Krijg steeds kots neigingen bij dergelijke scenes.quote:Op zondag 14 februari 2021 00:58 schreef BB-King het volgende:
Jill weer onzeker over het feit dat ze dom is en dat mensen haar onderschatten.
Thomas weer volop veren in haar kont steken. Puur, eerlijk, oprecht, lief, aardig, medelevend...
Deze teksten spreken ze ongeveer twee keer per dag uit.quote:Op zondag 14 februari 2021 01:02 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Krijg steeds kots neigingen bij dergelijke scenes.
Djill is gewoon een zielig klagend kind, al dagen.quote:Op zondag 14 februari 2021 01:06 schreef Kefke04 het volgende:
er was toch geen drama of spanning vandaag, dus begrijp jill niet echt nu
Nou ik kon het je op een briefje geven......quote:Op zondag 14 februari 2021 01:06 schreef Kefke04 het volgende:
er was toch geen drama of spanning vandaag, dus begrijp jill niet echt nu
Ach, BB laat haar bij een tweede keer ook wel weer terugkomenquote:Op zondag 14 februari 2021 01:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou ik kon het je op een briefje geven......
Die wordt weer ziek zwak of misselijk......
Dan kun je nog 1 week van Nick genieten, en dan ligt die er uit. Hoe minder er in het bondje K3+michel+nick zitten, hoe meer van hen steeds genomineerd zullen zijn.quote:Op zondag 14 februari 2021 00:48 schreef Yolk het volgende:
Michel en Nick op de bank, ik hoop het van harte.(Vertrouw Mike nog steeds niet ergens..)
Dan ga ik wel stemmen op Nick, plezante vent wel. Misschien wel iets minder plezant na donderdag, maar het zij zo. Hij kan het Thomas moeilijk kwalijk nemen, Nick stemde vorige week ook op Thomas.
Ze heeft al een week extra gekregen, en het wordt tijd dat er stemmen op haar gegeven worden. Of ze er nu op staat of niet.quote:Op zondag 14 februari 2021 01:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou ik kon het je op een briefje geven......
Die wordt weer ziek zwak of misselijk......
Ik heb het terug zitten luisteren , en ze heeft het tegen Thomas over iets wat klinkt als iets met AT ...Matt? Net dat ze een naam zegt is het niet te verstaan.quote:Op zondag 14 februari 2021 00:47 schreef Tourniquet het volgende:
Wie hebben Michel gefeliciteerd wat Jill nu pijn doet?
Ik kan dat niet terug vindenquote:Maar over wie ging dat en klopte dat verhaal van Mike überhaupt wel? Thomas zei dat hij het ook had gehoord.
Jill is steeds meer op de drama toer, ze wordt onderschat maar doet er niets aan, zegt er niets van en dan wel janken bij Thomas. Jill gaat 'moeilijke' situaties waarin ze verantwoordelijkheden heeft uit de weg en gedraagt zich als een puber op tienertoerquote:Op zondag 14 februari 2021 00:58 schreef BB-King het volgende:
Jill weer onzeker over het feit dat ze dom is en dat mensen haar onderschatten.
Thomas weer volop veren in haar kont steken. Puur, eerlijk, oprecht, lief, aardig, medelevend...
Gooi nog ff wat olie op het vuurquote:Op zondag 14 februari 2021 01:16 schreef Straatverlichting het volgende:
@:DGK_tegengas
Ik mis je maatje. Stel teringleiers hiero.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |