quote:
Da fuck hee.quote:
Komt wel weer hoor dat je reizen magquote:Op zondag 14 februari 2021 08:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja bestimmt ,de tijden zijn vorbij
com of nl ?quote:
En dan zit je nog geen 30 jaar later uitgeblust DTS te spelenquote:Op zondag 14 februari 2021 08:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
1993 volgens mij.Dat was zeker een wilde tijd,keihard werken,en nog harder feesten.
Jammer he, het moet wel echt kriebelen nu bij jou. Kriebelen in de zin van weer reizen en elders werkenquote:Op zondag 14 februari 2021 08:48 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja ik werk wel maar niet veel. Laatste echte klus was september vorig jaar.
quote:
Yep,het eist wel zijn tol natuurlijk.quote:Op zondag 14 februari 2021 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan zit je nog geen 30 jaar later uitgeblust DTS te spelen![]()
Daar ben je nooit te oud voorquote:Op zondag 14 februari 2021 08:58 schreef mario390 het volgende:
ik ben te oud vor zuipvakantie
moeddi laat dat niet
Mag je van je mutti niet meer op zuipvakantie?quote:Op zondag 14 februari 2021 08:58 schreef mario390 het volgende:
moeddi laat dat niet
Ja mis het wel. Maar komt vanzelf weer en als dat straks allemaal weer een beetje loopt zal er ook heel veel werk zijn. Onderhoud zal toch een keer gedaan moeten worden.quote:Op zondag 14 februari 2021 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer he, het moet wel echt kriebelen nu bij jou. Kriebelen in de zin van weer reizen en elders werken
Volgens mij ben je een volwassen man toch??quote:Op zondag 14 februari 2021 08:58 schreef mario390 het volgende:
moeddi laat dat niet
Ja dat dus, Als hij nou nog niet volwassen was geweest was het iets andersquote:Op zondag 14 februari 2021 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij ben je een volwassen man toch??
Lekker met een paar vrienden gaan en je moeder thuislaten
Dat zeker. laten we hopen dat het dit jaar toch weer wat beter zal gaan.quote:Op zondag 14 februari 2021 09:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ja mis het wel. Maar komt vanzelf weer en als dat straks allemaal weer een beetje loopt zal er ook heel veel werk zijn. Onderhoud zal toch een keer gedaan moeten worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |