Woensdag ben ik ontboden voor een gesprek.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hou ons zeker op de hoogte maat
Alsof ik er een magneetje voor heb.Je wilt niet weten hoe frustrerend dat is.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:18 schreef Chia het volgende:
[..]
Vind dat je wel erg makkelijk de bal bij anderen legt als je telkens in dit soort situaties beland.
Daarom, kijk eens naar jezelf en verander je eigen strategie eens.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:22 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Alsof ik er een magneetje voor heb.Je wilt niet weten hoe frustrerend dat is.
De boel niet op het spits drijven door bewust te stangen zou al kunnen helpen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:50 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik niet. Zij met mij, omdat het dictatortjes zijn in mijn optiek. En die stang ik, dus zoek ik het wel een beetje op, maar ik laat me de les niet lezen.
Dat excuus gebruiken oplichters en andere types die verantwoordelijkheid weigeren te nemen voor hun eigen daden en gedrag ook altijd.quote:
Wat ben je streng zo op de maandagquote:Op maandag 15 februari 2021 13:27 schreef Chia het volgende:
[..]
Daarom, kijk eens naar jezelf en verander je eigen strategie eens.
[..]
De boel niet op het spits drijven door bewust te stangen zou al kunnen helpen bijvoorbeeld.
[..]
Dat excuus gebruiken oplichters en andere types die verantwoordelijkheid weigeren te nemen voor hun eigen daden en gedrag ook altijd.
Daar heb ik nou ook altijd last van.quote:
Oh vond het juist mild van mezelf.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat ben je streng zo op de maandag
quote:Op maandag 15 februari 2021 13:20 schreef Fok-it het volgende:
Die poste ook filmpjes op youtube waarin ze haar computer de trap af liet kenkeren
Nee joh. Is allang verwijderd waarschijnlijk. Maar dat was echt heel raar ja. Vond ze waarschijnlijk leuk ofzo.quote:
Walgelijk om zo'n mooi stukje technologie op die manier te mishandelenquote:Op maandag 15 februari 2021 13:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh. Is allang verwijderd waarschijnlijk. Maar dat was echt heel raar ja. Vond ze waarschijnlijk leuk ofzo.
ze postte altijd van die aparte foto's in USquote:Op maandag 15 februari 2021 13:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh. Is allang verwijderd waarschijnlijk. Maar dat was echt heel raar ja. Vond ze waarschijnlijk leuk ofzo.
Ja ze had ook een relatie met die andere transgender FOK!-ster toch Adorabella ofzo. Ook zo'n freakshow was datquote:Op maandag 15 februari 2021 13:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ze postte altijd van die aparte foto's in US
maar kan niet meer terugvinden
haha watquote:Op maandag 15 februari 2021 13:20 schreef Fok-it het volgende:
Die poste ook filmpjes op youtube waarin ze haar computer de trap af liet kenkeren
Klopt. Met Aberella had ze iets.quote:Op maandag 15 februari 2021 13:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ze had ook een relatie met die andere transgender FOK!-ster toch Adorabella ofzo. Ook zo'n freakshow was dat
Het houdt niet op, niet vanzelfquote:Op maandag 15 februari 2021 13:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Walgelijk om zo'n mooi stukje technologie op die manier te mishandelen
Met dat streepje lijkt het net of je een ster van FOK! bedoeltquote:Op maandag 15 februari 2021 13:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ze had ook een relatie met die andere transgender FOK!-ster toch Adorabella ofzo. Ook zo'n freakshow was dat
het houdt niet op..quote:
Wil jij graag een FOK!-ster zijn?quote:Op maandag 15 februari 2021 14:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Met dat streepje lijkt het net of je een ster van FOK! bedoelt
Ben ik dat niet al dan?quote:
We zouden dit kunnen testenquote:
Dit is geen objectieve locatie om dat te testen maar ik verheug me op de uitslagquote:Op maandag 15 februari 2021 14:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We zouden dit kunnen testen
[poll=1693]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |