Niet meegekregen maar ben wel benieuwd nu.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:47 schreef viseenoptie het volgende:
Weet iemand trouwens hoe dat zat met Jill en Matt gisteravond rond 2300? ze lagen samen in bed alleen op de kamer en 4min erna loopt Jill naar de badkamer en Matt erachteraan met "sorry sorry excuses" en Jill slaat zijn omhelzing weg.. ? iemand
Iets daarvoor ging het over de blauwe plekken van jill en matt wilde ze zien en trok de deken weg waar ze voor de helft onder lagen, toen zei jill 'nee' en ging het beeld bij hun weg, daarna kwam het beeld naar de badkamerquote:Op zondag 14 februari 2021 11:47 schreef viseenoptie het volgende:
Weet iemand trouwens hoe dat zat met Jill en Matt gisteravond rond 2300? ze lagen samen in bed alleen op de kamer en 4min erna loopt Jill naar de badkamer en Matt erachteraan met "sorry sorry excuses" en Jill slaat zijn omhelzing weg.. ? iemand
Dat was het inderdaad. Hij wordt gedwongen, maar wil niet.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:49 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Matt zit er amper een week en lijkt helemaal gebroken, hij had dat huis nooit moeten ingaan.
Hij vindt het moeilijk om op Nick te gaan stemmen
Jill was heel geīrriteerd op Matt zei nog netquote:Op zondag 14 februari 2021 11:47 schreef viseenoptie het volgende:
triest dat ie gedwongen wordtquote:Op zondag 14 februari 2021 11:51 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat was het inderdaad. Hij wordt gedwongen, maar wil niet.
Is ook bang dat het terug komt en hij het volgende slachtoffer is.
En die blauwe plekken zaten op een intieme plek nam ik aan.. move gemaakt?quote:Op zondag 14 februari 2021 11:51 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Iets daarvoor ging het over de blauwe plekken van jill en matt wilde ze zien en trok de deken weg waar ze voor de helft onder lagen, toen zei jill 'nee' en ging het beeld bij hun weg, daarna kwam kwam het beeld naar de badkamer
Net live uitzending gezien van eergisteren, maar hoe ze ook steeds nee zat te schudden toen Jerryl dingen vroeg. Ik vond Zoey leuk, maar ze komt vals over. Zo'n nep vriendin die achter je rug een mes steekt!quote:Op zondag 14 februari 2021 11:50 schreef Angelflush het volgende:
Hoe meer anderen in de put zitten hoe beter Zoey zich voelt. Ze speelt t eigenlijk super knap , is bij beide kampen.
vies mannetje thomasquote:Op zondag 14 februari 2021 11:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
En Thomas altijd maar roepen: ge moe doen waar ge u goe bij voel!!!!!
Nu wel Matt zo beīnvloeden.
Ik heb niet meegekregen waar die blauwe plekken zittenquote:Op zondag 14 februari 2021 11:53 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
En die blauwe plekken zaten op een intieme plek nam ik aan.. move gemaakt?
Pak dan Naomi. Schelle wijfquote:Op zondag 14 februari 2021 11:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ja, nomineer gewoon die Vlaamse dames.
gevalletje #metooquote:Op zondag 14 februari 2021 11:47 schreef viseenoptie het volgende:
is ook een dag voor heimelijke rukkers die een excuus moeten hebben stiekem hun liefde te verklaren, heb je een gezonde relatie kan je zelfs op vrijdag de 13e een romantisch onderonsje hebbenquote:Op zondag 14 februari 2021 11:56 schreef utopia2.0 het volgende:
Valentijnsdag blehh. Ik geef mijn vrouw elke dag het gevoel dat ik van haar houd, daar hoeft het geen 14 februari te zijn. Matt in een nomineer dipje en Mike gepest. Nu snap ik waar zijn lompheid vandaan komt
Dus dat. Commerciële bullshitquote:Op zondag 14 februari 2021 12:00 schreef waxmask het volgende:
[..]
is ook een dag voor heimelijke rukkers die een excuus moeten hebben stiekem hun liefde te verklaren, heb je een gezonde relatie kan je zelfs op vrijdag de 13e een romantisch onderonsje hebben
Nja, als het wel lukt is het Nick vs Michel, dat zal er wel even inhakken bij groep liese/michel... ik moet het nog zien gebeuren want stemmen van matt,liese en mike zweven voor mijn gevoel nog. Als het wel lukt is zoey haar plannetje volbrachtquote:
ik ook!quote:Op zondag 14 februari 2021 12:01 schreef woveleed het volgende:
Mike heeft genoeg van Matt zijn geklaag blijkbaar.
Als het spel eerlijk gespeeld zou worden, dan zou Nick er nooit uitgenomineerd worden.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:01 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
BB bepaald en Nick is soms best kritisch op hen. Zo kansloos is het niet.
Ja eensch, maar dat wordt het dus nietquote:Op zondag 14 februari 2021 12:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als het spel eerlijk gespeeld zou worden, dan zou Nick er nooit uitgenomineerd worden.
Kloptquote:Op zondag 14 februari 2021 12:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als het spel eerlijk gespeeld zou worden, dan zou Nick er nooit uitgenomineerd worden.
Ik zie eerder Jill en Nick tegen elkaar. Andere groepje is klaar met die aandachtstrekkerquote:Op zondag 14 februari 2021 12:02 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nja, als het wel lukt is het Nick vs Michel, dat zal er wel even inhakken bij groep liese/michel... ik moet het nog zien gebeuren want stemmen van matt,liese en mike zweven voor mijn gevoel nog. Als het wel lukt is zoey haar plannetje volbracht
BB1 Bart werd ook steeds genomineerd door de bewoners, nooit door het publiek eruit gestemd en zelfs gewonnenquote:Op zondag 14 februari 2021 12:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Precies wat we al wisten wat BB ermee zou gaan doenquote:
Ik heb het gevolgdquote:Op zondag 14 februari 2021 12:05 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
BB1 Bart werd ook steeds genomineerd door de bewoners, nooit door het publiek eruit gestemd en zelfs gewonnen
Waarom door blijven gaan over een Jill en Matt romance. Ben ik blind en zie ik het gewoon niet?quote:
heeft Thomas haar hard gebeukt?quote:Op zondag 14 februari 2021 11:53 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
En die blauwe plekken zaten op een intieme plek nam ik aan.. move gemaakt?
Het is er ook nietquote:Op zondag 14 februari 2021 12:07 schreef Benny het volgende:
[..]
Waarom door blijven gaan over een Jill en Matt romance. Ben ik blind en zie ik het gewoon niet?
white knightquote:Op zondag 14 februari 2021 11:56 schreef utopia2.0 het volgende:
Valentijnsdag blehh. Ik geef mijn vrouw elke dag het gevoel dat ik van haar houd, daar hoeft het geen 14 februari te zijn. Matt in een nomineer dipje en Mike gepest. Nu snap ik waar zijn lompheid vandaan komt
Ja maar ze zijn met 5, dus als de rest wel allemaal samen stemmen maken ze geen kans om jill erop te krijgen.... en met zoey als HM hebben ze ook nog een backup bij gelijke stemmenquote:Op zondag 14 februari 2021 12:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zie eerder Jill en Nick tegen elkaar. Andere groepje is klaar met die aandachtstrekker
Dit is gewoon een fanblog toch? Gewoon net zoiets als de streamverslagen hier. Is niet van BB zelf.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Precies wat we al wisten wat BB ermee zou gaan doen
Het leek er wel op vannacht, weet alleen niet of jill het ook door heeftquote:Op zondag 14 februari 2021 12:07 schreef Benny het volgende:
[..]
Waarom door blijven gaan over een Jill en Matt romance. Ben ik blind en zie ik het gewoon niet?
Haha daar was niks romantische aan zaten gewoon wat te praten over dat matt gepest in en met zat jill wat te kroelen meer was er niet dus romantische was het niet maken het leuker dan dat het wasquote:
Ja dat was ook het gesprek gisteren. Maar ik kan me daar niets van herinneren. Is volgens mij weer een aangedikt verhaal van Mike.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:11 schreef puzziepie het volgende:
Ahh nu snap ik het verhaal over het feliciteren
Misschien heeft hij aan Jill gezeten? Tja...quote:Op zondag 14 februari 2021 11:51 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Iets daarvoor ging het over de blauwe plekken van jill en matt wilde ze zien en trok de deken weg waar ze voor de helft onder lagen, toen zei jill 'nee' en ging het beeld bij hun weg, daarna kwam het beeld naar de badkamer
Ik heb dat ook niet gezien , ik vertrouw Mike voor geen meterquote:Op zondag 14 februari 2021 12:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja dat was ook het gesprek gisteren. Maar ik kan me daar niets van herinneren. Is volgens mij weer een aangedikt verhaal van Mike.
Ik zou Michel en Julie dan logischer vinden.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:07 schreef Benny het volgende:
[..]
Moa, dat ligt gevoeliger, aangezien Julie geen vrijgezel is. Als BB daar een aangedikt verhaal van maken kunnen ze Julie (wellicht onterecht) in problemen brengen natuurlijk.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zou Michel en Julie dan logischer vinden.
Gelukkig kan ze altijd terecht bij Djillquote:Op zondag 14 februari 2021 12:14 schreef puzziepie het volgende:
Michel is tussen Zoey en de meisjes gekomen
Niets is wat het lijktquote:Op zondag 14 februari 2021 12:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Moa, dat ligt gevoeliger, aangezien Julie geen vrijgezel is. Als BB daar een aangedikt verhaal van maken kunnen ze Julie (wellicht onterecht) in problemen brengen natuurlijk.
Michel is gewoon een sterke speler, daarom moet hij eruitquote:Op zondag 14 februari 2021 12:14 schreef puzziepie het volgende:
Jaquote:Op zondag 14 februari 2021 12:15 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Gelukkig kan ze altijd terecht bij Djill.
Michel is overgestapt van zoey naar juliequote:Op zondag 14 februari 2021 12:14 schreef puzziepie het volgende:
quote:Op zondag 14 februari 2021 12:14 schreef puzziepie het volgende:
jill is toch al een tijd zeker om op michel te stemmen hoorquote:Op zondag 14 februari 2021 12:15 schreef Kinga het volgende:
Zoey is lekker vals aan het stoken. Jill die niet voor zichzelf kan denken richting Michel duwen.
Ik heb het niet gezien maar het klopte ook gewoon. Michel stond met 1 been in de finale, dat andere been was dan Jill. Maar dat zal Jill waarschijnlijk niet begrijpen.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:11 schreef puzziepie het volgende:
Ahh nu snap ik het verhaal over het feliciteren
quote:Op zondag 14 februari 2021 12:14 schreef puzziepie het volgende:
Ik denk dat Michel gewoon 6 stemmen gaat krijgen. Nick is een ander verhaal... die kon wel eens op 4 blijven steken en dan wordt het Michel vs Jerrel.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:16 schreef suzi1 het volgende:
[..]
jill is toch al een tijd zeker om op michel te stemmen hoor
Ik vind de mensheid al krom sinds ik op deze aardbol ben.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:15 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Ik vind het sinds de vrijstelling van nominatie bijna geen zak meer aan. Het is te voorspelbaar zo..
Michel er waarschijnlijk uit (social media vindt Jerryl over het algemeen helemaaal fantastisch) en Michel wordt meer en meer gehaat. Ik vind de mensheid zooo krom.
Ik vind het allemaal al sinds die nieuwe knaapjes erin zitten eigenlijk nog maar weinig aan.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:15 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Ik vind het sinds de vrijstelling van nominatie bijna geen zak meer aan. Het is te voorspelbaar zo..
Michel er waarschijnlijk uit (social media vindt Jerryl over het algemeen helemaaal fantastisch) en Michel wordt meer en meer gehaat. Ik vind de mensheid zooo krom.
quote:Op zondag 14 februari 2021 12:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vind de mensheid al krom sinds ik op deze aardbol ben.
ik zie zo graag michel vs nickquote:Op zondag 14 februari 2021 12:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik denk dat Michel gewoon 6 stemmen gaat krijgen. Nick is een ander verhaal... die kon wel eens op 4 blijven steken en dan wordt het Michel vs Jerrel.
Matt doet graag belangrijkquote:Op zondag 14 februari 2021 12:19 schreef odie22 het volgende:
goed gesprek gehad met Pablo, dat mag je niet zeggen matt
Echt? Dan zittten we nog langer naar de kleuterschool te kijken... liever iemand weg uit get groepje Jerrel/Matt/Zoey/Thomas/Jill/Mikequote:Op zondag 14 februari 2021 12:18 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik zie zo graag michel vs nick
dan nick vs juli
en dan matt vrijwillig weg
Op mijn sociale media wordt Jerrel totaal niet fantastisch gevonden.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:15 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Matt zeker waarom loopt hij anders achter jill aan jill zei net op niemand te kunnen vallen in het huis nuquote:Op zondag 14 februari 2021 12:15 schreef Tourniquet het volgende:
Matt heeft wel gevoelens voor Jill hoor, maar niet andersom.
laat ik het dan zo zeggen. de laatste week met zoey jill en thomas?quote:Op zondag 14 februari 2021 12:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Echt? Dan zittten we nog langer naar de kleuterschool te kijken... liever iemand weg uit get groepje Jerrel/Matt/Zoey/Thomas/Jill/Mike
Nee precies. En BB heeft alle social media juist op zwart moeten zetten vanwege alle haat voor (voornamelijjk) Tekkeltjequote:Op zondag 14 februari 2021 12:20 schreef magnaal het volgende:
[..]
Op mijn sociale media wordt Jerrel totaal niet fantastisch gevonden.
Liever nietquote:Op zondag 14 februari 2021 12:20 schreef suzi1 het volgende:
[..]
laat ik het dan zo zeggen. de laatste week met zoey jill en thomas?
Het is echt een verschrikking. En Zoey is zo nep. Zogenaamd vriendjes met Jill. Volgens mij keek ze paar weken geleden niet naar haar om.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:17 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal al sinds die nieuwe knaapjes erin zitten eigenlijk nog maar weinig aan.
Eerst niet, maar steeds meer mensen lijken te draaien van mening.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:20 schreef magnaal het volgende:
[..]
Op mijn sociale media wordt Jerrel totaal niet fantastisch gevonden.
Misschien moet ze dat opschrijven en er een tekeninkje bij maken?quote:Op zondag 14 februari 2021 12:20 schreef Toweler het volgende:
[..]
Matt zeker waarom loopt hij anders achter jill aan jill zei net op niemand te kunnen vallen in het huis nu
Niet bij mijquote:Op zondag 14 februari 2021 12:22 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Eerst niet, maar steeds meer mensen lijken te draaien van mening.
De stemmen van de regie sommige hadden toch alleen maar 1 persoon gehoord en de andere weer verschillende. Michel wist te vertellen dat die van de kapstok Richard was.quote:Op zondag 14 februari 2021 11:48 schreef Ireth het volgende:
Waar had mies het nu over? Ene Richard die had gezegd dat ie de kapstok terug moest zetten??
Jill moest het eens weten dat Zoey subtiel heeft liggen lobbyen om op Jill te stemmen maar dat de rest haar niet volgde en ze zelf meermaals op Jill heeft gestemd.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:21 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Het is echt een verschrikking. En Zoey is zo nep. Zogenaamd vriendjes met Jill. Volgens mij keek ze paar weken geleden niet naar haar om.
never forgetquote:Op zondag 14 februari 2021 12:24 schreef suzi1 het volgende:
jerrel heeft flink wat olie op t zwakke vuurtje gegooid. en daarna is hij normaal gaan doen.
ik was echt anti hem, maar dat is helemaal voorbij
zoey kan ik ook veel beter handelen, juist door haar manier van game
quote:Op zondag 14 februari 2021 12:25 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Ik hoorde op stream 2 de stem zeggen: Nick ipv Michel nu Jill
Deze sowieo, Als de nieuwe nu een groot verschil hadden gemaakt dan had het gekund maar nu niet als we het hier mee moeten doen.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:23 schreef Kinga het volgende:
De nieuwe mensen mogen van mij nog altijd als eerste vertrekken.
Ja. Daarover... Vanochtend gaven die een kus op de mond. Iemand daar beelden van?quote:Op zondag 14 februari 2021 12:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zou Michel en Julie dan logischer vinden.
Ze deed niet mee met de verklaring dat ze niet iets onder leiding van iemand anders wil doen .. blijkbaar heeft ze zich daar overheen gezet, of tactisch ....quote:Op zondag 14 februari 2021 12:31 schreef Jockari het volgende:
Nu ze HM is, doet Zoey plots mee met de fitness-oefeningen ipv in haar bed liggen ?
Dat wil ik ook wel zien.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:31 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja. Daarover... Vanochtend gaven die een kus op de mond. Iemand daar beelden van?
Dat laatste jaquote:Op zondag 14 februari 2021 12:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze deed niet mee met de verklaring dat ze niet iets onder leiding van iemand anders wil doen .. blijkbaar heeft ze zich daar overheen gezet, of tactisch ....
Zal echt niet op de mond geweest zijn. Hij blijft respectvol op gepaste afstand.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:31 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja. Daarover... Vanochtend gaven die een kus op de mond. Iemand daar beelden van?
Julie is wel goed bezig om haar relatie thuis te verbreken onder het mom van "vriendschap"quote:Op zondag 14 februari 2021 12:31 schreef Benny het volgende:
[..]
michel had rond half 5 pennen gehadquote:Op zondag 14 februari 2021 12:34 schreef danilel het volgende:
waarom mag jerrel nu ineens wel pen en papier?
Eerst mochten ze toch geen schrijfmateriaal, ik weet nog dat julie te songtekst schreef met een lippenpotlood
Het is jerrel he, nog even volhouden tot nominaties daarna mag hij weer in rage modequote:Op zondag 14 februari 2021 12:34 schreef danilel het volgende:
Eerst mochten ze toch geen schrijfmateriaal, ik weet nog dat julie te songtekst schreef met een lippenpotlood
aha, dus die moeten gewoon terug, ik vind dat jekkyl toch al veel privileges heeft met het verven van de drinkflessenquote:
Ze mogen kennelijk allemaal een kaart schrijven. Vanmorgen al Nick.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:34 schreef danilel het volgende:
Second breakfastquote:Op zondag 14 februari 2021 12:35 schreef zodeju het volgende:
Thomas alweer aan het ontbijt met een uitsmijter......
dat zouden de vrouwen ook kunnen doen met hun make upquote:Op zondag 14 februari 2021 12:36 schreef danilel het volgende:
[..]
aha, dus die moeten gewoon terug, ik vind dat jekkyl toch al veel privileges heeft met het verven van de drinkflessen
oa tafel samen afruimen na het dinerquote:Op zondag 14 februari 2021 12:37 schreef freaky40 het volgende:
Zijn de regels van Zoey al bekend, zo ja welke regels zijn het?
quote:Op zondag 14 februari 2021 12:37 schreef freaky40 het volgende:
Zijn de regels van Zoey al bekend, zo ja welke regels zijn het?
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:07 schreef Benny het volgende:
Huismeester Zoey heeft haar huisregels voor deze week aangekondigd:
• "Chez Patrick" - Nick en Zoey zijn om de beurt ober in Chez Patrick
• Poets half uurtje - Na het eten maakt iedereen een half uur schoon
• Complimentendouche - In de middelste douchecabine geeft iedereen elkaar elke dag een compliment
Straf:
Een koude douche in de middelste douchecabine mét kleding
Oh dat heb ik gisteren gezien ja, toen Mike dat deed. Waardeloze regel overigens, en de rest ook eigenlijk. Dat restaurant regeltje is wel weer leuk, maar dat was het eigenlijk alleen met Patrick...quote:Op zondag 14 februari 2021 12:37 schreef suzi1 het volgende:
[..]
oa tafel samen afruimen na het diner
complimenten aan een ander geven in douchehokjes. gewoon in kledij
dat worden weer van die gemaakte complimenten.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Oh dat heb ik gisteren gezien ja, toen Mike dat deed. Waardeloze regel overigens, en de rest ook eigenlijk.
Misschien nood aan een rustdagje om z'n motivatie te kunnen blijven volhoudenquote:Op zondag 14 februari 2021 12:38 schreef Gerrie_55 het volgende:
Waarom sport Thomas nu niet was zo goed bezig
Hoop het ookquote:Op zondag 14 februari 2021 12:42 schreef lyo het volgende:
[..]
Misschien nood aan een rustdagje om z'n motivatie te kunnen blijven volhoudenhopelijk
quote:Op zondag 14 februari 2021 12:42 schreef lyo het volgende:
[..]
Misschien nood aan een rustdagje om z'n motivatie te kunnen blijven volhoudenhopelijk
Morgen gaat Thomas weer sporten vertelde hij vanmorgenquote:Op zondag 14 februari 2021 12:38 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ah ok dus hij stopt niet in ieder gevalquote:Op zondag 14 februari 2021 12:43 schreef Toweler het volgende:
[..]
[..]
Morgen gaat Thomas weer sporten vertelde hij vanmorgen
Ik twijfel of het op haar mond was, volgens mij half in haar hals of wang....maar het was een kus.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:31 schreef Benny het volgende:
[..]
oeh de hals is wel iets te hequote:Op zondag 14 februari 2021 12:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik twijfel of het op haar mond was, volgens mij half in haar hals of wang....maar het was een kus.
quote:Op zondag 14 februari 2021 12:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik twijfel of het op haar mond was, volgens mij half in haar hals of wang....maar het was een kus.
Ik had binnen 4 seconden mijn voortanden bij elkaar kunnen rapenquote:Op zondag 14 februari 2021 12:45 schreef Jockari het volgende:
Michel toont hoe eigenlijk echt moet.
[ afbeelding ]
dat had djerkel verzonnen om maar te kunnen stoken in de groep , en vooral tegen michelquote:Op zondag 14 februari 2021 12:48 schreef lyo het volgende:
Hé ik heb wel iets gemist blijkbaar omtrent de crosstrainer. Die zou toch maar voor 24u aanwezig zijn (waarover toen wat ambetantigheid was)? Mogen ze hem dan toch behouden?
Waar heb je het over?quote:Op zondag 14 februari 2021 12:49 schreef odie22 het volgende:
is toch zowie haar eigen stomme schuld , zij zondert zich toch steeds af en gaat bij die kleuterklas liggen
Had de wezel verzonnen. Jill heeft naderhand gezegd dat dat helemaal niet was gezegd en zij daar ook niets over had gezegd...quote:Op zondag 14 februari 2021 12:48 schreef lyo het volgende:
Hé ik heb wel iets gemist blijkbaar omtrent de crosstrainer. Die zou toch maar voor 24u aanwezig zijn (waarover toen wat ambetantigheid was)? Mogen ze hem dan toch behouden?
Het was een knuffel die met een klapzoen eindigde. Zij lag nog op bed en hij stond en moest vooroverbuigen dus een beetje een verdwaalde kus bedoelt op haar wang.quote:
Hij krijgt een aantal keer per week prive bootcamp van Michelquote:Op zondag 14 februari 2021 12:38 schreef Gerrie_55 het volgende:
ah okquote:Op zondag 14 februari 2021 12:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het was een knuffel die met een klapzoen eindigde. Zij lag nog op bed en hij stond en moest vooroverbuigen dus een beetje een verdwaalde kus bedoelt op haar wang.
Schuldgevoel vermoed ik.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:38 schreef Gerrie_55 het volgende:
Last van zn kniequote:Op zondag 14 februari 2021 12:38 schreef Gerrie_55 het volgende:
Hmm, spijtige streek als dat z'n bedoeling was jaquote:Op zondag 14 februari 2021 12:49 schreef odie22 het volgende:
[..]
dat had djerkel verzonnen om maar te kunnen stoken in de groep , en vooral tegen michel
Dat was een leugen van Jerrel.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:48 schreef lyo het volgende:
Michel is mij te bazig ,betweterig en bepalend op een verkeerde manierquote:Op zondag 14 februari 2021 12:54 schreef Jockari het volgende:
Ik vind Michel wel echt één van de sterkste kandidaten in het huis. Fysiek, mentaal, duiveltje-doet-het-al, niet vies van huishoudelijke taken, kan eigenlijk zowat alles.
Het is maar wat je wilt zien denk ikquote:Op zondag 14 februari 2021 12:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Michel is mij te bazig ,betweterig en bepalend op een verkeerde manier
na 50 dagen nieeuwe regel , niet meer fluisteren en niet meer praten over nominatiesquote:Op zondag 14 februari 2021 12:55 schreef puzziepie het volgende:
Jill weer op de fluister toer tegen Tho
Ook goedquote:Op zondag 14 februari 2021 12:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het is maar wat je wilt zien denk ik
Dat is natuurlijk persoonlijke interpretatie, maar met die gast aan mijn zijde durf ik netelige situaties aan.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar niemand zegt ook nee of halt.....het lijkt wel of ze het nodig hebben. Ik denk dat prive het een top gozer is met zijn vrienden e.d.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat zou ik al niet snappen , waarom heb je daar iemand voor nodigquote:Op zondag 14 februari 2021 12:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk persoonlijke interpretatie, maar met die gast aan mijn zijde durf ik netelige situaties aan.
Eens ,maar dat zei ik niet. Ik heb over Michel ,niet wat anderen daar in doenquote:Op zondag 14 februari 2021 12:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar niemand zegt ook nee of halt.....het lijkt wel of ze het nodig hebben. Ik denk dat prive het een top gozer is met zijn vrienden e.d.
Ok.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eens ,maar dat zei ik niet. Ik heb over Michel ,niet wat anderen daar in doen
nee die ligt zielig te zijn op de slaapkamer, en wacht totdat iemand bij hem komtquote:Op zondag 14 februari 2021 12:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt staat nog niet in de douche trouwens
Weer van die dreigementenquote:Op zondag 14 februari 2021 12:59 schreef JimLaFleur het volgende:
Ik denk dat als het Nick tegen Michel is dat ik dan op niemand stem, want dan kijk ik gewoon niet meer. En dat hebben ze helemaal aan zichzelf te danken door de drie nieuwelingen een vrijstelling te geven. En het is mij ook meer dan duidelijk geworden dat BB een favorietje heeft... Jill.
Lekker laten liggenquote:Op zondag 14 februari 2021 13:00 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee die ligt zielig te zijn op de slaapkamer, en wacht totdat iemand bij hem komt
Ze hadden tegen haar gezegd dat ze moest blijven geloven dat ze kan winnen....vertelde ze net in de badkamer.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:59 schreef JimLaFleur het volgende:
Ik denk dat als het Nick tegen Michel is dat ik dan op niemand stem, want dan kijk ik gewoon niet meer. En dat hebben ze helemaal aan zichzelf te danken door de drie nieuwelingen een vrijstelling te geven. En het is mij ook meer dan duidelijk geworden dat BB een favorietje heeft... Jill.
Dat is het spel natuurlijk. En ook tactisch logisch om 2 favorieten tegenover elkaar te zetten. En ik ben nog altijd overtuigd dat BB deze situatie zal vermijden omwille van de kijkcijfers door bv deze week uitzonderlijk het publiek direct te laten stemmen voor wie weg moet zonder voorgaande nominaties. Zal er dan ook gegooid worden met woorden als manipulatie ?quote:Op zondag 14 februari 2021 12:59 schreef JimLaFleur het volgende:
Nou die had echt wel mee kunnen doen met sporten.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill : Ik wil vanaf vandaag afvallen
Thomas : Maar bon, u ziet er al fantastisch uit..
Ja ik kijk al bijna niks meer de afgelopen dagen, omdat ze mijn favoriet Patje keihard hebben genaaid.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Weer van die dreigementen
Doe wat je moet doen , het zegt meer van jou natuurlijk
ze zit strakker in haar vel dan juliequote:Op zondag 14 februari 2021 13:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou die had echt wel mee kunnen doen met sporten.
Is Mike die misselijk isquote:Op zondag 14 februari 2021 13:03 schreef puzziepie het volgende:
Matt in de douche , moeilijk moeilijk ...Thomas is misselijk
Maar heeft hij die rol toegeëigend of opgedrongen gekregen?quote:Op zondag 14 februari 2021 12:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Met je goedkeuren kopieer ik het even naar het streamverslagquote:Op zondag 14 februari 2021 13:03 schreef Joyce-43 het volgende:
Was vannacht wakker en de kamer van jill sliep ook nog niet.
Jill kwam naar de slaapkamer en vroeg aan Matt wat er aan de hand was en of die boos was, volgens hem was er niet aan de hand. hier was het even druk met heen en weer lopen van jill.
Was rondhalf 3 mike kwam naar bed en rook dat zijn kussen naar parfum rook jill had blijkbaar haar luchtje erop gespoten, matt bood hierop gelijk aan om zijn kussen te wisselen met die van mike.
Mike liet dit vervolgens zitten. jill was op dit moment niet op de kamer.
Toen ze terug kwam ging ze naar bed om er vervolgens weer uit te gaan want was koud in de kamer.
Na ik denk 5 min ging Matt er weer achter na hij zei tegen mike en thomas dat die niet kon slapen als niet iedereen op de kamer was dus hij ging even kijken waar ze bleef.
MIke vertelde al aan thomas op dit moment dat die jongen echt verliefd is, thomas antwoorde wat vaag ja zou het of iets in die trant.
Mike zei ja hij bood meteen aan of hij de kussen wilde ruilen en dat die nu weer na haar toe ging. Thomas hoorde het maar wat aan.
Jill en Matt hebben nog wel tijd in de huiskamer gezeten jill met de hoofd op zijn schoot en hij door de haren kroelen of meer zoals je een hond aait
denk post het toch nog maar even
ja ik vind het primaquote:Op zondag 14 februari 2021 13:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Met je goedkeuren kopieer ik het even naar het streamverslag
Als het maar zichtbaar was voor de kijkers, want daar gaat het om, die beslissen uiteindelijk.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:04 schreef Jockari het volgende:
Nick is lang mijn favoriet geweest als vlaming zijnde, maar krijg met de dag meer en meer respect voor Michel. Wie heeft deze nacht, als ieder nog lag te slapen, gezorgd voor de mooie ontbijttafel, zonder dat hij daarvoor de pluimen in zijn gat wil steken ? Gewoon een attente gast, die beter het spel harder gaat spelen, vooraleer hij er uit geflikkerd wordt.
Michel neemt graag de leiding, hij moet immers zijn schaapjes beschermenquote:Op zondag 14 februari 2021 13:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar heeft hij die rol toegeëigend of opgedrongen gekregen?
Ik heb het idee dat hij in deze positie geduwd is omdat alle anderen geen stap naar voren durven zetten maar continue naar achteren doen...
Klopt helemaalquote:Op zondag 14 februari 2021 13:03 schreef Joyce-43 het volgende:
Was vannacht wakker en de kamer van jill sliep ook nog niet.
Jill kwam naar de slaapkamer en vroeg aan Matt wat er aan de hand was en of die boos was, volgens hem was er niet aan de hand. hier was het even druk met heen en weer lopen van jill.
Was rondhalf 3 mike kwam naar bed en rook dat zijn kussen naar parfum rook jill had blijkbaar haar luchtje erop gespoten, matt bood hierop gelijk aan om zijn kussen te wisselen met die van mike.
Mike liet dit vervolgens zitten. jill was op dit moment niet op de kamer.
Toen ze terug kwam ging ze naar bed om er vervolgens weer uit te gaan want was koud in de kamer.
Na ik denk 5 min ging Matt er weer achter na hij zei tegen mike en thomas dat die niet kon slapen als niet iedereen op de kamer was dus hij ging even kijken waar ze bleef.
MIke vertelde al aan thomas op dit moment dat die jongen echt verliefd is, thomas antwoorde wat vaag ja zou het of iets in die trant.
Mike zei ja hij bood meteen aan of hij de kussen wilde ruilen en dat die nu weer na haar toe ging. Thomas hoorde het maar wat aan.
Jill en Matt hebben nog wel tijd in de huiskamer gezeten jill met de hoofd op zijn schoot en hij door de haren kroelen of meer zoals je een hond aait
denk post het toch nog maar even
🤭🤣🤪quote:Op zondag 14 februari 2021 13:10 schreef DKUp het volgende:
Gaan straks twee dikke mannen en een jongetje strijden om Jill....
![]()
![]()
🕵️🎭🕶️quote:Op zondag 14 februari 2021 13:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt probeert weer eens mysterieus te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |