Zijn toch de institutionele beleggers op dit moment die de bullmarkt aanzwengelen.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:26 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Je wilt toch een bullmarkt? Dan moet je niet iedereen gaan overtuigen dat het nu een slecht moment is om in te stappen....
Anderzijds, je weet maar nooit of dit vanaf nu het goedkoopste moment is om BTC te kopen.
Nee, die staan te springen om nu in te stappen, vandaar ook mijn twijfel of het nu wel zo handig is om te wachtenquote:Op zondag 14 februari 2021 18:28 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Zijn toch de institutionele beleggers op dit moment die de bullmarkt aanzwengelen.
Gevalletje Fomo misschien, of je moet geloven dat alles voor altijd blijft stijgen.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee, die staan te springen om nu in te stappen, vandaar ook mijn twijfel of het nu wel zo handig is om te wachten
Daar ga ik niet van uit, zoals ik schreef is het voor mij een lange termijn belegging, dus zelfs een flinke daling zou ik niet zo van wakker liggenquote:Op zondag 14 februari 2021 18:39 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Gevalletje Fomo misschien, of je moet geloven dat alles voor altijd blijft stijgen.
Time in the market > Timing the marketquote:Op zondag 14 februari 2021 17:37 schreef raptorix het volgende:
Ik sta op punt om in te stappen (voor langere tijd), zit alleen even te twijfelen over moment, je ziet toch vaak dat als een belangrijke psychische grens word aangetikt (50K dollar) de markt een tijdje volatiel word en je nog aardig "korting" kan krijgen.
Stukquote:Op zondag 14 februari 2021 20:20 schreef 111210 het volgende:
Lol, de hype trekt ook dit soort lui aan
https://link.marktplaats.(...)&utm_content=app_ios
Verwijderdquote:Op zondag 14 februari 2021 20:20 schreef 111210 het volgende:
Lol, de hype trekt ook dit soort lui aan
https://link.marktplaats.(...)&utm_content=app_ios
behalve bij shitcoins, dan kun je beter wel de markt proberen te timen anders ga je sowieso rektquote:Op zondag 14 februari 2021 18:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Time in the market > Timing the market
Dat heb ik afgelopen week bij meerdere mensen gedaanquote:Op zondag 14 februari 2021 21:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
erg nobel
minder shady dan mensen altcoins aanraden
Het geeft wel vertrouwen dat algemene acceptatie er nog lang niet is, dus dat er nog genoeg aan te verdienen isquote:Op zondag 14 februari 2021 21:25 schreef Maikuuul het volgende:
Eigenlijk boeit het artikel niks op nu.nl
De reacties
https://www.nu.nl/economi(...)l#coral_talk_wrapper
"Numbers go up"quote:Op zondag 14 februari 2021 18:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Time in the market > Timing the market
Denk ik ook, genoeg boomers die ontzettend anti Bitcoin zijn, huilend over energieverbruikquote:Op zondag 14 februari 2021 21:37 schreef D. het volgende:
[..]
Het geeft wel vertrouwen dat algemene acceptatie er nog lang niet is, dus dat er nog genoeg aan te verdienen is
quote:Op zondag 14 februari 2021 21:54 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Al hoor ik wel meer crypto vragen in mijn omgeving
Mijn moeder heeft ook een paar muntjes nuquote:Op zondag 14 februari 2021 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
Dat heb ik afgelopen week bij meerdere mensen gedaan
Ik zit te denken om -als de koers weer op een normaal niveau zit- wat DOGE te kopen. Mochten de kinderen ooit om een hond vragen, krijgen ze die walletquote:Op zondag 14 februari 2021 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Mijn moeder heeft ook een paar muntjes nu
quote:Op zondag 14 februari 2021 22:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zit te denken om -als de koers weer op een normaal niveau zit- wat DOGE te kopen. Mochten de kinderen ooit om een hond vragen, krijgen ze die wallet.
Je hoeft natuurlijk niet alles in Bitcoin te steken maar kunt ook spreiden over andere coins. Xrp is een goedequote:Op zondag 14 februari 2021 17:56 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk van plan om op 10K in te stappen, maar was op dat moment even druk bezig met andere zaken, overigens geen beginner, sterker nog ik heb de tijd van de gratis bitcoins nog meegemaakt
Maar eigenlijk nooit heel veel behoefte gehad om echt te investeren, en nu leek het me wel leuk.
Nee wellicht als spielerei een paar 100, maar niet als investering, geloof niet in dit soort coins als store of value.quote:Op zondag 14 februari 2021 22:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je hoeft natuurlijk niet alles in Bitcoin te steken maar kunt ook spreiden over andere coins. Xrp is een goede
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |