SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
En om het goed te maken, bij de 1500 mannen een podium zonder niet-Nederlandersquote:Op zondag 14 februari 2021 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
De 1500 V was het eerste onderdeel zonder NLer op het podiumEn het zal het laatste onderdeel zijn ook.
quote:
kan ik morgen gewoon weer normale schoenen aan naar werkquote:Op zondag 14 februari 2021 14:24 schreef LTVDK het volgende:
Het is hier al wel kneiterhard aan het dooien, 5 graden
Zit gewoon op mn bureaustoel hoorquote:
Op wat voor vreemds huppel je nu rond dan?quote:Op zondag 14 februari 2021 14:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan ik morgen gewoon weer normale schoenen aan naar werk
hij doet het enorm goed. is op dit moment dubbel happy met de sneeuw.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
matig, doet de hont het goed, issie happy?
gewoon een blusvliegtuig eroverheen en klaar is hetquote:Op zondag 14 februari 2021 14:23 schreef bitterbal het volgende:
Het schaatsen is voorbij'
Voorzitter Len Veerman van ijsclub De Loosdrechtse Plassen zet in het Noordhollands Dagblad de oproep van de club om van het ijs af te gaan kracht bij. Hij zegt verbijsterd te zijn dat daar nog steeds ouders met jonge kinderen op het ijs zijn. "Het is onverantwoord. Het schaatsen is voorbij. Nu wordt het weer zwembroekenweer."
Volgens Veerman kan een stuk ijs door de opstekende wind binnen tien minuten water zijn. Als mensen geen gehoor geven aan de oproep weg te gaan, gaat er een politiehelikopter de lucht in om met geluidsinstallaties te waarschuwen, schrijft de regionale krant.
ik ga gewoon op mijn sloffen naar mijn werkquote:Op zondag 14 februari 2021 14:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan ik morgen gewoon weer normale schoenen aan naar werk
die sneeuwlaarzenquote:Op zondag 14 februari 2021 14:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op wat voor vreemds huppel je nu rond dan?
Werk?quote:Op zondag 14 februari 2021 14:27 schreef crv het volgende:
[..]
ik ga gewoon op mijn sloffen naar mijn werk
ja, je weet wel. die aktiviteiten die je doet voor je baas en er geld voor krijgtquote:
Lekker slenteren en vooruit schuivenquote:
baas?quote:Op zondag 14 februari 2021 14:29 schreef crv het volgende:
[..]
ja, je weet wel. die aktiviteiten die je doet voor je baas en er geld voor krijgt
Ook wel werkgever genoemdquote:
Misschien heb je wat gemist, maar ik ben werkloos.quote:Op zondag 14 februari 2021 14:33 schreef crv het volgende:
[..]
Ook wel werkgever genoemd
Jezus Flash, ben je je pillen vergeten vanmorgen ?
Ow, klote,quote:Op zondag 14 februari 2021 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien heb je wat gemist, maar ik ben werkloos.
Dat is wel t voordeel van thuiswerk jaquote:Op zondag 14 februari 2021 14:27 schreef crv het volgende:
[..]
ik ga gewoon op mijn sloffen naar mijn werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |