzoreviews zijn wel redelijk ok.
![]()
Kan, maar waar laat ik die keukentrolleyquote:Op zondag 14 februari 2021 17:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kitchenaid kan niet ergens op een keukentrolley ofzo staan dan?
Maar denk ook dat ie daar af gaat trillen bij stugge degen enzo.![]()
gelukkig hoef je niet ver te rijden naar je werk.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:23 schreef CherryLips het volgende:
Morgenochtend spekglad
https://www.rtlnieuws.nl/(...)k-warm-t-shirt-lente
ik ook niet, want vrijReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ja ik dacht een kleine op wieltjes kan misschien nog ergens in een hoekje staanquote:Op zondag 14 februari 2021 17:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kan, maar waar laat ik die keukentrolley![]()
![]()
Lekker glibberend en glijdend naar het werk.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:23 schreef CherryLips het volgende:
Morgenochtend spekglad
https://www.rtlnieuws.nl/(...)k-warm-t-shirt-lente![]()
Mja heb hier veel rare hoeken, beetje uitdaging kwa fatsoenlijk inrichten..quote:Op zondag 14 februari 2021 17:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik dacht een kleine op wieltjes kan misschien nog ergens in een hoekje staan
het zou op zich wel kunnen als ik het tafeltje waar lotje op staat zou wieberen en lotje ergens anders zou zetten.![]()
Zal morgen wel ff foto's maken van hoe de hut er nu uit ziet. Heb volgens mij alleen foto's van toen 't leeg was gepost.![]()
Ik ookquote:
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
haha gisteravond is er een feest in een bunker beëindigd.
wel handig als zo'n ding maar 1 ingang heeft van 100 cm breed![]()
![]()
Straks. Nu eerst kind en patat halenquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: