Rapper boef, een icoon van treurigheid van deze tijd, typisch van die lui waar over 10 jaar van die prachtige documentaires over worden gemaakt: Mijn manager adviseerde me om...........quote:
Net $50.915, nieuwe high.quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2021 09:01 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
Man wanneer kan ik nou BTC inkopen ik heb het verkocht op 20k wel met winst maar kan nu niet meer inkopen
Tjah. Kijk vooral wat je niet verliest, gulzigheid is een slechte eigenschapquote:Op woensdag 17 februari 2021 09:01 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
Man wanneer kan ik nou BTC inkopen ik heb het verkocht op 20k wel met winst maar kan nu niet meer inkopen
Gewoon een paar jaar wachten tot BTC weer een harde crash maakt naar $100k ofzoquote:Op woensdag 17 februari 2021 09:01 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
Daar zijn er wel meer van volgens mijquote:Op dinsdag 16 februari 2021 22:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het project is al ~3 jaar oud
We hadden hier ooit een user die het een scam noemde maar die is weggegaan (anoniem).
Dezelfde user heeft ook ooit z'n eigen referrals in de OP van dit topic gezet...
Nou voorlopig niet denk.quote:Op woensdag 17 februari 2021 09:01 schreef ZeventiendeEtage het volgende:
Ik vind dit maar lastig, een goede eigenschap van jou. Wanneer ik verkoop ben ik altijd bang om te zien wat ik zou verliezen (wanneer bitcoin en andere alts naar boven zie gaan zonder mij), daarom ben ik de hele 2017/2018 crash doorheen gegaan en heb ik bags gehold. Gewoon puur omdat ik bang was te verkopen en dikke winsten zou mislopen. Uiteindelijk dus de hele crash zitten janken.quote:Op woensdag 17 februari 2021 09:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Tjah. Kijk vooral wat je niet verliest, gulzigheid is een slechte eigenschap
Zelf denk ik dat we nog wel een ritje naar beneden krijgen, maar niet nar 20, ik zie 35K dollar als instapmoment, en anders pech
Traden zonder emotie. Dus winst pakken, niet te lang blijven zitten en anders dumpen en door naar de volgende. Hopen op x100 gains bij een enkele coin is niet traden maar gokken. Wil je helemaal geen stress, alleen Bitcoin hodlen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:34 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik vind dit maar lastig, een goede eigenschap van jou. Wanneer ik verkoop ben ik altijd bang om te zien wat ik zou verliezen (wanneer bitcoin en andere alts naar boven zie gaan zonder mij), daarom ben ik de hele 2017/2018 crash doorheen gegaan en heb ik bags gehold. Gewoon puur omdat ik bang was te verkopen en dikke winsten zou mislopen. Uiteindelijk dus de hele crash zitten janken.
daarom denken in satoshi's en die sparenquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:34 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik vind dit maar lastig, een goede eigenschap van jou. Wanneer ik verkoop ben ik altijd bang om te zien wat ik zou verliezen (wanneer bitcoin en andere alts naar boven zie gaan zonder mij), daarom ben ik de hele 2017/2018 crash doorheen gegaan en heb ik bags gehold. Gewoon puur omdat ik bang was te verkopen en dikke winsten zou mislopen. Uiteindelijk dus de hele crash zitten janken.
terug daarheen zou ook wel puur genot zijnquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:45 schreef Plots het volgende:
Nog geen jaar geleden stond BTC nog op $ 4,4K
Ik denk nog vaak terug aan de discussie met mijn vrouw in maart om all-in te gaan met ons spaargeld.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]
terug daarheen zou ook wel puur genot zijn
zo moet je ook weer niet denkenquote:Op woensdag 17 februari 2021 10:59 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik denk nog vaak terug aan de discussie met mijn vrouw in maart om all-in te gaan met ons spaargeld.
Precies. Ik hodl nu bitcoin. Maar voorheen heb ik bij 37.000 mijn inleg en wat winst eruit gehaald. Mocht hij ooit de 100.000 bereiken verkoop ik alles. Op mijn leeftijd is dat meer dan genoeg.quote:Op woensdag 17 februari 2021 09:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Tjah. Kijk vooral wat je niet verliest, gulzigheid is een slechte eigenschap
Zelf denk ik dat we nog wel een ritje naar beneden krijgen, maar niet nar 20, ik zie 35K dollar als instapmoment, en anders pech
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |