Daar zou ik niet gauw onder gaan staanquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent goed op de hoogte.
Ze hebben een waterval van rotsblokken.
pijnlijkquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, maar jij bent goed op de hoogte.
Ze hebben een waterval van rotsblokken.
Zien er wel goed uitquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:39 schreef Soury het volgende:
Mijn schaatsen, ik durf niet meer [ link | afbeelding ]
Zijn gloed nieuw. Ooit gekocht toen het ging vriezen. En toen ging het dooienquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zien er wel goed uit
Gewoon doenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:39 schreef Soury het volgende:
Mijn schaatsen, ik durf niet meer [ link | afbeelding ]
Ja eigenlijk wel, morgen kan het nog.quote:
Gewoon doenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, morgen kan het nog.
Gister was hier niet alles dicht. Maar vannacht is het -10 ofzo.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gewoon doen
Ga je geen spijt van krijgen
Edit: En maak foto's !![]()
Ik moest wel lachen vandaag, mijn voetsporen staan duidelijk voor de deur en een handje.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hier kan het ook 's avonds. De ijsclub is afgestoft en ze hebben een stuk van het meer verlicht, muziekje erbij.
Beetje slalommen maar het ijs was best klotequote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:56 schreef chufi het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)t-is-gewoon-heerlijk
Toch leuk welquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Beetje slalommen maar het ijs was best klote
Dat is te lopen. Maar wel diep ofzoquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:59 schreef pullup het volgende:
Kijk dit was op de Amstel, dat ziet er beter uit en daar ga ik morgen maar eens kijken
Minder waaghalzen ook
[ afbeelding ]
Ja fietste er gisteren langs maar toen was het nog compleet onbetrouwbaar. Ik had het vandaag zeker nog niet gedaan daarquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is te lopen. Maar wel diep ofzo
Ja die sukkel, maar was zich van geen kwaad bewust Ze hebben de sluizen dicht zodat er geschaats kan worden.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:07 schreef drakin het volgende:
Grachten zijn onbetrouwbaar las ik, maar ja als er eikels nog even doorheen varen snap ik dat ook.
Mocht wel een flink hogere boete krijgen van mij
https://www.at5.nl/artike(...)engracht-kapot-vaart
Dan ga ik zeker de Amstel nog niet op... Wellicht fiets ik even door Ouderkerk om daar richting Abcoude het water op te gaan . Daar is het wat minder diep en breed.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja die sukkel, maar was zich van geen kwaad bewust Ze hebben de sluizen dicht zodat er geschaats kan worden. [ link | afbeelding ]
Deze lag gister nog niet dicht.
Ja laatste kans.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:18 schreef pullup het volgende:
En na morgen warmt het op dus ik ga zeker nog wel even
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |