Ik ook niet, maar dat heb ik vakerquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt.
Vervelend 😔quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat heb ik vaker
ja, maar ik zal er mee moeten leren levenquote:
Laat je jezelf toch weer verleiden makkerquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:10 schreef Solotovski het volgende:
Braddie, heb je je oprit e.d. al sneeuwvrij gemaakt?
Sterktequote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar ik zal er mee moeten leren leven
Dankje. Met jullie hulp kom ik er wel doorheenquote:
💪🏻💪🏻quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dankje. Met jullie hulp kom ik er wel doorheen
Was het goede of was het slechte bonjequote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:27 schreef Makrelis het volgende:
Rustag. Ik heb al bonje gehad vandaag op het werk.
Ik hoop dat het tot een positief resultaat leidt. Was best bizar. Om half vier had ik een schreeuwende teamleider en een uitvoerder/planner tegen me en het hele team, 8 mensen, was erbij. Hoe onprofessioneel.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:29 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Was het goede of was het slechte bonje
Waarom zoek je dan ruzie met zequote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:37 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik hoop dat het tot een positief resultaat leidt. Was best bizar. Om half vier had ik een schreeuwende teamleider en een uitvoerder/planner tegen me en het hele team, 8 mensen, was erbij. Hoe onprofessioneel.
Sterkte maat.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:37 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik hoop dat het tot een positief resultaat leidt. Was best bizar. Om half vier had ik een schreeuwende teamleider en een uitvoerder/planner tegen me en het hele team, 8 mensen, was erbij. Hoe onprofessioneel.
Had ik maar een oprit om sneeuwvrij te makenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:10 schreef Solotovski het volgende:
Braddie, heb je je oprit e.d. al sneeuwvrij gemaakt?
Alsof je de stoep rondom je huis wel hebt gedaanquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:41 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Had ik maar een oprit om sneeuwvrij te maken
Het pad rondom mijn voordeur is zeker wel sneeuwvrij jaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:42 schreef Chia het volgende:
[..]
Alsof je de stoep rondom je huis wel hebt gedaan
Pics. Mits je dat zelf hebt gedaan.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:42 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Het pad rondom mijn voordeur is zeker wel sneeuwvrij ja
Wat ga je stemmenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:42 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Zodat de thuisbezorgers je kunnen bereiken zeker?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:42 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Had 'm laatst gemaakt met alle partijen en toen stond Code Oranje bovenaan gevolgd door de SGP en de PVV, dus maar even inlezen in die 3 partijen en kijken bij welke ik mij het prettigst voelquote:
Wel zelf gedaan? Hier was de sneeuw zondag gelijk een beetje opgevroren. Pas toen iemand gestrooid had was er iets weg te vegen.quote:
Uiteraard vriendquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zodat de thuisbezorgers je kunnen bereiken zeker?
Zout gestrooid en met kokend water aan de gang gegaan en een schepquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:45 schreef Chia het volgende:
[..]
Wel zelf gedaan? Hier was de sneeuw zondag gelijk een beetje opgevroren. Pas toen iemand gestrooid had was er iets weg te vegen.
Heb geen sneeuwschuiver oid namelijk.
Misschien handig om je iets meer te verdiepen in hun standpunten die jou direct aangaan.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:45 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Had 'm laatst gemaakt met alle partijen en toen stond Code Oranje bovenaan gevolgd door de SGP en de PVV, dus maar even inlezen in die 3 partijen en kijken bij welke ik mij het prettigst voel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |