abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zaterdag 13 februari 2021 @ 19:54:21 #1
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197988214
.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zaterdag 13 februari 2021 @ 19:56:18 #2
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197988260
Maar wat betreft mijn schaatsen @Candaasje ondanks hoge schoen, sta ik nog steeds niet recht er op hoor. Ik moet zelfs enigszins moeite doen om te zorgen dat ik iets rechter kom te staan :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_197988308
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 19:53 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Huh zijn dit hoge noren? Vanwaar de keuze, wil je shorttracken? :+
Nee zijn shorttrackschaatsen, dus kortere ijzers dan noren, maar langer dan ijshockeyschaatsen/kunstschaatsen. En heel hoog geplaatste (harde) schoenen inderdaad.

Ik heb vroegaaaaah, lang geleden aan shorttrackschaatsen gedaan voor een aantal jaar. Tot m'n 16e, toen werd ik geopereerd aan m'n rug en zou ik ná het herstel wegens leeftijd in de trainingsgroep van Jong Oranje komen. Niet vanwege enig talent (dat had ik niet :P ) maar vanwege mijn leeftijd. (Op je 16e werd je 'Senior')

Echt shorttracken ga ik niet meer doen (ik ben al blij als ik een beetje soepel vooruit weet te krabbelen tegenwoordig :+ ) maar ik roep al jaren dat ik weer zulke schaatsen wil. Kon alleen voorgaande jaren niet vinden wat ik zocht. (mijn maat is moeilijk te vinden)
pi_197988346
Ik ben wel jaloers dat jullie allemaal kunnen schaatsen O+

Nu vieren ze hier gewoon carnaval op het ijs.
Of bij mensen thuis....zag net 3 draken in polonaise bij de buren naar binnen gaan :')
pi_197988350
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 19:56 schreef derLudolf het volgende:
Maar wat betreft mijn schaatsen @:Candaasje ondanks hoge schoen, sta ik nog steeds niet recht er op hoor. Ik moet zelfs enigszins moeite doen om te zorgen dat ik iets rechter kom te staan :')
Je bent niet de enige hoor :D Toen ik nog trainde op de langebaan (dat was pre-shorttrack) kregen we er echt veel oefeningen voor, puur gericht op dat goed recht staan. Is nog een hele kunst. Met die 1-2x per 2 jaar een beetje ijs denken mijn enkels ook echt "WTF, wáár denk je dat je mee bezig bent muts?")
pi_197988376
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 19:33 schreef Uhmmpie het volgende: W [..] wat heb je er allemaal mee gedaan?
Tot op heden alleen de kipdijfilet met citroen en tijm en die kwam echt botermals uit het zakje :9 En dan 2 uur op 80 graden :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_197988450
Ik heb een trauma overgehouden van Noren -O-

Ik wilde als tiener Isa graag kunstschaatsen. Maar mijn hele familie had Noren. En ze begrepen niet waarom ik van die stomme kunstschaatsen wilde, want daar kan je niet snel mee en niet goed (STOMME) baantjes trekken. Maar ik wilde achtjes maken en achteruit schaatsen en pirouretjes en een beetje aanklooien, niet snél gaan.

En toen kreeg ik voor mijn verjaardag dure, nieuwe Noren :'( want ik moest ze echt proberen en dan zou een wereld voor me open gaan! Welnee. Twee keer op geschaatst max.

Op een snikhete zomerdag op een rommelmarkt kunstschaatsen gekocht voor 2,50. Enorm veel plezier van gehad O+

Story of my life. Mijn familie heeft nogal de neiging om te kopen wat ze zelf leuk vinden. En als ik zeg dat ik iets niet leuk of lekker vind dan moeten mensen altijd willen bewijzen dat ik het mis heb.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197988500
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 20:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een trauma overgehouden van Noren -O-

Ik wilde als tiener Isa graag kunstschaatsen. Maar mijn hele familie had Noren. En ze begrepen niet waarom ik van die stomme kunstschaatsen wilde, want daar kan je niet snel mee en niet goed (STOMME) baantjes trekken. Maar ik wilde achtjes maken en achteruit schaatsen en pirouretjes en een beetje aanklooien, niet snél gaan.

En toen kreeg ik voor mijn verjaardag dure, nieuwe Noren :'( want ik moest ze echt proberen en dan zou een wereld voor me open gaan! Welnee. Twee keer op geschaatst max.

Op een snikhete zomerdag op een rommelmarkt kunstschaatsen gekocht voor 2,50. Enorm veel plezier van gehad O+

Story of my life. Mijn familie heeft nogal de neiging om te kopen wat ze zelf leuk vinden. En als ik zeg dat ik iets niet leuk of lekker vind dan moeten mensen altijd willen bewijzen dat ik het mis heb.
Oh dat is shit ja.

Ik ben ook altijd welt met noren opgegroeid, maar dat was omdat mijn vader en ik (ooit, vroegâh) nog wel eens tochten maakten. Maar toch breek ik nu weer elke keer bijna m'n nek over die ijzers :') .
pi_197988534
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 20:07 schreef Candaasje het volgende:

Oh dat is shit ja.

Ik ben ook altijd welt met noren opgegroeid, maar dat was omdat mijn vader en ik (ooit, vroegâh) nog wel eens tochten maakten. Maar toch breek ik nu weer elke keer bijna m'n nek over die ijzers :') .
Ik ging eigenlijk alleen naar de plaatselijke ijsbaan en dat zijn dus geen lange tochten oid. Dat was een beetje aanklooien op het ijs met klasgenoten.

Het waren ook nog eens lage Noren. Mijn arme enkels :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197988591
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 20:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ging eigenlijk alleen naar de plaatselijke ijsbaan en dat zijn dus geen lange tochten oid. Dat was een beetje aanklooien op het ijs met klasgenoten.

Het waren ook nog eens lage Noren. Mijn arme enkels :{
Ja dan is er weinig aan inderdaad. Op de kunstijsbaan hier in Utrecht mag je niet eens met noren binnen, maar wel met shorttrackers. Tenminste, dat was ooit zo, geen idee of dat nog zo is. (Buiten trainingen om bedoel ik, shorttracktraining was altijd op de binnenbaan natuurlijk).

Ik heb het na 3 dezelfde rondjes vaak ook wel gehad hoor. Ik heb daarom ook niet zo lang aan langebaan-training gedaan.
  zaterdag 13 februari 2021 @ 20:14:11 #11
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197988625
quote:
11s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 19:35 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik las toch eerst even snel dat je tiet door de mandoline gegaan was }:|
Hrrrrrrrrrrr :X :X :X
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 13 februari 2021 @ 20:15:29 #12
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197988657
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 20:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een trauma overgehouden van Noren -O-

Ik wilde als tiener Isa graag kunstschaatsen. Maar mijn hele familie had Noren. En ze begrepen niet waarom ik van die stomme kunstschaatsen wilde, want daar kan je niet snel mee en niet goed (STOMME) baantjes trekken. Maar ik wilde achtjes maken en achteruit schaatsen en pirouretjes en een beetje aanklooien, niet snél gaan.

En toen kreeg ik voor mijn verjaardag dure, nieuwe Noren :'( want ik moest ze echt proberen en dan zou een wereld voor me open gaan! Welnee. Twee keer op geschaatst max.

Op een snikhete zomerdag op een rommelmarkt kunstschaatsen gekocht voor 2,50. Enorm veel plezier van gehad O+

Story of my life. Mijn familie heeft nogal de neiging om te kopen wat ze zelf leuk vinden. En als ik zeg dat ik iets niet leuk of lekker vind dan moeten mensen altijd willen bewijzen dat ik het mis heb.
Wat een treurnis idd zoiets

Ik dacht schaatsen te hebben, maar blijkbaar niet.
Ah well, blijkbaar ook niet belangrijk genoeg voor me denk ik dan maar 😅
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197989018
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 20:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een trauma overgehouden van Noren -O-

Ik wilde als tiener Isa graag kunstschaatsen. Maar mijn hele familie had Noren. En ze begrepen niet waarom ik van die stomme kunstschaatsen wilde, want daar kan je niet snel mee en niet goed (STOMME) baantjes trekken. Maar ik wilde achtjes maken en achteruit schaatsen en pirouretjes en een beetje aanklooien, niet snél gaan.

En toen kreeg ik voor mijn verjaardag dure, nieuwe Noren :'( want ik moest ze echt proberen en dan zou een wereld voor me open gaan! Welnee. Twee keer op geschaatst max.

Op een snikhete zomerdag op een rommelmarkt kunstschaatsen gekocht voor 2,50. Enorm veel plezier van gehad O+

Story of my life. Mijn familie heeft nogal de neiging om te kopen wat ze zelf leuk vinden. En als ik zeg dat ik iets niet leuk of lekker vind dan moeten mensen altijd willen bewijzen dat ik het mis heb.
Ach wat sneu. Maar wel fijn dat je zoveel plezier van die kunstschaatsen hebt gehad.
Volgens mij heb ik ooit noren mogen/moeten proberen van mijn broertje. Bont en blauw thuisgekomen kreeg ik kunstschaatsen. Wilde later nog wel noren, want dan kon ik met Ronnie meeschaatsen...maar ja toen kwam Jacqueline langs (op noren) -O-
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 13 februari 2021 @ 20:46:59 #14
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_197989382
Ik kreeg voor mn puber verjaardag kunstschaatsen.. maar van die leren .. ik wilde nog liever ijshockey schaatsen "want die had iedereen".. of eigenlijk een barbie en niet iets "nuttigs".. maar vooruit. Ik geloof dat ik de schaatsen nog ergens heb wel
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_197989481
Jaaaren geleden tweedehands kunstschaatsen gekregen. En daar schaats ik nu nog op.
Nog nooit op Noren geschaatst.

Een paar jaar geleden liet ik ze slijpen en de man was aangenaam verrast door de kwaliteit van het ijzer. Ik denk dat mijn schaatsen intussen 40 jaar oud zijn. Maar ja, met onze winters slijt het niet hard natuurlijk.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197989505
Al zou ik nu niet ver hoeven gaan om te schaatsen. De straten in mijn wijk zijn letterlijk ijsbanen :X
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197989541
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 20:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
Al zou ik nu niet ver hoeven gaan om te schaatsen. De straten in mijn wijk zijn letterlijk ijsbanen :X
Mijn zus is ooit eens naar de stad geschaatst toen er veel ijzel lag, ruim 4 km over de normale weg :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_197990335
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 20:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
Al zou ik nu niet ver hoeven gaan om te schaatsen. De straten in mijn wijk zijn letterlijk ijsbanen :X
Neerslag daar?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197991418
Mn biscuitdeelplakken zijn een beetje te stevig geworden.
Consistentie van een neopreen pak...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197991472
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 22:16 schreef fietsie het volgende:
Mn biscuitdeelplakken zijn een beetje te stevig geworden.
Consistentie van een neopreen pak...
Flink kauwen dus
We have far more in common than that which devides us..
pi_197991489
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 22:19 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Flink kauwen dus
:'(
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197991524
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ging het denk ik mis; ik moest meer kloppen dan spatelen om dit egaal te krijgen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197991599
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 19:20 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Die mandoline ook. Ook als een tiet door mijn nagel en stukje pink :X
De duutse blij dat het je pink was
Har har
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zaterdag 13 februari 2021 @ 22:31:21 #24
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_197991728
3 uur bezig met het valentijnsdiner O+
6 gangen + kaasplankje + bonbons O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_197991804
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 21:29 schreef fietsie het volgende:

[..]

Neerslag daar?
Sneeuw-dicht rijden-bevriezen-beetje smelten-overheen rijden-bevriezen-overheen rijden-nog meer bevries-nog meer overheen rijd ... and repeat.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_197991860
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 22:21 schreef fietsie het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ging het denk ik mis; ik moest meer kloppen dan spatelen om dit egaal te krijgen
-O- Te kleine eieren?
We have far more in common than that which devides us..
pi_197991885
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 22:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

-O- Te kleine eieren?
L-maatje uit de supermarkt. Volgende keer neem ik denk ik bakmeel
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197991888
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 22:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Sneeuw-dicht rijden-bevriezen-beetje smelten-overheen rijden-bevriezen-overheen rijden-nog meer bevries-nog meer overheen rijd ... and repeat.
Herkenbaar ja, ik ging vandaag ook bijna een paar keer onderuit op de stoep.

Nu Sense8 kijken. Warme choco. Dekentje. Vriend bij me. Konijntjes ik de buurt op hun kleedje.

O+
pi_197991928
Ik ging wel verder..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 13 februari 2021 @ 22:45:35 #30
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_197991995
Zo..

|:) x 1000

O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_197992006
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 22:42 schreef fietsie het volgende:
Ik ging wel verder..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
:9~
We have far more in common than that which devides us..
pi_197992103
Morgen afwerken en dan door anderen laten opeten; even stukkie bezorgen en klaar.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197992505
Iemand? Ik ben weer dat hot chocolate-recept van @minilot kwijt :@
Spoilers!
pi_197992656
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 23:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Iemand? Ik ben weer dat hot chocolate-recept van @:minilot kwijt :@
Deze?
https://www.theguardian.c(...)erfect-hot-chocolate
We have far more in common than that which devides us..
pi_197992662
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 23:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Iemand? Ik ben weer dat hot chocolate-recept van @:minilot kwijt :@
https://www.theguardian.c(...)erfect-hot-chocolate :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_197992708
Samenvatting dag: 'wiiieeeeeeeeh!'
^O^
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor volgende winter toch maar weer eens schaatsen regelen, mijn dartele kunstschaatsen zijn zoekgeraakt bij een vorige verhuizing.
Let me see you stripped down to the bone
pi_197992784
quote:
Zo lief dat je klaarzit en de SC monitort voor t geval iemand een van jouw recepten zoekt :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197992810
En och @ het kleine kunstschaatsdrama van de jonge @Isabeau O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_197992826
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 23:31 schreef fietsie het volgende:

[..]

Zo lief dat je klaarzit en de SC monitort voor t geval iemand een van jouw recepten zoekt :)
Tuurlijk!
Let me see you stripped down to the bone
pi_197992896
J. bleek nog noren op zolder te hebben!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaloers }:|
Ik kan er geen drol van hoor, dat schaatsen, maar ik vind het wél leuk!
Let me see you stripped down to the bone
pi_197992915
@Candaasje Oeh, Sense8! Heb je de orgie-aflevering al gehad?! :D Die hebben we vaaaaaak teruggespoeld op de bank :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_197992955
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 23:36 schreef minilot het volgende:
J. bleek nog noren op zolder te hebben! https://mobile.twitter.co(...)492330782721/photo/2
Jaloers }:|
Ik kan er geen drol van hoor, dat schaatsen, maar ik vind het wél leuk!
Ja, dat heb ik dus ook. Kan het helemaal niet, maar heb wel veel lol *O*
Alleen nu maar even niet. Geen idee wat er gebeurt als ik nu zou vallen :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197992976
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 23:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik dus ook. Kan het helemaal niet, maar heb wel veel lol *O*
Alleen nu maar even niet. Geen idee wat er gebeurt als ik nu zou vallen :')
Oef, nee! Beter even niet. Volgend jaar klungelschaatsmeet? O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_197992989
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 23:40 schreef minilot het volgende:

Oef, nee! Beter even niet. Volgend jaar klungelschaatsmeet? O+
Moet er wel weer ijs liggen. Of we moeten naar een ijsbaan O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197993005
Ik heb 2 uur zitten aanklungelen met iets moeilijks in WoW :') Net zolang als Jross' film duurde _O-
Maar het is gelukt *O* Mission accomplished.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197993019
De natuur gunt ons postpandemie vast wel een knettergoeie winter! :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_197993027
Er was in de weermodellen eerder ook een loeikoude maart in 't vooruitzicht, maar dat lijkt nu toch echt pleite.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197993041
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 23:43 schreef minilot het volgende:
De natuur gunt ons postpandemie vast wel een knettergoeie winter! :+
Eerst maar even een geweldige zomer hoor O+ En dan een knettergoeie winter *O* Boswandelingen in de sneeuw O+ (ik zie nu alleen maar Het Park)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197993064
Hey fietsie, wat ben je eigenlijk aan het maken? En ben je nu die goddelijk lijkende chocoladedinges op de sterofoam (sp?) bodem aan het doen? :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197993092
Met een y, Isa :) Maar gewoon piepschuim zeggen is ook een optie, want da's een veel leuker woord *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_197993118
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 23:47 schreef minilot het volgende:
Met een y, Isa :) Maar gewoon piepschuim zeggen is ook een optie, want da's een veel leuker woord *O*
Oh, is dat gewoon piepschuim :') Ja, piepschuim is absoluut een leuker woord :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197993159
Slapen nu, dag lui! Chocomeldrinkze O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_197993187
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 23:50 schreef minilot het volgende:
Slapen nu, dag lui! Chocomeldrinkze O+
Jij ook! En bedankt, weer :*
Spoilers!
pi_197993223
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 23:45 schreef Isabeau het volgende:
Hey fietsie, wat ben je eigenlijk aan het maken? En ben je nu die goddelijk lijkende chocoladedinges op de sterofoam (sp?) bodem aan het doen? :o
Het idee was dus om een mokka boomstam te maken.

Het wordt nu een vanille-mokka neopreenrol :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197993252
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 23:55 schreef fietsie het volgende:

Het idee was dus om een mokka boomstam te maken.

Het wordt nu een vanille-mokka neopreenrol :P
Maar....heb je de piepschuimlaag wel geproefd? Wie ga je dat voorschotelen? :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197993270
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 23:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar....heb je de piepschuimlaag wel geproefd? Wie ga je dat voorschotelen? :o
Ja het smaakt qua smaak echt lekker. Alleen het is.... stevig. Zegmaar net als pap waar je teveel Brinta in hebt gegooid.

Ik heb t gemaakt met verse vanille erin, en dat proef je heel duidelijk

Alleen eh, het is stevig. Morgen bij de ijsbaan met een mok chocomelk werken schoonzusje en vriendin het vast wel weg :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 13 februari 2021 @ 23:58:51 #57
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197993276
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 23:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar....heb je de piepschuimlaag wel geproefd? Wie ga je dat voorschotelen? :o
Piepschuim is aanzienlijk anders dan neopreen :+

Beide lijkt me erg onplezant trouwens :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 14 februari 2021 @ 00:00:53 #58
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197993304
Dit is trouwens een briljante omschrijving :')
Punten weer voor de AH tekstschrijver

quote:
De Ziegler kaaswafels worden gemaakt volgens authentiek recept van de familie Ziegler in Hongarije. Kaaswafels zijn een lekker tussendoortje of als snack te eten.
Wat is precies het verschil tussen een tussendoortje en een snack??? :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 14 februari 2021 @ 00:02:33 #59
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197993328
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 23:58 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ja het smaakt qua smaak echt lekker. Alleen het is.... stevig. Zegmaar net als pap waar je teveel Brinta in hebt gegooid.

Ik heb t gemaakt met verse vanille erin, en dat proef je heel duidelijk

Alleen eh, het is stevig. Morgen bij de ijsbaan met een mok chocomelk werken schoonzusje en vriendin het vast wel weg :P
Plakken volledig omhullen met pure chocolade, merk je er niks meer van. Behalve nog meer calorieën maar och
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 14 februari 2021 @ 00:03:33 #60
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197993341
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 00:02 schreef Molo het volgende:

[..]

Plakken volledig omhullen met pure chocolade, merk je er niks meer van. Behalve nog meer calorieën maar och
Ik wilde m helemaal onder de mokka-botercreme spuiten :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197993359
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 00:00 schreef Molo het volgende:

Wat is precies het verschil tussen een tussendoortje en een snack??? :')
Ik heb geen idee :') Een snack is in mijn beleving een tussendoortje. Ik neem geen snack als maaltijd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 14 februari 2021 @ 00:04:45 #62
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197993366
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 00:03 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik wilde m helemaal onder de mokka-botercreme spuiten :P
En hoe moet je dat dan eten bij/op een ijsbaan? :o
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197993370
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 23:58 schreef Molo het volgende:

Piepschuim is aanzienlijk anders dan neopreen :+

Beide lijkt me erg onplezant trouwens :+
Ik heb serieus geen idee wat neopreen is. Ik ken het woord. En daar is alles mee gezegd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_197993386
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 00:04 schreef Molo het volgende:

En hoe moet je dat dan eten bij/op een ijsbaan? :o
Je moet toch elke 10 min je handen wassen tegen corona. Dus ehm tsja.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 14 februari 2021 @ 00:05:54 #65
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197993391
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 00:04 schreef Molo het volgende:

[..]

En hoe moet je dat dan eten bij/op een ijsbaan? :o
Vanaf de ijsbaan 2 bochtjes naar rechts, 20 meter vooruit, bochtje naar links, 50 meter vooruit, en dan sta je achter mn achtertuin. En daar krijg je het dan op een schoteltje :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 14 februari 2021 @ 00:06:30 #66
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197993399
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 00:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb geen idee :') Een snack is in mijn beleving een tussendoortje. Ik neem geen snack als maaltijd.
De AH omschreef hun kipfilet een keer als 'mals en neutraal van smaak'.
Oftewel, structuurloos en smakeloos.

Sindsdien kan ik niet anders dan hun vrijwel altijd twee kenmerken betreffende kutteksten extra bekijken en vrij vaak gnorken.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 14 februari 2021 @ 00:07:17 #67
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197993412
Ik deed laatst bsdm dingen met een stalen vleeshamer op kipfilet; -dat- leverde wel een heel lekker stukje kip op.
Echt alle structuur eruit gewhackt, en toen knapperig gebakken
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 14 februari 2021 @ 00:08:26 #68
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197993438
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 00:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb serieus geen idee wat neopreen is. Ik ken het woord. En daar is alles mee gezegd.
Dat spul waar duikpakken van gemaakt zijn, of specifieke braces voor handletsels maar die zul jij in de staat/stadium waarin jij je patiënten ziet niet vaak aantreffen denk ik
Dat komt dan pas veel later
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_197993465
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 00:08 schreef Molo het volgende:

Dat spul waar duikpakken van gemaakt zijn, of specifieke braces voor handletsels maar die zul jij in de staat/stadium waarin jij je patiënten ziet niet vaak aantreffen denk ik
Dat komt dan pas veel later
Ooh, maar dat spul ken ik wel :Y Beiden.

Bedtijd. Ik had 3 uur geleden al naar bed gewild :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 14 februari 2021 @ 00:11:12 #70
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197993480
Truste
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 14 februari 2021 @ 00:11:21 #71
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197993481
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 00:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ooh, maar dat spul ken ik wel :Y Beiden.

Bedtijd. Ik had 3 uur geleden al naar bed gewild :')
Kijk, dat is goed te horen :D

Hier ook snurktijd, serie (Dix Pour Cent) was te leuk dus even langer gekeken dan verstandig was maar fuck dat
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 14 februari 2021 @ 00:11:53 #72
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197993491
Jullie zaten vast gewoon stiekum je inbox te monitoren op te ontvangen valentijnsberichtjes.
En dan nu ineens snel moe en naar bed :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197993514
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 00:11 schreef fietsie het volgende:
Jullie zaten vast gewoon stiekum je inbox te monitoren op te ontvangen valentijnsberichtjes.
En dan nu ineens snel moe en naar bed :P
Het is toch wel meer dan 10 jaar geleden dat ik een Valentijnsberichtje kreeg -O- Dus dat lag niet in de lijn der verwachting :P
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 14 februari 2021 @ 00:16:39 #74
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_197993540
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 00:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het is toch wel meer dan 10 jaar geleden dat ik een Valentijnsberichtje kreeg -O- Dus dat lag niet in de lijn der verwachting :P
Nah, echt? Wow.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_197993565
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 23:37 schreef minilot het volgende:
@:Candaasje Oeh, Sense8! Heb je de orgie-aflevering al gehad?! :D Die hebben we vaaaaaak teruggespoeld op de bank :+
Ik vermoed dat dit zoiets als een orgasme, dat je weet wanneer je het gezien hebt?

Nog niet dus :+
pi_197993590
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 00:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het is toch wel meer dan 10 jaar geleden dat ik een Valentijnsberichtje kreeg -O- Dus dat lag niet in de lijn der verwachting :P
Dit ;(

(Ik zit nu heel hard na te denken of ik er toch nu niet eentje vergeet :') )
pi_197993634
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 23:36 schreef minilot het volgende:
J. bleek nog noren op zolder te hebben!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaloers }:|
Ik kan er geen drol van hoor, dat schaatsen, maar ik vind het wél leuk!
Ik zie er zeg maar bepaald minder stylisch uit hoor, op de schaats met skibroek en thermo ondergoed ( :') ja ok, ik snap waarom ik geen kaarten voor Valentijn krijg...)

Nice!
pi_197994844
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 22:31 schreef Barreltje het volgende:
3 uur bezig met het valentijnsdiner O+
6 gangen + kaasplankje + bonbons O+
_O_
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_197994918
Hier een heel romantisch valentijnskadootje
Waar ik dan weer wel heel erg blij mee ben :)

Sealskin all weather sokken.

Warm en waterdicht O+
pi_197995023
Moggeh, hartjes van me! Eens zien of ik wat kan fabriceren voordat J. uit bed komt *;

Let me see you stripped down to the bone
pi_197995033
Is waterdicht dan ook niet heel zweterig, Ummmph?
Let me see you stripped down to the bone
pi_197995114
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 08:05 schreef minilot het volgende:
Is waterdicht dan ook niet heel zweterig, Ummmph?
Ik heb ze inmiddels al heel de ochtend aan... en heb vooral heerlijk warme voeten.
(Die ik gister in ski sokken niet had. Omdat de verwarming van de benedenbuur stuk is.. voelt mijn vloer echt heel koud.. vandaar de extra warme sokken :) )

Ben benieuwd hie dat al wandelende is.. maar daarvoor moet ik natuurlijk even naar buiten nog :)

Lief kocht ze ook voor zichzelf en testte al even met een bak water... je voeten blijven echt droog.. de sokken zelf niet helemaal.

Wel zelfde materiaal als de sealskin handschoenen... voelt dus als je ze aantrekt een beetje gek.
Maar die handschoenen zijn ook niet echt zweterig... die is hij namelijk ook regelmatig aan mij kwijt O+
pi_197995174
Ik krijg al zolang ik me kan herinneren met valentijnsdag kaartjes van mijn ouders. Ik weet nooit goed of dat ' O+ ' of ' :') ' is :+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_197995180
Joe :W

Ik heb gistermiddag ook de choco van mini gemaakt c_/ was heerlijk!
pi_197995184
Ik vind dat wel schattig Clubsoda O+
pi_197995196
Wakker.

Honger.

Wij gaan normaal een weekendje weg rond Valentijn of uiteten. Dit jaar thuis uiteten. Close enough.
pi_197995203
Hier ook thuis uit eten, we doen 't valentijnmenu van Look met nog wat aanvullingen. Zin in :9
pi_197995211
Ik maak bibimbap, want daar is de chick dol op een ik vind het vaak teveel moeite O-)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zondag 14 februari 2021 @ 08:42:18 #89
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_197995245
Ik heb vanavond restjes van gisteren
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 14 februari 2021 @ 08:44:13 #90
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_197995260
Wij hadden dus gister valentijnsdiner van 6&24 hier in de stad.. was goed..vandaag lichte kater..

Voor lunch hebben we chocolade fondue van ron blaauw O+

Tussendoor nog even een sneltest en vanaf vanavond 5 dagen in thuis quarentaine in mn nieuwe thuisland w/ :|W
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_197995302
Zonder kinderen zou ik heus heel romantisch willen Valentijnen. Nu denk ik dat ik het hou bij stilletjes opstaan, zodat zij kan blijven liggen.

Niks romantisch maar wel lekkah.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_197995306
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 08:44 schreef Barreltje het volgende:
Wij hadden dus gister valentijnsdiner van 6&24 hier in de stad.. was goed..vandaag lichte kater..

Voor lunch hebben we chocolade fondue van ron blaauw O+

Tussendoor nog even een sneltest en vanaf vanavond 5 dagen in thuis quarentaine in mn nieuwe thuisland w/ :|W
En daarna vlieg je weer terug naar NL? :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_197995333
Oh ja, Valentijn. Euh. Ik kan een rabarber crumble maken voor hem. Als ik daar zin in heb. Of warme chocomelk.
Spoilers!
pi_197995341


Hoppa! Nog even rumglazuur fixen :9
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator zondag 14 februari 2021 @ 08:59:28 #95
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_197995379
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2021 23:44 schreef fietsie het volgende:
Er was in de weermodellen eerder ook een loeikoude maart in 't vooruitzicht, maar dat lijkt nu toch echt pleite.
Ik vind dit dus echt niet koud aanvoelen, dat herfstweer wat we eerder deze winter hadden is veel onaangenamer vind ik.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_197995441
Vanavond eens kijken wat er nog open is qua Thuisbezorgd.
Nu eerst weer een dagje bier bezorgen, nog geen idee hoe laat we thuis gaan zijn.
pi_197995482
Veel plezier met je roadtrip, @Sarabi! *O*

Ik maak vanavond vegaburgers, daartoe nu beginnen aan: https://www.seriouseats.c(...)ich-buns-recipe.html :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_197995490
quote:
0s.gif Op zondag 14 februari 2021 09:12 schreef minilot het volgende:
Veel plezier met je roadtrip, @:Sarabi! *O*

Thanks, komt vast goed :)
Wel weer een nieuwe Fok!ker ontmoeten :o
pi_197995497
Ik ga vandaag nog een keer de vega butter chicken van gisteren maken. Was kei lekker en perfect om in de vriezer te hebben liggen.
pi_197995513
Wat gaat daarin als kipvervanger, Myra? :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_197995554
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2021 08:48 schreef Vanyel het volgende:
Zonder kinderen zou ik heus heel romantisch willen Valentijnen. Nu denk ik dat ik het hou bij stilletjes opstaan, zodat zij kan blijven liggen.

Niks romantisch maar wel lekkah.
Aww :) Dat doe ik echter elke zaterdag en zondag al, dus ik moest mijn game wel uppen met rumkoekjes :7
Let me see you stripped down to the bone
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')