Had ik even gemist maar hij deed het leukquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hij wilde romantisch doen. En was een leuke meid zei hij 🤣
Toch? Lekker met de mannen. Goed fout zuipen vreten, kankeren op het voetbal en bulderlachenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ging al niet veel naar de Kuip maar ik herken het wel ja, lekker op zondag met mij maten in het café lekker voetbal kijken en zuipen![]()
Klinkt ook alweer als een eeuwigheid geleden
Dat moest ik even opzoeken, ik ken dat natuurlijk nietquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een mini-kruikje Schrobbelèr gekregen met de post van het werk, een Tilburgs kruidenlikeurtje waar menig man en vrouw kotsziek van wordt met carnaval, dadelijk maar eens open trekken
Het ligt wel zwaar op de maagquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat moest ik even opzoeken, ik ken dat natuurlijk niet![]()
Maar klinkt niet zo verkeerd, hou wel van kruiden likeurtjes
Ja. En hij is niet door.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Had ik even gemist maar hij deed het leuk
Even lekker uit de sleur was dat altijd, ik mis sowieso sociaal contact buiten mijn omgeving om, ik ontmoet nooit leuke nieuwe mensen waar je heerlijk dom tegenaan kan lullenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toch? Lekker met de mannen. Goed fout zuipen vreten, kankeren op het voetbal en bulderlachen
Ja is lekker hè, ik hoor hier op de achtergrond dat dat hier ook de bedoeling is. het is lekker, stevig kruidendrankjes weer. Jagermeister, Schrobbeler noem maar op.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een mini-kruikje Schrobbelèr gekregen met de post van het werk, een Tilburgs kruidenlikeurtje waar menig man en vrouw kotsziek van wordt met carnaval, dadelijk maar eens open trekken
Gelukkig kan ik wel wat hebben, misschien binnenkort ff kopenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het ligt wel zwaar op de maagHet is niet alleen door de alcohol dat er zoveel mensen ziek van worden. Maar dat maakt het ook weer een soort van sport
Ja en een mooie warme stemquote:
Mijn omgeving bestaat momenteel uit een paar collega's, mijn ouders, mijn zus en gezin en één maat waar ik zo eens in de twee weken langs ga. Voor de rest zie ik niemand in levende lijve.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Even lekker uit de sleur was dat altijd, ik mis sowieso sociaal contact buiten mijn omgeving om, ik ontmoet nooit leuke nieuwe mensen waar je heerlijk dom tegenaan kan lullen
Hey vroeg mij net af waar je was 😉quote:
Huh, ik ben erquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:27 schreef Dotteke het volgende:
Waar zijn SBE Mrsl Aloa FF en ToT dan gebleven?
Ik trek wel ff aan de belquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Veel plezier dan, geef iedereen van mij maar een rondje.
Zie je er meer dan mij. Kom een keer, toevallig deze week twee keer bij de fysio. Verder kom ik nregens al maanden kinderen en kleinkinderen niet gezien.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn omgeving bestaat momenteel uit een paar collega's, mijn ouders, mijn zus en gezin en één maat waar ik zo eens in de twee weken langs ga. Voor de rest zie ik niemand in levende lijve.
We hebben de afgelopen 2 weken wel 2 videoborrels gedaan met een zooi maten. Beter dan niks maar toch heel anders dan in levende lijve weer eens een feestje bouwen.
Ja het is een enorme kut tijd om het maar zo eens te zeggen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn omgeving bestaat momenteel uit een paar collega's, mijn ouders, mijn zus en gezin en één maat waar ik zo eens in de twee weken langs ga. Voor de rest zie ik niemand in levende lijve.
We hebben de afgelopen 2 weken wel 2 videoborrels gedaan met een zooi maten. Beter dan niks maar toch heel anders dan in levende lijve weer eens een feestje bouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Je voelde natuurlijk dat ik het aan het tikken was 😛quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |