Joh zou het uiteenvallen van FvD en Baudet die in de FvD WhatsApp groep er niks mee te maken hebben?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:53 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Dit is echt zoeken naar een schandaal.
Geinig hoe ze bij Rutte en co nauwelijks moeite doen, terwijl daar veel en veel meer te vinden valt.
Dit zijn AIVD achtige praktijken wat hier gaande is, hoe kwamen ze bijv aan Baudet's whatsapp verkeer? Dat is end-to-end encrypted en de enige met enige toegang zijn geheime diensten.
Inderdaad. Iets wat hij volgens de integriteitsregels van zijn eigen partij eigenlijk ook had moeten doen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als Baudet gewoon zijn neveninkomsten door had gegeven, wat andere Kamerleden ook doen, was er niets aan de hand geweest.
Wederom een leuk verzonnen complot. Hebben de maanlandingen voor jou nog wel echt plaatsgevonden?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:50 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, dat kunnen ze niet. Arib mag er dan voor de regering zitten en het doodnormaal vinden om een commissie van onverkozenen op te tuigen om verkozen volksvertegenwoordigers (tijdelijk) uit de tweede kamer te zetten, de wetgever deelt die minachting voor de democratie niet.
Daarnaast is dit gewoon weer een voorbeeld van de media die collectief op campagne zijn. Hij schrijft boeken met zijn ideeen, nou zijn ideeen een heel eng concept voor de technocratische dictatuur die zich aan het ontwikkelen is, in tegenstelling tot bij penthousjes, dividendbelastingbelletjes, WEF-bezoekjes, Halbe Zijlstra's, klimaattafels, poststemmen, aangehouden tweede nationaliteiten, EU-carrieres, Raad van States, OMT's, pharmacontracten etc is er geen gevaar van belangenverstrengeling en liggen die boeken gewoon in de boekhandels die gesloten zijn zodat het binnenvliegen van virussen en verspreiding door wilde hordes journalisten gewoon door kan gaan.
Er is een media-offensief tegen FvD en PVV aan de gang want de massa-immigratie, de machtsgreep van de onverkozenen, de identiteitspolitiek etc moet en zal doorgaan.
Onderzoeken of een kamerlid zich aan zijn eigen integriteitsregels houdt is tegenwoordig een heksenjacht?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:08 schreef Nattekat het volgende:
Dit begint steeds meer op een heksenjacht te lijken
Zoals gezegd, dat zal wel gelekt zijn door (voormalige) deelnemers, dat is niet zo moeilijk. Er was een fractie-app waar waarschijnlijk de fractieleden en -medewerkers in zitten en wellicht nog anderen. En een mediateam-app waar vast ook allerlei figuren in rond liepen. Als je ziet welke voormalige bestuursleden van FvD nu allemaal bij JA21 zitten is het niet zo moeilijk te begrijpen uit welke hoek dit komt en waarom het door Elsevier gepubliceerd is in plaats van door een links medium.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:53 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Dit is echt zoeken naar een schandaal.
Geinig hoe ze bij Rutte en co nauwelijks moeite doen, terwijl daar veel en veel meer te vinden valt.
Dit zijn AIVD achtige praktijken wat hier gaande is, hoe kwamen ze bijv aan Baudet's whatsapp verkeer? Dat is end-to-end encrypted en de enige met enige toegang zijn geheime diensten.
Stoere boy.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:07 schreef Draak31 het volgende:
De media is wel héél erg druk met het zwartmaken van Baudet. Blijkbaar doet hij dus iets goed. Ik zit serieus te overwegen op hem te stemmen. Lekker jong en wild en vrij.
Lekker beetje politiek incorrect, beetje antisemitisch, beetje racistisch.quote:
Allemaal niet heel erg interessant voor mij. Antisemitisch en racistisch? Ik betwijfel het.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lekker beetje politiek incorrect, beetje antisemitisch, beetje racistisch.
Scoor je deugpunten mee op rechts.
Ja, tuurlijk.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:05 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Allemaal niet heel erg interessant voor mij. Antisemitisch en racistisch? Ik betwijfel het.
Als je meent dat andere partijen buiten schot blijven volg je het nieuws niet.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is waar.
Alleen beetje vreemd dat er ineens veel focus ligt op de schandalen van zowel PVV als FVD, terwijl alle andere partijen buiten schot blijven. En die hebben ook heus wel iets gedaan wat niet zo netjes is.
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 12:07 schreef Draak31 het volgende:
De media is wel héél erg druk met het zwartmaken van Baudet. Blijkbaar doet hij dus iets goed. Ik zit serieus te overwegen op hem te stemmen. Lekker jong en wild en vrij.
Daar zat ook nog een vrouw en een kind bij.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:59 schreef datismijnmening het volgende:
Iets met Pechtold en een penthouse
Het scoren op rechts is niet waarom het zo groot en zo eenzijdig wordt gebracht.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 14:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lekker beetje politiek incorrect, beetje antisemitisch, beetje racistisch.
Scoor je deugpunten mee op rechts.
Je bent maar druk met het links/rechts/conservatief/progressief verhaal. Hele stoffige post dit.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]![]()
De conservatiefjes jong en wild en vrij![]()
Als het straks weer opentrekt zal de linkse jungend weer zuipend, slikkend en neukend de festivalterreinen bevolken en de wereld met de rugzak bereizen terwijl de FvD-maagden angstig op een ouderlijke zolderkamer mijmeren over hoe fijn het in de jaren 50 was toen moeders de vrouw nog gewoon achter het aanrecht stond en de ether nog niet werd bevuild met atonale muziek. Nee, als er drie concepten zijn waar de rechtsconservatiefjes niet mee geassocieerd worden zijn dat jong, wild en vrij.
Wie vonden dat ook alweer prima?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 13:51 schreef Koffieplanter het volgende:
We hebben net een toeslagenschandaal gehad, zitten er zelfs nog middenin, waarin burgers compleet onder de voet gelopen worden door de staat en dat vinden ze, op een incidentele individu na, allemaal prima, maar niet opgegeven opbrengsten uit een boekenverkoop is waar we de streep trekken. Het heeft wel iets.
Je zult mij dan ook niet horen beweren dat ik niet stoffig zou zijn, ik ben alleen niet zo bang dat ik lijn 53 niet in zou durven.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:23 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Je bent maar druk met het links/rechts/conservatief/progressief verhaal. Hele stoffige post dit.
Wat is lijn 53 dan? Is dat zo'n lijn waar dik veel criminelen in zitten elke dag? Want dan kun je daar in mijn opinie toch beter uit wegblijven.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Je zult mij dan ook niet horen beweren dat ik niet stoffig zou zijn, ik ben alleen niet zo bang dat ik lijn 53 niet in zou durven.
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 15:05 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Allemaal niet heel erg interessant voor mij. Antisemitisch en racistisch? Ik betwijfel het.
Doodeng jongen, voorbij Van Der Madeweg waan je je Dr Livingstone.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 16:41 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Wat is lijn 53 dan? Is dat zo'n lijn waar dik veel criminelen in zitten elke dag? Want dan kun je daar in mijn opinie toch beter uit wegblijven.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |