Jij hoeft niet in therapie van mij.quote:Op zondag 14 februari 2021 09:15 schreef mario390 het volgende:
als nach moeder gaat mag in bleiburg
niet meer gezuipen werden
De koffie is niet aan te slepen iddquote:
Ga uit mijn toetsenbord jijquote:
Hoe weet jij dat? Dat kunnen wij niet zien hequote:
Fuck nee, moet nog steeds wakker worden, niet verder inkakken.quote:Op zondag 14 februari 2021 09:18 schreef Tjalala het volgende:
Jaja, er zal vast wel iets zwaarder in de koffie zitten als ik dat zo lees.
Straks ff gaan liggen als mini zijn middag dutje doetquote:Op zondag 14 februari 2021 09:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Fuck nee, moet nog steeds wakker worden, niet verder inkakken.
Goed zo,er is niks mis met jou.quote:Op zondag 14 februari 2021 09:20 schreef mario390 het volgende:
ik gaa niet in therapie om dat
moedder dat will,vor zij is
als ik en vollding heb, dann vangt ze
weer an fantasieren van therapie
Da's bij hem altijd heel onvoorspelbaar.quote:Op zondag 14 februari 2021 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Straks ff gaan liggen als mini zijn middag dutje doet
quote:Op zondag 14 februari 2021 09:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's bij hem altijd heel onvoorspelbaar.
Gisteren was hij ook de hele dag een kleine Jochem Myjer tot mevrouw ToT hem 's avonds naar bed bracht en daar heeft hij ook nog een hele tijd door zitten stuiteren.
Onvoorstelbaar. Er zit geen rem op bij dat mannekequote:Op zondag 14 februari 2021 09:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's bij hem altijd heel onvoorspelbaar.
Gisteren was hij ook de hele dag een kleine Jochem Myjer tot mevrouw ToT hem 's avonds naar bed bracht en daar heeft hij ook nog een hele tijd door zitten stuiteren.
Das liefquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |