SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
M'n UI fietst.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Fiets je hobbymatig of gewoon woon/werk verkeer ofzo?Ik fiets wel graag, maar meer toeren en ik doe aan spinning (maar nu even niet
)
![]()
Ah okéquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:34 schreef shiitake het volgende:
[..]
M'n UI fietst.Ik fiets wel graag, maar meer toeren en ik doe aan spinning (maar nu even niet
)
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja, moest door de naam grrrrrr en die smiley weer eens aan die foto denken
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ik ben toch heul geen vogelquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:40 schreef Rafeiro het volgende:
Ja, moest door de naam grrrrrr en die smiley weer eens aan die foto denken
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Maar die kijkt daar wel een beetje van "grrrrrrrr"quote:
Deze kijkt lieferder
Vogels zijn soberso lief
Mooi vuggelkequote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:48 schreef Rafeiro het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is die bozerd niet zo boos
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Too much cuteness!
Zwager van mij doet mee aan wedstrijden met die vogeltjes. Meerdere keren eerste prijs.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:48 schreef Rafeiro het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is die bozerd niet zo boos
Met de Catharina's?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zwager van mij doet mee aan wedstrijden met die vogeltjes. Meerdere keren eerste prijs.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Werkt als een mallequote:
Ja zelfde vogels. Weet de naam niet zo. Maar ze zien er hetzelfde uit.quote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Dan zou ik Spruitje wellicht bij hem gekocht kunnen hebben namelijk. (das de groene Catherina)You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Hij heeft er nu minstens 100 in zijn schuur zitten. Verzorgt ze heel goed en kweekt de kampioenen door.quote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Jezusquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:55 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hij heeft er nu minstens 100 in zijn schuur zitten. Verzorgt ze heel goed en kweekt de kampioenen door.
Heb dat "ding" alweer 8 jaar, weet dat hij meer dan eens nederlands kampioen is geweest en ook zelf kleuren ontwikkeld heeft.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ik weet er het fijne niet van, maar schijnbaar heeft dat veel verzorging nodig. Voer, licht, verwarming, etc. Hele bezigheid. Zeker op het niveau dat hij doet.quote:
Vraag me af of mijn zus dat wel zo leuk vind allemaal... Maar goed, de beestjes zijn wel mooi...“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik ga 'm hier ook gewoon delen voor de DTSers die Big Brother kijken. Wil de video zo veel mogelijk delen en onder de aandacht brengen want wat Jerrel zijn vrienden allemaal uitkramen tegen een meisje van 13..
![]()
De meeste beestjes zijn best schattig als ze geboren worden. Ook kleine mensenbabys. Maar dit soort vogeltjes (of uberhaubt een vogel) niet! Dit wordt geboren als een griezelige worm met poten!quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:58 schreef Rafeiro het volgende:
Heb dat "ding" alweer 8 jaar, weet dat hij meer dan eens nederlands kampioen is geweest en ook zelf kleuren ontwikkeld heeft.Als de veertjes komen worden ze pas schattig. maar dat weet jij vast wel.
Je koopt ze pas als ze veertjes hebben, maar echt lelijk daarvoorquote:Op zaterdag 13 februari 2021 01:01 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
De meeste beestjes zijn best schattig als ze geboren worden. Ook kleine mensenbabys. Maar dit soort vogeltjes (of uberhaubt een vogel) niet! Dit wordt geboren als een griezelige worm met poten!Als de veertjes komen worden ze pas schattig. maar dat weet jij vast wel.
Met honden hetzelfde, die zijn ook lelijk als ze net geboren zijnquote:Op zaterdag 13 februari 2021 01:05 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Je koopt ze pas als ze veertjes hebben, maar echt lelijk daarvoor
Als je ze koopt wel ja! Maar mijn zwager 'kweekt' ze, dus ik heb ze uit hun ei zien komen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 01:05 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Je koopt ze pas als ze veertjes hebben, maar echt lelijk daarvoor
Linkdump nicht gekliktquote:Op zaterdag 13 februari 2021 01:01 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Ik ga 'm hier ook gewoon delen voor de DTSers die Big Brother kijken. Wil de video zo veel mogelijk delen en onder de aandacht brengen want wat Jerrel zijn vrienden allemaal uitkramen tegen een meisje van 13..
Waarschijnlijk een rage van braddie over iets wat in Big Brother is gebeurd.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Leef ik onder een steen als ik niet weet wie Braddie is?You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Een FOK!ker met youtube kanaalquote:Op zaterdag 13 februari 2021 01:14 schreef Rafeiro het volgende:
Leef ik onder een steen als ik niet weet wie Braddie is?
Oh daar zijn er vast maar een paar vanquote:Op zaterdag 13 februari 2021 01:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een FOK!ker met youtube kanaal
Nou, braddie is (zeker in KLB) een van de bekendstequote:Op zaterdag 13 februari 2021 01:17 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oh daar zijn er vast maar een paar van
Even wat te klagen verzinnen dan. kom daar nooit.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 01:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, braddie is (zeker in KLB) een van de bekendsteYou sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Muah, is beter voor je gemoedstoestand om daar weg te blijvenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 01:18 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Even wat te klagen verzinnen dan. kom daar nooit.
Type Alberto? Of meer Kikkerlikker, of zine..... (die naam ben ik wat kwijtquote:Op zaterdag 13 februari 2021 01:19 schreef hemarookworst het volgende:
Braddie hoort wel bij koeltoer van FOK!)
Dit ja.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 01:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muah, is beter voor je gemoedstoestand om daar weg te blijven![]()
Kikkerlikker, waar was die ook alweer bekend van?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 01:21 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Type Alberto? Of meer Kikkerlikker, of zine..... (die naam ben ik wat kwijt)
Heb alleen van Alberto gehoordquote:Op zaterdag 13 februari 2021 01:21 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Type Alberto? Of meer Kikkerlikker, of zine..... (die naam ben ik wat kwijt)
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Niet zo heel goed gespelde posts, met redelijk wat caps enzo.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 01:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kikkerlikker, waar was die ook alweer bekend van?You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Die checkte de park.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 01:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb alleen van Alberto gehoord
Ah oké. Naam kwam me bekend voor en dacht dat hij ergens ooit een geniaal topic had gemaakt ofzoquote:Op zaterdag 13 februari 2021 01:24 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Niet zo heel goed gespelde posts, met redelijk wat caps enzo.
Is meer dan 10 jaar geleden weet de details ook niet meer.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 01:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah oké. Naam kwam me bekend voor en dacht dat hij ergens ooit een geniaal topic had gemaakt ofzoYou sound reasonable...Time to up my medication.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: