SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
En om het goed te maken, bij de 1500 mannen een podium zonder niet-Nederlandersquote:Op zondag 14 februari 2021 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
De 1500 V was het eerste onderdeel zonder NLer op het podiumEn het zal het laatste onderdeel zijn ook.
quote:
kan ik morgen gewoon weer normale schoenen aan naar werkquote:Op zondag 14 februari 2021 14:24 schreef LTVDK het volgende:
Het is hier al wel kneiterhard aan het dooien, 5 graden
Zit gewoon op mn bureaustoel hoorquote:
Op wat voor vreemds huppel je nu rond dan?quote:Op zondag 14 februari 2021 14:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan ik morgen gewoon weer normale schoenen aan naar werk
hij doet het enorm goed. is op dit moment dubbel happy met de sneeuw.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
matig, doet de hont het goed, issie happy?
gewoon een blusvliegtuig eroverheen en klaar is hetquote:Op zondag 14 februari 2021 14:23 schreef bitterbal het volgende:
Het schaatsen is voorbij'
Voorzitter Len Veerman van ijsclub De Loosdrechtse Plassen zet in het Noordhollands Dagblad de oproep van de club om van het ijs af te gaan kracht bij. Hij zegt verbijsterd te zijn dat daar nog steeds ouders met jonge kinderen op het ijs zijn. "Het is onverantwoord. Het schaatsen is voorbij. Nu wordt het weer zwembroekenweer."
Volgens Veerman kan een stuk ijs door de opstekende wind binnen tien minuten water zijn. Als mensen geen gehoor geven aan de oproep weg te gaan, gaat er een politiehelikopter de lucht in om met geluidsinstallaties te waarschuwen, schrijft de regionale krant.
ik ga gewoon op mijn sloffen naar mijn werkquote:Op zondag 14 februari 2021 14:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die sneeuwlaarzenquote:Op zondag 14 februari 2021 14:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op wat voor vreemds huppel je nu rond dan?
Werk?quote:Op zondag 14 februari 2021 14:27 schreef crv het volgende:
[..]
ik ga gewoon op mijn sloffen naar mijn werk
ja, je weet wel. die aktiviteiten die je doet voor je baas en er geld voor krijgtquote:
Lekker slenteren en vooruit schuivenquote:
baas?quote:Op zondag 14 februari 2021 14:29 schreef crv het volgende:
[..]
ja, je weet wel. die aktiviteiten die je doet voor je baas en er geld voor krijgt
Ook wel werkgever genoemdquote:
Misschien heb je wat gemist, maar ik ben werkloos.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:33 schreef crv het volgende:
[..]
Ook wel werkgever genoemd
Jezus Flash, ben je je pillen vergeten vanmorgen ?
Ow, klote,quote:Op zondag 14 februari 2021 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien heb je wat gemist, maar ik ben werkloos.
Dat is wel t voordeel van thuiswerk jaquote:Op zondag 14 februari 2021 14:27 schreef crv het volgende:
[..]
ik ga gewoon op mijn sloffen naar mijn werk
Denk dat ik morgen vrij neem, tis dinsdag wel bijna helemaal weg denk ikquote:Op zondag 14 februari 2021 14:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja als het vannacht niet vriest zou het morgen toch wel begaanbaar moeten zijn?quote:Op zondag 14 februari 2021 14:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
Denk dat ik morgen vrij neem, tis dinsdag wel bijna helemaal weg denk ik
Heerlijk ja. Vanmorgen ook nog echt van genoten.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Ijs en sneeuw was wel het grootste toetje deze winter. En dan icm deze zon![]()
Kinderen en ik hebben heerlijk geschaatst een paar dagen. Gisteren waren we in een buiten gebouwd apresski dorp, met muziek, vuur, wafels, drank overal banken met kussens en dekens. Na het schaatsen nog ff 2 uur in de zon gezeten.
Vanochtend 60 km met maten door de sneeuw gefietst. Wat mooi.
vannacht vriest het nogquote:Op zondag 14 februari 2021 14:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja als het vannacht niet vriest zou het morgen toch wel begaanbaar moeten zijn?
Pick your fruitquote:Op zondag 14 februari 2021 14:42 schreef mschol het volgende:
ow en koude watermeloen als je loopt te hoesten
Wordt aan gewerktquote:Op zondag 14 februari 2021 14:35 schreef crv het volgende:
[..]
Ow, klote,![]()
Maar dan is de UWV je “baas”
Wel zicht op wat anders ?
stonden toch hekken omheen en waarschuwingsborden?quote:Op zondag 14 februari 2021 14:43 schreef bitterbal het volgende:
alweer
Politie haalt groep schaatsers van de Hofvijver
Op de Hofvijver in Den Haag zijn schaatsers in de problemen gekomen toen het ijs begon te dooien. De politie moest hen helpen om snel op de kant te komen. Daarna zetten de politie en brandweer de Hofvijver af om te voorkomen dat mensen opnieuw het smeltende ijs op zouden gaan.
Vrijdag kwamen schaatsers ook al in de problemen op de Hofvijver. Ze waren gestrand op het eilandje in het midden en moesten vanaf daar door brandweerlieden naar de kant worden geholpen.
Het schijnt dat niet veel mensen dat gezien hebbenquote:Op zondag 14 februari 2021 14:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
stonden toch hekken omheen en waarschuwingsborden?
Jepsquote:Op zondag 14 februari 2021 14:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
stonden toch hekken omheen en waarschuwingsborden?
Begaanbaarder hopelijk. Maar verwacht niet dat het ijs dan al overal van de stoepen is.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja als het vannacht niet vriest zou het morgen toch wel begaanbaar moeten zijn?
ik haat de winterquote:Op zondag 14 februari 2021 14:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Begaanbaarder hopelijk. Maar verwacht niet dat het ijs dan al overal van de stoepen is.
Dinsdag hopelijk wel, dan moet ik weer naar de fysioquote:Op zondag 14 februari 2021 14:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Begaanbaarder hopelijk. Maar verwacht niet dat het ijs dan al overal van de stoepen is.
Nou nou, kon je niet nog één dagje wachten?quote:Op zondag 14 februari 2021 14:48 schreef liesje1979 het volgende:
Heb net weer grote zak zout gehaald en op een stuk stoep hier gestrooid, Weg met die ijslaag!
bij de gemeente?quote:Op zondag 14 februari 2021 14:48 schreef liesje1979 het volgende:
Heb net weer grote zak zout gehaald en op een stuk stoep hier gestrooid, Weg met die ijslaag!
Dat hoop ik ook. Hoe is het met de knie dan? Wel in beweging blijven en je oefeningen doen he?quote:Op zondag 14 februari 2021 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dinsdag hopelijk wel, dan moet ik weer naar de fysio
Oehquote:Op zondag 14 februari 2021 14:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
https://www.facebook.com/(...)deos/762241234716929
echt hoor gaan ze weer.
hopelijk zo weg gespoten met water kanon
Nee. Want ik ben vandaag weer gevallen, gelukkig niet zo hard, het is echt spekglad.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nou, kon je niet nog één dagje wachten?
Segbroek, staat zo'n grote bak waar je kan pakken maar volgens mij bij alle stadsdeelkantoren.quote:
ja en iedereen klagen ow oude vrouw werd weg gestuurd enzovoorts was zielig uh ze staat er nu weerquote:
Zou alweer bijna vergeten dat paar werken geleden in de stad rellen waren inderdaad.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:54 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
niemand mondkapje niets , wat een volk
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 14 februari 2021 14:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb af en toe het idee dat voor sommige mensen er 1 week in het jaar is wanneer de sterren goed staan en temperatuur goed is.
Gelukkig heb ik 50 goede weken per jaar.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb af en toe het idee dat voor sommige mensen er 1 week in het jaar is wanneer de sterren goed staan en temperatuur goed is.
hoop met je meequote:Op zondag 14 februari 2021 14:55 schreef Amarantha het volgende:
Hoop dat morgen alle sneeuw weg smelt.
Heb echt genoten van deze week maar nu is het gewoon gevaarlijk op de stoep dus dan mag het weg,quote:Op zondag 14 februari 2021 14:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
maakt wel degelijk uitquote:Op zondag 14 februari 2021 14:58 schreef bitterbal het volgende:
ja of die mensen nu daar staan of op de schaats ergens,maakt ook niet meer uit toch
Oh?quote:Op zondag 14 februari 2021 15:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
maakt wel degelijk uit
Dat mensen graag over ieder situatie klagen, vaak externe factoren die je toch niet gaat veranderen. Gaat niet specifiek over deze SC, maar sommige mensen klagen liever dan dat ze toch kijken wat wél kan.quote:
Had van jou niet anders verwacht.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik 50 goede weken per jaar.
Ik denk dat het kunnen schaatsen in het afgelopen jaar voor veel mensen echt als een geschenk is gekomenquote:Op zondag 14 februari 2021 15:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat mensen graag over ieder situatie klagen, vaak externe factoren die je toch niet gaat veranderen. Gaat niet specifiek over deze SC, maar sommige mensen klagen liever dan dat ze toch kijken wat wél kan.
Ik kom alleen maar vrolijke mensen tegen. Zelfs de kerel die zijn auto niet uit de parkeerplek kreeg was blij dat er wat mensen hem even eruit duwen.
De sneeuw ook.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik denk dat het kunnen schaatsen in het afgelopen jaar voor veel mensen echt als een geschenk is gekomen
schaatsen is prima als je niet op kluitje enzoquote:
Denk het wel. Eindelijk weer eens gevoel van vrijheid.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik denk dat het kunnen schaatsen in het afgelopen jaar voor veel mensen echt als een geschenk is gekomen
Geloof er niks van dat dit er voor zorgt dat de maatregelen verlengd zouden worden. Alsof alleen deze mensen andere besmettenquote:Op zondag 14 februari 2021 15:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
schaatsen is prima als je niet op kluitje enzo
deze demonstratie is weer zonder modkapje allemaal dicht op elkaar.
door zulke acties langere lockdown..
Pcies dit. Maar die lui heb je overal, ook hier in de SC.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat mensen graag over ieder situatie klagen, vaak externe factoren die je toch niet gaat veranderen. Gaat niet specifiek over deze SC, maar sommige mensen klagen liever dan dat ze toch kijken wat wél kan.
Ik kom alleen maar vrolijke mensen tegen. Zelfs de kerel die zijn auto niet uit de parkeerplek kreeg was blij dat er wat mensen hem even eruit duwen.
Dan ga je er vanuit dat mensen zich bij schaatsen aan de regels hielden en dat zullen er ook best veel hebben gedaan. Als ik lees van Los met complete aresski dorpen en CE over mensen het ijs op en af helpen. Ik heb bij beiden zoiets van ga lekker je gang!quote:Op zondag 14 februari 2021 15:05 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
schaatsen is prima als je niet op kluitje enzo
deze demonstratie is weer zonder modkapje allemaal dicht op elkaar.
door zulke acties langere lockdown..
Nee dit is graag met de vingers wijzen omdat men zich niet aan de regels houdt :pquote:Op zondag 14 februari 2021 15:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan ga je er vanuit dat mensen zich bij schaatsen aan de regels hielden en dat zullen er ook best veel hebben gedaan. Als ik lees van Los met complete aresski dorpen en CE over mensen het ijs op en af helpen. Ik heb bij beiden zoiets van ga lekker je gang!
Ik ben ook wel klaar met wappie kijken, dat was zooooo vorig jaar.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dit is graag met de vingers wijzen omdat men zich niet aan de regels houdt :p
Laat die mensen lekker demonstreren zolang de boel niet afbreken.
Nou mijn oudste beter dan mij momenteel.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Had van jou niet anders verwacht.
Kunnen de kids beetje schaatsen?
Ik vind het wel grappig om zo te kijkenquote:Op zondag 14 februari 2021 15:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben ook wel klaar met wappie kijken, dat was zooooo vorig jaar.
Ja het is nog niet goed. Ik hoop snel weer rondjes te kunnen lopen als die smut weg is.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Hoe is het met de knie dan? Wel in beweging blijven en je oefeningen doen he?
Zag inderdaad weer eindelijk alleen maar vrolijke mensen.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Denk het wel. Eindelijk weer eens gevoel van vrijheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |