Lekker slipe.quote:
Ja... nu wil ik t weten ook...quote:
Dat is correct en tevens juistquote:
Mandje zal blij zijn.quote:
Ik ga zo maar kan koffie zetten, dan pak ik vanmiddag wel een dutje.quote:
Ik mag wel op gaan passen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 04:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga zo maar kan koffie zetten, dan pak ik vanmiddag wel een dutje.
Verdoven is beter dan genezen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 04:51 schreef Straatverlichting het volgende:
Kee.. dus preventief werkt ook. Goed om te weten.![]()
Kusje.
Was toen we naar een première gingen waar hij in meespeelde en na de tijd gingen we naar de Dikke van Dale met hem, Derek de Lint en de producer.quote:
Wat een bitch hee.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 04:54 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Was wel echt een domper en heel vernederend eigenlijk.
Ja en 1 met behoorlijk wat macht blijkbaar.quote:
Tsja, je weet het nooit hier in DTSquote:
Het kan hard gaan.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 04:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, je weet het nooit hier in DTS![]()
Daarom strooikorrels en geen zout.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 04:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Verdoven is beter dan genezen.
terug.
Dot is laat vandaag.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 05:01 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Daarom strooikorrels en geen zout.![]()
Grtz aan Dotteke zo meteen.
Welke film was dat Gizzy?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 04:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja en 1 met behoorlijk wat macht blijkbaar.
De uitsmijter waarschuwde ons dat we binnen veilig waren, maar als we nog langer bleven dat we buiten dan niet veilig zouden zijn.
We mochten nog wel gedag zeggen, en Antonie, producer waren woest, die wilde ze te lijf gaan.
Doe ik.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 05:01 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Daarom strooikorrels en geen zout.![]()
Grtz aan Dotteke zo meteen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |