als ie zich focust op ballen veroveren en gaten dichtlopen wel ja.. nu moet ie ook nog eens de rotzooi van rosario opruimen en het spel gaan makenquote:
nee, ze kunnen er allebei niet zoveel van, hij is misschien een net iets betere breker en Rosario wat beter qua opbouw maar dat hiervoor Hendrix weg moest is gewoon lachwekkendquote:Op woensdag 17 februari 2021 17:05 schreef PSVCL het volgende:
[..]
als ie zich focust op ballen veroveren en gaten dichtlopen wel ja.. nu moet ie ook nog eens de rotzooi van rosario opruimen en het spel gaan maken
Ja top, ihattaren hopeloos uit vorm, van Ginkel die 2 jaar amper gespeeld heeft en Sangare die niks met een bal kan.quote:
Wie moet er dan in de plaats?quote:Op woensdag 17 februari 2021 16:55 schreef PSVCL het volgende:
[..]
De oplossing is Rosario laten banken
Ihattaren uit vorm??quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja top, ihattaren hopeloos uit vorm, van Ginkel die 2 jaar amper gespeeld heeft en Sangare die niks met een bal kan.
Dan word je zeker 4de.
Dumfries moet na zn carrière de acteerwereld in.quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wie moet er dan in de plaats?
PSV mist momenteel een type Hendrix. Die schopte tenminste nog eens een tegenstander onder het gras als het moest. Dat mis ik echt momenteel. Een strijder. Dumpfries heeft het een beetje maar is soms teveel een act.
De meeste zijn "broeliebroelie het lukt niet nu heb ik geen zin meer om te voetballen"
Ja al is rond ook een vorm natuurlijk.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:03 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ihattaren uit vorm??Van Ginkel is bijna fit..
Dat middenveld gaat sowieso niet gebeuren aangezien Schmidt vasthoud aan Rosario en een blok van 2
Haha lekker deze maat! Waar is @7Eleven ?quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja al is rond ook een vorm natuurlijk.
Ibi had ook een paar jaar niet gespeeld was ook een grootse comeback he
Die was even in het Feyenoordtopic.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Haha lekker deze maat! Waar is @:7Eleven ?
Ik heb nog nooit een PSV supporter horen zeggen dat de terugkeer van Afellay iets groots was.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja al is rond ook een vorm natuurlijk.
Ibi had ook een paar jaar niet gespeeld was ook een grootse comeback he
Nooit gezegdquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een PSV supporter horen zeggen dat de terugkeer van Afellay iets groots was.
Maar van PSVCL geloof ik het meteen als hij dat gezegd zou hebben.
Viel best mee blijkbaar, gematigde PSVCLquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, maar je had vast een stijfje toen je hoorde dat hij terug kwam.
quote:Op dinsdag 18 juni 2019 13:39 schreef PSVCL het volgende:
Ibi voor een jaartje getekend,wat een paniek![]()
Bruikbare speler en kan Ihattaren wat begeleiden
Jij zit hier echt elke godganse dag ouwe sneupijpquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Haha lekker deze maat! Waar is @:7Eleven ?
Succes vanavondquote:Op donderdag 18 februari 2021 07:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Matchday!
Dat wordt weer genieten vanavond
Oei. User @BehoorlijkKritisch wordt hier met de feiten om de oren geslagen.quote:Op woensdag 17 februari 2021 23:16 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Viel best mee blijkbaar, gematigde PSVCL
[..]
Nou zeg wat een pessimistische opvattingen. Ihattaren ben ik met je eens en van Ginkel is ook afwachten, maar Sangaré die moet nu gewoon én als stofzuiger fungeren én als een Pirlo 2.0 het spel gaan maken. Als hij dat allebei kon dan speelde hij nu bij Real Madrid hé. Uiteindelijk zou het goed zijn als Rosario gaat wieberen (a lá Hendrix) en dat er gewoon een spelverdeler naast komt te staan. Dan zet je Sangaré in zijn kracht en voeg je ook meer voetbal toe aan je middenveld.quote:Op woensdag 17 februari 2021 17:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja top, ihattaren hopeloos uit vorm, van Ginkel die 2 jaar amper gespeeld heeft en Sangare die niks met een bal kan.
Dan word je zeker 4de.
Prima hoor, hoe verder @LitmanenAFCA er langs zit hoe liever ik het heb.quote:Op donderdag 18 februari 2021 08:22 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Oei. User @:BehoorlijkKritisch wordt hier met de feiten om de oren geslagen.
Spelers die te lang niet hebben gespeeld terughalen/ophalen is weinig zinvol zoals Afellay maar nu ook weer Van Ginkel en ook Götze laten zien al vind ik die laatste uiteraard wel de gok waard.quote:Op donderdag 18 februari 2021 08:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Prima hoor, hoe verder @:LitmanenAFCA er langs zit hoe liever ik het heb.
Al denk ik nog steeds dat PSVCL een stijfje had toen Afellay terugkwam. Een heel kleintje, maar dat is genetisch bepaald dus daar kan hij niks aan doen.
Ik wil alvast een soort van sorry zeggen voor mijn lage verwachtingen op een goed resultaat vanavond.quote:Op donderdag 18 februari 2021 07:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Matchday!
Dat wordt weer genieten vanavond
Volgens mij is van Ginkel meer een soort goodwill, daarvan wist men dat hij hooguit eind seizoen weer een keer in actie zou kunnen komen. Ze gokken er denk ik op dat hij voor komende seizoenen naar PSV komt en dan zou dat ook best eens een prima gok kunnen blijken.quote:Op donderdag 18 februari 2021 09:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Spelers die te lang niet hebben gespeeld terughalen/ophalen is weinig zinvol zoals Afellay maar nu ook weer Van Ginkel en ook Götze laten zien al vind ik die laatste uiteraard wel de gok waard.
Ik begrijp de achterliggende gedachte wel en een fitte Van Ginkel met een fitte Götze zou PSV echt een stuk beter maken maar nu werkt het eerder averechts omdat ze nauwelijks wat bijdragen.quote:Op donderdag 18 februari 2021 11:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Volgens mij is van Ginkel meer een soort goodwill, daarvan wist men dat hij hooguit eind seizoen weer een keer in actie zou kunnen komen. Ze gokken er denk ik op dat hij voor komende seizoenen naar PSV komt en dan zou dat ook best eens een prima gok kunnen blijken.
Goede voetballer, maar van glas en op het hoogste niveau mede daardoor kansloos. Eigenlijk net al Afellay, alleen is die veel te lang blijven forceren.
Klopt. Dit zijn dus van die gokjes/slimmigheidjes die je moet uitproberen als je veel minder geld hebt dan je concurrent.quote:Op donderdag 18 februari 2021 12:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik begrijp de achterliggende gedachte wel en een fitte Van Ginkel met een fitte Götze zou PSV echt een stuk beter maken maar nu werkt het eerder averechts omdat ze nauwelijks wat bijdragen.
Negatieveling. Noemt zich dan een supporter, bahbah.quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:07 schreef PSVCL het volgende:
Voor het eerst 0 vertrouwen in, had ik bij de loting al eerlijk gezegd. Nare tegenstander dat Olympiakos
2-1 voor de Grieken
quote:Op donderdag 18 februari 2021 15:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Negatieveling. Noemt zich dan een supporter, bahbah.
Dikke overwinning natuurlijk.Zahavi gaat mondjes snoeren en Mvogo gaat laten zien de beste zwarte keeper in de Eredivisie te zijn.quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2021 17:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dikke overwinning natuurlijk.Zahavi gaat mondjes snoeren en Mvogo gaat laten zien de beste zwarte keeper in de Eredivisie te zijn.
Nee, ik ben ook niet heel positief gestemd, maar had van jou wel wat optimisme verwacht.
Werd er überhaupt iemand wel gedekt bij die vrije trap? Dat leek echt nergens op.quote:Op donderdag 18 februari 2021 19:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lekker weer. He-le-maal vrijgelaten.
Pablo paddenstoel stond weer te slapenquote:Op donderdag 18 februari 2021 19:10 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Werd er überhaupt iemand wel gedekt bij die vrije trap? Dat leek echt nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |