Punten handmatig tellen?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
DTS bestaat al een hele tijd iig. In het begin werden de punten handmatig geteld en waren er ook geen seizoenen![]()
En er zijn altijd periodes geweest dat mensen elkaar de koppen insloegen en dat de boel dicht gegooid werd. Tegenwoordig is het relatief gezien echt braaf. En dan wordt de boel nog wel eens op slot geflikkerd
Beetje nukkig af en toe, maar wel een prima gozerquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar ik heb met niemand zo lekker lopen vechten als met hem
En wat ook typisch DTS is: voormalige winnaars die zichzelf uit de score laten halen omdat ze het spel te fanatiek spelen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Toen ik net hier kwam Was bet een hele tijd dicht geweest omdat er altijd gedonder was
Die BOA die op zijn plaat gaatquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Zo dan, actie in Leeuwarden.
Bloedstollende achtervolging, spannend heur.![]()
https://www.dumpert.nl/la(...)zrwDC9t2ouEQQTf_RaIo
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Yup. Toen was ik er zelf nog niet. Maar dan werd gewoon eens per zoveel tijd gekeken hoeveel punten iedereen gehaald had.quote:
Ja heerlijk, jammer dat het er niet helemaal op staat.quote:
Hey giz 😘quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Disana wist ik, Mo kreeg ik mee omdat ik hier net was, ander wel van naam maar verder niet. Ik kende ook het 40+ totaal niet vandaar.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Disana, Amphorapotje en Mo_Muffin.
Zal er nooit voor opblijven.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En wat ook typisch DTS is: voormalige winnaars die zichzelf uit de score laten halen omdat ze het spel te fanatiek spelen.
Ik was in het begin ook écht verslaafd. Heeft me hele nachten slaap gekost
Disana ken ik al vanaf mijn eerste posts op FOK! in 2007, Mo ook al sinds 2012 ofzo en Potje kwam nog niet zo lang in 40+, maar was wel een ontzettend toffe user.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Disana wist ik, Mo kreeg ik mee omdat ik hier net was, ander wel van naam maar verder niet. Ik kende ook het 40+ totaal niet vandaar.
Deed ik wel, stond zelfs in de supermarkt te bolken tijdens boodschappen doenquote:
Dat 'moest' toen wel. Want dat deed je tegenstander ook. Lekker elkaar de hele nacht lopen bolkenquote:
O echt. Ja dan ga je wel heel ver.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Deed ik wel, stond zelfs in de supermarkt te bolken tijdens boodschappen doen
Potje was veel in UTO.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Disana ken ik al vanaf mijn eerste posts op FOK! in 2007, Mo ook al sinds 2012 ofzo en Potje kwam nog niet zo lang in 40+, maar was wel een ontzettend toffe user.
Toen was 40+ ook nog één van de drukste fora.
Tenzij de supermarkt om de hoek is.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt. Ja dan ga je wel heel ver.
Ik wou dat dat nodig was. Dan sliep ik tenminste goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |