Jij bent dan ook een averechts persoonquote:
tsja, dan ben ik bang dat vast je valies kan gaan inpakken. Tenzij er nog Jerrel fitties of BB twists komen..quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als volgende week Michel tegen Nick staat, stop ik met kijken. Kortom eigenlijk als Jerrel niet op dat bord staat.
Ik kan die gaqst niet meer zien gewoon op de livestream
Ik vind dit wel een plausibel scenario en zie het wel gebeuren. Spannend welke kant het op gaat uiteindelijk!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:04 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.
Jerrel, Thomas, Jill, Zoey, Matt en Mike allemaal op Michel en Nick.
Michel, Nick, Naomi, Liese en Julie allemaal op Jerrel en een andere persoon.
Michel 6
Nick 6
Jerrel 5
Andere persoon 5
Michel en Nick genomineerd.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:14 schreef Keep_on_Track het volgende:
Andere strategiën:
Zowi komt met hulp van Jerrel vast met een paar pesterige regels.
Prima; dan met een glimlach keihard meedoen en het vreselijk leuk maken. Kijken wie er dan sip gaat kijken, Jerrel is al gauw niet in de stemming en GillieZowi liever lui dan moe (al moet ik zeggen dat ze de was stipt doet, ok, uit behoud van haar kleren en om te voorkomen dat er vieze mannetjes of vingers aan har spullen zitten, maar toch). Lekker uitspelen dat soort dingen en er een mooi feestje van maken. Doel: lekker ZowiJerrie-gesip.
Ik geloof niet dat Thomas op Nick en Michel gaatquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:15 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een plausibel scenario en zie het wel gebeuren. Spannend welke kant het op gaat uiteindelijk!
Ik denk het ook, misschien wat kleine verschuivinkjes maar denk dat er wel twee groepen duidelijk ontstaan. Jerrel zal de boel vast ook nog verder op scherp zetten. Michel is nog steeds prikkelbaar...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:14 schreef Benny het volgende:
Zin in aankomende week. Denk dat er nog wel een hoop mooie dingen gaan gebeuren
Ik vind niet dat de andere bewoners de regels van Joey moeten volgen. Zij deed dit ook niet, en er hangen geen sancties aan vast.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:14 schreef Keep_on_Track het volgende:
Andere strategiën:
Zowi komt met hulp van Jerrel vast met een paar pesterige regels.
Prima; dan met een glimlach keihard meedoen en het vreselijk leuk maken. Kijken wie er dan sip gaat kijken, Jerrel is al gauw niet in de stemming en GillieZowi liever lui dan moe (al moet ik zeggen dat ze de was stipt doet, ok, uit behoud van haar kleren en om te voorkomen dat er vieze mannetjes of vingers aan har spullen zitten, maar toch). Lekker uitspelen dat soort dingen en er een mooi feestje van maken. Doel: lekker ZowiJerrie-gesip.
Ik denk het juist wel, dat lijkt me voor hem het beste. Maar zeg nooit nooit.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:15 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Thomas op Nick en Michel gaat
Thomas zal moeten meestemmen met zijn groepje als hij de finale wil halenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:15 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik ook niet, Thomas is nog redelijk close met Nick, en Thomas weet dat Nick een sterke speler is. Met Michel klikt het ook redelijkquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:15 schreef Benny het volgende:
[..]
zal niet zijn voorkeur zijn maar die hebben beiden ook op hem gestemd dus denk dat hij wel beseft dat hij moet. De kans dat Thomas op Nick en Michel stemt is groter dan dat Zoey op Julie of Liese stemt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:15 schreef Benny het volgende:
Bijna vergetenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is nog geen 2 weken geleden dat de Jowi, Daan en Naat opstapten .. het lijkt een eeuwigheid
Dit is echt by far de meest instabiele RLS die ik heb gezien. Het schiet alle kanten op.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is nog geen 2 weken geleden dat de Jowi, Daan en Naat opstapten .. het lijkt een eeuwigheid
Als wraak op zijn nominatie door die 2 en het is tegelijk ook tactisch.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:15 schreef Benny het volgende:
[..]
Heb je ze al gemist?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Naat en Jerrel zouden bff wordenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:18 schreef engine het volgende:
[..]
Heb je ze al gemist?
Naat had hier nog wel leuk bijgepast
Heerlijkquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:19 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik hoop van niet, want ik hou van alle vis behalve ... zalm.
Naat was besties geworden met Jerrel denk ikquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:18 schreef engine het volgende:
Heb je ze al gemist?
Naat had hier nog wel leuk bijgepast
Ik denk dat het ook wel interessant is wat Thomas gister in de gameroom heeft gezien, samen met Patrick. Alleen de redenen, filmpje, gehoord wie waarom heeft gestemd, etc. Daarin is Thomas ook nog wel invloedbaarquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:18 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Als wraak op zijn nominatie door die 2 en het is tegelijk ook tactisch.
Zal vanavond wel in de uitzending zitten zekerquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:20 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook wel interessant is wat Thomas gister in de gameroom heeft gezien, samen met Patrick. Alleen de redenen, filmpje, gehoord wie waarom heeft gestemd, etc. Daarin is Thomas ook nog wel invloedbaar
Jaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:19 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Naat en Jerrel zouden bff worden
Naat was een watje vergeleken bij Jerrelquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:20 schreef engine het volgende:
Ja
Al vind ik jerrel een stuk leuker. Naat was me te negatief.
Dat is ook weer zo, daarnaast is Thomas ook een tactische maar tevens een emotie speler. Zoals hij Jill ineens wilde wegstemmen. Kan dus best onvoorspelbaar zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ook niet, Thomas is nog redelijk close met Nick, en Thomas weet dat Nick een sterke speler is. Met Michel klikt het ook redelijk
Eerst maar eens zien hoe lang die Jerrel het volhoudtquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:21 schreef cheanny het volgende:
[..]
Naat was een watje vergeleken bij Jerrel![]()
Nog waar ookquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:21 schreef cheanny het volgende:
[..]
Naat was een watje vergeleken bij Jerrel![]()
We kunnen wel afspreken dat als jij niet kijkt we commentaar gaan leveren op de streamsquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:22 schreef Ebinas het volgende:
Ik heb vandaag wel iedere keer prijs.
Start met kijken en hoppa een sl voor mijn kiezen.
Ze zijn tegen mij
Op de streams hebben ze het er ook al over ...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:23 schreef Harry het volgende:
Dat genomineer hier, en het is pas vrijdag, dat heeft toch weinig met COS te maken....
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:23 schreef Benny het volgende:
[..]
We kunnen wel afspreken dat als jij niet kijkt we commentaar gaan leveren op de streams
het houdt niet op, niet vanzelfquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Op de streams hebben ze het er ook al over ...
Ik zag Michel net de zalm ook als een soort voorafje uitdelen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:25 schreef Sangha het volgende:
Lekker hoor die zalm, maar tis vrijdag, frietdag, dus lekker thuisbezorgd.nl gebeld! Lekker joh!![]()
Nee en ze komen niks tekort, lekker hoor een zalmpje!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik zag Michel net de zalm ook als een soort voorafje uitdelen.
Ze zitten daar qua eten echt niet slecht
Ja beetje wel ja, iedereen moet zich weer even opnieuw settelen na een exit.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:27 schreef BBguy het volgende:
Vinden jullie ook niet dat Nick wat stiller is. Denk als Michel eruit gaat hij niemand meer heeft om echt goed mee te communiceren. Nu patje voor 'm weg is ook.
Dan is Naomi er nog.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:27 schreef BBguy het volgende:
Vinden jullie ook niet dat Nick wat stiller is. Denk als Michel eruit gaat hij niemand meer heeft om echt goed mee te communiceren. Nu patje voor 'm weg is ook.
Geen idee. Lijkt wel basilicumquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:28 schreef Ebinas het volgende:
Zijn dit de plantjes van het begin, degene die bijna overleden waren?
Of nieuwe, zal toch haast
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
stream 2 is echt een aanrader
halve middag het dag
om over te gaan ..op de woonkamer
met jawel
naks
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:32 schreef Benny het volgende:
Matt: "Ik ben echt een knuffelbeer volgens iemand van de redactie"
Jill: "Er is er maar een een knuffelbeer.... [..] Jij bent een knuffelhond"
Nu het hele huis niet meerquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:35 schreef Benny het volgende:
Oh. We mogen nu ook binnen niet meer zien
Ze zei wolrat. Of ze bedoelt woelrat, of molrat.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:32 schreef Benny het volgende:
Matt: "Ik ben echt een knuffelbeer volgens iemand van de redactie"
Jill: "Er is er maar een een knuffelbeer.... [..] Jij bent een knuffelhond"
Ga een dreigbrief sturenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:36 schreef brasta het volgende:
Waarom mogen we nix zieN???
Schandalig!
Dan kunnen ze het ook wel op de keuken richten. Het is niet zo dat daar opeens iets spannends gebeurd waardoor er een streamlock moet komenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:34 schreef Benny het volgende:
Ik denk dat de redactie de week aan het afsluiten is met elkaar. Elkaar aan het briefen voor het weekend, wat er moet gebeuren bij Jerrellen, ed. Alle koppies bij elkaar.
En dat er daarom geen handje beschikbaar zijn om de camera's te bedienen
Of ze zijn aan het voorbereiden op iets wat komen gaat...
ik zie een zon...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:34 schreef brasta het volgende:
Wat is er gaande?
Ik zie een lege woonkamer...
Jawel. Alleen geen 24/7 bewonersquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:39 schreef brasta het volgende:
Waar kunnen we klachten kwijt?
Dit is geen 24/7 stream!!!
Dacht dat het de wind was, maar het zijn stadse/snelweg geluidenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Kraaien hebben ruzie
warm dak.. Opperkraai jaagt de rest weg
"geluiden vanuit Amsterdam
Da's gezichtsbedrogquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:37 schreef Whuzz het volgende:
Hey een zonsondergang! Die hebben wij hier ook! Komt wel erg dichtbij zo
ja die dacht ik te horen maar ja hij staat te koken dus zal wel nietquote:
Dit maakt een hele dag goedquote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
smekkeh , fingerts gelik
saus maak streams
mosterd, boter, ei, room
feestelijke zalm
de huid wrd gebruikt om een tasje van te maken
Ach god. ongesteld of spanningshoofdpijn?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:46 schreef zodeju het volgende:
Is Jerrel opgeknapt na zijn pilletjes voor hoofdpijn
dat doet me denken aan @Pokkehandtasquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
smekkeh , fingerts gelik
saus maak streams
mosterd, boter, ei, room
feestelijke zalm
de huid wrd gebruikt om een tasje van te maken
Hoorde dat hij het vroeg aan Zoey en die gaf het hem toen ging hij op zijn bed liggen en pilletje boven op de beddeplank legde.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:47 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ach god. ongesteld of spanningshoofdpijn?
Ja hahaha dus nietquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:50 schreef Ebinas het volgende:
Lekker ook voor zo'n gloeiendhete pan.
Even goed sissen onder de kraan.
Duurde behoorlijk lang... voor dat ze er uit kwam.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:49 schreef Benny het volgende:
Jill: "Wat is een ander woord voor een knappe kerel?"
Iemand zegt "Antilope"
![]()
Inmiddels zijn ze erachter dat er Adonis wordt bedoelt
Jill: "Thomas is een antredonus" x12
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:50 schreef jameshond7 het volgende:
Mensen die scheerschuim in een spuitbus hebben
Slagroom is lekkerderquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:50 schreef jameshond7 het volgende:
Mensen die scheerschuim in een spuitbus hebben
In begin vond ik haar leuk maar nu begint het irritant te worden en niet zo klein beetjequote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:52 schreef Soury het volgende:
Jill doet net alsof ze dom is en zet een zogenaamd leuk meisje neer.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:52 schreef Soury het volgende:
Jill doet net alsof ze dom is en zet een zogenaamd leuk meisje neer.
Waarschijnlijk weer broccoliquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:53 schreef Ebinas het volgende:
Ah piepers worden gestampt.
Nu nog de groente raden
uit de blenderquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:53 schreef Ebinas het volgende:
Spinazie stamppot met zalm en mostersaus?
Ik ben zo grappig hihihiquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:53 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
In begin vond ik haar leuk maar nu begint het irritant te worden en niet zo klein beetje
Dat was de saus tochquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
uit de blender
zo via de trechter de sonde in
Kun je ook zeggen van K5. Of nou ja, dan stopt het voor mijquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:51 schreef Fikkert2 het volgende:
Je moet er toch niet aan denken dat het badkamer groepje over gaat blijven.. dan kijkt er echt niemand meer
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
maizena afgeplakt
Franse mosterd ..remia he lkkr romig
de Vega.n burgers gaan de pan in
Piepers zijn gaar
.
badkamer aka kindergarten
Het is net wat leuk vindt, ik had me er wat anders bij voorgesteld toen ik hoorde dat BB terug kwam.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:55 schreef Yolk het volgende:
[..]
Kun je ook zeggen van K5. Of nou ja, dan stopt het voor mij
Maar zo'n vaart zal het toch niet lopen, komt vast uit op een mix van beide groepen (helemaal als Michel eruit ligt).
zoey is toch huismeester?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:00 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Julie huismeester zitten we ook weer een week langer aan vast.
Zoey is huismeester. (quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:00 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Julie huismeester zitten we ook weer een week langer aan vast.
Nog ergerquote:
quote:
Oh dat is hetquote:
Hij is dan ook al een paar uur veganquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:03 schreef puzziepie het volgende:
Jerry is helemaal bleek
[ afbeelding ]
De aardappelenquote:
Ja hij schijnt nu opeens ook vegan te zijn.quote:
Zal wel op één of andere manier aan hetero mannen gelinkt zijn in zijn breinquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ik wil nog wel even weten waarom niet.
Moeilijke mensen allemaal daarquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:05 schreef Ebinas het volgende:
Ik vraag me af wat Thomas van het eten vind.
Volgens mij niet zo zijn ding
Nee, eerste keer. Maar hij vertelde aan Naomi dat hij de ene keer een vegan ander keer een veganist en af en toe gewoon helemaal niks of alles.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:05 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ja hij schijnt nu opeens ook vegan te zijn.
Was die worst van eergisteren dan een veganworst?
Ja fijn ook om dat zo plotseling te melden.. Moet Naomi dr hele voorraad met die engerd delenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:05 schreef BB-King het volgende:
[..]
LOLquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja fijn ook om dat zo plotseling te melden.. Moet Naomi dr hele voorraad met die engerd delen
Jerrel is vegan wanneer het hem uitkomtquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:05 schreef BB-King het volgende:
[..]
Hij heeft toch ook een maagoperatie gehad?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hij eet het wel hoor, maar volgens mij liep hij niet over van enthousiasme
Oftewel: Als er aandacht te winnen valt, stel ik mijn "mening" bij.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, eerste keer. Maar hij vertelde aan Naomi dat hij de ene keer een vegan ander keer een veganist en af en toe gewoon helemaal niks of alles.
Thomas niet toch?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij heeft toch ook een maagoperatie gehad?
Z'n navelstreng verwijderen op z'n 16de zekerquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij heeft toch ook een maagoperatie gehad?
Nee sorry Mick of die anderequote:
hij eet iig geen mosselsquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jerrel is vegan wanneer het hem uitkomt
Zoey gaat dat verrassend goed doen !quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ben best benieuwd hoe Zoey het gaat aanpakken dat huismeesterschap.
Vind ik eigenlijk een domme regel, afvoeren dat die huismeesterschap
Man3quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:08 schreef puzziepie het volgende:
Jerry heeft een lage energie
Moet meteen aan de chocola
Ze had iig een hoop te zeiken over de regels van ander HM's, dus ben ook erg benieuwdquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
No worries, dat gaat geweldig wordenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:10 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ze had iig een hoop te zeiken over de regels van ander HM's, dus ben ook erg benieuwd
Het is ook gewoon een willekeurige, of tactische ding van de productie.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nou dan verhuist ie toch lekker naar de DBK met zn hele hebben en houdenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:11 schreef Ebinas het volgende:
Chocolademandarijn en appel.
Hij wil gewoon het eten van Nick en Michel niet of wat?
[ afbeelding ]
Precies. Hij vind het gewoon niet zo lekker en heeft niet geleerd dat je ook gewoon je bek kunt houden en je bord leegeten. Ga je niet dood van.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:11 schreef Ebinas het volgende:
[ afbeelding ]
Yes, en nu inderdaad hij eet cocholade en een mandarijntje de rest moet hij niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Oftewel: Als er aandacht te winnen valt, stel ik mijn "mening" bij.
Ja, want z'n suiker....quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Yes, en nu inderdaad hij eet cocholade en een mandarijntje de rest moet hij niet.
Hoe kan zo'n zoete persoonlijkheid nou te kort aan suiker hebben?quote:
Hij heeft het zo slecht....mag alleen gezonde dingenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:11 schreef FOKoffieleut het volgende:
is die mandarijn zuur of kijkt ie zuur van zichzelf?
ik denk dat ik momenteel zijn grootste fan ben hierquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:15 schreef JimLaFleur het volgende:
Ik begin medelijden met Jerrel te krijgen, help me!
Ergens is het ook wel sneu, hij is een speelbal waar gretig gebruik van gemaakt wordt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:15 schreef JimLaFleur het volgende:
Je zou het haast denken he....maar hij ligt alweer in bed.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:11 schreef Ebinas het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben er klaar voorquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:16 schreef Angelique61 het volgende:
Jer gaat er dus ook niet bij zitten ppfff straks weer oorlog daarom..
Leuke streamsquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:16 schreef Angelique61 het volgende:
Jer gaat er dus ook niet bij zitten ppfff straks weer oorlog daarom..
quote:
Nah, gedaan dus met de aandacht en voor nu geen uitspattingen op de streamsquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je zou het haast denken he....maar hij ligt alweer in bed.
Ahh patjequote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeker gun ik het hem.
En dan had hij een goed excuus om klein beetje te eten vanwege zijn maag. Klaar, demonstratief op het aanrecht chocola eten en manderijntje en nu een appel op bed.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Precies. Hij vind het gewoon niet zo lekker en heeft niet geleerd dat je ook gewoon je bek kunt houden en je bord leegeten. Ga je niet dood van.
Verschrikkelijkquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:17 schreef chufi het volgende:
Ik zie nog veel groen over op de borden liggen
Ja, want aan tafel blijven tot iedereen is uitgegeten is ook alleen voor plebsquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
En dan had hij een goed excuus om klein beetje te eten vanwege zijn maag. Klaar, demonstratief op het aanrecht chocola eten en manderijntje en nu een appel op bed.
Na mijn "keuze" Zoey, was Patje mijn favoquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeker gun ik het hem.
Ik stel voor dat Mike morgen eens zelf kookt...quote:
Nou, het is nu duidelijk waarom hij zo dik was voor die tijd.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hoe kan zo'n zoete persoonlijkheid nou te kort aan suiker hebben?
Zowie is zijn vriendin, ik hoop dat ze zich aan de afspraak houdt en wat leuke regels gaat makenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:15 schreef JimLaFleur het volgende:
Straks allemaal snaaien wssquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:17 schreef chufi het volgende:
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:15 schreef JimLaFleur het volgende:
Ze scheppen te veel op denk ikquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:17 schreef chufi het volgende:
Dat is exact van Jerrel wilt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moest ik nick zijn zou ik zeggen: Zoek het zelf uit met Koken, altijd commentaar op zijn eten ....
Stuur hem een kaartje dat hij op je kan rekenen als grote fan.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:15 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik denk dat ik momenteel zijn grootste fan ben hier
mooiquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zeker gun ik het hem.
nou zoiets bedacht ik me dus al! maar die komt nooit op tijd aan hequote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Stuur hem een kaartje dat hij op je kan rekenen als grote fan.
Met Sars.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Stuur hem een kaartje dat hij op je kan rekenen als grote fan.
Wachtend op iemand die hem weer gaat troosten... en daar is jillquote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
En dan had hij een goed excuus om klein beetje te eten vanwege zijn maag. Klaar, demonstratief op het aanrecht chocola eten en manderijntje en nu een appel op bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |