hoe lang duurt het voordat tjerrolll weer poep praat?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 10:50 schreef Sestra666 het volgende:
wat een bullshit komt eruit jerrol. zand erover
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 10:50 schreef Blackprinces het volgende:
Hij stond op en dacht hup zand erover.
Ik zeg zand over jerrel, maar wie ben ik.
Uit het boekje héquote:Op zaterdag 13 februari 2021 10:51 schreef greysbones het volgende:
goed gesproken en ik hoor wat je zegt..
wat voor een gesprekstechnieken heeft hij aangeleerd
dank dankquote:Op zaterdag 13 februari 2021 10:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
<\--------------/>
kotsbakje
graties
Al vol. Mag ik een nieuwe?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 10:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
<\--------------/>
kotsbakje
graties
Ik niet en dat hou ik graag zoquote:Op zaterdag 13 februari 2021 10:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Haha hoor Jer rel nu praten
quote:
leugenaar eerste klas, ik praat niet achter jouw rug Jerrel (zoals ik gisteravond in tv uitzending hoorde) vieze galbakquote:
Beter luisterenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 10:54 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
leugenaar eerste klas, ik praat niet achter jouw rug Jerrel (zoals ik gisteravond in tv uitzending hoorde) vieze galbak
ben klaar met die pathologische leugenaar, en ook namens andere bewoners spreken, walgelijk
Ze lullen allemaal over elkaar.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 10:54 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
leugenaar eerste klas, ik praat niet achter jouw rug Jerrel (zoals ik gisteravond in tv uitzending hoorde) vieze galbak
ben klaar met die pathologische leugenaar, en ook namens andere bewoners spreken, walgelijk
kringloopquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 10:54 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
prec en michel zegt ook gerust in zijn giechelquote:Op zaterdag 13 februari 2021 10:55 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ze lullen allemaal over elkaar.
waarom, niks zinnigs wat uit die michel komtquote:Op zaterdag 13 februari 2021 10:55 schreef Ireth het volgende:
Laat Michel nou gvd eens uitpraten achterlijke wezel!
net alsof alles wat sjerroll zeg helemaal kloptquote:Op zaterdag 13 februari 2021 10:55 schreef greysbones het volgende:
beide gesprekstechnieken onder knie..
geef aan dat je iemand begrijpt.. geef hierbij jou gevoel weer
Michel zegt geen dingen over iemand die hij niet zo zou kunnen zeggen.. ehhh Michel dat klopt niet helemaal
Hoezo??quote:Op zaterdag 13 februari 2021 10:55 schreef greysbones het volgende:
beide gesprekstechnieken onder knie..
geef aan dat je iemand begrijpt.. geef hierbij jou gevoel weer
Michel zegt geen dingen over iemand die hij niet zo zou kunnen zeggen.. ehhh Michel dat klopt niet helemaal
Ik hoor vooral Michel praten hoorquote:Op zaterdag 13 februari 2021 10:55 schreef Ireth het volgende:
Laat Michel nou gvd eens uitpraten achterlijke wezel!
Zuurquote:Op zaterdag 13 februari 2021 10:54 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik luister liever naar hem als naar Jer Relquote:Op zaterdag 13 februari 2021 10:56 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
waarom, niks zinnigs wat uit die michel komt
zo zou ik er ook bij zitten, oh wacht ik zou gewoon weglopen van die galbak sergeant pestkopquote:Op zaterdag 13 februari 2021 10:56 schreef Sestra666 het volgende:
hoe jerrol er ook bij hangt. respectloos
Pcies. Hoop gebakken lucht, verpakt in een sexy lijf. That's itquote:Op zaterdag 13 februari 2021 10:56 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
je moet wel pro Michel zijn hequote:Op zaterdag 13 februari 2021 10:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ik hoor vooral Michel praten hoor
ik zie het anders.. jerrol is de pesterquote:Op zaterdag 13 februari 2021 10:57 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
zo zou ik er ook bij zitten, oh wacht ik zou gewoon weglopen van die galbak sergeant pestkop
Dat is natuurlijk grote bullshitquote:Op zaterdag 13 februari 2021 10:57 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Pcies. Hoop gebakken lucht, verpakt in een sexy lijf. That's it
er zit een tarrel tussen zijn billenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 10:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
houding van Tarrel
lichaamstaal zegt genoeg
een strontvlieg wel te verstaanquote:Op zaterdag 13 februari 2021 10:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk grote bullshit![]()
![]()
Jerrel is een vlieg
Omdat, respect. Luister naar elkaar.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 10:56 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
umm nee hoor, en Michel is de stoorzender, hij is recentelijk heel erg veranderd dan hoe hij binnen kwamquote:Op zaterdag 13 februari 2021 10:58 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik zie het anders.. jerrol is de pester
ja hoor je wordt in hoekje gedrukt hier. zie het nergens je zet je zelf erinquote:Op zaterdag 13 februari 2021 10:59 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
umm nee hoor, en Michel is de stoorzender, hij is recentelijk heel erg veranderd dan hoe hij binnen kwam
maar ja mensen kwijlen graag over Micheldus drijf mij maar weer in een hoekje
Klopt, maar hij onderbreekt hem wel weer midden in zinnen...quote:Op zaterdag 13 februari 2021 10:57 schreef engine het volgende:
[..]
Ik hoor vooral Michel praten hoor
oh ga je á la sjerroll in de slachtoffer rol???quote:Op zaterdag 13 februari 2021 10:59 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
umm nee hoor, en Michel is de stoorzender, hij is recentelijk heel erg veranderd dan hoe hij binnen kwam
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 10:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
je moet wel pro Michel zijn he
flauwekul.. ieder z'n mening.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 10:59 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Heb het idee dat die sexy lijf er niks toe doet....Zelfs zonder beeld hoor ik het verschil. Komt niet vaak voor dat je een leuk persoon (met ook mindere dingen)vindt met ook nog eens een mooi lijf.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 10:57 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Pcies. Hoop gebakken lucht, verpakt in een sexy lijf. That's it
Of mensen vinden hem een oprechter persoon dan iemand die op drama uit is.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 10:59 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Ja dat wel. Wel irritant om mee te praten.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Klopt, maar hij onderbreekt hem wel weer midden in zinnen...
kunnen we terug luisteren hoe vaak Sjerroll "uhuh, uhuh, uhuh " heeft gezegd?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:00 schreef greysbones het volgende:
kunnen we even terugluistern hoe vaak Michel.. ik hoor wat je zegt heeft gezegd
Is al geweestquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Michel aub laat je niet opmaken door hem
beetje jammer weerquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:04 schreef Blackprinces het volgende:
Nou goed gesprek. Lekker kort ook.
Allemaal blij blij blij.
Welkom in het hoekje.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 10:59 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
geen Tarrel fan, maar ook echt niet van Michelquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:06 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
in het hoekje zitten jerrol fans? of hoe moet ik dat zien
Het wordt er nog gezelligquote:
Ik zou bijna wensen dat hij echt doodziek was voor en dag. Hij had gewoon even een suikerdipje. Of wel een dumping wat mensen soms hebben na een GBP. Dat is na een half uur weer over bij de meeste. Hij zit chips enzo te eten en als je pas een GBP hebt is dat niet handig om te doen.quote:
top post om bijna iemand dat te wensenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik zou bijna wensen dat hij echt doodziek was voor en dag. Hij had gewoon even een suikerdipje. Of wel een dumping wat mensen soms hebben na een GBP. Dat is na een half uur weer over bij de meeste. Hij zit chips enzo te eten en als je pas een GBP hebt is dat niet handig om te doen.
Stel je niet zo aan.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
top post om bijna iemand dat te wensen
Gaan we weer. Onnodig om het woord nicht er weer bij te halen. DGK_Tegengas is weggegaan om het woord jodinnetje, maar de onnodige homohaterij hier blijft gewoon maar gedoogd worden steeds. Ik rapporteer dit maar weer. Verder geen zin in discussie dus zal verder ook niet reageren op reactiesquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:06 schreef Poefbank het volgende:
Dadelijk tegen iedereen: ‘ik heb zo’n fijn gesprek gehad met misjel’ en vanmiddag gaat ie weer over op achterdeellebogenwerk. Valse nicht.
Dit is natuurlijk grote onzinquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
top post om bijna iemand dat te wensen
Nee zeg.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:06 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
in het hoekje zitten jerrol fans? of hoe moet ik dat zien
Goede actie, mensen denken alles maar te kunnen zeggen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:10 schreef Benny het volgende:
Ondertussen op Social:
Big Brother gaat op zwart
https://www.instagram.com/p/CLOnzbBqxyR
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:10 schreef Benny het volgende:
Ondertussen op Social:
Helemaal mee eensquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Goede actie, mensen denken alles maar te kunnen zeggen.
Ik zit toch niet op insta en fb, boeiend.... zal wel druk worden hier, overuren Bennyquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:10 schreef Benny het volgende:
Ondertussen op Social:
Absoluut mee eens.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:10 schreef cvketeltje89 het volgende:
[..]
Gaan we weer. Onnodig om het woord nicht er weer bij te halen. DGK_Tegengas is weggegaan om het woord jodinnetje, maar de onnodige homohaterij hier blijft gewoon maar gedoogd worden steeds. Ik rapporteer dit maar weer. Verder geen zin in discussie dus zal verder ook niet reageren op reacties
Heeft helemaal niks met homohaat te maken, maar goed.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:10 schreef cvketeltje89 het volgende:
[..]
Gaan we weer. Onnodig om het woord nicht er weer bij te halen. DGK_Tegengas is weggegaan om het woord jodinnetje, maar de onnodige homohaterij hier blijft gewoon maar gedoogd worden steeds. Ik rapporteer dit maar weer. Verder geen zin in discussie dus zal verder ook niet reageren op reacties
Is tot nu toe andersom geweest, he. En waarom nu weer gelijk iemand een valse nicht nomen?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:06 schreef Poefbank het volgende:
Dadelijk tegen iedereen: ‘ik heb zo’n fijn gesprek gehad met misjel’ en vanmiddag gaat ie weer over op achterdeellebogenwerk. Valse nicht.
Kijken hoe lang ze dat gaan volhouden...quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:10 schreef Benny het volgende:
Ondertussen op Social:
Insta gaat op zwart, neem ik aan. Ik zal dat absoluut niet missen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:10 schreef Benny het volgende:
Ondertussen op Social:
dat zal ze lerenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:10 schreef Benny het volgende:
Ondertussen op Social:
Met stom gebral dan?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:12 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Heeft helemaal niks met homohaat te maken, maar goed.
Uhhhm ok....quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:10 schreef Benny het volgende:
Ondertussen op Social:
Ondertussen op Social:
Maar er hoeft er maar 1 van Michel's groepje (Naomi) te gaan twijfelen, en Jerrel ziet kansenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:13 schreef Koos1958 het volgende:
Michel zou nu toch niet ineens op iemand anders gaan stemmen na dit gesprek.
En wie heeft bewust deze situatie gecreeërd voor de kijkcijfers????quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Goede actie, mensen denken alles maar te kunnen zeggen.
Natuurlijk nietquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:13 schreef Koos1958 het volgende:
Nee johquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:13 schreef Koos1958 het volgende:
man3quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:10 schreef cvketeltje89 het volgende:
[..]
Eensquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:12 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Heeft helemaal niks met homohaat te maken, maar goed.
Mensen kunnen daar toch ook normaal op reagerenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
En wie heeft bewust deze situatie gecreeërd voor de kijkcijfers????
Omdat hij er gewoon één is.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:12 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Is tot nu toe andersom geweest, he. En waarom nu weer gelijk iemand een valse nicht nomen?
Zou het Social Media team van BB ooit eerder te maken hebben gehad met SM?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
dus datquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
DGK_Tegengas is weg?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:10 schreef cvketeltje89 het volgende:
[..]
Ondertussen op Social:
normaal reageren op pesterijen en uitdagingen...quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Mensen kunnen daar toch ook normaal op reageren
Ook eens.quote:
Pokkeweer bedoel je. Je bevriest en valt op je bek als je niet uitkijkt.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:09 schreef greysbones het volgende:
en nu tijd om te genieten van dit porachtige weer![]()
Jerry is vals en achterbaks .quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Gisteravond in de uitzending nog eens goed opgelet. Jerrel pakte z'n jas, en bevoelde 'm helemaal. Moet toen z'n spullen al gevoeld hebben. Maar niks doen, naar buiten gaan en direct gaan schilderen.
Het was dat Matt er gelijk achteraan liep...
Het is daar 24 graden binennquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Pokkeweer bedoel je. Je bevriest en valt op je bek als je niet uitkijkt.
Ik begrijp ook niet hoe ze in dat huis in zomerkleren lopen. Ik zit met 3 truien aan...
Hij heeft een verknipt karakter, dat hij homo is is bijzaak.quote:
Ik heb al geschaatst vanmorgenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:09 schreef greysbones het volgende:
en nu tijd om te genieten van dit porachtige weer![]()
Juist was me ook opgevallen, het was nooit zijn bedoeling geweest om het zo vlug te zeggen...het is dat Matt...quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Gisteravond in de uitzending nog eens goed opgelet. Jerrel pakte z'n jas, en bevoelde 'm helemaal. Moet toen z'n spullen al gevoeld hebben. Maar niks doen, naar buiten gaan en direct gaan schilderen.
Het was dat Matt er gelijk achteraan liep...
Okay gurlllquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:19 schreef Benny het volgende:
[..]
Hij heeft een verknipt karakter, dat hij homo is is bijzaak.
Als jij een blik bier steelt is een blanke, iemand met een grote neus of whatever je voor kenmerkend iets hebt, ook meteen dief.
Er zit een groot verschil tussen het karakter en/of iemand wel of niet homo is. Zie het verschil. Het is onnodig om dat erbij te halen. Het is homofoob / komt behoorlijk homofoob over
Geldt trouwens niet alleen voor jou. Ook voor veel andere die Jerrel enkel aan z'n homo zijn relateren. Mag idd een toontje lager.
Nou ja,.. weg misschien niet maar hij post niet meer, en dat vind ik heel jammer. Zelf negeer ik meestal de discussies over racistische en anti homo opmerkingen aangezien ik hier in COS zit om mensen op de stream af te zeikenquote:
Maar is dat niet wat juist Jerrel zijn hele zijn aan ophangt.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:19 schreef Benny het volgende:
[..]
Als jij een blik bier steelt is een blanke, iemand met een grote neus of whatever je voor kenmerkend iets hebt, ook meteen dief.
Er zit een groot verschil tussen het karakter en/of iemand wel of niet homo is. Zie het verschil. Het is onnodig om dat erbij te halen. Het is homofoob / komt behoorlijk homofoob over
Geldt trouwens niet alleen voor jou. Ook voor veel andere die Jerrel enkel aan z'n homo zijn relateren. Mag idd een toontje lager.
Dat dusquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar is dat niet wat juist Jerrel zijn hele zijn aan ophangt.
Exact dit. En dan ook nog een derogatieve term voor homo erbij te gebruiken...quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:19 schreef Benny het volgende:
[..]
preciesquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:22 schreef puzziepie het volgende:
Wat een gezeik hier over homohaat of niet.
Het zijn juist de karakteristieke kenmerken waarop duidelijk is dat hij een ‘iets wat niet genoemd mag worden’. Dat betekent niet dat iedereen van zijn geaardheid dat is. Want dan zou ik iedereen over één kamp scheren, niet?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:19 schreef Benny het volgende:
[..]
ik vind jerry een valse nichtquote:
heerlijk vermaak...quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:22 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nou ja,.. weg misschien niet maar hij post niet meer, en dat vind ik heel jammer. Zelf negeer ik meestal de discussies over racistische en anti homo opmerkingen aangezien ik hier in COS zit om mensen op de stream af te zeiken
ik voel je en begrijp je. rel nicht heeft niets te maken met homo zijn inderdaadquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik vind jerry een valse nicht
En dat heeft niets maar dan ook niets met homohaat te maken
Tegenwoordig moet je een post wel eerst 10x nakijken of het wel kan of nietquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:22 schreef puzziepie het volgende:
Wat een gezeik hier over homohaat of niet.
Ik negeer hier heel veelquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:22 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nou ja,.. weg misschien niet maar hij post niet meer, en dat vind ik heel jammer. Zelf negeer ik meestal de discussies over racistische en anti homo opmerkingen aangezien ik hier in COS zit om mensen op de stream af te zeiken
Waarom dan het woord nicht gebruiken. Zoek dan een ander woord, simpel.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik voel je en begrijp je. rel nicht heeft niets te maken met homo zijn inderdaad
ach ja van jou weten we wel hoe je rolt en wie je eruit pikt continu hier en elders he kikkerquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, waar een mens zich druk over kan maken.
‘Sarcasme uit’
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom dan het woord nicht gebruiken. Zoek dan een ander woord, simpel.
Dat gaat mij toch iets te ver.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet je een post wel eerst 10x nakijken of het wel kan of niet
Zoals ik al eerder heb gezegd, dat ligt aan de posts. Ik reageer op de inhoud van een post.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ach ja van jou weten we wel hoe je rolt en wie je eruit pikt continu hier en elders he kikker
of course mootie hou vol aub. en ik poste het woord niet eensquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder heb gezegd, dat ligt aan de posts. Ik reageer op de inhoud van een post.
Was toch ook de bedoeling...hij zei toch, als hij wat vraagt geef ik antwoord maar voor de rest negeer ik hem. Jerrel wilde praten. (stemming komt eraan)quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:24 schreef TheVoice4ever het volgende:
verknipt karakter, nou ja Michel is er ook een met twee persoonlijkheden dan
umm sorry voor mijn eerdere Jerrel obsessie, maar hoe hij hier een target is, is ook niet oké
Michel kickt ook op deze aandacht want anders kan hij hem toch ook gewoon negeren (maar dat doet hij niet moet je toch raar vinden lijkt me)
Wat een gezeikquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:27 schreef Tamiro het volgende:
Deze hier al gepost pikkies?
https://www.story.nl/arti(...)ther-dit-pik-ik-niet
Eensquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
kweenie heur
Tarrel is er trots op
om als RelNicht te worden gezien/besproken
miereneukerij allemaal
Ik kreeg hier vorige week al commentaar op het noemen van het woord neger.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat gaat mij toch iets te ver.
Ik hou van homo's ,maar als ik iedere keer moet nadenken over hoe anderen iets opvatten dan ben ik er ook wel klaar mee
"‘Ze zijn alleen maar bezig om je als imbeciel neer te zetten.’"quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:27 schreef Tamiro het volgende:
Er zit een groooot verschil tussen dat en denken dat je álles kan zeggen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat heb ik gelezenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik kreeg hier vorige week al commentaar op het noemen van het woord neger.
Dan doen we neef....quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom dan het woord nicht gebruiken. Zoek dan een ander woord, simpel.
Dit gaat te ver!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik vind jerry een valse nicht
En dat heeft niets maar dan ook niets met homohaat te maken
Na de eerste zin was ik al klaar, theo heeft zichzelf voor lul neergezet en probeert hier nog wat media aandacht te krijgen omdat zn shirtjes waarschijnlijk niet goed verkopen. Hij wil er toch niets meer mee te maken hebben, hou dan ook gewoon je muil en leef lekker verder.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:27 schreef Tamiro het volgende:
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En toen deed je +1 en maakte er tiener van?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en extra gezond schijnbaarquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:31 schreef Chanel5 het volgende:
Zonde hoor al die stronkjes er af halen, net zo lekker.
en gezondquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:31 schreef Chanel5 het volgende:
Zonde hoor al die stronkjes er af halen, net zo lekker.
Je bent het er toch wel mee eens dat de tenen tig keer langer zijn dan 10 jaar terug toen ieder onderwerp gewoon benoemd kon wordenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:29 schreef Benny het volgende:
[..]
Er zit een groooot verschil tussen dat en denken dat je álles kan zeggen.
Denk eens in de stappen daartussenin. That's all.
Hoop dat het punt duidelijk is. Dan gaan we nu gewoon weer over naar de streams. We moeten hier ook niet in blijven hangen. Dan maak je maar een topic aan.
https://www.dailymotion.com/video/x7z9kpxquote:Op zaterdag 13 februari 2021 07:59 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Er is helaas geen filmpje van,
maar donderdag toen Jerrel en Michel op dat bankje zaten voor "hun gesprek", toen zag je bij Jerrel echt probleemgedrag waarbij een psycholoog de diagnoses "Manipulator", "Psychopatisch", "Narcistisch", "Dreigend", "Pestgedrag" had kunnen vaststellen - en dat allemaal op een gesprek van 20 minuten.
Dus dan weet je ook gelijk wat voor "vrienden" ie waarschijnlijk heeft.
Die gast spoort echt niet hoor.
Neequote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:32 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Dit is ook wel generaliserend. Of zeg je bijvoorbeeld ook "ik hou van mensen"?
Klaagbaak, subforum hier op Fokquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
al die afkortingen ik weet niet wat KLB is
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je bent het er toch wel mee eens dat de tenen tig keer langer zijn dan 10 jaar terug toen ieder onderwerp gewoon benoemd kon worden![]()
Maar doorrrrrrr
Of hij ligt weer in bed met zijn vingertje omhoog richting Michel.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:33 schreef Tamiro het volgende:
[..]
https://www.dailymotion.com/video/x7z9kpx
Gelukkig wel beelden van
Het gesprekje van daarnet is volgens mij damage control omdat hij aan de verliezende hand is.
Wellicht gewoon een kwestie van tijd voor z'n karakter opnieuw komt bovendrijven en het weer ontploft.
In de buitenwereld zou hij niet verplicht zijn contact met hem te hebben.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:24 schreef TheVoice4ever het volgende:
verknipt karakter, nou ja Michel is er ook een met twee persoonlijkheden dan
umm sorry voor mijn eerdere Jerrel obsessie, maar hoe hij hier een target is, is ook niet oké
Michel kickt ook op deze aandacht want anders kan hij hem toch ook gewoon negeren (maar dat doet hij niet moet je toch raar vinden lijkt me)
Dat blijkt idd welquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je bent het er toch wel mee eens dat de tenen tig keer langer zijn dan 10 jaar terug toen ieder onderwerp gewoon benoemd kon worden![]()
Maar doorrrrrrr
Ik zeg wel ik hou van kattenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:32 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Dit is ook wel generaliserend. Of zeg je bijvoorbeeld ook "ik hou van mensen"?
Benny ken ik al langer dan vandaag dus die weet precies welke tijd ik bedoelquote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:35 schreef D. het volgende:
[..]
Zolang ie niet zwart is mag het wel
Zwarten kunnen niet meer, kennelijk
ik dus ook in de tijd vd goudenkooi mocht er alles als maar tegen brian of in utopia mocht het ook tegen bepaald persoon. ( ivan) en nu ligt t woord rel nicht gevoeligquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Benny ken ik al langer dan vandaag dus die weet precies welke tijd ik bedoel
omdat jerrel om een gesprek had gevraagd.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:37 schreef Windhapper het volgende:
Waarom negeert Michel Jerrel niet gewoon, ging gister toch goed? Weer het gesprek ermee aangaan heeft toch geen zin, die jongen staat in je bek te liegen. Zwijg maar gewoon dood.
Eens! Gewoon negeren die kneusquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:37 schreef Windhapper het volgende:
Waarom negeert Michel Jerrel niet gewoon, ging gister toch goed? Weer het gesprek ermee aangaan heeft toch geen zin, die jongen staat in je bek te liegen. Zwijg maar gewoon dood.
ja negeren is pas een statementquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:37 schreef Windhapper het volgende:
Jill heeft er alle baat bijquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:39 schreef zodeju het volgende:
En ja hoor nu is wat ik gisteren al zei de schuld van het andere groepje dat ze niet in haar hum is omdat als ze gezellig zitten gaan die andere al weer naar bed.
Ja gezellig om iemand te negeren die constant bij je in de buurt isquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:37 schreef Windhapper het volgende:
Wat een hoop onzin in 1 postquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:39 schreef bodemeijer het volgende:
Michel heeft zich stapje voor stapje als leider opgeworpen en Jerrel komt binnen en rebelleert tegen dit gedrag. Dus Jerrel komt binnen, gooit roet in het eten en zijn tactiek om te winnen en dus is hij Jerrel aan het neerzetten als de stoorzender en spreekt daarbij heel tactisch uit naam van de groep. Michel is heel berekenend en speelt net als iedereen het spel. Alleen de meeste doen het op een achterbakse manier. Snap niet zo goed waarom Jerrel eruit zou moeten. Willen we weer terug naar een Big Brother waarbij iedereen aardig doet tegen elkaar en in de dagboekkamer met argumenten komt van "ja ik moet kiezen he, maar met die heb ik dan het minste", of "met die wil ik overbljven." Een Jerrel is juist de factor waarbij mensen hun ware aard eindelijk laten zien. Nee stem lekker Jerrel eruit allemaal, dan kunnen we in de ochtend net zo goed gaan kijken naar omroep Max, Nederland in Beweging en in de avond overschakelen naar Heel Holland Bakt en Hints.
Wat een onzin verhaal ditquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:39 schreef bodemeijer het volgende:
Michel heeft zich stapje voor stapje als leider opgeworpen en Jerrel komt binnen en rebelleert tegen dit gedrag. Dus Jerrel komt binnen, gooit roet in het eten en zijn tactiek om te winnen en dus is hij Jerrel aan het neerzetten als de stoorzender en spreekt daarbij heel tactisch uit naam van de groep. Michel is heel berekenend en speelt net als iedereen het spel. Alleen de meeste doen het op een achterbakse manier. Snap niet zo goed waarom Jerrel eruit zou moeten. Willen we weer terug naar een Big Brother waarbij iedereen aardig doet tegen elkaar en in de dagboekkamer met argumenten komt van "ja ik moet kiezen he, maar met die heb ik dan het minste", of "met die wil ik overbljven." Een Jerrel is juist de factor waarbij mensen hun ware aard eindelijk laten zien. Nee stem lekker Jerrel eruit allemaal, dan kunnen we in de ochtend net zo goed gaan kijken naar omroep Max, Nederland in Beweging en in de avond overschakelen naar Heel Holland Bakt en Hints.
gestopt met lezen na twee zinnenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:39 schreef bodemeijer het volgende:
Heb jij wel meegekregen wat hij ook bij de andere bewoners heeft gedaan....quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:39 schreef bodemeijer het volgende:
Ben jij de vriend van Jerrel?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:39 schreef bodemeijer het volgende:
Hij ook alquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:41 schreef Amputalent het volgende:
[..]
Ben jij de vriend van Jerrel?
Met een verzuurde batterijquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:42 schreef Blackprinces het volgende:
Jerrel houd zichzelf in. Hij is eigenlijk een duracel konijntje.
Jill als leider "dat gaat niet gebeuren".quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:41 schreef puzziepie het volgende:
Jill heeft alle baat bij Jerrry als bliksemafleider
Batterijen er uit slopen!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:42 schreef Blackprinces het volgende:
Jerrel houd zichzelf in. Hij is eigenlijk een duracel konijntje.
Ze mist heel veel kennis in het algemeenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:42 schreef Koos1958 het volgende:
Jill zegt je moet niet steeds je excuses aanbieden omdat je jezelf bent. Jerry zegt ik zou dat buiten ook nooit doen, dan pak ik mijn chanel tas en sla ik nog harder. Jill zegt je bent gewoon een fijne gozer. Dat meisje heeft geen mensenkennis heb ik het idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |