Ik had maar zuid genomenquote:Op maandag 15 februari 2021 20:09 schreef koffieleuk het volgende:
Voor ook wil stemmen, hier kun je een account aanmaken
Volgens mij staat er dan eerst uit welk deel van het land je komt, maar dat maakt niet zoveel uit
Bloody good choicequote:Op maandag 15 februari 2021 20:15 schreef koffieleuk het volgende:
Je kunt drie keer stemmen. Ik heb gekozen voor Nordlyset, Faith Bloody Faith en Vi Er Norge
Had Smile en Psycho ook nog overwogen.
Heb wel zo'n vermoeden hoe jij hebt gestemdquote:
Met een onderbreking van 20 minuten om 21.00 uur duurt het tot 22.55quote:Op maandag 15 februari 2021 20:14 schreef Sableheart het volgende:
Als ze alle 15 nummers nog volledig willen laten horen, moeten ze zuinig aan doen met het praten.
Ik heb het een aantal fangroepen van andere bands ook geplaatst. Jorn is nu zelf op berichtjes aan het reageren op zijn Facebook.quote:Op maandag 15 februari 2021 20:18 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Heb wel zo'n vermoeden hoe jij hebt gestemd
Ook weer de fanbase gemobiliseerd?
Ah, ok, dan hebben ze veel tijd vol te praten, ja. Ik zou 21.55 verwacht hebben.quote:Op maandag 15 februari 2021 20:18 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Met een onderbreking van 20 minuten om 21.00 uur duurt het tot 22.55
Nordlyset, Faith Bloody Faith en Coming home voor mij.quote:Op maandag 15 februari 2021 20:15 schreef koffieleuk het volgende:
Je kunt drie keer stemmen. Ik heb gekozen voor Nordlyset, Faith Bloody Faith en Vi Er Norge
Had Smile en Psycho ook nog overwogen.
Ik heb hem op mute tussen de nummers door, maar denk het wel ja.quote:Op maandag 15 februari 2021 20:41 schreef Sableheart het volgende:
Ik volgde het even niet helemaal. Waarom horen we nu Molitva? Favoriete nummer van de presentatrice?
Dat begrijp ik ook niet helemaal. Maar je kan Molitva nooit te vaak horenquote:Op maandag 15 februari 2021 20:41 schreef Sableheart het volgende:
Ik volgde het even niet helemaal. Waarom horen we nu Molitva? Favoriete nummer van de presentatrice?
Niet geheel onterechtquote:
Dat zit dan waarschijnlijk meer in de bekendheid van de artiest dan in de kwaliteit van het nummer? Het is voor mij te gemakkelijk vergeten om een toevoeging voor de finale te zijn.quote:
Denk dat ze nu meer dan tijdens de show de votes vooral moeten hebben van hun eigen fanbase en niet de toevallige kijker.quote:Op maandag 15 februari 2021 20:56 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Dat zit dan waarschijnlijk meer in de bekendheid van de artiest dan in de kwaliteit van het nummer? Het is voor mij te gemakkelijk vergeten om een toevoeging voor de finale te zijn.
Da's waar, ja.quote:Op maandag 15 februari 2021 20:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk dat ze nu meer dan tijdens de show de votes vooral moeten hebben van hun eigen fanbase en niet de toevallige kijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |