Mario en grappig?quote:Op zondag 14 februari 2021 09:05 schreef ToT het volgende:
Oh shit, dat was echt serieus van dat hij niet van z'n moeder mag?
Ik dacht dat het een grapje was.
Had je veel gedronken? Of echt moe moe?quote:Op zondag 14 februari 2021 08:58 schreef ToT het volgende:
Sow, gisteren kwam de man met de hamer echt van het ene moment op het andere.
Zo ontiegelijk moe ineens.
Ben nog steeds niet helemaal de oude, maar het gaat op zich wel weer nu.
Denk wel dat het een grap is, daarom maakte ik die grap terugquote:Op zondag 14 februari 2021 09:05 schreef ToT het volgende:
Oh shit, dat was echt serieus van dat hij niet van z'n moeder mag?
Ik dacht dat het een grapje was.
Geen druppel. Ik drink alleen 's avonds en dit gebeurde vanmiddag al.quote:Op zondag 14 februari 2021 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had je veel gedronken? Of echt moe moe?
Je hoort het van velen ddat men moe is
Moe van het binnen zitten en niets kunnen
Is ook logisch,je hebt afgelopen week geen nacht goed geslapen staat in mijn schriftje.quote:Op zondag 14 februari 2021 09:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen druppel. Ik drink alleen 's avonds en dit gebeurde vanmiddag al.
Ik had hier nog iets gepost, ben ff met Mini-ToT gaan wandelen en bij thuiskomst sloeg het ineens keihard toe.
Wow,dit meen je niet?quote:Op zondag 14 februari 2021 09:09 schreef mario390 het volgende:
zij will toch vanaf 2 jaren dat ik
niet meer drink,ze willt dat ik en therapie
mak
Hmm. Ik ga maar iets voorzichtiger zijn met wat ik hier allemaal post.quote:Op zondag 14 februari 2021 09:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is ook logisch,je hebt afgelopen week geen nacht goed geslapen staat in mijn schriftje.
Klopt helemaal, plus nog een zooi andere dingen. En nu eindelijk een rustig weekend en kan ik de boel loslaten: BAM!quote:Op zondag 14 februari 2021 09:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is ook logisch,je hebt afgelopen week geen nacht goed geslapen staat in mijn schriftje.
Ik hoop dat tegen het einde van BB er weer wat dingen open zijn want anders weet ik echt niet meer wat ik met m'n tijd aan moetquote:Op zondag 14 februari 2021 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zeker. laten we hopen dat het dit jaar toch weer wat beter zal gaan.
Alhoewel ik er ook wel een twijfel
quote:Op zondag 14 februari 2021 09:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hmm. Ik ga maar iets voorzichtiger zijn met wat ik hier allemaal post.
Het is ook niet zo verwonderlijk natuurlijk. Jullie krijgen veel te weinig slaap. Eens zegt het lijf ho stop tot hier en niet verder.quote:Op zondag 14 februari 2021 09:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen druppel. Ik drink alleen 's avonds en dit gebeurde vanmiddag al.
Ik had hier nog iets gepost, ben ff met Mini-ToT gaan wandelen en bij thuiskomst sloeg het ineens keihard toe.
Drink jij zoveel dan?quote:Op zondag 14 februari 2021 09:09 schreef mario390 het volgende:
zij will toch vanaf 2 jaren dat ik
niet meer drink,ze willt dat ik en therapie
mak
Echt niet,alleen als hij gaat stappen.quote:
Ja, ik heb geen idee.quote:Op zondag 14 februari 2021 09:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt niet,alleen als hij gaat stappen.
Hij drinkt thuis bijna nooit.quote:
Met elke stap richting de wc en terug enzo?quote:Op zondag 14 februari 2021 09:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt niet,alleen als hij gaat stappen.
Koelkast.quote:Op zondag 14 februari 2021 09:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Met elke stap richting de wc en terug enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |