Bedoelde jij daarstraks toevallig oh oh cherso ?quote:
maar niet in tirolquote:Op zondag 14 februari 2021 08:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Bedoelde jij daarstraks toevallig oh oh cherso ?
Het punt is dat die 20e verlooptquote:Op zondag 14 februari 2021 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, maar als je visum nog niet verlopen is dan kan je toch gaan?
Jemig, net op de valreep, Je zou haast denken doe het dan een week later.quote:Op zondag 14 februari 2021 08:26 schreef engine het volgende:
[..]
Het punt is dat die 20e verloopt
Ze zijn er ook mee bezig geweest. Weet eigenlijk ook niet precies waar het mis gaat, wordt door de klant geregeld.
Ben ik geweest,wat een kutvakantie was dat zeg.quote:
Ben ik ook geweest, de eerste en de laatste keer dat ik een busreis heb gedaanquote:Op zondag 14 februari 2021 08:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben ik geweest,wat een kutvakantie was dat zeg.
Slecht geregeld. Eigenlijk gaat het fout omdat het vorig jaar al niet goed geregeld is bij mij. Kwam er toen op het vliegveld daar achter dat ik een toeristenvisum heb.quote:Op zondag 14 februari 2021 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig, net op de valreep, Je zou haast denken doe het dan een week later.
Ingewikkeld gedoe
Hahahaha,dat is helemaal hel.quote:Op zondag 14 februari 2021 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben ik ook geweest, de eerste en de laatste keer dat ik een busreis heb gedaan
Ik heb dat nooit gedaan zo'n busreis. Dat leek me toen al een helquote:Op zondag 14 februari 2021 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben ik ook geweest, de eerste en de laatste keer dat ik een busreis heb gedaan
Lekker dan. Nu moet je weer wachten tot zich weer een klus aandiend.quote:Op zondag 14 februari 2021 08:33 schreef engine het volgende:
[..]
Slecht geregeld. Eigenlijk gaat het fout omdat het vorig jaar al niet goed geregeld is bij mij. Kwam er toen op het vliegveld daar achter dat ik een toeristenvisum heb.
Ik wilde al helemaal niet. Ben geen reis mens. Maar oke kreeg het van de ouders van een vriendje toen.quote:Op zondag 14 februari 2021 08:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hahahaha,dat is helemaal hel.![]()
![]()
![]()
Wij hadden ons vliegtuig gemist,dat koste dus 400 gulden extra.Was een leuk begin al.
Dat is het ook echt,dat je wakker word met de voet met de voet van diegene achter je in je gezicht.quote:Op zondag 14 februari 2021 08:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit gedaan zo'n busreis. Dat leek me toen al een hel
Ja is ook een hel, en aangezien ik lange benen heb ben 1.76 was het echt niets aan ze krap te zitten.quote:Op zondag 14 februari 2021 08:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit gedaan zo'n busreis. Dat leek me toen al een hel
Ja dubbel inderdaad. Het scheelt wel een hoop gedoe.quote:Op zondag 14 februari 2021 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker dan. Nu moet je weer wachten tot zich weer een klus aandiend.
Aan de ene kant jammer aan de andere kant ook weer fijn dat je nu niet gaat lijkt mij
Een beetje dubbel allemaal
Ik was de dag ervoor 24 uur op stap geweest,dus dat ging allemaal niet heel fijn.Van mij hoefde het al niet meer.quote:Op zondag 14 februari 2021 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wilde al helemaal niet. Ben geen reis mens. Maar oke kreeg het van de ouders van een vriendje toen.
36 uur in de bus zitten man o man wat een ramp. Terug weg ging wat sneller 26 uur
Jullie begonnen dus ook niet goed 400 gulden, kassa
Italië wel toch?quote:Op zondag 14 februari 2021 08:39 schreef mario390 het volgende:
ik was nieee in spanie
was ik gern geweest maar..thats life
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |