quote:
quote:
Morning heren.quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 04:21 schreef DerRabbit het volgende:
Met de DT erbij loop ik wel lekker uit op Mario![]()
Die pakt je terugquote:Op zaterdag 13 februari 2021 04:21 schreef DerRabbit het volgende:
Weet ik zo niet,ik zoek nog even.quote:
In Italia gaan ze ook heftig .. nog steeds wakker en lichtquote:Op zaterdag 13 februari 2021 04:22 schreef mario390 het volgende:
in brasil hebben somige nu nog en keer
gegeten om middernacht daar nu
bij me is minus 10 grad
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 04:22 schreef mario390 het volgende:
in brasil hebben somige nu nog en keer
gegeten om middernacht daar nu
bij me is minus 10 grad
praat geen onzin,je bent al 80 punten vornquote:Op zaterdag 13 februari 2021 04:21 schreef DerRabbit het volgende:
Hmmm,goed punt wel.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 04:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Vakantiegangers nemen foto's van bekenden die er voor hun werk zijn en (ver)oordelen.
Wat deden hun daar zelf dan?
https://www.telegraaf.nl/(...)ordig-boos-op-bn-ers
Zat te zappen van de week.. zij kwam ook voorbij in iets met opsporing en een hoop lol/contact.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 04:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hmmm,goed punt wel.
Goedemorgen Gizzy.
FFquote:Op zaterdag 13 februari 2021 04:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hmmm,goed punt wel.
Goedemorgen Gizzy.
Ow, die was voor Giz.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 04:28 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Zat te zappen van de week.. zij kwam ook voorbij in iets met opsporing en een hoop lol/contact.
Je bedoeld toch niet Hunted met haar zus bridget?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 04:28 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Zat te zappen van de week.. zij kwam ook voorbij in iets met opsporing en een hoop lol/contact.
Dat is toch dr dochter? Lama.. ben niet goed met bnn-ers.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 04:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Je bedoeld toch niet Hunted met haar zus bridget?
Haar dochter.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 04:30 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Dat is toch dr dochter? Lama.. ben niet goed met bnn-ers.
Ga je weer sneeuwruimen?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 04:32 schreef Straatverlichting het volgende:
Iig wat ranzigheid kunnen voorkomen.![]()
Ff naar buiten. T mag weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |